تعمیر و تعویض باتری آیفون

تعویض باتری آیفون

یکی از موارد و مهم ترین اعضای مورد استفاده در موبایل  های اپل باتری مربوط به آن می باشد. زمانی شما می توانید از آن استفاده مناسبی داشته باشید که میزان شارژدهی مربوط به باتری موبایل آیفون مناسب باشد. در حالت هایی نیز باتری مربوط به موبایل شما ممکن است دچار مشکل شود که این باز نیاز است تا تعمیر آیفون و یا تعویض باتری آیفون انجام شود. به طور کلی زمانی که باتری تلفن شما توان و قدرت کافی شارژدهی نداشته باشد نیازمند به تعمیر باتری آیفون یا تعویض باتری آیفون خواهید داشت. معمولا طراحی باتری های لیتیوم یونی به صورتی می باشد که پس از تقریبا 2 سال حدود 20 درصد از ظرفیت اولیه خود دیگر نخواهد داشت. لذا در صورتی که باتری گوشی شما 3000 میلی آمپر خواهد بود ، پس از 2 سال ظرفیت واقعی آن به میزانی همچون 2400 میلی آمپر دست خواهد یافت .در اینن صورت کاربر متوجه افت کیفیت شارژدهی باتری و یا  فاسد شدن باتری خود می شود. در این صورت حتما به تعویض باتری خواهید داشت.

عملکرد نامناسب مربوط به باتری موبایل شما می تواند به صورت ویژه اختلالی در کارکرد شما نسبت به موبایل داشته باشد. زمانی که باتری موبایل شما کارکرد مناسبی ندارد نیاز است تا به سراغ تعویض آن برویم. به نوعی باتری نامناسب باعث مشکلات متعددی می شود.  در دنیای امروز استفاده از اینترنت و کارهایی که باعث مصرف شارژ بسیار می شود می تواند بر روی عملکرد باتری تأثیرگذار باشد و ایجاد شرایط نامطلوبی به وجود آید. کند عمل کردن باتری یکی از مهم ترین موضوعات و همچنین خالی کردن شارژ در زمان کم یکی دیگر موارد است. در این زمان شما نیاز دارید تا به سرعت باتری مربوطه را تعویض نموده و مانع از ایجاد خسارت و یا آسیب به گوشی خود شوید. اگر شما نیز دارای گوشی آیفون می باشید، تا انتها همراه ما باشید تا بتوانیم به صورت مناسب در مورد تعویض باتری آیفون اطلاعات مناسب دریافت نمایید. این موضوع باعث می شود تا شما مانع از پیشروی خسارت و همچنین آسیب بیشتر به موبایل خود شوید.

تعویض باتری آیفون

تعمیر باتری آیفون

در زمانی که عملکرد نرمال مربوط به باتری های آیفون به صورت مناسب صورت نمی گیرد نیاز است تا تعمیر و یا تعویض باتری آیفون انجام شود. تعمیر باتری می تواند باعث شود تا مشکلات مربوط به آن رفع شود و همچنین عملکرد موبایل به حالت عادی برگردد. از نظر قیمتی برخی اوقات نیاز است تا به سراغ تعمیر برویم تا تعویض مربوط به موبایل ها که صورت می گیرد. تعمیر مربوط به باتری آیفون نیز باید در مراکز معتبر صورت گیرد تا بتوانید از عملکرد و هزینه صورت گرفته خیالتان راحت باشد.

تعویض باتری آیفون

آیفون یکی از محصولاتی است که می تواند حس لاکچری بودن را به افراد بدهد. برند اپل از همان ابتدا که به بازار معرفی گردید توانست با محصولات خاص و ویژه ای که دارد تمامی افراد را تحت تاثیر قرار دهد و امروزه به یک برند معتبر برای سخت پسندان تبدیل شده است. بسیاری از سلبریتی ها و ثروتمندان در سراسر دنیا برای خرید گوشی به برند اپل اعتماد می کنند و همین امر سبب شده است محصولات این کمپانی مورد توجه تمامی افراد قرار گیرند. آموزش تعمیرات گوشی اپل آیفون در اپل آچار

