تعمیر آیفون 8 پلاس

تعمیر آیفون 8 پلاس

اگر شما دارای آیفون 8 پلاس هستید باید بدانید که تعمیر آیفون 8 پلاس را باید به افراد خبره و متبحر بسپارید. تعمیرکار با تجربه و قابل اعتماد می تواند به راحتی گوشی شما را عیب یابی کند و با پیدا کردن مشکل به راحتی به تعمیر آن بپردازد. همانطور که می دانید پیدا کردن یک تعمیرکار با تجربه کار دشواری است و به همین علت باید تلاش زیادی در این زمینه کنید تا بتوانید فرد قابل اعتماد را پیدا کنید. همواره باید توجه کنید که باید تعمیر کاری پیدا کنید، علاوه بر این که دارای تجربه زیاد باشد، منصف ...

رتبه دهی به این مطلب
اگر شما دارای آیفون 8 پلاس هستید باید بدانید که تعمیر آیفون 8 پلاس را باید به افراد خبره و متبحر بسپارید. تعمیرکار با تجربه و قابل اعتماد می تواند به راحتی گوشی شما را عیب یابی کند و با پیدا کردن مشکل به راحتی به تعمیر آن بپردازد. همانطور که می دانید پیدا کردن یک تعمیرکار با تجربه کار دشواری است و به همین علت باید تلاش زیادی در این زمینه کنید تا بتوانید فرد قابل اعتماد را پیدا کنید. همواره باید توجه کنید که باید تعمیر کاری پیدا کنید، علاوه بر این که دارای تجربه زیاد باشد، منصف هم باشد تا بتواند با بهترین هزینه گوشی شما را تعمیر کند. زیرا بعضی از تعمیر کاران برای تعمیر آیفون 8 پلاس هزینه زیادی دریافت می کنند، در حالی که هزینه تعمیر آن نصف مبلغی است که پرداخت می شود. به همین جهت پیدا کردن شخص مورد نظر دردسرهای زیاد دارد.

تعمیر آیفون 8 پلاس

رایج ترین تعمیرات آیفون 8 پلاس

رایج ترین مشکلاتی که برای آیفون 8 پلاس به وجود می آید، شامل تعویض باتری و تعویض ال سی دی و تعویض دکمه هوم و یا اسکنر انگشت گوشی است. همانطور که می دانید، باتری که در آیفون 8 پلاس استفاده می‌ شود، از نوع باتری لیتیومی است‌. به همین علت ممکن است به مرور زمان کیفیت آن افت کند و میزان ظرفیت باتری کاهش پیدا کند. به همین جهت افراد باید اقدام به تعمیر آیفون 8 پلاس کنند و باتری  خود را تعویض کنند. مشکل دیگر شکستن تاچ ال سی دی است که یکی از رایج ترین مشکلاتی است که برای گوشی آیفون 8 پلاس پیش می آید. عواملی مانند سهل انگاری و بی حواسی  باعث شکستن تاچ ال سی دی می‌ شود. در این صورت افراد باید اقدام به تعمیر آیفون 8 پلاس کنند و ال سی دی آن را به طور کامل تعویض کنند. دورهای آموزش تعمیرات اپل  را با اپل آچار تجربه کنید.

شاخصه های خدمات تعمیر آیفون 8 پلاس

اولین شاخصه تعمیر آیفون 8 پلاس اورجینال بودن قطعاتی است که اقدام به تعویض می کنند، همانطور که می‌دانید در قطعاتی که توسط تعمیر کاران تعویض می‌شود اورجینال اصل نباشد باعث می‌ شود تا بار دیگر گوشی شما خراب شود و مجدداً برای تعمیر آیفون 8 پلاس به تعمیرکار مراجعه کنید. دو مشخصه گارانتی داشتن تعمیر آیفون 8 پلاس است. تمریناتی که انجام می‌شود باید دارای گارانتی و اصالت قطعه باشد تا کاربر هنگامی که از این سرویس استفاده می کند، از تعمیر کاران رضایت داشته باشد. سومین شاخصه مقرون به صرفه بودن هزینه تعمیر است. برای تعمیر آیفون 8 پلاس باید به جایی مراجعه کنید قیمت مناسبی در قبال تعمیر گوشی از شما بگیرد. شاخص دیگر تعمیر گوشی در کوتاه ترین زمان است همانطور که میدانید همه افراد به دنبال این اند تا گوشی خود را در کمترین زمان تعمیر کنند. به همین علت باید گوشی خود را به مرکزی بسپارید که در کمترین زمان ممکن آن را تعمیر کند.

