تعویض باتری آیفون ایکس اس مکس iPhone XS Max

تعویض باتری آیفون ایکس اس مکس

آیفون ایکس اس مکس در سال 2018 و به عنوان ورژن بزرگتر آیفون ایکس وارد بازار شد. این گوشی موبایل دارای صفحه‌ای 6.5 اینچی، 2688 *1242 پیکسل، 4 گیگ رم و دوربین 12 مگا پیکسلی با منبع تغذیه‌ای قوی، یک باتری لیتیوم یونی 3174 میلی آمپر ساعت، است. تعویض باتری آیفون ایکس اس مکس iPhone XS Max رقمی زیر 1 میلیون تومان است و بسته به نوع آن، کشور سازنده و حتی محل زندگی شما، می‌تواند بین 300 تا 900 هزار تومان متغیر باشد.

پردازنده قوی آیفون ایکس اس مکس، به همراه وضوح بالای صفحه نمایش آن، نیاز به شارژ کردن‌های با فاصله کمتر را در این نوع آیفون بالا برده است. با افزایش تعداد شارژها، نیاز به تعویض باتری آیفون ایکس اس مکس بعد از چند سال حس می‌شود. بخصوص اکنون که 4 سال از زمان ورود آنها به بازار گذشته است، آستانه‌ای برای شروع تعمیر و تعویض باتری آیفون ایکس اس مکس iPhone XS Max بیشتر خودنمایی می‌کند. آیفون گوشی بسیار کاربردی و با قابلیت‌های منحصر به فرد است، با این حال معایبی دارد که یکی از آنها همین نیاز به شارژ شدن‌های زیاد باتری آن است. از جمله پارامترهایی که در تخریب باتری تاثیر دارند می‌توان به شارژ شدن‌های مکرر، شارژرهای غیر استاندارد، نوسانات برق و استفاده‌ از اپلیکیشن‌های با وضوح گرافیکی بالا، نام برد. در صورتی که قصد تعویض باتری آیفون ایکس را دارید کلیک کنید.

تعویض باتری آیفون ایکس اس مکس

تعمیر دوربین آیفون XS MAX

آیفون ایکس اس مکس یکی از آیفون های پر طرفداری است که در سال 2018 به بازار آمد و توانست تحولات زیادی را در تولید گوشی های اپل به وجود بیاورد. قابلیت های این گوشی بسیار زیاد است و می تواند پاسخگوی نیازهای کاربران باشد. دوربین های برند اپل بسیار حرفه ای هستند و می توانند به کاربران کمک کنند تصاویر و فیلم های بسیار حرفه ای تهیه کنند. اما فاکتورهای مختلفی می توانند به دوربین آیفون آسیب وارد کنند که در این صورت باید برای تعمیر دوربین آیفون XS MAX اقدام شود. زمانی که برای تعمیر به متخصصان مراجعه می کنید، آنها گوشی شما را از نظر نرم افزاری و سخت افزاری مورد بررسی قرار می دهند.

در اغلب موارد، مشکلات نرم افزاری باعث بروز مشکل در گوشی های آیفون هستند. به طور مثال، اگر شما از یک برنامه جانبی برای دوربین خود استفاده می کنید، این احتمال وجود دارد که به زودی دوربین آیفون دیگر قابل استفاده نباشد و هر بار که دوربین را باز می کنید سیاه باشد. در این صورت، توصیه می شود برای تعمیر دوربین آیفون XS MAX برنامه جانبی را از روی گوشی خود حذف کنید و از برنامه اصلی دوربین اپل استفاده کنید.

گاهی عدم آپدیت سازی نسخه اصلی برنامه شما را برای تعمیر دوربین آیفون XS MAX به سمت مراکز معتبر می کشاند. در کنار این موارد، مشکلات سخت افزاری نیز به دوربین آسیب وارد می کنند. به طور مثال، اگر به تازگی گوشی شما ضربه دیده است و یا تحت فشار بوده است (به ویژه اگر این ضربه باعث شده است که گلس گوشی بشکند) به احتمال زیاد قطعات داخلی دوربین دچار مشکل شده اند و چاره ای حز تعمیر دوربین آیفون XS MAX توسط یک فرد حرفه ای باقی نمی ماند. در این شرایط، تعمیرکار ابتدا ساختار دوربین و میزان آسیب وارده را تعیین می کند و پس از آن مبلغ را اعلام می نماید.

