تعمیر و تعویض باتری آیفون 5 اس iphone 5s

تعویض باتری آیفون 5 اس

آیفون برندی معتبر و تراز اول در صنعت تولید گوشی‌های همراه است. شرکت اپل در کشورهای زیادی کارخانه دارد و نیروهای متخصص را در تمام شعب خود آموزش داده تا پشتیبانی قوی‌، تولیدی سریع و بصرفه با کمترین هزینه حمل و نقل را برای خود به ارمغان آورد. بنابراین وقتی یک مشتری مثلا می‌خواهد تعویض باتری آیفون 5s خود را در کوتاه‌ترین و با بالاترین رضایت انجام دهد، دسترسی‌های اولیه ایجاد شده است. 

تعویض باتری آیفون 5s یک عمل تخصصی است و نباید توسط افراد عادی انجام شود، چراکه منجر به اعمال خسارت‌های بیشتر به دستگاه می‌شود. آیفون 5s در سال  2013  با سیستم عامل IOS7  به بازار معرفی شد. باتری این گوشی‌ها قدرت مناسبی دارد، ظرفیت معادل 54 ساعت مکالمه بی‌ وقفه. قیمت تعویض باتری آیفون 5s در ایران بستگی زیادی به کشور تولید کننده و نو یا دست دوم بودن باتری دارد.

تعویض باتری آیفون 5 اس

تعمیر باتری آیفون 5 اس

یکی از ریسکی‌ترین حرکت‌ها در تعمیر باتری آیفون 5s، تلاش خود کاربر برای انجام آن است. تنها به صرف دیدن یک ویدیو یا یک پی دی اف آنلاین، شما به تخصص مورد نیاز برای تعمیر باتری آیفون 5s، یا هر گوشی دیگری، دست نخواهید یافت. بنابراین نباید تلاش کرد که چنین فعالیت‌های تخصصی را در قالب یک فعالیت خودآموز انجام داد. دلیل اول این است که ساختار گوشی‌های آیفون بسیار پیچیده است و ممکن است در هنگام باز و بسته کردن و تعمیر گوشی به قسمت‌های دیگر صدمه وارد کنید. موضوع دیگر بحث گارانتی است که در صورت دستکاری گوشی توسط شما، شرکت تضمین‌کننده دیگر هیچ تضمینی در قبال خدمات پشتیبانی نخواهد داشت. برای تعویض باتری آیفون 6s به اپل آچار مراجعه نمایید.

بوردهای گوشی‌های آیفون در انواع مختلفی، بسته به نوع و ویژگی‌های تخصصی گوشی، طراحی می‌شوند. آگاهی از یک بورد به طور کلی به مفهوم آشنایی شما با کلیه بوردهای موجود نیست و به طور خاص، آیفون 5s  دارای ساختار متفاوت با بورد الکترونیکی خود است. تعمیر و تعویض باتری آیفون 5s را به کسانی که تخصص لازم در این نوع گوشی‌ها را ندارند، نسپارید. به دنبال مراکز خدمات و فروش معتبر باشید، خیلی سخت نیست بدانید کجا می‌شود چنین مراکزی را پیدا کرد.

تعویض باتری آیفون 5s

آیا شما گوشی آیفون دارید؟! اگر گوشی شما آیفون است به خوبی می دانید که این گوشی ها ظرافت بسیار بالایی دارند و نگهداری از آنها نیازمند پروتکل های خاصی است. اگر از این گوشی ها به خوبی نگهداری نکنید خراب می شوند و دیگر قابل استفاده نخواهند بود. باتری آیفون همانند قسمت های دیگر این گوشی حساس است و باید به خوبی مورد مراقبت قرار گیرد. این امر طول عمر باتری آیفون را افزایش می دهد. به همین دلیل، سوالات زیادی در رابطه با تعویض باتری آیفون  5s وجود دارد که در ادامه تلاش می کنیم به این موضوع بپردازیم. 

قیمت تعویض باتری آیفون 5s

همه‌ی ما می‌دانیم که وسایل الکترونیکی از نقاط مختلف با کیفیت‌های متفاوت، وارد کشور می‌شوند. اینکه بدانیم کدام جنس اورجینال و قابل اطمینان است، واقعا یک هنر است. تعویض باتری آیفون 5s از این امر مستثنی نیست، قیمت تعویض باتری آیفون 5s، متناظرا، متغیر است. البته نباید به صرف گران بودن، لزوما جنس مورد نظر را با کیفیت و استاندارد بالا دانست. 