باتری اورجینال آیفون

این روزها عمر باتری موبایل را یکی از مهمترین عوامل برای گوشی های هوشمند می دانند. اپل در سال های اخیر، توسط ترکیب بهینه ‌سازی نرم‌افزاری و قرار دادن باتری‌هایی با ظرفیت بیشتر در دستگاه‌های خود، همواره در تلاش بوده تا عمر باتری گوشی‌ های آیفون را به صورت قابل توجهی افزایش ببخشد.
در گوشی‌ های آیفون اولین موضوعی که در رابطه با باتری آیفون باید توجه داشت، شیوه اندازه‌ گیری طول عمر باتری به صورت سیکل یا دوره است. یعنی هر بار که گوشی شما 100 درصد شارژ می‌ شود یک سیکل به شمار می رود. قرار بر این نبوده که این سیکل حتما از 0 درصد شروع شود. هر بار که 100 درصد به باتری گوشی شما اضافه می‌شود یک دوره خواهد بود. برای مثال در صورتی که 40 درصد تا 100 درصد شارژ کنید 60 درصد یک سیکل را به اتمام خواهید رساند. برای بار بعدی که 40 درصد دیگر به آن اضافه می شود سیکل شما را به اتمام خواهد رساند.

ایراد اصلی باتری‌ های آیفون نیز این می باشد. اینکه به خوبی مراقبت از آن ها صورت نگیرد به مرور زمان سیکل کوچک تر خواهد شد و به این شکل نیز سیکل تخلیه و هم سیکل شارژ کمتر و کمتر خواهد شد و همین امر کارایی باتری را با افت بالایی مواجه خواهد کرد. ممکن است در برخی باتری‌ ها سیکل شارژ افزایش یابد و سیکل تخلیه کمتر شود که مشکل خیلی بدتری ایجاد می کند.
در صورتی که اطلاعات گوشی را استخراج کنید متوجه خواهید شد که گوشی از روز اول استفاده تا الان چند بار شارژ شده است و این چند بار به این معناست که گوشی شما چند سیکل را گذرانده می باشد.

باتری اورجینال اپل

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین بخش هایی است که به گوشی های آیفون اضافه شده است باتری هلث چرا که می‌ توانید با مراجعه به این قسمت اطلاعات بسیار مهمی را درباره ی وضعیت باتری آیفون خود مشاهده نمایید و مورد بررسی قرار دهید.
کاربران گوشی های تلفن آیفونی که امکان به روز رسانی سیستم عامل خود را به ورژن iOS داشته و بروز رسانی کرده باشند قطعا گزینه هلث یا سلامت باتری را دیده اند. حال می توان برای مشاهده وارد بخش تنظیمات گوشی خود وارد بخش Battery شده و در آن جا بخش کاربردی و بسیار مهمی را به نام Battery Health مشاهده نمایید.
معمولا 400 سیکل زمان خواهد برد تا ظرفیت باتری شما از 100 درصد به 80 درصد برسد. یعنی با توجه به مراقبت و طرز استفاده شما بیش از 1 سال یا حتی 2 سال دارد. اغلب زمانی که سلامت باتری به 80 درصد می رسد زمان مناسبی جهت تعویض باتری می باشد.
باتری آیفون در بازار و همچنین فروش باتری های فیک و تقلبی با وجود کیفیت های بسیار متفاوت بوده . بنابراین برای خرید آن یکی از راه های تهیه باتری اصلی تهیه از فروشگاه های معتبر و دارای گارانتی پس از فروش می باشد.

باتری اورجینال اپل با گارانتی

از جمله مشکلاتی که موبایل اکثر کاربران با آن رو به رو می شوند خالی شدن سریع باتری است. گاها باتری آیفون شما به علت مختلفی از جمله، استفاده از کابل و شارژر فیک (غیر اورجینال)، نوسانات برقی، رطوبت یا گرمای بیش از حد، دائماً در حال شارژ بودن، استفاده بیش از حد از LTE، استفاده کردن از گوشی هنگامی که به شارژر متصل می باشد و… خراب و معیوب شده، باد کرده و یا ناگهان بدون هشدار قبلی (Low Power) خاموش شود، بدنه دستگاه به شدت داغ گردد، سرعت عمل دستگاه کاهش یابد و مهم تر از همه به سرعت و طی زمان بسیار کوتاهی شارژ تلفن تخلیه گردد؛ در این شرایط شما به ناچار می بایست باتری دستگاه خود را تعویض نمایید.

مزایای تعویض باتری آیفون

شما باید زمانی که نشانه های عملکرد نامناسب در شارژدهی مشاهده نمودید سریع اقدام به عملیات اصلاحی نمایید. معمولاً موبایل های آیفون در بخش شارژ و همچنین دشارژ شدن عملکردی ضعیفی نشان داده و در صورت استفاده بیش از حد آن باعث می شود تا خرابی بیشتری باتری را فرا بگیرد.

