آموزش تعویض گلس ال سی دی سامسونگ

آموزش تعویض گلس ال سی دی سامسونگ

ال سی دی گوشی موبایل یکی از مهمترین قسمت های آن است که اگر آسیب ببیند دیگر قابل استفاده نخواهد بود. با توجه به این مسئله راهکارهای متفاوتی وجود دارند که باعث می شوند ال سی دی حفظ شود. استفاده از گلس یکی از راهکارهایی است که ضربه و فشار را جذب می کند و همین امر از شکستگی و آسیب به آن جلوگیری به عمل می آورد. با توجه به این موضوع سوالات زیادی در مورد آموزش تعویض گلس ال سی دی سامسونگ پرسیده می شود. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در مورد تعویض گلس گوشی ...

رتبه دهی به این مطلب
ال سی دی گوشی موبایل یکی از مهمترین قسمت های آن است که اگر آسیب ببیند دیگر قابل استفاده نخواهد بود. با توجه به این مسئله راهکارهای متفاوتی وجود دارند که باعث می شوند ال سی دی حفظ شود. استفاده از گلس یکی از راهکارهایی است که ضربه و فشار را جذب می کند و همین امر از شکستگی و آسیب به آن جلوگیری به عمل می آورد. با توجه به این موضوع سوالات زیادی در مورد آموزش تعویض گلس ال سی دی سامسونگ پرسیده می شود. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در مورد تعویض گلس گوشی سامسونگ در اختیار شما قرار دهیم. 

آموزش تعویض گلس ال سی دی سامسونگ

جایگزینی گلس LCD سامسونگ

قبل از آنکه بخواهیم در مورد آموزش تعویض گلس ال سی دی سامسونگ صحبت کنیم بهتر است به این مسئله اشاره کنیم برخی از گوشی ها از همان ابتدا که تولید می شوند دارای گلس هستند. در واقع، شرکت سازنده گلس را بر روی گوشی نصب می کند و همین امر باعث می شود ضربه و فشار دیگر به شیشه ال سی دی آسیب وارد نکنند و آن را از بین نبرند. اما برخی از گوشی ها نیز دارای گلس نیستند و باید گلس بر روی آنها نصب شود. به همین دلیل، زمانی که گوشی را خریداری می کنید در این مورد اطمینان داشته باشید آیا گلس نصب شده است یا خیر. در صورتی که گلس بر روی گوش نصب نشده است، باید سریعا گلس جدید بخرید و آن را نصب کنید. 

آموزش تعویض گلس LCD سامسونگ

زمانی که صحبت از آموزش تعویض گلس ال سی دی سامسونگ می شود این مسئله مطرح می گردد آیا استفاده از گلس بر روی ال سی دی موبایل اجباری است. اگر بخواهیم پاسخ سریع به این سوال بدهیم باید بگوییم بله! استفاده از گلس اجباری است و باید بر روی ال سی دی نصب شود. زیرا گلس ضربات را به خوبی دفع می کند و این مسئله طول عمر ال سی دی را بالا می برد. در ادامه به مزایای استفاده از ال سی دی می پردازیم. 

ضربه و فشار 

یکی از مهمترین مواردی که در آموزش تعویض گلس ال سی دی سامسونگ به آن پرداخته می شود این مسئله است که گلس یک ضربه گیر بسیار قوی است. گلس از جنس پلاستیک فشرده است که می تواند ضربه و فشار را به خوبی جذب کند. این مسئله باعث می شود تمامی ضربات جذب شوند و دیگر ال سی دی شکسته نمی شود و از بین نمی رود. گلس این قابلیت را دارد تا 80 درصد ضربات را به خوبی جذب نماید و اجازه ندهد که ضربات ال سی دی را از بین ببرند و باعث شکستگی آن شوند.

جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب 

یکی دیگر از مواردی که در آموزش تعویض گلس ال سی دی سامسونگ بسیار مهم است و باید به آن پرداخته شود نفوذ آب و رطوبت به داخل ال سی دی است. زمانی که آب و رطوبت به داخل ال سی دی نفوذ پیدا کند، شکسته می شود و این امر می تواند چالش های زیادی را به وجود بیاورد. سیاه شدن صفحه ال سی دی و یا رنگی شدن آن از جمله اموری است که در اثر نفوذ آب به درون ال سی دی رخ می دهد. گلس از نفوذ آب و رطوبت به داخل ال سی دی جلوگیری می کند و در نتیجه طول عمر موبایل افزایش پیدا می کند.

جلا دادن به ال سی دی گوشی 

مسئله دیگری که در آموزش تعویض گلس ال سی دی سامسونگ بسیار مهم است و می تواند به عنوان نکته مهمی در نگهداری از گوشی موبایل در نظر گرفته شود جلا دادن به ال سی دی گوشی است. استفاده از گلس باعث می شود ال سی دی نمای زیبا و درخشانی داشته باشد و این مسئله نقش بسیار مهمی در افزایش طول عمر ال سی دی دارد. بنابراین، کسانی که می خواهند گوشی خود را زیبا کنند و از آن استفاده نمایند، باید نصب گلس بر روی گوشی خود را مد نظر قرار دهند. 

