تعمیر آیفون 12 پرو

تعمیر آیفون 12 پرو

تعمیر آیفون ۱۲ پرو توسط تعمیرکاران خودرو انجام می گیرد و تعمیر کار باید دارای تجربه کافی در زمینه تعمیرات تخصصی آیفون ۱۲ باشد. البته گوشی آیفون ۱۲ پرو از جمله با کیفیت ترین محصولات شرکت اپل است که قابلیت تعویض قطعات را دارد. قطعاتی که در گوشی آیفون ۱۲ پرو تعبیه شده اند بسیار با کیفیت و منحصر به فرد هستند و در صورتی که گوشی آیفون ۱۲ پرو خراب شود قطعات باید به وسیله قطعات اورجینال تعمیر شوند. به همین دلیل قطعات اورجینال در تعمیر آیفون 12 پرو بسیار مهم هستند. به عنوان مثال تعویض پورت شارژ آیفون ...

رتبه دهی به این مطلب

تعمیر آیفون ۱۲ پرو توسط تعمیرکاران خودرو انجام می گیرد و تعمیر کار باید دارای تجربه کافی در زمینه تعمیرات تخصصی آیفون ۱۲ باشد. البته گوشی آیفون ۱۲ پرو از جمله با کیفیت ترین محصولات شرکت اپل است که قابلیت تعویض قطعات را دارد. قطعاتی که در گوشی آیفون ۱۲ پرو تعبیه شده اند بسیار با کیفیت و منحصر به فرد هستند و در صورتی که گوشی آیفون ۱۲ پرو خراب شود قطعات باید به وسیله قطعات اورجینال تعمیر شوند. به همین دلیل قطعات اورجینال در تعمیر آیفون 12 پرو بسیار مهم هستند. به عنوان مثال تعویض پورت شارژ آیفون 12 پرو، باید با استفاده از قطعات اورجینال انجام گیرد. توجه داشته باشید که در صورتی آیفون ۱۲ شما آسیب دید باید توسط تعمیرکار حرفه ای تعمیر شود. علائم مختلفی مانند ضربه دیدن گوش یا آب خوردگی گوشی آیفون ۱۲ پرو خرابی آیفون ۱۲ شود.

تعمیر آیفون 12 پرو

معرفی آیفون 12 پرو

آیفون پرو توسط شرکت اپل تولید و عرضه شده است، این گوشی پرچمدار بعد از معرفی گوشی آیفون 12 پرو با قیمت مشابه گوشی آیفون 11 عرضه شد. آیفون 12 یک دستگاه پرچمدار است و طراحی کاملاً جدیدی دارد. ظرفیت ذخیره سازی این گوشی نسبت به گوشی آیفون ۱۱ تقریباً دو برابر است. آیفون ۱۲ پرو دارای طراحی شیک بوده و قاب فلزی دارد. این گوشی پرچمدار از فایو جی پشتیبانی کرده و دارای پد شارژ مگاسیف مغناطیسی است. این گوشی پرفروش دارای صفحه نمایش سوپر رتینا XDR اولد است. صفحه نمایش آیفون ۱۲ 0.3 از صفحه نمایش آیفون ۱۱ بزرگتر است. این دستگاه قابلیت استفاده از کابل شارژ لایتنینگ به USB-C را داشته و دارای رنگ بندی های مختلف مانند آبی اقیانوسی ، نقره ای ، گلد، نوک مدادی است. آیفون 12 دارای سیستم عامل iOS 14 بوده و پردازنده قوی دارد. این گوشی پرچمدار بسیار با کیفیت و مقاوم است. اگر قطعات اورجینال و اصلی این گوشی پیدا شوند تعمیر آیفون 12 پرو برای تعمیرکاران طاقت فرسا نیست. دورهای آموزش تعمیرات اپل  را با اپل آچار تجربه کنید.