خیلی اوقات باورهای غلط می تواند باعث آسیب های بسیار زیادی شود که یکی از آن ها تعویض باتری و آسیب به موبایل می باشد. باید بگوییم تعویض باتری اگر در زمان مورد نیاز و به موقع صورت گیرد می تواند بهترین عملکرد نیز باشد. اگر در زمان مناسب باتری مربوط به گوشی آیفون تعویض نکنیم ممکن است به آی سی شارژ و برد دستگاه خود آسیب وارد کنید.

اگر در زمان تعویض باتری از مرکز مناسب و معتبری این موضوع صورت گیرد، می تواند به صورت مطلوب کار پیش رود و بهترین عملکرد را برای موبایل خود داشته باشیم. زمانی که از باتری های با کیفیت پایین تر استفاده می کنیم بر روی عملکرد مربوط به آن نیز تأثیرگذار است که می تواند بر دیدگاه وعملکرد شما نیز اثر بگذارد.

بنابراین مهم ترین نکه قبل از اقدام به انجام تعویض باتری، مراجعه به مرکز معتبر است و اقدام به تعویض باتری از سوی این مجموعه می باشد. با توجه به این موضوع سوالات زیادی در مورد محصولات اپل از جمله قیمت تعویض باتری آیفون پرسیده می شود. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.  تعویض باتری مک بوک در اپل آچار

طول عمر باتری آیفون

عمر باتری آیفون وابسته به مدل و نوع استفاده از آن می باشد. شما با توجه به اینکه چه مدلی از آیفون را دارید و اینکه چگونه از آن استفاده می کنید بر روی طول عمر باتری آیفون تأثیرگذار می باشد. اگر شما نتوانید از موبایل خود مراقبت کنید و به درستی از آن استفاده نمایید، باید به سراغ تعویض باتری برویم.

یکی از بدترین کارهایی که مصرف کنندگان در هنگام استفاده باعث آسیب به باتری می شوند، استفاده در زمان شارژ شدن است. تا زمانی که گوشی شما داخل شارژ قرار دارد نمی توانید استفاده کنید این موضوع می تواند آسیب جدی به باتری آیفون شما وارد نماید. در نتیجه نیاز باشید تا تعویض باتری آیفون را انجام دهید.

نکته بعدی اینکه در زمان شارژ بیش از حد آن را نگه ندارید و بعد از این که شارژ کامل شد نیاز است تا از پریز کشیده شود.

شما از روش های مختلفی می توانید به زمان تعویض باتری آیفون پی ببرید. روش اول تعداد مورد شارژ شدن گوشی است. اتصال شارژ گوشی به پاروبانک و یا خودرو باعث می شود تا طول عمر باتری شما کاهش یابد. روش دیگر استفاده از نرم افزارهایی که مختص این موضوع بوده و به شما کمک می کند تا عملکرد باتری و همچنین زمان رسیدن به تعویض باتری را به شما اطلاع دهد. یکی دیگر از واضح ترین موارد نیاز به شارژ مداوم است، زمانی که موبایل شما در مدت زمان استفاده کم نیاز به شارژ داشته باشد زمان آن رسیده است تا تعویض باتری داشته باشید. برای تعویض باتری آیفون 13 کلیک کنید.

تعویض باتری آیفون

قیمت تعویض باتری آیفون

قیمت مربوط به خرید و همچنین تعویض باتری در مجموعه های مختلف تفاوت دارد. با توجه به اینکه هر یک از آن ها دارای کیفیت متفاوتی می باشد و همچنین با توجه به وجود جنس های تقلبی باعث شده است تفاوت قیمت بسیاری مشاهده کنیم. هزینه مربوط به تعویض جنس های تقلبی نسبت به اصل تفاوت زیادی داشته و می تواند بر روی قیمت تمام شده تعویض نیز اثرگذار باشد.

بنابراین بهتر است در زمان تعویض باتری به مرکز معتبر و اصلی آن مراجعه کنید تا کار تعویض توسط آن ها صورت گیرد. با هزینه مناسب می توانید خیال خود از کاربرد یک باتری مناسب و اورجینال راحت کنید.  تعویض باتری آیفون 7 در اپل آچار

چه زمانی باید باتری خود را تعویض کنم؟

بهترین زمان برای تعویض باتری آیفئون زمانی است که شارژ باتری گوشی شما زود به زود خالی گردد و احساس کنید باتری گوشی ظرفیت و توان لازم برای شارژدهی اولیه خود را دیگر ندارد .بنابراین تعویض باتری اولین کاری است که می بایست صورت گیرد. توجه داشته باشید که تنظیمات گوشی شما و طریقه استفاده ی آن تاثیر مستقیمی به مقدار مصرف شارژ باتری شما دارد. مثلا در صورتی که باتری گوشی شما با یک بار شارژ 12 ساعت انرژی لازم برای کار کردن با گوشی شما را داشته باشد، طبیعی است که در صورتی که استفاده شما برای کارهای سنگینی همچون بازی با گوشی  یا قابلیت های بلوتوث، موبایل دیتا، هات اسپات، لوکیشن و … را فعال داشته باشید سرعت خالی شدن شارژ باتری شما بیشتر می شود.

