تعویض ال سی دی آیفون 12

تعویض ال سی دی آیفون 12

آیفون 12 از جدیدترین و پر قدرت‌ترین نوع در میان گوشی‌های موبایل شرکت اپل است. صفحه نمایش این گوشی 6.1 اینچ است که با کمک باتری قدرتمند لیتیوم یونی 2815 میلی آمپر ساعتی می‌درخشد. صفحه‌ای این‌چنین بزرگ، مطمئنا در معرض صدمات زیادی هم قرار می‌گیرد. به طور خاص، یکی از اصلی‌ترین دلایل مراجعه کاربران این گوشی‌ها به مراکز تعمیر موبایل، تعویض ال سی دی آیفون 12  است. صفحه بزرگ گوشی آیفون 12 بسیار آسیب‌پذیر است و ضربه یا وارد آمدن فشار روی آن، نیاز به تعویض ال سی دی آیفون 12 را محقق می‌کند. قیمت ال سی دی این گوشی بسیار گران است، در واقع گران‌ترین قطعه این گوشی همان ال سی دی آن است. با این حال و بسته به عواملی مانند اورجینال بودن یا کپی بودن ال سی دی، کشور تولید کننده، تغییرات بازار ارز و امثال این موارد، هزینه تعویض ال سی دی آیفون 12 بسیار متغیر است. برای تعویض ال سی دی آیفون خود در اپل آچار کلیک کنید.

یک واقعیت جالب این است که در آیفون 12 ال سی دی جای خود را به او سی دی داده، نسل جدید ال سی ‌دی‌ها با قابلیت تفکیک رنگ بسیار بالا و ارائه رده‌ی 16 میلیونی از انواع رنگ‌های ممکن. شگفتی در یک صفحه 6 اینچی، تمام آن چیزی که می‌توان درباره قاب تصویر آیفون 12 گفت. رزولوشن این نمایشگر 1170 در 2532 پیکسل است که تجربه جدید از وب‌گردی و تماشای تصاویر و ویدیوها به شما می‌دهد.

تعویض ال سی دی آیفون 12

آموزش نحوه تعویض ال سی دی آیفون 12

تعویض تاچ و ال سی دی آیفون 12در مواردی چون شکسته شدن ال سی دی، آسیب و ضربه خوردن آن، از کار افتادن تاچ، خراب شدن رنگ یا پیکسل های گوشی می توانید انجام دهید. طبق انتظارات، آیفون 12 بهبود یافته در اوایل سپتامبر عرضه شدند. اپل وعده عمر باتری بهتر، دوربین های جلو و عقب بهبود یافته و حتی فضای ذخیره سازی بیشتری را داده است. اگرچه اختلافات اولیه زمانی به وجود آمد که مشخص شد آیفون 12 دارای جک هدفون نیست، سایر ویژگی‌های قابل توجه، از جمله این واقعیت که این گوشی در برابر آب مقاوم است، دلیل کافی برای ارتقاء را ثابت کرده است.در حالی که پیشرفت های زیادی انجام شده است، حتی اپل نیز نمی تواند خطای انسانی را به چالش بکشد.

اگر تصادفی به صفحه نمایش آیفون 12 شما آسیب رساند و قابلیت استفاده را مختل کرد، باید آن را تعمیر یا تعویض کنید.مشکلاتی از قبیل آسیب به صفحه نمایش و وارد آمدن ضربه به آن سبب شده که شما را وادار به تعویض ال سی دی آیفون 12 پلاس کند. اگر می خواهید با نحوه تعویض صفحه نمایش آیفون 12 پلاس آشنا شوید. این قطعه همراه با مونتاژ جلو، بلندگوی گوشی و محافظ EMI نصب شده است که تعمیر آسان‌ تر را انجام می‌ دهد.تنها کاری که باید انجام دهید این است که صفحه قدیمی و شکسته را بردارید و دکمه هوم را به صفحه جدید منتقل کنید تا کار کند.

