تعویض ال سی دی آیفون 8 پلاس iphone 8 plus

آیفون 8 محصولی بود که در سال 2017 وارد بازار شد، گوشی 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل. نمایشگر آیفون 8 قابلیت پخش تصاویر در طیف متنوعی از رنگ‌ها را دارد. تاچ آن قابلیت سه بعدی دارد و بسیار حساس و واکنش پذیر است. تراکم پیکسل‌های ال سی دی این گوشی موبایل 401 پیکسل در اینچ است. فوق العاده است مگر نه؟ کسی دلش نمی‌خواهد گوشی آیفون 8 پلاس او از دستش بیافتد و نیازمند تعویض ال سی دی آیفون  8 پلاس خود شود.

از هر زاویه‌ای که به صفحه نمایشگر این گوشی نگاه می‌کنید، تصویر وضوح مطلوبی دارد و تغییر قابل لمسی در رنگ‌ها و نور نمی‌بینید. روشنایی این ال سی دی آنقدر بالاست که در هر میزان از نور محیطی، قابلیت خوانایی مطالب روی صفحه نمایش، با کیفیت بالا موجود است. گلس فوق‌العاده این گوشی از چنین ال سی دی‌ای محافظت می‌کند و نیاز به تعویض ال سی دی آیفون 8 پلاس را به حداقل ممکن می‌رساند. با تمام این تفاسیر، همچنان لبه تیز پله‌ی خانه شما می‌تواند نقطه عطفی باشد بر عملکرد ال سی دی گوشیتان، جایی که یک ضربه سخت به تاچ و ال سی دی، هزینه تعویض ال سی دی آیفون 8 پلاس را برایتان می‌تراشد.

تعویض ال سی دی آیفون 8 پلاس

تعویض تاچ و ال سی دی یکی از مهمترین مراحل در تعمیر آیفون 8 پلاس است در مواردی چون شکسته شدن ال سی دی، آسیب و ضربه خوردن آن، از کار افتادن تاچ، خراب شدن رنگ یا پیکسل های گوشی می توانید انجام دهید. طبق انتظارات، آیفون 8 پلاس بهبود یافته در اوایل سپتامبر عرضه شدند. اپل وعده عمر باتری بهتر، دوربین های جلو و عقب بهبود یافته و حتی فضای ذخیره سازی بیشتری را داده است. اگرچه اختلافات اولیه زمانی به وجود آمد که مشخص شد آیفون 8 پلاس دارای جک هدفون نیست، سایر ویژگی‌های قابل توجه، از جمله این واقعیت که این گوشی در برابر آب مقاوم است، دلیل کافی برای ارتقاء را ثابت کرده است.

در حالی که پیشرفت های زیادی انجام شده است، حتی اپل نیز نمی تواند خطای انسانی را به چالش بکشد. اگر تصادفی به صفحه نمایش آیفون 8 پلاسشما آسیب رساند و قابلیت استفاده را مختل کرد، باید آن را تعمیر یا تعویض کنید. مشکلاتی از قبیل آسیب به صفحه نمایش و وارد آمدن ضربه به آن سبب شده که شما را وادار به تعویض ال سی دی آیفون 8 پلاس کند. اگر می خواهید با نحوه تعویض صفحه نمایش آیفون 8 پلاس آشنا شوید. این قطعه همراه با مونتاژ جلو، بلندگوی گوشی و محافظ EMI نصب شده است که تعمیر آسان‌ تر را انجام می‌ دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که صفحه قدیمی و شکسته را بردارید و دکمه هوم را به صفحه جدید منتقل کنید تا کار کند.

هزینه تعویض ال سی دی آیفون 8 پلاس

برای تعویض ال سی دی آیفون 8 پلاس به دو عنصر اساسی نیاز دارید، یکی قطعه با اصالت و اورجینال، دوم یک تکنسین متخصص برای نصب آن روی گوشیتان. هزینه تعویض ال سی دی آیفون 8 پلاس بنابراین، شامل دو پرداختی است؛ هر کدام از این دو را باید به صورت بسیار هوشمندانه‌ای انجام داد تا از یک طرف گوشی سالمی را تحویل بگیرید، و از طرف دیگر کمترین هزینه را پرداخت کرده باشید. تعویض ال سی دی آیفون se در اپل آچار

قیمت ال سی دی آیفون 8 پلاس بین 500 هزار تا 1600 هزار تومان متغیر است و پارامترهای زیادی روی این تفاوت قیمت تاثیر گذار هستند. از آن‌جمله می‌توان به نوسانات قیمت ارز وکشور سازنده قطعه را نام برد. به طور میانگین، و با مراجعه حضوری، تعمیرکار رقم حدودی 400 هزار تومان را از شما بابت تعویض ال سی دی آیفون 8 پلاس می‌گیرد. بنابراین، در مجموع، و با دریافت قطعه‌ای اورجینال، نزدیک به 2 میلیون باید هزینه کنید.