تشخیص کیفیت محصول، در هنگام تعویض باتری 5s بسیار تخصصی است و شخص پس از سالها سرو کار داشتن با انواع این باتری‌ها، یا هر وسیله‌ الکترونیکی دیگر، به سطحی می‌رسد که بتواند کیفیت را قبل از استفاده از وسیله تشخیص دهد. تعویض باتری آیفون 5s تصمیمی است که شما باید نسبت به پارامترهای مشخصی بگیرید. به عنوان مثال، باید عمر کیفی باتری را از قسمت تنظیمات گوشی چک کنید و اگر عددی زیر 80 درصد بود به فکر تعویض باتری آیفون 5s باشید. نوع استفاده شما پارامتر دیگری است که در کیفیت بهره‌وری گوشی شما موثر است. برای تعویض باتری آیفون 6 پلاس و تعویض باتری آیفون اس ای کلیک کنید.

برای کسی که از گوشی خود تنها برای اعمال ساده‌ای مثل زنگ زدن، پیامک دادن و یا عکس گرفتنی ساده استفاده می‌کند، یک باتری چند ساله و تحلیل رفته نیز برایش جوابگو است و نیازی به تعویض باتری نیست. اما اگر شما هر روز اینستاگرامتان را چک می‌کنید و ساعتها با محیط‌های با گرافیک بالا سروکار دارید، حتما باید باتری با توان حداکثری داشته باشید. به طور کلی، قیمت تعویض باتری آیفون 5s چندان بالا نیست، با این حال نباید با تعویض خودسرانه باعث صدمه زدن به گوشی بشوید. تا جایی که امکان دارد از باز کردن بدنه گوشی اجتناب کنید. اگر نیاز به تعمیر یا تعویض باتری آیفون 5s شما اجتناب ناپذیر است، این عمل را به متخصص آن بسپارید.

چه عواملی به باتری آیفون آسیب می رسانند؟

شرکت اپل در گوشی های خود از باتری لیتیوم استفاده می کند. این باتری طول عمر بالایی دارد و از معتبرترین باتری هایی است که شرکت های سازنده گوشی از آن استفاده می کنند. اما عوامل مختلفی وجود دارند که می توانند به باتری آیفون آسیب وارد کنند. عدم توجه به روش شارژ کردن گوشی از مهمترین مواردی است که باعث کاهش طول عمر باتری آیفون می شود. اجازه دهید شارژ گوشی شما کمتر از 5 درصد شود و سپس آن را شارژ کنید. توصیه می شود زمانی که شارژ گوشی در 40 درصد است آن را شارژ کنید. زیرا این کار باعث می شود فشار زیادی به گوشی وارد نشود و طول عمر باتری آن افزایش پیدا کند. 

آیا گرما برای باتری مضر است؟

کسانی که به برای تعویض باتری آیفون  5s اقدام می کنند در این باره سوال می پرسند کدام عوامل برای باتری آیفون مضر هستند. یکی از مهمترین موارد دیگری که باعث می شوند باتری آسیب ببیند گرما است. زمانی که گوشی شما در تماس و یا نزدیکی با گرما باشد، طول عمر آن کاهش پیدا می کند و آسیب می بیند. در نتیجه، اگر می خواهید از گوشی آیفون خود به خوبی محافظت کنید، نباید آن را در نزدیکی با گرما قرار دهید. 

آیا برنامه های سنگین برای آیفون مضر هستند؟

برخی افراد برنامه های سنگین را بر روی آیفون خود نصب می کنند. این برنامه ها باعث می شوند تا باتری به سرعت تمام شود و این امر در دراز مدت برای گوشی موبایل خطرناک است. کسانی که می خواهند از گوشی خود محافظت کنند بهتر است برنامه های سنگین را بر روی گوشی نصب نکنند. زیرا برنامه های سنگین به باتری گوشی آسیب های زیادی وارد می کنند و همین امر باعث می شود که آنها برای تعویض باتری آیفون 5s اقدام کنند. تعمیرات آیفون 5 در اپل آچار

آموزش تعویض باتری آیفون 5s 

بسیاری از افراد در مورد آموزش تعویض باتری آیفون  5s سوال می پرسند. باید بدانید تعویض باتری آیفون یک کار بسیار تخصصی است. دلیل اصلی این امر ظرافتی است که در گوشی های آیفون وجود دارد. کسانی که می خواهند باتری آیفون را تعویض کنند باید با دقت و ظرافت زیاد بدنه گوشی را جدا کنند و سپس باتری را تعویض نمایند. در نتیجه، شما این کار را باید به یک فرد حرفه ای بسپارید. 