تعویض دوربین آیفون XS MAX

آیفون ایکس اس مکس از جمله گوشی های اپل است که قابلیت های بسیار زیادی دارد. به طور کلی، برند اپل در تلاش است با تولید گوشی های مختلف قابلیت های آن را افزایش دهد و به کاربران خود کمک کند حس خوبی داشته باشند. آمارها نشان می دهند یکی از مهمترین دلایلی که باعث می شود افراد به سمت خرید گوشی متمایل شوند دوربین آنهاست. شما می توانید با گوشی آیفون یکس اس مکس عکس ها و فیلم های حرفه ای تهیه کنید. اما باید بدانید دوربین آیفون ایکس اس مکس مانند هر گوشی دیگری ممکن است خراب شود و در این صورت چاره ای جز تعویض دوربین آیفون XS MAX باقی نمی ماند.

هزینه تعویض دوربین آیفون XS MAX

یکی از سوالاتی که کاربران از ما می پرسند در مورد هزینه تعویض دوربین آیفون XS MAX است. بهتر است بدانید هزینه تعویض دوربین به موارد متعددی بستگی دارد. ابتدا تعمیرکار باید گوشی را باز کند و شدت آسیب و قطعه ای را که به آن آسیب دیده است شناسایی نماید. این کار نیازمند تخصص و تجربه بسیار زیاد است و فردی باید این کار را انجام دهد آموزش های لازم را در این زمینه دیده است. موارد متعددی می توانند به گوشی آسیب وارد کنند و در نتیجه شما باید برای تعویض دوربین آیفون XS MAX اقدام نمایید. به طور مثال، ضربه و فشار یکی از فاکتورهایی است که می تواند ساختار داخلی گوشی را خراب کند و از همه مهمتر به دوربین آن آسیب برساند. استفاده از کاور مناسب باعث می شود ضرباتی که به گوشی وارد می شوند مهار شوند و این مسئله نقش بسیار مهمی در حفظ عمکلرد دوربین گوشی آیفون اس ایکس مکس دارد. آب و رطوبت نیز عامل اصل دیگری است که ممکن است عملکرد گوشی را تحت تاثیر قرار دهد و دیگر دوربین نمی تواند به خوبی کار کند.

تعمیر باتری آیفون XS max

اولین گزینه، در صورت تشخیص کاهش قابل توجه راندمان باتری، تعمیر آن است. تعویض باتری آیفون XS max یک فرایند بسیار تخصصی و نیازمند انجام توسط یک تعمیرکار مجاز است. وارد کردن شوک به گوشی موبایل یا لحیم کاری نواحی مشخصی از باتری و اتصالات آن، از جمله روش‌هایی است که به منظور تعمیر باتری لحاظ می‌شود. تعمیر باتری آیفون XS max را هرگز به صورت خودجوش انجام ندهید. ممکن است شما راهنمایی‌ها و دستورالعمل‌های زیادی را در فضای اینترنت پیدا کنید که به تعمیر یا تعویض باتری آیفون ایکس اس مکس پرداخته و جزئیاتی را در این راستا آورده است، با این حال به یک نکته دقت کنید، این راهنمایی‌های و پروتکل‌ها معمولا برای تعمیرکاران است نه برای شخص کاربر گوشی.

آیفون یک برند قابل اعتماد در صنعت گوشی‌های همراه است که محصولاتش در بالاترین قیمت‌ها به فروش می‌رسند. قطعات این گوشی‌های موبایل نیز از این قانون تبعید می‌کنند و برای تعویض یک باتری آیفون اس مکس، شما باید هزینه قابل توجهی را هم برای خرید هم برای نصب باتری پرداخت کنید. بنابراین بهتر است از نیاز خود به تعویض باتری و علاقه خود به استفاده طولانی‌تر از گوشی همراهی که دارید مطمئن شوید. در صورتی که قصد تعویض باتری آیفون XS را دارید کلیک کنید.