مشکل های شبکه 4G/5G در آیفون 12 Pro

اتصال به اینترنت 5G از جمله نکات بسیار مهم در مورد گوشی آیفون ۱۲ پرو است. البته بیشتر دارندگان آیفون و کاربران اپل با مشکلاتی مانند اختلال در اتصال به شبکه تلفن همراه 4G/5G روبرو هستند. بیشتر کاربران دارای مشکلاتی مانند قطع ناگهانی اتصال هنگام متصل بودن به شبکه 4G/5G هستند. یا گوشی آیفون ۱۲ به طور خودکار به شبکه متصل نمی شود. باید اشاره کنیم این مشکل زمانی اتفاق می افتد که دارندگان آیفون ۱۲ پرو در حال حرکت باشند چرا که در این صورت گوشی بین برج های مخابراتی جابجا می شود. البته فرقی نمی کند که دستگاه شبکه 4G یا 5G متصل باشد، چرا که صرف نظر از این دو همچین مشکلی پیش می آید. همچنین اشاره کنیم که دلیل بروز چنین اتفاقی مشخص نیست اما شما می توانید با روشن خاموش کردن حالت هواپیما اقدام به تعمیر آیفون 12 پرو کنید. چرا که با روشن و خاموش کردن حالت هواپیما برای اتصال مجدد به شبکه مخابراتی تلفن همراه تلاش می کنید. برای تعمیرات تخصصی اپل به اپل آچار مراجعه نمایید.

تعویض صفحه نمایش آیفون 12 Pro

هزینه تعمیرات مربوط به گوشی آیفون ۱۲ تعویض ال سی دی است. دلایل متعددی باعث آسیب دیدن ال سی دی گوشی آیفون ۱۲ پرو می شود. از جمله این دلایل می توان به ضربه خوردگی گوشی آیفون ۱۲ اشاره کرد. ضربه و سقوط از ارتفاع می تواند باعث ترک خوردگی و آسیب دیدگی صفحه نمایش گوشی آیفون ۱۲ پرو شود. البته بر روی صفحه ال سی دی سپر سرامیکی وجود دارد که یکی از بهترین و قویترین علت ها است، اما این احتمال وجود دارد که سپر سرامیکی در برابر ضربه دوام نیاورد و در نتیجه شکسته شود. البته ضربه وارد شدن به پشت گوشی به نمایشگر آسیب وارد کرده و نیاز به تعمیر آیفون 12 پرو دارد. اگر شکستگی نمایشگر زیاد نباشد و فقط آسیب به گلس شیشه روی آیفون ۱۲ برسد، می توان گلس را تعویض کرد اما اگر صفحه نمایش آیفون ۱۲ پرو شکسته باشد و باید به کلی صفحه نمایش و ال سی دی را تعویض کرد.

تعمیر آیفون 12 پرو

ترک خوردگی گلس درب پشت آیفون 12 Pro

از جمله مشکلات در آیفون ۱۲ پرو می توان به شکستگی در پشت آیفون ۱۲ پرو یا شکستگی گلس پشت اشاره کرد. در حقیقت شکستگی در پشت آیفون از جمله اتفاق های رایج می باشد که برای بیشتر کاربران اتفاق افتاده است. برای تعمیر آیفون 12 پرو از دستگاه های مخصوصی استفاده می کنند به عنوان مثال، برای تعمیر درب پشت آیفون از دستگاه لیزر و تجهیزات پیشرفته استفاده می شود اما هزینه زیادی ندارد. جداسازی درب گلس پشت آیفون ۱۲ پرو با استفاده از دستگاه لیزر انجام می گیرد، البته استفاده از دستگاه لیزر مزیت های مخصوص به خود را دارد. به عنوان مثال هنگامی که با استفاده از این دستگاه گلس شکسته را از گوشی جدا می کنند دیگر احتمال باز شدن قاب گوشی وجود نداشته و در این صورت دستگاه یا گوشی آیفون شما پلمپ شده باقی می ماند. تعمیر آیفون 12 پرو توسط تعمیرکار ماهر و با تجربه انجام می گیرد.

هزینه تعمیر آیفون 12 Pro

تعویض باطری آیفون 12 پرو توسط تعمیرکاران خبره انجام گرفته و این کار را با نهایت دقت انجام می دهند. تعمیرات آیفون ۱۲ همواره با هزینه هایی همراه است اما هزینه تعمیر آیفون 12 پرو آنقدر زیاد نیست و کاربران می توانند از عهده آن بر بیایند. یکی از چالش هایی که بیشتر کاربران با مواجه می شوند اجرت و قیمت تعمیر گوشی است. شما باید مرکزی را پیدا کنید که علاوه بر این که دارای سابقه درخشان در تعمیر گوشی آیفون باشد هزینه و پول کمی دریافت کند. هزینه تعمیر آیفون 12 پرو با توجه به نرخ نامه اتحادیه تعمیرکاران اعمال می شود. در حقیقت هزینه تعمیر آیفون 12 پرو با توجه به مقدار خسارت وارد شده بر گوشی آیفون ۱۲ پرو متفاوت است. چرا که ممکن است مشکل شکستگی گلس یا خراب شدن باتری یا خرابی ال سی دی باشد لذا قیمت تعمیر این موارد کاملاً متفاوت است.