تعمیر ال سی دی آیفون 8 پلاس

مطمئنا شما هم تعصب خاصی روی گوشی آیفون خود دارید، خاطرات زیادی را با آن ثبت کرده‌اید و البته هزینه بالایی هم برایش پرداخت کرده‌اید. نیاز به تعمیر ال سی دی آیفون 8 پلاس در واقع یادآور لحظات تلخی است که گوشیتان یا از دست شما رها شده و یا نوسانات شدید برق باعث آسیب دیدگی صفحه نمایش آن شده است. تعمیر ال سی دی آیفون 8 پلاس خود را به هیچ وجه به یک تعمیرکار غیرمتخصص در امور گوشی‌های آیفون نسپارید. مدارهای این گوشی‌ها متفاوت از انواع دیگر است و کوچکترین اختلال در یک اتصال، عملکرد کلی گوشی را زیر سوال می‌برد.

برای تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون 8 پلاس می‌توانید به صورت اینترنتی هم اقدام کنید. ثبت درخواست تعمیر کمتر از 5 دقیقه طول می‌کشد و شما بعد از 2 ساعت می‌توانید گوشی سالم و تعمیر شده خود را تحویل بگیرید.

آموزش تعویض ال سی دی آیفون 8 پلاس

برای تعمیرکننده‌ های پیشرفته‌ تر، این راهنما به شما کمک می‌کند فقط مجموعه LCD و دیجیتایزر آیفون 7 پلاس را جایگزین کنید. این امر مستلزم آن است که قبل از نصب، چندین جزء را از صفحه اصلی خود به صفحه جدید منتقل کنید – از جمله دوربین جلو، بلندگوی گوشی، صفحه محافظ LCD و مجموعه حسگر home/Touch ID. برای تمام تعمیرات صفحه نمایش/نمایشگر، مهم است که حسگر اصلی خانه/Touch ID را به دقت روی صفحه نمایش جدید منتقل کنید تا بتواند کار کند. دکمه هوم حالت جامد توسط اپل با برد منطقی اصلی خود جفت شده است، بنابراین تعویض آن باعث غیرقابل استفاده شدن آن می شود.

آیفون 7/آیفون 7 پلاس را خاموش کنید.

در پایین تلفن، دو پیچ پنتالوب را پیدا کنید و با استفاده از پیچ گوشتی TS1 (0.8 میلی متر) آن را بردارید.

یک مکنده را مستقیماً روی نمایشگر، بالای دکمه هوم قرار دهید و به آرامی سعی کنید آن را از محفظه عقب جدا کنید.

در صورت لزوم، از یک دستگاه گوه‌زنی استفاده کنید تا مهر و موم چسب را با دقت بشکنید و نمایشگر را از بدنه عقب جدا کنید.

آیفون 8 پلاس را مانند یک کتاب باز کنید.

چهار پیچ سه نقطه ای را بردارید تا صفحه نمایش آزاد شود.

برای بلند کردن صفحه نمایشگر از موچین استفاده کنید.

سپس، از ابزار Wedging یا spudger خود برای جدا کردن سه نوار کابل اتصال LCD استفاده کنید.

دو پیچ سه نقطه دیگر را در گوشه بالا و سمت راست باز کنید که حسگر مجاورت شما را نگه می دارد.

صفحه روی سنسور مجاورت را بردارید، یک نوار کابل دیگر را نشان می دهد که در صورت جدا شدن، نمایشگر جلویی را از پشت تلفن آزاد می کند.

سه پیچ سر فیلیپس را از براکت پشت بلندگوی گوش در بالای سمت نمایشگر باز کنید.

براکت کنار می‌رود و دوربین آیفون را آشکار می‌کند.

دوربین را به عقب بکشید تا دو پیچ نگهدارنده در مجموعه بلندگوی گوش را بردارید.

بلندگوی گوش را بیرون بیاورید.

سنسور مجاورت را به آرامی تکان دهید و به سمت بالا بکشید تا آن را بردارید.