تعویض باتری آیفون ایکس اس مکس

وقتی صحبت از محصولات و گوشی های کمپانی اپل می شود، ناخودآگاه محصولاتی به ذهن خطور می کنند که ظرافت و زیبایی زیادی دارند و توانسته است با مدل و طراحی خاصی که دارند افراد زیادی را در سراسر دنیا تحت تاثیر قرار دهند. به طور کلی، قیمت محصولات اپل از قیمت گوشی های برندهای دیگر کمی بالاتر است و کمپانی اپل اعلام کرده است دلیل این امر ظرافت، دقت، دانش و تخصصی است که در گوشی هایش وجود دارد. امروزه، سوالات زیادی در مورد تعویض باتری گوشی های اپل از جمله تعویض باتری آیفون ایکس اس مکس پرسیده می شود. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در مورد تعویض باتری آیفون ایکس اس مکس در اختیار شما قرار دهیم.

هزینه تعویض باتری آیفون ایکس اس مکس iPhone XS Max

چنانکه گفته شد، قیمت قطعات گوشی‌های آیفون، به دلایل مختلف از جمله تورم و تحریم، بسیار بالاست. هزینه تعویض باتری آیفون ایکس اس مکس بالغ بر یک میلیون است. به عبارتی، اگر بخواهید قطعه‌ای مطمئن و اورجینال را بخرید و تعمیرکاری مجرب آن را نصب کند، باید هزینه‌ی تقریبی 1 میلیون تومانی را پرداخت کنید. هزینه تعویض باتری آیفون ایکس اس مکس به طور خاص از هزینه نصب آن تاثیر می‌گیرد. دستمزد نصب یک باتری عددی نزدیک به 500 هزار تومان است. توصیه می‌کنیم که، برای کاهش هزینه‌ها و اطمینان از سلامت باتری جدید و طرز صحیح نصب آن، به نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید.

تعویض باتری آیفون ایکس اس مکس iPhone XS Max را از فروشنده‌هایی پیگیری کنید که برای تمام محصولات خود گارانتی ارائه می‌دهند. از این طریق، و درصورت عدم کارایی باتری، می‌توانید پیگیر دریافت قطعه جدید باشید. همه‌ی شرکت‌های تولید کننده موبایل در سالهای اخیر به دنبال ساخت باتری‌های با قدمت زیاد و نیاز به شارژ کمتر بوده‌اند، با این حال، و با رشد همزمان و سریع تکنولوژی پردازنده‌ها، دوربین و صفحات نمایش، باتری‌ها هرچقدر قوی‌تر می‌شوند، باز هم نیاز به تغییر و آپدیت شدن جدید دارند تا با تکنولوژی روز همراه باشند.

چگونه طول عمر باتری گوشی های اپل را افزایش دهیم؟

قبل از آنکه بخواهیم در مورد روش تعویض باتری آیفون ایکس اس مکس صحبت کنیم، بهتر است به این موضوع بپردازیم که چگونه می توانیم طول عمر گوشی های اپل ( و همچنین گوشی های دیگر) را افزایش دهیم. راهکارهای طلایی برای افزایش طول عمر باتری گوشی ها به شرح زیرند:

  • گوشی آیفون خود را در مجاورت با گرما قرار ندهید. گرما به شدت به باتری آیفون آسیب وارد می کند و طول عمر آن را کاهش می دهد.
  • اجازه ندهید شارژ گوشی آیفون تمام شود و سپس آن را شارژ کنید. زمانی که شارژ گوشی شما در 30 و یا 40 درصد است آن را به شارژ بزنید.
  • زمانی که گوشی شما در شارژ است آن را از شارژر خارج نکنید. زیرا این کار آسیب های جدی به باتری گوشی وارد می کند.

تمامی این موارد باعث می شوند که تعویض باتری آیفون ایکس اس مکس به تعویض بیافتد و شما بتوانید مدت زمان بیشتری از این گوشی استفاده کنید.

چگونه بفهمیم طول عمر گوشی رو به اتمام است؟

برند اپل قابلیت های زیادی را بر روی گوشی های آیفون قرار داده است و صاحبان آیفون می توانند با استفاده از این قابلیت ها به اطلاعات مناسبی در مورد گوشی خود دست پیدا کنند. یکی از امکانات ویژه این گوشی وجود برنامه باتری هلث در آن است. شما می توانید از قسمت تنظیمات به باتری هلث بروید و وضعیت باتری گوشی خود را بررسی کنید. هر چقدر عددی که در این قسمت نمایش داده می شود پایین تر باشد، این امر بدین معناست که باتری گوشی شما در حال خراب شدن است و باید برای تعویض آن اقدام کنید.

