تعویض باتری آیفون 8

تعویض باتری آیفون 8

آیفون 8 محصول سال 2017 شرکت اپل است که با سیستم عامل ای او اس 11 وارد بازار شد. صفحه مانیتور این گوشی 4.7 اینچ، سی پی یو‌‌ی قدرتمند هگزا، 64 گیگ حافظه و 2 گیگ رم، از جمله مشخصات این گوشی آیفون است. باتری آیفون 8 از نوع لیتیوم یونی با قدرت 1821، قابلیت شارژ سریع و البته شارژ بی سیم است. بعد از گذشت 5 سال از معرفی این نوع از گوشی‌های آیفون، تعویض باتری آیفون 8 امری بدیهی به نظر می‌رسد. در واقع باتری‌های آیفون، و البته آیفون 8، نیاز زیادی به شارژ شدن‌های مکرر دارند، این امر خود باعث نیاز به تعویض باتری آیفون 8 می‌شود. قیمت تعویض باتری آیفون 8 به عوامل زیادی بستگی دارد که از آن‌ جمله می‌توان به نوسانات ارز، نوع باتری و کشور تولید کننده اشاره کرد.

تعویض باتری آیفون 8 خود را یک پروژه روز جمعه‌ای در نظر نگیرید و خود اقدام به انجام آن نکنید، این توصیه اول ما به شماست. این فعالیت بسیار تخصصی است و حتی افرادی که سال‌ها مشغول تعمیرات گوشی‌های موبایل بوده‌اند، در صورت عدم تخصص در گوشی‌های نوع آیفون، شرایط لازم و فنی برای انجام آن را ندارند. هزینه‌ای که به دلیل نصب اشتباه باتری به شما اعمال خواهد شد، بسیار بیشتر از دستمزد تعمیرکار مجاز آن است. برای استعلام قیمت، حتما از ابزارهای اینترنتی استفاده کنید و بی‌گدار به آب نزنید. با یک جستوجوی ساده می‌توانید به دسته وسیعی از انواع و قیمت‌های مختلف باتری آیفون 8 دسترسی داشته باشید تا در هنگام خرید حضوری یا آنلاین باتری، سرتان کلاه نرود.

تعویض باتری آیفون 8

قیمت تعویض باتری آیفون 8

قیمت تمام شده‌ی تعویض باتری آیفون 8 را نمی‌توان به طور دقیق اعلام کرد. چراکه بسته به نیاز شما و هزینه‌ای که می‌خواهید بکنید، انواع مختلفی از این باتری در بازار وجود دارد. قیمت تعویض باتری آیفون 8 همچنین شامل دستمزد نصب آن توسط تعمیرکار مجاز آیفون است. دستمزد این گونه فعالیت‌ها عددی کمتر از 500 هزار تومان است، البته اگر خدمت مورد نظر تنها شامل تعویض باتری باشد و نه هیچ چیز دیگری. برای تعویض باتری آیفون 8 پلاس به اپل آچار مراجعه کنید.

تعویض باتری آیفون 8 خود را موکول کنید به زمانی که به دقت آن را بررسی کرده‌اید و مطمئن شده‌اید که باتری گوشی شما قابل تعمیر نیست. یکی از مهمترین مواردی که باید بررسی کنید قسمت نرم افزاری باتری گوشی است، جایی که کیفیت و درصد کارایی باتری تحت عنوان عددی کمتر از 100 درج می‌شود. وقتی گوشیتان را خریدید این عدد 100 بوده، بعد از استفاده‌های مکرر از گوشی و شارژ کردن‌های زیاد، این مقدار روندی نزولی را در پیش می‌گیرد. تعمیر یا تعویض باتری آیفون 8 معمولا زمانی نیاز است که این عدد زیر 80 باشد. قیمت تعویض باتری آیفون 8 را می‌توانید از طریق وبسایت‌های معتبر بررسی کنید. حتما در زمان بررسی به نوع، کشور تولید کننده، تاریخ تولید و ویژگی‌های این‌چنینی دقت بفرمائید.

تعمیر باتری آیفون 8

برای تعمیر باتری در تعمیر آیفون 8 پلاس ، چنانکه گفته شد، حتما  با یک تعمیرکار مجرب مشورت کنید. به صورت خاص، از نمایندگی‌های مجاز فروش  و خدمات آیفون برای این مورد بهره بگیرید.  ممکن است شوک الکتریکی یا لحیم کاری باتری تمام آنچه باشد که باتری شما به آن نیاز دارد تا به کارایی بالای خود برگردد. تعمیر باتری آیفون 8 ریسک بالایی هم دارد، چراکه در هنگام تعمیر، نیاز به باز کردن محفظه گوشی و احتمالا جدا کردن باتری از مدار وجود دارد. در این فرایند، ممکن است به قطعات دیگر صدمه وارد شود و اتصالات مدار دچار اختلال شوند. بنابراین باز هم تاکید می‌کنیم، به هیچ وجه به صورت خودجوش اقدام به تعمیر یا تعویض باتری آیفون 8 خود نکنید و کار را به شخصی زبده و دوره دیده بسپارید. نوسانات برق یکی از اصلی‌ترین عوامل تخریب باتری گوشی‌هاست. حتما شارژرها را به محافظ بزنید وبعد گوشی را شارژ کنید.

خدمات اپل آچار