در پایین سمت نمایشگر، مجموعه تاچ ID را بیابید.

چهار پیچ سه نقطه ای را که براکت را پایین نگه داشته اند باز کنید.

براکت را بردارید.

به آرامی تکان دهید تا شناسه لمسی را حذف کنید، که از جلو می لغزد.

سپس صفحه پشتی LCD را با بازکردن شش پیچ سه نقطه ای جدا کنید.

با استفاده از ابزار Wedging یا spudger صفحه پشتی LCD را بلند کنید تا نوار کابل متصل به صفحه پشتی ظاهر شود.

هنگامی که صفحه LCD کابل را آزاد کردید، باید به راحتی جدا شود.

ال سی دی قدیمی و آسیب دیده خود را دور بیندازید و با صفحه نمایش جدید جایگزین کنید، کابل های خود را تا کنید و پایه های جانبی را بچینید تا 6 پیچ در جای خود قرار گیرند.

برای مونتاژ مجدد گوشی، مراحل را به صورت معکوس دنبال کنید.

خرید تاچ و ال سی دی آیفون 8 پلاس

برای خرید ال سی دی گوشی آیفون 8 پلاس باید به نمایندگی های معتبر و کارشناسان مجاز مراجعه کنید. به این نکته توجه کنید که با استفاده از قطعات فیک، از قابلیت های این قطعه بی نصیب خواهید شد.

احتمالا ممکن است دوباره بعد از مدتی شاهد خرابی آن باشید.ممکن است سایر قطعات موبایل شما نیز نیاز به تعمیر داشته باشد.طول عمر موبایل آیفون 8 پلاس شما کاهش خواهد یافت و عملکرد سایر قطعات موبایل شما نیز تحت تاثیر قرار می گیرد. پس به همه ی این نکات

خرید ال سی دی گوشی آیفون 8 پلاس توجه کنید و اینکار مهم را حتما در نمایندگی های مجاز انجام دهید.

نحوه تعویض ال سی دی آیفون 8 پلاس

طراحی ویژه صفحه نمایش یکی از جذاب ترین ویژگی های مربوط به اپل می باشد. تاچ ال سی دی اپل آیفون 8 پلاس نیز دقیقاً با یک طراحی دلنشین و جذاب این اسمارت فون را تبدیل به یکی از زیباترین اسمارت فون های این شرکت نموده است. تاچ ال سی دی اپل آیفون 8 پلاس اما علاوه بر زیبایی های ظاهری که در خود داشته یکی از پیشرفته ترین نمونه ها در میان صفحه نمایش های تولیدی در زمان خود نیز بوده است. ویژگی‌های تاچ ال سی دی آیفون 8 پلاس های منحصر به فرد و خاص است که همگی برای اولین بار توسط اپل روانه بازار شده بودند.

تاچ ال سی دی اپل آیفون 8 پلاس با قطر 5/5 اینچ با وضوح تصویر 1920 × 1080 پیکسل و با تراکم پیکسلی 401 ppi تولید شده است. این صفحه نمایش دارای قابلیت تاچ سه بعدی بوده و دکمه هوم آن نیز به صورت کاملاً هوشمند و ویژه طراحی شده است. لمس  دکمه هوم آیفون 8 پلاس شما را شگفت زده می کند این صفحه نمایش آغاز و با دیدن تصاویر کاملاً طبیعی و اصیل درون آن به اوج خود خواهد رسید. داشتن این تاچ ال سی دی عالی و کیفیت بالایی که برای آن متصور هستیم، باعث شده تا سازندگان اپل امروز به این مهم برسند که گوشی هایشان به عنوان بهترین ها در جهان شناخته شود محبوبیت جهانی پیدا کنند.

کوچکترین صدمه به ال سی دی آیفون 8 پلاس مساوی است با از دست دادن آن کیفیت فوق العاده در هنگام تماشای یک ویدیو. به هم ریختن پیکس‌ها، رنگ افشانی گوشه‌ای بر روی صفحه نمایش، اختلال در نحوه نمایش تصاویر، قطع و وصل شدن تصویر، اینها همه انواعی از صدمه دیدن هستند که شانس بالایی برای تعمیر ال سی دی آیفون 8 پلاس شما متناطر با آنها وجود دارد.