توصیه می شود پس از آنکه دو سال از گوشی آیفون خود استفاده کردید به مراکز معتبر مراجعه کنید و بخواهید تا وضعیت گوشی شما را بررسی کنند. مراکز معتبر و تخصصی تعمیرات موبایل دارای نرم افزارهای مشخصی هستند و با وصل کردن گوشی شما به کامپیوتر و فعال سازی آن نرم افزارها می توانند به وضعیت باتری پی ببرند. این امر باعث می شود قبل از آنکه گوشی شما به طور کامل خراب شود و مجبور شوید که برای تعویض باتری آیفون ایکس اس مکس متوجه شوید گوشی شما چه شرایطی دارد.

نحوه تعویض باتری آیفون ایکس اس مکس

نحوه تعویض باتری آیفون ایکس اس مکس یک کار بسیار تخصصی است و دلیل اصلی این امر ظرافتی است که در طراحی گوشی های آیفون به کار رفته است این کار باید زیر نظر افراد متخصص صورت گیرد. نحوه تعویض باتری آیفون ایکس اس مکس به طور کلی به صورت زیر است:

  • ابتدا باید پیچ زیر قاب آیفون را باز کنید. این کار باید با حوصله و دقت زیاد صورت گیرد. زیرا اگر پیچ آیفون به درستی باز نشود ممکن است باعث شکستگی قاب آیفون گردد و این امر می تواند هزینه های زیادی را بر صاحب آیفون وارد کند.
  • پس از آن باید به لبه آیفون گرما بدهید تا خاصیت چسبندگی و ضد آب بودن لاستیک های اطراف آیفون از بین برود و فرد بتواند قالب را از آیفون جدا کند. در اینجا میزان گرمادهی بسیار زیاد است و نباید از مقدار مشخصی بیشتر باشد. زیرا به قطعات دیگر آیفون نیز آسیب های جدی وارد می کند.
  • با استفاده از دستگیره قالب آیفون را جدا کنید.

به این موضوع توجه داشته باشید که در جدا سازی قالب آیفون برای تعویض باتری آیفون ایکس اس مکس هیچ فشاری نباید به آیفون وارد شود. زیرا ممکن است باعث شکستگی آیفون گردد. مراحلی که در اینجا به آن اشاره کردیم بخش کوچکی از نحوه تعویض باتری آیفون ایکس اس مکس است. بلکه این کار به وسایل و مهارت نیاز دارد و اگر شما نتوانید این کار را به خوبی انجام دهید، به قطعات داخلی آیفون آسیب های جدی وارد می شود.

آموزش تعویض باتری آیفون XS Max اپل

یکی از کارهایی که می تواند به شما کمک کند تا در آینده درآمد خوبی داشته باشید آموزش تعویض باتری آیفون XS Max اپل است. اما همانطور که متوجه شده اید آموزش تعویض باتری آیفون XS Max اپل یک کار بسیار تخصصی است و نیاز به دقت، دانش و تجربه زیادی دارد. برای اینکه در این کار بتوانید موفق شوید باید به موارد متعددی توجه داشته باشید.

اولا باید بدانید برای آموزش تعویض باتری آیفون XS Max اپل باید به مراکز معتبر مراجعه کنید. پس از آن باید مدتی را با کسانی که در این کار تخصص دارند کار کنید. پس از آن می توانید به صورت مستقلا این کار را انجام دهید. به این موضوع توجه داشته باشید اگر شما این مراحل را طی نکنید، هرگز نمی توانید به موفقیت برسید.

قیمت باتری آیفون XS Max

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد تعویض باتری آیفون ایکس اس مکس درا ختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید عوامل متعددی مانند گرما و یا عدم شارژ کردن درست گوشی باعث می شوند تا باتری آسیب ببیند و خراب شود. تعویض باتری یک کار بسیار تخصصی است و تنها افراد متخصص می توانند این کار را برای شما انجام دهند. اگر به دنبال قیمت باتری آیفون XS Max هستید، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. کارشناسان ما شما را راهنمایی می کنند تا گوشی خود را تعمیر کنید و از آن به درستی و برای مدت طولانی استفاده کنید.

خدمات اپل آچار