در گوشی های اپل از چه باتری استفاده می شود؟

قبل از آنکه به موضوع قیمت تعویض باتری آیفون بپردازیم، بهتر است نگاهی به مدل باتری هایی داشته باشیم که در آیفون ها به کار برده می شود. در محصولات و گوشی های اپل از باتری لیتیوم استفاده می شود. باتری لیتیوم یکی از بهترین محصولاتی است که در بازار جهانی وجود دارد که در گوشی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این باتری طول عمر بالایی دارد و می تواند بر بهبود عملکرد گوشی ها اثر بگذارد. باتری لیتیوم این توانایی را دارد که برای مدت طولانی شارژ را نگه دارد و زمانی که به برق وصل می شود سریعا شارژ آن باز می گردد. با وجود این مواردی وجود دارند که می توانند به باتری لیتیوم آسیب وارد کنند و عملکرد آن را تحت تاثیر قرار دهند. تعویض باتری آیفون اس ای در اپل آچار

مواردی که به باطری آسیب وارد می کند

کارشناسان توصیه می کنند اگر شما با مواردی که به باطری آسیب وارد می کند آشنا شوید، می توانید طول عمر باتری را افزایش دهید و برای مدت بیشتری از گوشی های خود استفاده کنید. بررسی ها نشان می دهند یکی از مواردی که به طور مستقیم بر طول عمر باتری لیتیوم اثر می گذارد ( و باعث می شود افراد به دنبال تعویض و قیمت تعویض باتری آیفون باشند) گرماست.

گرما می تواند طول عمر باتری را به میزان چشمگیری افزایش دهد. برخی کارشناسان به این موضوع اشاره می کنند گرما باعث می شود روغن باتری به بیرون نشت کند و همین امر می تواند عملکرد آن را تحت تاثیر قرار دهد. در ادامه به معرفی موارد دیگری می پردازیم که باعث می شوند افراد برای تعویض و استعلام قیمت تعویض باتری آیفون اقدام کنند.

آیا گوشی را به درستی شارژ می کنید؟

یکی از سوالاتی که در زمان استعلام قیمت تعویض باتری آیفون پرسیده می شود در این باره است که آیا نحوه شارژ گوشی بر طول عمر آن اثر می گذارد. پاسخ به این سوال قطعا مثبت است. بهتر است به الگوی شارژ کردن گوشی خود توجه داشته باشید. آیا شما زمانی که شارژ گوشی تان کاهش یافته است و به ده تا بیست درصد رسیده است گوشی خود را شارژ می کنید؟!

این کار اشتباه ترین روش است و می تواند طول عمر گوشی را کاهش می دهد. کارشناسان به این موضوع اشاره می کنند زمانی که شارژ گوشی در سی یا چهل درصد است شما باید گوشی خود را شارژ کنید. در غیراینصورت، خطر آسیب های جدی به باتری گوشی وجود دارد. زمانی که شارژ گوشی به بیست و یا ده درصد می رسد فشار زیادی به باتری وارد می شود و این موضوع می تواند در دراز مدت و با تکرار این الگوی شارژی آسیب های جدی به گوشی وارد کند. تعویض باتری آیفون 7 پلاس در اپل آچار

آشنایی با علائم خرابی باتری آیفون

یکی دیگر از سوالات پرتکرار که در زمان استعلام قیمت تعویض باتری آیفون پرسیده می شود در این باره است که علائم خرابی باتری آیفون چیست. آشنایی با علائم خرابی باتری آیفون باعث می شود تا به محض مشاهده آن علائم سریعت برای رفع مشکل اقدام کنید و همین امر طول عمر گوشی آیفون شما را افزایش می دهد. این علائم به شرح زیرند:

  • گوشی شما بدون هیچ دلیلی خاموش می شود و یا ری استارت می شود. این موضوع می تواند پرتکرار باشد.
  • گوشی شما ناگهان بیش از اندازه داغ می شود.
  • تنها برای مدت کوتاهی می توانید از گوشی خود استفاده کنید و سریعا شارژ آن تمام می شود و باید به برق وصل کنید.
  • گوشی شما روی صد است، اما بعد از 30 دقیقه استفاده مشاهده می کنید که شارژ آن به 40 یا 50 رسیده است.