تعمیر آیفون 8 پلاس

نشانه های خراب بودن مادربرد ایفون 8 پلاس

مادربرد گوشی یکی از قطعاتی است که اگر خراب شود، گوشی دیگر روشن نمی شود. به همین علت برای تعمیر برد آیفون 8 پلاس حتماً به مراکز معتبر مراجعه کنید. مادربرد گوشی نقش اصلی را در گوشی ایفا می کند، زیرا نقش آن مانند مغز در بدن است. به همین علت اگر خراب شود باید در سریع ترین زمان ممکن تعمیر شود. زیرا در هنگام خرابی به هیچ عنوان گوشی روشن نمی شود. در این صورت باید اقدام به تعمیر آیفون 8 پلاس کنید‌‌. عواملی مانند ریستارت شدن خودکار آیفون 8 پلاس و هنگ کردن گوشی و روشن نشدن گوشی نشانه از خراب بودن مادربرد دارد و به همین علت همواره باید توجه کنید که گوشی شما به هیچ عنوان نباید خودکار شود. در این صورت هزینه زیادی برای تعویض مادربرد باید پرداخت کنید. اگر گوشی خود را به تعمیرکار معتبر بسپارید با بررسی دقیق اقدام به عیب یابی قطعات مادربرد می کند. برای تعمیرات تخصصی اپل به اپل آچار مراجعه نمایید.

هزینه تعمیر مادربرد آیفون 8 پلاس

از آنجایی که مادربرد گوشی آیفون 8 پلاس جزو گرانترین و مهم ترین و با ارزش ترین قطعات آن به حساب می‌ آید، ممکن است هزینه تعمیر آن بسیار زیاد باشد. همانطور که می‌ دانید زمانی که ال سی دی گوشی خراب شود، هزینه زیادی برای تعویض آن باید پرداخت کنید. اما باید بدانید که هزینه تعمیر مادربرد گوشی بیشتر از هزینه تعمیر ال سی دی شکسته گوشی آیفون است. به همین علت اگر اقدام تعمیر مادربرد آیفون 8 پلاس کنید، با قیمت زیادی مواجه خواهید شد. در این صورت بهتر است به جای تعمیر اقدام به خرید موبایل جدید کنید. زیرا هزینه آن برایشان مقرون به صرفه در می آید. همانطور که می دانید اگر گوشی خود را به یک تعمیرکار غیرقابل اعتماد بسپارید، ممکن است قطعات فیک بر روی گوشی بیاندازند، در این صورت ممکن است هزینه ای که کردید هیچ سودی برای شما نداشته باشد. به همین جهت به تعمیرکار قابل اعتماد مراجعه کنید.

تعمیر تخصصی مادربرد آیفون 8 پلاس

همانطور که می دانید مادربرد گوشی آیفون 8 پلاس یکی از حساس ترین قطعات آن است، زیرا اگر قطعه ای که در تولید آن به کار برده است مناسب نباشد، گوشی خود را  باید مجددا به تعمیرکار دیگر بسپارید. به همین علت سعی کنید برای تعمیر آیفون 8 پلاس به مراکز تخصصی مراجعه کنید. تعمیرکار تخصصی اقدام به بررسی و عیب یابی و تست و تعمیر مدارهای الکترونیکی می کند و با این بخش ها آشنایی کامل دارد. اما اکثرا تعمیر کاران اقدام به انجام این کار نمی کنند و هزینه زیادی هم بابت تعمیر و یا تعویض برد از مشتری دریافت می کنند. به همین جهت قبل از تعمیر آیفون 8 پلاس حتما از تجربه و مهارت تعمیرکار اطلاعات حاصل کنید و با اعتماد کامل گوشی خود را به تعمیرکار تخصصی بسپارید. علاوه بر این باید دقت کنید که اگر تعمیرکار حرفه ای نباشد ممکن است باعث معیوب شدن قطعات دیگر گوشی شود.

