تعمیر و تعویض باتری آیفون 6 پلاس iPhone 6 plus

تعویض باتری آیفون 6 پلاس

آیفون 6 در سال 2014 به بازار عرضه شد، یک مدل گوشی با صفحه‌ای 4.7 اینچی که رزولوشن750*1334 پیکسلی داشت. مدتی کوتاه پس از آن، اپل نسخه پلاس این محصول، یعنی آیفون 6 پلاس را به بازار معرفی کرد که تفاوت اصلی آن با آیفون 6 صفحه نمایش 5.5 اینچی و رزولوشن بالاتر 1080*1920 بود. با افزایش کیفیت و اندازه مانیتور، نیاز به باتری قوی‌تر هم احساس می‌شود، بنابراین در ورژن پلاس از یک باتری 2915 میلی آمپر ساعت استفاده شد که به مراتب از باتری موجود در آیفون 6 قوی‌تر بود. حال که بیش از 8 سال از عرضه این محصول به بازار می‌گذرد و خط تولید آن نیز متوقف شده، آنچه مهم است تامین قطعات گوشی‌های موجود است. تعویض باتری آیفون 6 پلاس از جمله واجبات امروز سبد گوشی‌های آیفون قدیمی است. 

گوشی‌های آیفون بسیار محکم و با کارایی نسبتا پایدار هستند. با این وجود، مثل هر قطعه الکترونیکی دیگر، در مقابل ناملایماتی مثل نوسانات برق و ضربه خوردن‌ها، قطعات آنها دچار آسیب می‌شوند. باتری اما حسابش جداست، هم ضربه خوردن، هم نوسانات برق و البته عمر شیمیایی باتری باعث نیاز به تعویض باتری آیفون 6 پلاس شده است. این محصول دیگر توسط خود شرکت اپل تولید نمی‌شود، بلکه توسط انشعابات ریز و درشت آن در کشورهای دیگر و البته انواع تقلبی آن در کشورهایی مثل چین، هند، اندونزی و امثال اینها، تولید می‌شود. برای تعویض باتری آیفون 6s به اپل آچار مراجعه نمایید.

تعویض باتری آیفون 6 پلاس

تعویض باتری آیفون 6 پلاس

کسانی که گوشی های آیفون دارند می دانند این گوشی ها طراحی های بسیار ظریفی دارند و حساسیت آنها بسیار بالاست. قطعاتی که در این گوشی ها به کار می روند دارای ویژگی های خاصی هستند و زمانی که آسیب می ببیند افراد متخصص باید این کار را انجام دهند. به همین دلیل، تعویض باتری آیفون 6 پلاس از جمله کارهایی است که باید توسط مراکز متخصص و افراد آموزش دیده انجام شود. در غیر اینصورت ممکن است به گوشی آیفون آسیب وارد شود و همین امر می تواند مشکلات زیادی را برای صاحبان آیفون به وجود بیاورد. 

هزینه تعویض باتری آیفون 6 پلاس

باتری گوشی‌های آیفون مثل باتری انواع گوشی‌های دیگر نیست و تفاوت‌های زیادی وجود دارند. از جمله نوع و میزان چسب‌کاری باتری است به بدنه، که باعث می‌شود تخصصی را برای تعویض باتری آیفون 6 پلاس بطلبد. هزینه تعویض باتری آیفون 6 پلاس حدود 300 تا 800 هزار تومان است که بسته به کشور تولید کننده و واسطه‌گری‌های موجود در بازار قطعات الکترونیک، این رقم در نوسان است. توجه داریم که قیمت دلار هم تاثیر بسزایی بر هزینه تعویض باتری آیفون 6 پلاس دارد و شما نیاز دارید با قیمت روز آن را خریداری کنید. برای تعویض باتری آیفون 5s با اپل آچار تماس بگیرید.