تمامی این موارد سیگنالی هستند که به شما نشان میدهند باید برای تعویض و استعلام قیمت تعویض باتری آیفون اقدام کنید. به همین دلیل، توصیه می شود به محض مشاهده این علائم سریعت به مراکز معتبر مراجعه کنید. زیرا هر چقدر باتری گوشی خراب بماند، به قطعات داخلی آیفون آسیب وارد می کند و این موضوع می تواند عملکرد کل دستگاه را تحت تاثیر قرار دهد. تعویض باتری آیفون 6s در نمایندگی اپل در تهران

باتری ایفون چند درصد باید تعویض شود؟

یکی از مواردی که سبب شده است گوشی های آیفون مد نظر قرار گیرند برنامه هایی است که در آنها وجود دارد. شما می توانید به تنظیمات گوشی آیفون بروید و وارد برنامه هلث باتری شود. عددی که در این قسمت نمایش داده می شود، نشان دهنده طول عمر مفید باتری است.

اکنون ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید باتری ایفون چند درصد باید تعویض شود. بهتر است بدانید هر چقدر این عدد پایین تر باشد نشان دهنده این است که باتری در حال خراب شدن است. زمانی که باتری عدد کمتر از 40 را نشان میدهد باید برای تعویض و استعلام قیمت تعویض باتری آیفون اقدام کنید.

تشخیص باتری اصلی آیفون از تقلبی

زمانی که افراد برای استعلام قیمت تعویض باتری آیفون اقدام می کنند سوالات زیادی در مورد تشخیص باتری اصلی آیفون از تقلبی پرسیده می شود. زیرا تمامی افراد به این موضوع پی برده اند اگر از باتری های اصلی استفاده کنند می توانند طول عمر دستگاه خود را افزایش دهند. تشخیص باتری اصلی آیفون از تقلبی کار بسیار تخصصی است، اما مواردی که به شما کمک می کنند تا باتری اصل را از تقلبی تشخیص دهید به صورت زیر هستند:

  • باتری های تقلبی تاریخ تولید و انقضا ندارند.
  • وزن باتری های تقلبی کمتر از باتری های اصلی است.
  • باتری های اصلی دارای ضمانت نامه هستند.

این موارد ساده ترین روش هایی هستند که به شما کمک می کنند تا باتری اصل را از تقلبی تشخیص دهید. در زمان استعلام قیمت تعویض باتری آیفون قیمت های مختلفی به شما عرضه می شوند. بی شک، قیمت باتری های اصل بالاتر از باتری های تقلبی است و همین امر مسئله دیگری است که به شما کمک می کند باتری اصل را از تقلبی تشخیص دهید.  تعویض باتری آیفون 8 در نمایندگی تعمیرات آیفون در میرداماد

روش‌های افزایش عمر باتری آیفون

زمانی که برای استعلام قیمت تعویض باتری آیفون پرسیده می شود، همواره این سوال پرسیده می شود روش‌های افزایش عمر باتری آیفون کدامند. روش های زیر به افزایش طول عمر باتری آیفون کمک می کنند:

  • موبایل خود را در مجاورت گرما قرار ندهید.
  • اجازه ندهید شارژ موبایل کمتر از 30 درصد شود و سپس آن را شارژ کنید.

خرید باتری آیفون

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد قیمت تعویض باتری آیفون در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید گوشی های آیفون از گوشی های حساسی هستند که باید به خوبی از آنها مراقبت شود. اگر می خواهید برای خرید باتری آیفون اصل اقدام کنید، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

تعمیر و تعویض باطری آیفون

در صورتی که تمایل به تعویض باتری دارید، به هیچ عنوان خودتان اقدام به تعویضش نکنید چون بسیار کار حساسی است و ممکن است به قطعات دیگری از دستگاه آسیب وارد شود و در نهایت موجب رخ دادن اتفاقات بدتری شود. تعویض این قطعه به تخصص بالا و امکانات و تجهیزات حرفه ای نیاز دارد، لذا در صورتی که امکانات و تجهیزات کافی را در دسترس تان قرار ندارد ؛ به تعمیر کار مجرب و یا به بخش تعمیرات مجاز مراجعه نمایید و به این صورت در کمترین زمان و با صرف کمترین هزینه دستگاه شما تعمیر گردد.

خدمات اپل آچار