تعمیر مادربرد آیفون 8 پلاس با بهترین کیفیت

برای تعمیر آیفون 8 پلاس باید از بهترین و جدید ترین متدها و تجهیزات و ابزارها استفاده می شود، همانطور که می‌ دانید روش های قدیمی برای تعمیر گوشی های جدید کارساز نیست و به همین علت همواره توجه کنید که به مراکزی مراجعه کنید که دارای تجهیزات به روز و مدرن باشد، همانطور که می‌ دانید مادربرد ها در گوشی آیفون 8 پلاس باید با بهترین متد ها تعمیر شود،  در غیر این صورت می تواند باعث آسیب رساندن به گوشی شما شود. تعمیرات تخصصی گوشی آیفون 8 پلاس باید دارای سطح کیفی بالایی باشد، زیرا اگر خدمات ارائه شده کیفیت خوبی نداشته باشد، باعث می شود تا مجدداً برای تعمیر آن هزینه‌ های زیادی کنید. در این صورت بهترین اقدام برای شما تعویض گوشی است. زیرا هزینه تعمیر آیفون 8 پلاس و تعمیر مادربرد گوشی آیفون 8 اگر مجدداً تکرار شود، باعث زیان مالی می شود.

تعمیر آیفون 8 پلاس

دلایل تعویض قاب آیفـون 8 پلاس

دلایل بسیار زیادی برای تعویض قاب آیفون 8 پلاس وجود دارد‌. مثالا ممکن است قاب گوشی آیفون 8 پلاس شما بشکند و در این صورت می تواند برای شما ناخوشایند باشد و اقدام به تعویض آن کنید. علاوه بر این یکی دیگر از آن دلایل می تواند خط و خش های باشد که بر روی پشت گوشی آیفون 8 پلاس به وجود می آید، خط و خش هایی که بر روی قاب به وجود می آید، برای برخی از افراد بسیار آزاردهنده است. زیرا باعث می شود تا زیبایی گوشی آیفون 8 پلاس شان کم شود. در این صورت اقدام به تعویض آن می کنند. به علاوه ممکن است گوشی شما از دستتان بیفتد و یا ضربه ای با آن وارد شود که باعث ترک خوردن قاب شود و یا ممکن است لایه شیشه ای آن به طور کامل ریز شود، در این صورت باید اقدام به تعویض آن می کنید.

جلوگیری از شکستن قاب آیفون 8 پلاس

برای این که از شکستن قاب گوشی آیفون جلوگیری کنید و دیگر نیازی به تعمیر آیفون 8 پلاس نداشته باشید، بهتر است سعی کنید تا گوشی خود را در مکان‌ های پر تردد قرار ندهید. علاوه بر این توجه کنید که نباید گوشی خود را بر روی سطح لغزنده و یا ارتفاع بالا بگذارید و سعی کنید تا از هر فشار و ضربه ای که با آن وارد می‌ شود جلوگیری کنید و قبل از اینکه گوشی را در جیبتان بگذارید از سالم بودن و پاره نبودن جیب اطمینان حاصل کنید. زیرا در پشت قاب آیفون 8 پلاس شیشه ای وجود دارد که با ضربه و فشار به راحتی می شکند. البته باید توجه کنید زمانی که عصبانی هستید، به هیچ عنوان گوشی خود را به سمت دیگری پرت نکنید. زیرا علاوه بر این که قاب آن می شکند باعث می‌ شود تا گوشی آسیب بسیار زیادی ببیند. البته می‌ توانید از قاب های محافظت‌ کننده هم استفاده کنید.