تعویض دوربین آیفون 8 پلاس

آیفون 8 پلاس از جمله گوشیهای قدیمی تر برند اپل به شمار می رود که با ویژگی های خاص و منحصر به فردی که دارد هنوز یکی از بهترین گوشی های این برند به شمار می رود. زمانی که این گوشی به بازار آمد با دوربین خاص و حرفه ای خود توانست توجه کاربران را به خود جلب کند. در این گوشی برند اپل از یک لنز بسیار حرفه ای استفاده کرده بود و حتی کسانی که به صورت تخصصی و حرفه ای در زمینه عکاسی و فیلمبردای فعالیت داشتند می توانند از آن استفاده نمایند. اما دوربین آیفون 8 پلاس مانند هر گوشی دیگری ممکن است خراب شود که در این شرایط باید برای تعویض دوربین آیفون 8 پلاس اقدام شود.

معمولا زمانی که صحبت از تعویض دوربین آیفون 8 پلاس می شود به گوشی آسیب های سخت افزاری وارد شده است و قطعه ای آسیب دیده است. ضربه و فشار یکی از مهمترین مواردی است که عملکرد دوربین آیفون را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد و باعث می شود که دوربین آیفون دیگر کار نکند. بهتر است بدانید استفاده از کاور مناسب می تواند نقش محافظ داشته باشد و ضربه و فشار را به میزان زیادی کنترل می کند.

آب و رطوبت از فاکتورهای دیگری هستند که شما را مجبور می کنند برای تعویض دوربین آیفون 8 پلاس اقدام نمایید. اگر به تازگی گوشی شما در نزدیک آب و رطوبت بوده است، باید بدانید به احتمال زیاد قطعات داخلی آن آسیب دیده اند و از بین رفته اند. در زمان تعویض دوربین آیفون 8 پلاس باید حتما از قطعات اصل و اورجینال استفاده نمایید. اگر قطعاتی که بر روی گوشی شما سوار می شوند فیک و یا تقلبی باشند، عملکرد قسمت های دیگر دوربین تحت تاثیر قرار می گیرد و همین امر باعث می شود که شما دیگر نتوانید از گوشی خود بهره ببرید.

تعویض دوربین اورجینال آیفون 8 پلاس

گوشی آیفون 8 پلاس یکی از گوشی های بسیار حرفه ای است که با قابلیت های بسیار زیاد خود کاربران گوشی های همراه را شگفت زده است. با اینکه امروزه برند اپل ورژن های جدیدتری از گوشی های آیفون را به بازار عرضه کرده است، اما هنوز گوشی آیفون 8 پلاس یک گوشی پرطرفدار و خاص است. دوربین این گوشی حرفه ای است و شما می توانید تصاویر و فیلم های زیادی را با آن تهیه کنید. اما دوربین گوشی ممکن است خراب شود و در این صورت شما باید برای تعویض دوربین اورجینال آیفون 8 پلاس اقدام نمایید.
بهتر است بدانید زمانی که صحبت از تعویض دوربین اورجینال آیفون 8 پلاس می شود بدین معناست که قطعات داخلی دوربین آسیب دیده اند و از بین رفته اند. در این صورت، تعمیر کار باید وقت کافی را به تعویض دوربین اورجینال آیفون 8 پلاس اختصاص دهد و قسمت های داخلی گوشی را مورد بررسی قرار دهد و سپس قطعه آسیب دیده را پیدا کند و تعویض نماید. یکی از مهمترین مواردی که در زمان تعویض دوربین اورجینال آیفون 8 پلاس باید مورد توجه قرار گیرد اورجینال بودن قطعات است. امروزه، قطعات فیک و تقلبی زیادی در بازار موجود هستند و اگر این قطعات بر روی گوشی اپل مورد استفاده قرار گیرند عملکرد قسمت های دیگر گوشی نیز تحت تاثیر قرار می گیرد.
به همین دلیل، شما باید کار تعویض دوربین اورجینال آیفون 8 پلاس را به مراکز معتبر بسپارید. ما در اینجا در تلاش هستیم بالاترین خدمات را به شما ارائه دهیم. قطعاتی که بر روی گوشی شما سوار می شوند همگی اصل هستند و ما کارمان را به صورت تضمینی انجام می دهیم. به این مسئله توجه داشته باشید که برای جلوگیری از آسیب به دوربین می توانید از کاورهای مناسب استفاده نمایید و از قطعات داخلی گوشی محافظت کنید.

 

قطعات با کیفیت بخرید و از خدمات با کیفیت برای نصب یا تعمیر گوشی‌های خود استفاده کنید. برای تعمیر اپل به مجموعه اپل آچار مراجعه کنید.

خدمات اپل آچار