تعمیر آیفون 12 پرو

خدمات تعمیر آیفون 12 Pro با کیفیت

تعمیر آیفون 12 پرو از جمله خدماتی است که نیاز به پرداخت هزینه دارد. دریافت خدمات مقرون به صرفه و مناسب از جمله نیازهای هر کاربری می باشد که دارای آیفون ۱۲ پرو است. چرا که در هنگام خرابی، آیفون ۱۲ نیاز به تعمیر پیدا می کند. اگر کاربر بتواند با تکنسین ها یا تعمیرکاران ماهر و با سابقه درخشان، ارتباط بگیرد می تواند گوشی آیفون ۱۲ خود را با قیمت مناسب و روش عالی تعمیر کند. بیشتر کاربران آیفون ۱۲ به دنبال این سوال هستند که آیا در صورت خرابی آیفون ۱۲ می توانیم گوشی خود را تعمیر کنیم یا هزینه تعمیر آیفون ۱۲ چقدر است. خدمات تعمیر آیفون ۱۲ با کیفیت بالا ارائه می شود و همه کاربران می توانند بدون هیچ گونه دغدغه و مشکل و نگرانی از هزینه، گوشی آیفون ۱۲ خود را تعمیر کنند.

همه چیز در مورد خرابی برد آیفون 12 Pro 

گاهی ممکن است برد گوشی خراب شود در این هنگام تعمیر آیفون 12 پرو حس می شود. به قطعه ای که تمام قطعات و تراشه های اصلی موبایل بر روی آن قرار دارند برد می گویند. از جمله قطعات مهم می توان به خازن ها و دیود ها، مقاومت ها، ماژول وای فای ، ماژول بلوتوث اشاره کرد. دلایلی دیگری که باعث خرابی برد آیفون ۱۲ پرو می شود، وارد شدن ضربه به آیفون است. علت دیگری که باعث بروز خرابی در برد می شود وارد شدن ضربه شدید به موبایل است البته وارد شدن ضربه به موبایل و خرابی قسمت های دیگر گوشی نیز می شود. برخورد آب یا رفتن آب به داخل قطعات داخلی موبایل نیز موجب خرابی برد آیفون ۱۲ می شود. البته امروزه گوشی های اپل به صورت ضدآب تولید شده اند اما وقتی گوشی تعمیر می شود مهرو موم ضد آب آن باز شده و در نهایت در برابر آب آسیب پذیر است.

تعمیر آیفون 12 پرو

نگهداری از آیفون 12 Pro 

می توانید برای جلوگیری از تعمیر آیفون 12 پرو به شیوه صحیح از آن نگهداری کنید. برای نگهداری از آیفون ۱۲ خود می توانید از تمامی لوازمی که باعث افزایش طول عمر گوشی شما می شود استفاده کنید. می توانید برای جلوگیری از آسیب رسیدن به صفحه لمسی از یک محافظ صفحه یا گلس مناسب استفاده کنید. کیفیت محافظ صفحه بسیار مهم است چرا که اگر کیفیت بالایی نداشته باشد امکان آسیب رسیدن به صفحه لمسی گوشی وجود دارد. اگر محافظ صفحه کیفیت خوبی داشته باشد از خراب شدن گوشی جلوگیری کرده دارد و طول عمر مفید صفحه نمایش را بالا می برد. نگهداری از باتری گوشی نیز بسیار مهم است، توجه داشته باشید که گوشی خودتان را برای طولانی مدت در شارژ نگه ندارید و سعی کنید، باتری را تا ۸۰ درصد شارژ کنید. همچنین حتما از شارژر اصلی خود موبایل استفاده کنید.

شرایط تعویض گلس ال سی دی آیفون 12 Pro 

برای این که بتوانید از آسیب رسیدن به صفحه نمایش گوشی خود جلوگیری کنید باید از گلس گوشی استفاده کنید. ممکن است گلس ال سی دی آیفون ۱۲ پرو بر اثر عواملی مانند ضربه دیدگی بشکند و آسیب ببیند در این صورت شما نیاز به تعویض گلس ال سی دی آیفون دارید. البته سعی کنید گلس گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس خود را با کیفیت بالا و دوام خوب خریداری کنید تا مطمئن باشید به خوبی از صفحه ال سی دی موبایل محافظت می کند. بیشتر تعمیرات آیفون ۱۲ پرو به علت خرابی صفحه نمایش است اگر می خواهید با تعمیر آیفون 12 پرو مواجه نشوید بهتر است از گلس با کیفیت و با استاندارد خوب استفاده کنید. هنگامی که جسم سخت بر روی صفحه نمایش گوشی شما ضربه وارد کند باعث شکستن شیشه سرامیک روی گوشی می شود اما اگر ضربه بسیار شدید باشد موجب می شود تا گلس شیشه ای به طور کلی خراب شده و به صفحه نمایش آسیب برسد. در این صورت تعمیر آیفون 12 پرو بسیار مهم است.