تعمیر آیفون 8 پلاس

حساسیت و زمان تعویض قاب آیفون 8 پلاس

برای تعویض قاب شکسته آیفون 8 پلاس حساسیت بسیار زیادی به خرج دهید. زیرا تعویض قاب آیفون به راحتی انجام نمی پذیرد و نیاز به دستگاه‌ های خاصی است. همانطور که می دانید جدا کردن پنل شیشه ای شکسته کار راحتی نیست، شاید بسیاری از افراد تصور کنند که این کار به راحتی انجام می پذیرد و در کوتاه‌ ترین زمان انجام می‌ شود. اما باید بگوییم که یکی از پر دردسر ترین قطعات گوشی قاب پشت آن است. زیرا تعویض آن نیاز به دقت و زمان زیادی دارد. به همین جهت توجه کنید که حتما مواظب قاب پشت گوشی خود باشید. زیرا تعویض آن می‌ تواند یکی از سخت ترین کارها باشد. البته توجه کنید که برای تعمیر آیفون 8 پلاس به مراکز مراجعه کنید که این لوازم و تجهیزات را دارا باشد. همچنین چسباندن پنل شیشه ای جدید هم به راحتی امکان پذیر نیست و نیاز به دقت و تلاش زیادی دارد.

تعمیر دوربین آیفون 8 پلاس iphone 8 plus

گوشی آیفون 8 پلاس در سال 2017 به بازار عرضه شد و از همان ابتدا مورد توجه قرار گرفت. این گوشی دارای قابلیت های بسیار زیادی بود که می توانست به کاربران کمک کند از حضور در فضای مجازی لذت ببرند. همچنین، سرعت گوشی آیفون 8 پلاس بسیار بالاست و بسیاری از کاربران بر این عقیده هستند سرعت این گوشی را نمی توان به گوشی های برندهای دیگر مقایسه کرد. دوربینی که بر روی گوشی آیفون 8 پلاس به کار رفته است یکی از دوربین های حرفه ای است که می تواند این گوشی را به یک محصول ایده آل برای افرادی تبدیل کرده است که می خواهند به صورت تخصصی در این بازار فعالیت کنند. البته باید بدانید دوربین آیفون مانند هر گوشی دیگری ممکن است خراب شود که در این صورت چاره ای جز تعمیر دوربین آیفون 8 پلاس باقی نمی ماند.

زمانی که شما برای تعمیر دوربین آیفون 8 پلاس مراجعه می کنید، تعمیرکار گوشی شما را از دو منظر مورد بررسی قرار می دهد. مشکلات نرم افزاری اولین مواردی هستند که در گوشی ها مورد توجه قرار می گیرند. به طور مثال، اگر شما از یک برنامه جانبی بر روی گوشی آیفون خود استفاده می کنید و یا سیستم عامل گوشی خود را آپدیت نکرده اید، ممکن است به زودی دوربین شما با ارور روبه رو شود.
یکی دیگر از مشکلاتی که باعث می شود شما برای تعمیر دوربین آیفون 8 پلاس به مراکز معتبر مراجعه نمایید مشکلات سخت افزاری است. ضربه و فشار از جمله مواردی هستند که به ساختار داخلی آیفون آسیب وارد می کنند. آب و رطوبت مسئله دیگری است که می تواند عملکرد قطعات را به شدت تحت تاثیر قرار دهد و دیگر دوربین نمی تواند کار کند. تعمیرکاران ما به صورت تخصصی تعمیر دوربین آیفون 8 پلاس را انجام می دهند و گوشی را سالم به شما باز می گردانند.

هزینه تعمیر دوربین آیفون 8 پلاس

برای تعمیر یا تعویض دوربین آیفون 8 پلاس باید مراکز مراجعه کنید که از قطعات اورجینال استفاده کند و قیمت مناسبی بگیرد. ممکن است هزینه تعمیر دوربین آیفون 8 پلاس برای بعضی از افراد گران باشد. زیرا در تعمیر این گوشی از قطعات اورجینال استفاده می‌ شود، البته باید توجه کنید که قطعاتی که در تعویض دوربین شما استفاده می شود حتماً باید اصل باشد. در غیر این صورت مجددا گوشی شما خراب می شود. همچنین باید توجه داشته باشید که اگر برای تعمیر آیفون 8 پلاس به مراکزی مراجعه می کنید باید بدانید که هزینه تعمیر دوربین جلو و سلفی با دوربین عقب کاملاً متفاوت است. در واقع باید بدانید که هزینه تعمیر دوربین کمتر از هزینه تعمیر ال سی دی گوشی و مادربرد است. به همین می توان نتیجه گرفت که تعمیر دوربین آیفون جزو تعمیرات پرهزینه نیست. زیرا هزینه تعمیر آن نسبت به تعمیر سایر قطعات اصلی گوشی کمتر است.