تعویض تاچ و ال سی دی آیفون iPhone 12

برای تعمیرکننده‌ های پیشرفته‌ تر، این راهنما به شما کمک می‌کند فقط مجموعه LCD و دیجیتایزر آیفون 12 را جایگزین کنید. این امر مستلزم آن است که قبل از نصب، چندین جزء را از صفحه اصلی خود به صفحه جدید منتقل کنید – از جمله دوربین جلو، بلندگوی گوشی، صفحه محافظ LCD و مجموعه حسگر home/Touch ID. برای تمام تعمیرات صفحه نمایش/نمایشگر، مهم است که حسگر اصلی خانه/Touch ID را به دقت روی صفحه نمایش جدید منتقل کنید تا بتواند کار کند. دکمه هوم حالت جامد توسط اپل با برد منطقی اصلی خود جفت شده است، بنابراین تعویض آن باعث غیرقابل استفاده شدن آن می شود.آیفون 12 پلاس را خاموش کنید.در پایین تلفن، دو پیچ پنتالوب را پیدا کنید و با استفاده از پیچ گوشتی TS1 (0.8 میلی متر) آن را بردارید.یک مکنده را مستقیماً روی نمایشگر، بالای دکمه هوم قرار دهید و به آرامی سعی کنید آن را از محفظه عقب جدا کنید.در صورت لزوم، از یک دستگاه گوه‌زنی استفاده کنید تا مهر و موم چسب را با دقت بشکنید و نمایشگر را از بدنه عقب جدا کنید.

آیفون 12 را مانند یک کتاب باز کنید.چهار پیچ سه نقطه ای را بردارید تا صفحه نمایش آزاد شود.برای بلند کردن صفحه نمایشگر از موچین استفاده کنید.سپس، از ابزار Wedging یا spudger خود برای جدا کردن سه نوار کابل اتصال LCD استفاده کنید.دو پیچ سه نقطه دیگر را در گوشه بالا و سمت راست باز کنید که حسگر مجاورت شما را نگه می دارد.صفحه روی سنسور مجاورت را بردارید، یک نوار کابل دیگر را نشان می دهد که در صورت جدا شدن، نمایشگر جلویی را از پشت تلفن آزاد می کند. تعمیر برد آیفون در اپل آچار

سه پیچ سر فیلیپس را از براکت پشت بلندگوی گوش در بالای سمت نمایشگر باز کنید.براکت کنار می‌رود و دوربین آیفون را آشکار می‌کند.دوربین را به عقب بکشید تا دو پیچ نگهدارنده در مجموعه بلندگوی گوش را بردارید.بلندگوی گوش را بیرون بیاورید.سنسور مجاورت را به آرامی تکان دهید و به سمت بالا بکشید تا آن را بردارید.در پایین سمت نمایشگر، مجموعه تاچ ID را بیابید.چهار پیچ سه نقطه ای را که براکت را پایین نگه داشته اند باز کنید.براکت را بردارید. به آرامی تکان دهید تا شناسه لمسی را حذف کنید، که از جلو می لغزد.سپس صفحه پشتی LCD را با بازکردن شش پیچ سه نقطه ای جدا کنید.با استفاده از ابزار Wedging یا spudger صفحه پشتی LCD را بلند کنید تا نوار کابل متصل به صفحه پشتی ظاهر شود.هنگامی که صفحه LCD کابل را آزاد کردید، باید به راحتی جدا شود.ال سی دی قدیمی و آسیب دیده خود را دور بیندازید و با صفحه نمایش جدید جایگزین کنید، کابل های خود را تا کنید و پایه های جانبی را بچینید تا 6 پیچ در جای خود قرار گیرند.برای مونتاژ مجدد گوشی، مراحل را به صورت معکوس دنبال کنید.

تاچ و ال سی دی آیفون iPhone 12

طراحی ویژه صفحه نمایش یکی از جذاب ترین ویژگی های مربوط به اپل می باشد. تاچ و ال سی دی آیفون iPhone 12 نیز دقیقاً با یک طراحی دلنشین و جذاب این اسمارت فون را تبدیل به یکی از زیباترین اسمارت فون های این شرکت نموده است. تاچ و ال سی دی آیفون iPhone 12 ما علاوه بر زیبایی های ظاهری که در خود داشته یکی از پیشرفته ترین نمونه ها در میان صفحه نمایش های تولیدی در زمان خود نیز بوده است. ویژگی‌های تاچ و ال سی دی آیفون iPhone 12 پلاس های منحصر به فرد و خاص است که همگی برای اولین بار توسط اپل روانه بازار شده بودند.