مساله دیگری که این روزها باب شده، استفاده از باتری گوشی‌های آسیب دیده و کهنه برای گوشی‌های دیگر است. بنابراین هزینه تعویض باتری آیفون 6 پلاس، در صورت یافتن یک باتری دست دوم، می‌تواند به مراتب پائین‌تر تمام شود. البته، به این هزینه خرید، اضافه کنید هزینه‌ نصب باتری از طرف تعمیرکار را، هزینه‌ای که گاها معادل هزینه خرید خود باتری است. تعویض باتری آیفون 6 پلاس یک عمل تخصصی است و بهتر است توسط تعمیرکاری مجاز انجام بگیرد. خودسرانه اقدام به دستکاری گوشی آیفون خود نکنید و با هدف تعویض باتری آیفون 6 پلاس خود، اتصالات دیگر را هم قطع نکنید. 

تعمیر باتری آیفون 6 پلاس

در مواردی خاص می‌توان از هزینه خرید باتری آیفون اجتناب کرد. مثلا وقتی گوشی آیفون 6 پلاس شما از دستتان افتاده و اتصالات مداری آن دچار صدمه شده است. در این حالت تعمیر باتری آیفون 6 پلاس می‌تواند به لحیم کاری ساده‌ای ختم شود که در آن، هر آنچه از جای خود لخزیده است و یا نقطه‌ای از مدار که جریانش قطع شده، دوباره وصل شود و به مدار بازگردد. مورد بعدی مواد شیمیایی درون باتری است. تعمیر باتری آیفون 6 پلاس در صورت خواب رفتن باتری، با ایجاد شوک الکتریکی در آن قابل انجام است.

به این طریق که، با استفاده از ایجاد اختلاف ولتاژ، یک سری انفعالات شیمیایی ایجاد می‌شوند که خود باعث ریست شدن باتری و به عبارتی بیداری آن می‌شود. این حالت زمانی کاربرد دارد که شما از باتری یا گوشیتان برای مدت طولانی استفاده نکرده‌اید و عناصر موجود در باتری دچار سکون شیمیایی شده‌اند. باتری مورد نیاز در تعویض باتری آیفون 6 پلاس خود را حتما از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر دریافت کنید. تنها معیارتان قیمت نباشد و کیفیت و کشور تولید کننده را نیز در نظر بگیرید.

باتری که در آیفون 6 پلاس به کار می رود چیست؟

برند اپل از بهترین محصولات و قطعات در گوشی های خود استفاده می کند. همانطور که می دانید هزینه گوشی های آیفون در مقایسه با برندهای دیگر گوشی بسیار بالاست و کمپانی اپل این امر را به دلیل ویژگی هایی دانسته است که در گوشی هایشان به کار رفته است. برند اپل از باتری لیتیوم در گوشی های اپل استفاده کرده است. باتری لیتیوم یکی از بهترین محصولاتی است که در سراسر جهان وجود دارد و می تواند طول عمر محصولات الکترونیک را به میزان زیادی افزایش دهد. 

چه عواملی به باتری گوشی آیفون آسیب می رساند؟

کسانی که می خواهند برای تعویض باتری آیفون 6 پلاس اقدام کنند در این باره سوال می پرسند که چه عواملی باعث آسیب به گوشی آیفون می شوند. در ادامه تلاش می کنیم لیست کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. تعمیرات آیفون 6 در اپل آچار

قرار گیری در مجاورت با گرما 

یکی از مهمترین مواردی که باعث می شود طول عمر باتری گوشی آیفون کاهش پیدا کند و افراد برای تعویض باتری آیفون 6 پلاس اقدام نمایند قرار گیری در مجاورت با گرما است. باتری های لیتیوم نسبت به گرما بسیار حساس هستند و زمانی که در مجاورت با گرما قرار می گیرند بسیاری از عملکرد های آنها از کار می افتد. به همین دلیل، کارشناسان توصیه می کنند کسانی که می خواهند طول عمر گوشی های خود را افزایش دهند و زود برای تعویض باتری آیفون 6 پلاس مراجعه نکنند، باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند. 

خاموش شدن گوشی و سپس شارژ کردن 

یکی دیگر از مواردی که می تواند افراد را واردار کند که برای تعویض باتری آیفون 6 پلاس اقدام کنند عدم توجه به الگوی شارژ کردن درست است. برخی از افراد به اشتباه می گذارند تا گوشی شان خاموش شود، پس از آن گوشی را شارژ می کنند. این امر باعث می شود تا فشار بسیار زیادی به باتری گوشی وارد شود و همین امر می تواند به سلامت گوشی آسیب وارد کند. در نتیجه، کسانی که می خواهند گوشی های سالمی داشته باشند، باید به این موضوع توجه داشته باشند و زمانی که شارژ گوشی در 30 و یا 40 درصد است، باید آن را به شارژ بزنند. 