جلوگیری از خراب شدن دوربین ایفون 8 پلاس

برای جلوگیری از خراب شدن دوربین گوشی آیفون 8 پلاس باید یک سری از اقدامات را انجام دهید. در وهله اول می توانید از قاب و گارد محافظ استفاده کنید. در این صورت اگر ضربه یا فشاری به گوشی شما وارد شد و یا گوشی شما در مجاورت با آب و قرار گرفت از دوربین محافظت می شود و از نفوذ آب به درون آن جلوگیری می شود. علاوه بر این باید گوشی خود را به دور از اشیای نوک تیز قرار دهید. زیرا اشیای نوک تیز می‌ تواند باعث خط و خش انداختن بر روی لنز دوربین شما شود و کیفیت دوربین شما را پایین بیاورد. همچنین باید توجه کنید که به دوربین تان نباید ضربه وارد شود. به همین جهت همواره سعی کنید گوشی خود را در برابر ضربه قرار ندهید. زیرا در این صورت باید اقدام به تعمیر آیفون 8 پلاس کنید. به علاوه اگر دستان شما خیس و یا کثیف است به دوربین دست نزنید.

تعمیر آیفون 8 پلاس

حساسیت تعمیر دوربین آیفون 8 پلاس

همانطور که می دانید اگر اقدام به تعمیـر آیـفون 8 پـلاس کنید، متوجه می‌ شوید که بعضی از قطعات آن بسیار حساس هستند و باید توسط یک فرد ماهر و کاردان در زمان طولانی تعمیر شود. اما دوربین آیفون 8 پلاس به هیچ عنوان حساس نیست و تعمیر آن نیاز به حساسیت ندارد و حتی نیاز به صرف زمان طولانی برای تعمیر نخواهد داشت. به همین جهت کافی است دوربین خود را به یک تعمیرکار مجرب بسپارید، بدون این که هیچ نگرانی بابت خراب شدن دوربین و یا سایر قطعات آن داشته باشید، گوشی خود را تعمیر کنید. برای تعمیر گوشی باید چند مراحل طی شود که یکی از مراحل آن جداسازی پنل جلو و پشت و تعویض دوربین اصلی است.  فقط یک عملکرد تعویض ساده است و نیاز به نگرانی و حساسیت نخواهد داشت. می توانید بدون دغدغه اقدام به تعمیر آیفون 8 پلاس کنید‌.

شرایط تعویض گلس ال سی دی آیفون 8 پلاس

همانطور که می دانید در هر شرایطی نمی توانید اقدام به تعمیر یا تعویض گلس ال سی دی آیفون 8 پلاس ‌کنید. زیرا تعویض آن دارای شرایطی است. مثلا اگر به گوشی شما ضربه وارد شود، در این صورت صفحه گوشی شما کاملا سیاه است. اما گوشی شما ویبره می خورد. این موضوع نشان می‌ دهد که مادربرد گوشی شما سالم است و تاچ ال سی دی از کار افتاده است و می توانید اقدام به تعویض گلس ال سی دی آیفون 8 پلاس کنید. حالت دوم به این صورت است که به گوشی شما ضربه وارد می شود که باعث ایجاد ترک در سی دی گوشی شما می شود. اما ال سی دی شما سیاه نمی شود و به طور کامل کار می کند. اما حالت سوم گوشی شما کاملاً روشن است اما تاچ آن کار نمی کند و هیچ دستورات لمسی را اجرا نمی‌ کند. در این صورت باید اقدام به تعمیر آیفون 8 پلاس کنید.

