تعویض باتری آیفون 8 پلاس

تعویض باتری آیفون 8 پلاس

16 میلیون رنگ در یک صفحه 5.5 اینچی، آیفون 8 پلاس از نسل گوشی‌های مختص ویدیو دیدن و اینستاگرام گردی، بازی کردن و فعالیت‌هایی از این دست است. باتری گوشی آیفون 8 پلاس از نوع لیتیوم یونی با قدرت 2619 میلی آمپر ساعت است. باتری با شارژر 15 واتی شارژ می‌شود و در 30 دقیقه با 50 درصد شارژ خود می‌رسد.  همچنین قابلیت Qi، شارژ بی سیم، نیز برای گوشی لحاظ شده است. آیفون 8 پلاس در سال 2017 برای اولین بار وارد بازار شده است، بنابراین طبیعی است که اکنون به فکر تعویض باتری آیفون 8 پلاس باشیم. شما که چند سال است از این گوشی استفاده می‌کنید، احتمالا با عدد زیر 80 کارایی باتری آن مواجه شده‌اید. تعویض باتری آیفون 8 پلاس مستلزم انجام توسط یک تعمیرکار متخصص در زمینه گوشی‌های آیفون است.

قیمت تعویض باتری آیفون 8 پلاس بسیار متغیر است و به عوامل زیادی بستگی دارد. فقط به نوسان ارز فکر کنید و اینکه تا چه اندازه این عامل در بالا و پایین رفتن قیمت‌ها تاثیر می‌گذارد. با این حال خرید هوشمندانه، خریدی است که با تحقیق اولیه صورت گرفته است. اینترنت ابزار مناسبی برای این کار است. قبل از تعویض باتری آیفون 8 پلاس خود، حتما از نیاز به انجام آن اطمینان حاصل کنید تا بی دلیل گوشی خود را در معرض تعمیر و صدمات احتمالی باز کردن گوشی قرار ندهید.

تعویض باتری آیفون 8 پلاس

تعمیر باتری آیفون 8 پلاس

مواردی هست که در آن تعویض باتری چندان ضروری نیست و تعمیر باتری آیفون 8 پلاس هم بازدهی کافی را به شما می‌دهد، و اینکه هزینه کمتری را به شما اعمال خواهد کرد. یکی از این موارد نوسانات برق و صدمه‌ای است که به باتری وارد می‌کند. باتری با یک شوک می‌تواند به حالت اولیه خود بازگردد، البته چنین شوکی را باید تکنسین متخصص وارد کند تا آسیب بیشتری به باتری و البته گوشی موبایل وارد نکند. برای تعویض باتری آیفون 8 به اپل آچار مراجعه کنید. 

هزینه تعمیر باتری آیفون 8 پلاس بستگی زیادی به نوع خسارت وارد شده دارد. اگر گوشی شما از دستتان افتاده و اتصالات باتری موقتا قطع شده است، یک لحیم کاری ساده می‌تواند تمام آنچه باشد که شما نیاز دارید. هزینه چنین خدمتی کمتر از 300 هزار تومان است. در مواردی که نیاز به لحیم‌کاری‌های گسترده و اتصال دوباره باتری به بدنه و بورد گوشی باشد، مطمئنا هزینه‌ها بسیار بالاتر خواهد بود.

قیمت تعویض باتری آیفون 8 پلاس

قیمت تعویض باتری در تعمیر آیفون 8 پلاس دو سویه است، یک سمت آن هزینه خرید است و سمت دیگر هزینه پرداختی به تعمیرکار برای نصب آن. از طرفی، تعویض باتری آیفون 8 پلاس یک خرید بسیار وابسته به ارز است، چراکه قطعه مورد نظر تولید داخلی ندارد. از این جهت، قیمت‌ها با نوسان‌های بسیار زیادی همراه هستند و بسته به عواملی چون کشور تولید کننده، نوع و واسطه‌گری‌های موجود، قیمت می‌تواند عددی بین 300 تا 1100 هزار تومان باشد.

برای اینکه هزینه‌ای اضافی را متحمل نشوید، قیمت تعویض باتری آیفون 8 پلاس را از منابع معتبر استعلام کنید و بسته به کیفیت و تضمین موجود،  آنها را با هم مقایسه کنید. تعویض باتری آیفون 8 پلاس همراه است با ریسک صدمه زدن به قطعات دیگر. تنها یک پیچ را بد سفت یا شل کنید، جریانی اضاف به مدار وارد کنید، درست لحیم کاری نکنید، همه اینها و موارد دیگر صدمات غیرقابل برگشتی به گوشیتان خواهد زد، بنابراین حتما از تعمیرکار مجاز برای تعویض باتری آیفون 8 پلاس خود استفاده کنید.

خرید اینترنتی امروز یکی از امن‌ترین و بهترین شیوه‌های خرید است. بخصوص مواقعی که شما از نوع و قیمت کالایی خاص دانشی ندارید و از این طریق می‌خواهید انواع و قیمت‌های مختلف را با هم مقایسه کنید. فروشگاه‌های معتبر عرضه محصولات الکترونیکی از جمله منابعی هستند که می‌توانید پروژه تعویض باتری آیفون 8 پلاس خود را از آنها پیگیری کنید.

خدمات اپل آچار