آموزش تعویض باتری آیفون 6 پلاس

آموزش تعویض باتری آیفون 6 پلاس یکی از کارهایی است که می تواند درآمد بالایی را برای افراد به همراه داشته باشد. اما باید بدانید شما برای آموزش تعویض باتری آیفون 6 پلاس باید به مراکز معتبر مراجعه کنید. همچنین، کسانی که با ساختار و طراحی گوشی های اپل آشنایی ندارند، هرگز نباید خودشان باتری آیفون 6 پلاس را تعویض کنند. گوشی های اپل دارای ظرافت زیادی هستند و کاور پشت آن باید با دقت زیادی خارج گردد. پس از آن تعوصی باتری باید به گونه ای انجام شود که به قطعات دیگری که گوشی هستند آسیب وارد نشود. با توجه به این موضوع کسانی که می خواهند وارد این حوزه شوند باید زیر نظر افراد متخصص آموزش ببینند. 

تعمیر یا تعویض باتری آیفون 6 پلاس اپل چقدر زمان می‌برد؟

یکی از سوالات پرتکراری که افراد می پرسند در این باره است که تعمیر یا تعویض باتری آیفون 6 پلاس اپل چقدر زمان می‌برد؟! بهتر است پاسخ به این سوال را به فرد متخصصی که گوشی موبایل شما را دیده است بسپاریم. معمولا اگر گوشی شما آسیبی ندیده باشد و بخواهید تنها باتری گوشی آیفون را تعویض کنید این کار دو تا سه ساعت طول می کشد. گاهی برخی از افراد زمان بیشتری را بر روی گوشی ها می گذارنند و این کار ممکن است یک روز طول بکشد. با توجه به این موضوع که این کار تخصصی است، باید به مراکز معتبر مراجعه کنید. اما تعویض باتری آیفون 6 پلاس معمولا بیش از 24 ساعت به طول نمی انجامد. 

تست عمر باتری آیفون 6 پلاس

شما خودتان می توانید به این موضوع پی ببرید چه موقع باید برای تعویض باتری آیفون 6 پلاس اقدام کنید. کمپانی اپل قابلیتی را بر روی گوشی های آیفون قرار داده است که آنها می توانند با تست عمر باتری آیفون پلاس به طول عمر مفید گوشی های آیفون پی ببرند. شما می توانید وارد تنظیمات گوشی خود شوید و سپس به قسمت باتری هلث بروید. عددی که در این قسمت نمایش داده می شود طول عمر باتری را نشان می دهد. هر چقدر این عدد کمتر باشد، نشان دهنده این است که شما باید هر چه زودتر برای تعویض باتری آیفون 6 پلاس اقدام کنید. توصیه می شود حداقل هر 6 ماه یکبار تست عمر باتری آیفون 6 پلاس را انجام دهید تا به وضعیت گوشی خود پی ببرید.  

قیمت باتری 6 پلاس

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد تعویض باتری آیفون 6 پلاس در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید عوامل مختلفی باعث می شوند که باتری آیفون آسیب ببیند. مجاورت در گرما و عدم توجه به شارژ کردن درست گوشی می تواند به گوشی آیفون آسیب های زیادی وارد کند. با توجه به این موضوع که گوشی های آیفون بدنه بسیار ظریف و حساسی دارند، تنها افراد متخصص و آموزش دیده می توانند این کار را انجام دهند. یکی از سوالات پرتکراری که پرسیده می شود در مورد قیمت باتری 6 پلاس است. بهتر است بدانید با توجه به نوسانات ارزی که اخیرا رخ داده است، شما برای استعلام قیمت باتری 6 پلاس باید به مراکز معتبر مراجعه کنید. کارشناسان ما مشاوره های تخصصی خرید محصولات اپل را به شما می دهند. 

خدمات اپل آچار