تاچ و ال سی دی آیفون iPhone 12 با قطر 5/5 اینچ با وضوح تصویر 1920 × 1080 پیکسل و با تراکم پیکسلی 401 ppi تولید شده است. این صفحه نمایش دارای قابلیت تاچ سه بعدی بوده و دکمه هوم آن نیز به صورت کاملاً هوشمند و ویژه طراحی شده است. لمس   آیفون 12 شما را شگفت زده می کند این صفحه نمایش آغاز و با دیدن تصاویر کاملاً طبیعی و اصیل درون آن به اوج خود خواهد رسید. داشتن این تاچ ال سی دی عالی و کیفیت بالایی که برای آن متصور هستیم، باعث شده تا سازندگان اپل امروز به این مهم برسند که گوشی هایشان به عنوان بهترین ها در جهان شناخته شود محبوبیت جهانی پیدا کنند.

تعویض شیشه ال سی دی آیفون 12

برای تعویض شیشه ال سی دی آیفون 12 پلاس باید به نمایندگی های معتبر و کارشناسان مجاز مراجعه کنید. به این نکته توجه کنید که با استفاده از قطعات فیک، از قابلیت های این قطعه بی نصیب خواهید شد.

احتمالا ممکن است دوباره بعد از مدتی شاهد خرابی آن باشید.ممکن است سایر قطعات موبایل شما نیز نیاز به تعمیر داشته باشد.طول عمر موبایل آیفون iPhone 12 شما کاهش خواهد یافت و عملکرد سایر قطعات موبایل شما نیز تحت تاثیر قرار می گیرد. پس به همه ی این نکات خرید ال سی دی گوشی آیفون12 توجه کنید و اینکار مهم را حتما در نمایندگی های مجاز انجام دهید.

تعمیر ال سی دی آیفون 12

تعمیر ال سی دی آیفون 12 مستلزم داشتن دانش کافی نسبت به این گوشی آیفون است. آیفون 12 بسیار پیشرفته و با ساختار فیزیکی و نرم‌افزاری منحصر به فرد است. به طور ویژه، ال سی دی آیفون 12 بسیار حساس است و در هنگام نصب شما نیاز دارید که از ابزار مختص آن، تحت عنوان کیت صفحه نمایش آیفون 12، استفاده کنید.

در صورتی که خسارت وارد آمده به ال سی دی شدید نباشد و نیاز به تعویض ال سی دی آیفون 12 احساس نشود، تعمیرات جزئی و در حد برقراری اتصالات، کار شما را راه می‌اندازد. وقتی صفحه نمایش خیلی بزرگ باشد، گوشی در مقابل ضربه و فشار آسیب‌پذیر می‌شود. لحیم‌کاری از جمله لازمه‌های تعمیر ال سی دی آیفون 12 است که تعمیرکار باید با دقت بسیار بالایی انجام دهد تا از خسارت به قطعات دیگر اجتناب نماید.

هزینه تعویض ال سی دی آیفون 12

تفاوت در انواع قیمت‌ها در واقع به دلیل وجود انواع ال سی دی با کیفیت‌های متفاوت و از کشورهای تولید کننده متنوع است. همچنین ال سی دی دست دوم، اما اورجینال، را هم می‌توانید از طریق اینترنت و سایت‌های اشتراکی فراهم کنید. با این حال، چنین قطعاتی  تضمین کارایی ندارند و ممکن است سر هم شده باشند تا برای بازه زمانی کوتاهی فعال و بعد از آن از کار میافتند. تعویض ال سی دی آیفون 13 در اپل آچار

دستمزد تعمیرکار مجاز پارامتر دیگری است که به هزینه تعویض ال سی دی آیفون 12 اضافه می‌شود. به دلیل پیچیدگی مداری و سیستم منحصر به فرد آیفون 12، هزینه‌های مرتبط با تعمیر آن هم بسیار بالاتر از انواع قدیمی‌تر است. این امر هم منطقی است، چراکه خسارت به یک قطعه از آیفون 12 شما نیازمند جبران خسارت با رقم بالایی از جانب تعمیرکار است. 

به طور کلی، تعویض ال سی دی آیفون 12 بسیار هزینه‌بر است و باید تا جایی که امکان دارد از بروز حادثه برای ال سی دی جلوگیری کرد. آیفون 12 یک صفحه نمایش 6.1 اینچی دارد، بنابراین باید بسیار مواظب بود که گوشی در جیب یا کیف زیر فشار و برای زمان طولانی ثابت نماند. قیمت‌ها را از اینترنت و سایت‌های معتبر جویا باشید و قبل از هر اقدام به خریدی، تحقیق مختصری درباره انواع و راه‌های تعویض ال سی دی آیفون 12 داشته باشید. برای تعمیر اپل به مجموعه اپل آچار مراجعه کنید.

خدمات اپل آچار