تعمیر آیفون 8 پلاس

زمان و هزینه تعویض گلس ال سی دی ایفون 8 پلاس

اگر قصد شما تعویض گلس یا شیشه شکسته آیـفون 8 پـلاس است، باید بدانید که هزینه آن نسبت به تعویض ال سی دی کاملاً پایین تر است. زیرا در این صورت فقط اقدام تعویض گلس می کنید و دیگر نیاز نیست ال سی دی گوشی خود را تعویض کنید. همانطور که می‌ دانید ال سی دی یکی از قطعات اصلی گوشی به حساب می آید و اگر خراب شود، هزینه بسیار زیادی را به بار می‌ آورد. اگر گوشی شما از دستمان بیفتد و شما خوش شانس باشید ال سی دی گوشی شما خراب نمی شود و فقط گلس و یا شیشه روی گوشی شما می شکند. در این صورت نیاز به نام غصه و ناراحتی نیست. زیرا با کمترین هزینه می توانید اقدام به تعمیر آن کنید. البته تعمیر گلس گوشی هزینه و زمان زیادی نمی برد. به همین علت نیاز به نگرانی نیست. سعی کنید برای تعمیر آیفون 8 پلاس تعویض گلس به مراکز معتبر مراجعه کنید. برای تعویض ال سی دی آیفون ایکس کلیک کنید.

دلایل تعمیر دکمه هوم آیفون 8 پلاس

برای تعمیر یا تعویض دکمه هوم آیفون یا اثر انگشت یا تاچ آیدی آیفون 8 پلاس باید توجه کنید که به مراکز مراجعه کنید که از قطعات اصل استفاده کند. همانطور که می دانید اگر دکمه هوم آیفون ۶ پلاس خراب شود، باید اقدام به تعمیر آیفون 8 پلاس کنید. زیرا در این صورت گوشی شما به خوبی کار نمی کند و ممکن است باعث ایجاد عصبانیت در شما شود. عواملی مانند آب خوردگی و یا ضربه  بیش از اندازه می‌ تواند باعث از کار افتادن دکمه هوم آیفون 8 پلاس شود. به همین جهت سعی کنید در حین استفاده از گوشی به عنوان فشار زیادی به دکمه آیفون نیاورید. اگر این دکمه خراب شود باعث می شود تا در عملکرد گوشی شما اختلال پیش بیاید. همانطور که می دانید تنها راه برای باز گرداندن گوشی آیفون به حالت اولیه تعمیر آیفون 8 پلاس است. در غیر این صورت گوشی شما خوب کار نمی کند.

دلایل و هزینه باتری ایفون 8 پلاس

اگر باتری گوشی شما خراب شود باید اقدام به تعمیر آیفون 8 پلاس کنید. باتری لیتیوم یونی ممکن است بعد از مدتی عملکرد اولیه خود را از دست دهد و شما متوجه شوید که به خوبی شارژ را نگه نمی دارد و یا به خوبی شارژ نمی شود. در این صورت باید اقدام به تعمیر یا تعویض باتری آیفون 8 پلاس کنید. البته باید بدانید که هزینه تعمیـر آیـفون 8 پـلاس به علت این که در آن باید قطعات اورجینال استفاده کنند، کمی بالا است. اما باید توجه کنید که عمر باتری لیتیوم یونی و بعد از مدتی تمام می‌ شود و نیاز به تعمیر دارد. زیرا ساختار آن به این گونه است. به همین جهت تنها کاری که می توانید انجام دهید، تعمیر آیفون 8 پلاس است. در غیر این صورت باتری مانند روز اول شارژ نمی کند و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن شارژ خالی می کند.

رایج ترین مشکلاتی که برای گوشی آیفون 8 پلاس پیش می آید، تعویض باتری و تعویض ال سی دی و تعویض دکمه اسکنر گوشی است. همانطور که می دانید برای تعمیر کردن گوشی همواره باید گوشی خود را به یک تعمیرکار معتبر بسپارید تا بتواند با استفاده از قطعات اصل اقدام به تعمیر گوشی شما کند، اگر گلس گوشی شما خراب شده باشد نیازی به هزینه زیاد نیست. زیرا هزینه ها کمتر از تعویض ال سی دی گوشی و مادربرد گوشی است. علاوه بر این باید توجه کنید که باتری گوشی آیفون 8 پلاس به علت این که از نوع لیتیوم یونی است، ممکن است بعد از مدتی عملکرد اولیه خود را از دست بدهد و به زود شارژ خالی کند. در این صورت بهتر است اقدام به تعویض باتری کنید. علاوه بر این سعی کنید گوشی خود را به مراکز تخصصی بسپارید که دارای دستگاه های مدرن و به روز هستند.

خدمات اپل آچار