تعمیر آیفون 12 پرو

تعویض آی سی تغذیه آیفون 12 Pro 

تعمیر آیفون 12 پرو در مواقعی که ای سی تغذیه آیفون آسیب می بیند بسیار مهم است. توجه داشته باشید که تعمیر آی سی تغذیه آیفون نیاز به مهارت و دقت کافی دارد و تعمیرکار باید در این زمینه حساسیت زیادی به خرج دهد. البته تعمیر و تعویض آی سی بستگی به شدت آسیب وارد شده به گوشی دارد، اگر شدت آسیب وارد شده به گوشی آنقدر زیاد باشد که آی سی تغذیه آیفون صدمه دیده باشد نیاز به تعویض آی سی تغذیه آیفون است. اما اگر شدت وارده کم باشد آی سی تغذیه آیفون می تواند تعمیر شود. تعویض آی سی ریسک بالایی دارد. چرا که برای این کار باید تاچ و ال سی دی گوشی باز شود، چون آی سی بر روی برد گوشی وجود دارد. بعد از اینکه تاچ و ال سی دی را برداشتید فلت و برد را از گوشی جدا کرده و آی سی را تعویض کنید.

نشانه های خرابی آی سی تغذیه آیفون 12 Pro 

از جمله نشانه هایی که به تعمیر آیفون 12 پرو نیاز دارد می توان به خاموشی گوشی اشاره کرد. وقتی آی سی گوشی خراب شود گوشی خاموش شده یا مصرف باتری آن بیش از حد است. هنگامی که متوجه از کار افتادن قسمتی از گوشی مانند؛ صدا یا دوربین شدید باید اقدام به تعمیر آیفون 12 پرو کنید چرا که آی سی گوشی صدمه دیده است. آی سی ولتاژ های گوشی را تامین می کند و بر روی آی سی تغذیه یک آی سی کریستال وجود دارد. آی سی تغذیه همچنین به باتری متصل شده است. آی سی ولتاژ مورد نیاز برای قسمت های دیگر را از باتری دریافت کرده و پین مثبت باتری ولتاژ را وارد مدار حفاظت جریان می کند. هنگامی که جریان مزبور از یک حد مشخص بیشتر باشد موجب کار کردن مدار جریان شده و در نتیجه موبایل خاموش می شود.

علل خرابی دوربین گوشی آیفون 12 پرو

هنگامی که دوربین آیفون 12 خراب شود نیاز به تعمیر آیفون 12 پرو حس می شود. تعویض دوربین جلویی آیفون 12 پرو با استفاده از بهترین قطعات انجام می گیرد. از علل خرابی دوربین گوشی که نیاز به تعمیر آیفون 12 پرو دارد می توان به ضربه و فشار اشاره کرد. در بیشتر مواقع علت خرابی دوربین گوشی وارد شدن ضربه به دستگاه است در این هنگام ماژول دوربین آسیب می بیند. البته ممکن است خرابی در دوربین در داخل گوشی باشد و از نمای بیرون خرابی قابل درک نباشد. البته علل دیگری مانند ایجاد خط و خش بر روی دوربین باعث خراب شدن لنز دوربین می شود. بر روی لنز دوربین آیفون های اپل، یک لایه شیشه ضد خش وجود دارد اما در خیلی از مواقع عوامل گوناگونی باعث ایجاد خط و خش بر روی لنز دوربین شده و در نتیجه در عملکرد دوربین اختلال ایجاد می کنند . همچنین ممکن است آب خوردگی یکی از دلایل خراب شدن دوربین باشد.