اگر خودتان تمایل دارید برای آموزش تعویض باتری آیفون  5s اقدام کنید، باید به مراکز معتبر آموزشی بروید. باز به این نکته اشاره می کنیم تلاش کنید از کسانی آموزش ببینید که در این زمینه تخصص و تجربه دارند. زیرا اگر تجربه کافی در این زمینه وجود نداشته باشد، نمی توانید به فرد موفقی تبدیل شوید. ویدیو های آموزشی زیادی در اینترنت وجود دارند که به موضوع تعویض باتری آیفون  5s پرداخته اند. نگاه کردن این فیلم ها نیز موثر است و به شما کمک می کند تا دانش کافی را در این زمینه بدست بیاورید. 

افزایش عمر باتری آیفون 5s

در بالا به این موضوع اشاره کردیم چه عواملی باعث خرابی باتری آیفون می شوند و شما مجبور می شوید برای تعویض باتری آیفون  5s اقدام کنید. به همین دلیل، دارندگان آیفون در مورد راهکارهای طلایی برای افزایش عمر باتری آیفون 5s سوال می پرسند. زمانی که این گوشی را می خرید 8 ساعت اجازه دهید در برق بماند و پس از آن گوشی را روشن کنید. در مدت زمانی که از گوشی استفاده می کنید اجازه ندهید شارژ گوشی به بیست درصد برسد و سپس آن را شارژ کنید. زمانی که گوشی در 40 درصد است آن را شارژ کنید. همچنین، هرگز گوشی خود را در مجاورت با گرما قرار ندهید. 

از کجا باید طول عمر باتری آیفون را چک کنیم؟

شما می توانید با استفاده از امکاناتی که بر روی گوشی آیفون قرار داده شده است عمر باتری را متوجه شوید. در گوشی آیفون گزینه هلث باتری وجود دارد که شما می توانید وارد آن شوید و عدد آن را بررسی کنید. هر چقدر این عدد کمتر باشد نشان می دهد که طول عمر باتری کاهش یافته است و شما باید برای تعویض باتری آیفون  5s اقدام نمایید. 

خرید باتری اورجینال آیفون 5s اپل

امروزه، محصولات فیک زیادی در بازار موجود هستند و همین امر نگرانی های زیادی را برای تعویض باتری آیفون  5s به وجود آورده است. اگر شما به دنبال خرید باتری اورجینال آیفون 5s اپل هستید، بهتر است بدانید می توانید به سادگی به محصولات اصل و اورجینال دست پیدا کنید. برای اینکار باید به مراکز معتبر تعویض باتری آیفون  5s مراجعه کنید. همچنین، می توانید از فروشنده ضمانت نامه بابت خرید باتری اورجینال آیفون 5s اپل دریافت کنید. این امر به شما اطمینان می دهد که بهترین محصول را خریداری کرده اید.

قیمت باتری 5 اس

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد تعویض باتری آیفون  5s در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید طول عمر باتری آیفون با راهکارهای مختلفی افزایش پیدا می کند. شما نباید گوشی خود را در گرما نگه دارید. همچنین، نباید بگذارید شارژ باتری به مقدار زیادی کاهش پیدا کند و سپس گوشی را شارژ کنید. طول عمر مفید باتری 5 سال است و اگر به خوبی از آن مراقبت کنید می توانید آن را به 7 سال نیز برسانید. 

سوالات زیادی در مورد قیمت باتری 5 اس پرسیده می شود. برای اینکه بتوانید در اطلاعات دقیقی در مورد قیمت باتری 5 اس داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و مشاوره تخصصی را از آنها دریافت نمایید.

خدمات اپل آچار