تعمیر دوربین گوشی آیفون 12 Pro 

تعمیر آیفون 12 پرو باید با رعایت ضوابط و فاکتورهایی انجام گیرد. تعویض دوربین اصلی آیفون 12 پرو در صورتی انجام می گیرد که آسیب وارده بر روی دوربین بسیار زیاد باشد اما در مواقعی تعمیر آیفون 12 پرو نیازی به تعویض نداشته و با تعمیر دوربین ، مشکل حل می شود. گاهی اوقات ممکن است صفحه ی دوربین گوشی سیاه باشد. چنین مشکلی در انواع گوشی های آیفون اتفاق می افتد. البته ممکن است منشاء این اتفاق مشکلات سخت افزاری باشد. همچنین احتمال وجود داشتن مشکلات نرم افزاری نیز است. اگر مشکل نرم افزاری باشد، به راحتی می توانید با ریست فکتوری کردن گوشی، مشکل را حل کنید . اگر ریست فکتوری کردن، مشکل شما را حل نکرد مشکل از دوربین بوده چرا که ممکن است بر اثر ضربه دیدگی، لنز گوشی آسیب دیده باشد که نیاز به تعمیر آیفون 12 پرو دارد.

تعمیر آیفون 12 پرو

اجزای ال سی دی گوشی آیفون 12 Pro 

شناخت اجزای ال سی دی گوشی آیفون به شما کمک زیادی در  تعمیر آیفون 12 پرو می کند. از جمله اجزای ال سی دی می توان به گلس اشاره کرد. گلس بر روی صفحه نمایش گوشی وجود دارد و با محافظی که از ایجاد خط و خش بر روی ال سی دی جلوگیری می کند ، متفاوت است. وظیفه گلس محافظت از شیش ال سی دی است و از تماس مستقیم بر روی تاچ جلوگیری می کند. دومین اجزای مهم ال سی دی صفحه نمایش است. صفحه نمایش در گوشی ها نقش قاب را داشته و باعث یکپارچه نگه داشتن اجزای صفحه نمایش می شود. تاچ گوشی از دیگر اجزای ال سی دی گوشی آیفون ۱۲ پرو است. تاچ گوشی از لمس های کاربر، اطلاعات را دریافت می کند. اگر تاچ در برابر لغزش ها عکس العملی نشان ندهد، به این معنی است که تاچ گوشی آسیب دیده است. اجزای چهارم، صفحه نمایش گوشی است که در زیر تاچ وجود دارد. ال سی دی یا صفحه نمایش گوشی محتوا را نمایش می دهد.

علائم خراب شدن ال سی دی آیفون

هنگام مشاهده علائم خرابی نیاز به تعمیر آیفون 12 پرو دارید. از جمله علائم خرابی ال سی دی می توان به اختلال در عملکرد تاچ اشاره کرد. اگر در هنگام کار با گوشی متوجه کار نکردن بعضی از نقاط تاچ شدید بهتر است اقدام به تعمیر آیفون 12 پرو کنید. چرا که ال سی دی گوشی آسیب دیده است. البته برای مطمئن شدن از آسیب دیدن ال سی دی می توانید گوشی خود را ریست فکتوری کنید. اگر مشکل همچنان باقی ماند به این معنی است که ال سی دی شما آسیب دیده و این مشکل نرم افزاری نیست. با آموزش تعمیر آیفون 12 پرو می توانید مشکلات نرم افزاری را حل کنید. از علائم دیگر می توان به روشن شدن صفحه نمایش اشاره کرد. البته ممکن است اختلال در عملکرد برد باعث روشن شدن صفحه نمایش شود، اما دلیل اصلی روشن شدن صفحه نمایش آسیب دیدن ال سی دی گوشی است. اگر قسمتی از صفحه نمایش گوشی شما سیاه شود، به معنی سوخته شدن ال سی دی است و شما باید ال سی دی را تعویض کنید.

تعمیر آیفون 12 پرو به علت های گوناگون انجام می گیرد. یکی از علت هایی که باعث می شود نیاز به تعمیر آیفون 12 پرو داشته باشید، روشن نشدن ال سی دی یا اختلال در عملکرد دوربین گوشی است. از جمله راه های تعمیر گوشی می توان به تعویض اسپیکر مکالمه آیفون 12 پرو یا تعویض بدنه اصلی آیفون 12 پرو، تعویض ال سی دی اشاره کرد. هزینه تعمیر گوشی های آیفون ۱۲ با توجه به مقدار آسیب وارده به گوشی متفاوت است، چرا که این احتمال وجود دارد که علت خرابی گوشی شکسته شدن گلس یا خراب شدن ال سی دی باشد. همانطور که می دانیم هزینه تعویض ال سی دی بسیار بیشتر از هزینه تعویض گلس گوشی است. آیفون ۱۲ از جمله گوشی های پرچمدار بوده که توسط شرکت اپل تولید شده است. این گوشی طراحی بسیار جدید داشته و ظرفیت ذخیره سازی بالایی دارد.

خدمات اپل آچار