راهنمای تعویض شیشه صفحه نمایش سامسونگ 

کسانی که می خواهند در دوره آموزش تعویض گلس ال سی دی سامسونگ شرکت کنند در این باره سوال می پرسند چه کسانی باید در این دوره شرکت کنند. تمامی کسانی که به عنوان تعمیر کار در حوزه موبایل در حال فعالیت هستند باید آموزش تعویض گلس را بیاموزند. اما به طور کلی، این دوره برای عموم مناسب است. مهم نیست که شما به عنوان تعمیر کار موبایل مشغول به فعالیت هستید یا خیر، بلکه مسئله مهم این است که از گلس به خوبی استفاده کنید و طول عمر گوشی خود را افزایش دهید. 

نحوه تعویض گلس صفحه نمایش سامسونگ 

شما باید با نشانه هایی که مشخص می کنند زمان تعویض گلس فرا رسیده است آشنا شوید. در این شرایط، می دانید چه موقع باید برای تعویض گلس ال سی دی اقدام نمایید.

عدم کارکرد درست گوشی 

از جمله مواردی که در آموزش تعویض گلس ال سی دی سامسونگ به آن پرداخته می شود در مورد عدم کارکرد درست گوشی است. زمانیکه شما گوشی را به دست می گیرد و متوجه می شوید به خوبی کار نمی کند و تاچ آن مشکل پیدا کرده است، یکی از احتمالات آن این است که تاچ گوشی آسیب دیده است و قابل استفاده نیست.

به وجود آمدن ترک بر روی گوشی 

مسئله دیگری که در آموزش تعویض گلس ال سی دی سامسونگ بسیار مهم است و تعمیرکاران موبایل باید به آن توجه داشته باشند به وجود آمدن ترک بر روی گلس است. زمانیکه متوجه شدید گلس آسیب دیده است و ترک دارد باید سریعا آن را تعویض کنید. اما قبل از هر چیز باید به این مسئله توجه کنید آیا قسمت های دیگر ال سی دی در اثر ضرباتی که باعث به وجود آمدن ترک بر روی گوشی شده اند آسیب دیده اند یا خیر. در صورتی که متوجه شدید قسمت های دیگر ال سی دی آسیب دیده است، باید سریعا برای رفع آن اقدام نمایید.

آموزش تعویض گلس LCD سامسونگ

تعویض گلس یک کار بسیار تخصصی است و نیاز به دستگاه، تخصص و دقت بسیار زیادی دارد. اگر می خواهید برای تعویض گلس اقدام کنید، ابتدا باید در دوره آموزش تعویض گلس ال سی دی سامسونگ شرکت نمایید و تمامی موارد را مورد توجه قرار دهید. بهتر است بدانید اگر گلس به خوبی تعویض نشود، ممکن است به ساختار داخلی ال سی دی آسیب وراد شود و همین امر مشکلات زیادی را برای شما به وجود خواهد آورد. به همین دلیل، بهتر است افرادی که در این زمینه تخصص دارند گلس را تعویض نمایند. 

قرار دادن گوشی در یک محل ثابت 

اولین مسئله ای که در آموزش تعویض گلس ال سی دی سامسونگ مورد توجه قرار می گیرد قرار دادن گوشی در یک محل ثابت است. باید بدانید تعویض گلس یک کار بسیار تخصصی و حساس است و اگر کوچکترین تکانی در گوشی وجود داشته باشد گلس در سر جای خود قرار نمی گیرد و حباب هایی بر روی آن نمایان می شوند. وجود حباب ها نشان می دهد که این گلس نمی تواند به خوبی از ال سی دی موبایل محافظت کند و خطر شکستگی و آسیب به ال سی دی وجود دارد.

جداسازی گلس شکسته و آسیب دیده 

پس از آنکه گوشی را در یک محل ثابت قرار دادید، مرحله دیگری از آموزش تعویض گلس ال سی دی سامسونگ آغاز می شود. بسیاری از کارشناسان بر این عقیده هستند این مرحله بسیار مهم است و اگر به خوبی انجام نشود ممکن است به قسمت های دیگر گلس آسیب وارد شود. برای جداسازی گلس شکسته و یا آسیب دیده باید از ابزار مخصوصی استفاده کنید. ابزار را در زیر گلس قرار دهید و به آرامی آن را از صفحه ال سی دی جدا کنید. هرگز تلاش نکنید با استفاده از فشار این کار را انجام دهید. جداسازی گلس باید به آرامی صورت گیرد. 

پس از آنکه گلس را از ال سی دی جدا کردید، باید صفحه موبایل را کاملا تمیز کنید. اگر کوچکترین لک و یا آلودگی بر روی گوشی باقی بماند، گلس جدید را نمی توانید به خوبی بر روی گوشی قرار دهید. برای اینکار باید از شوینده نانو استفاده نمایید و با استفاده از دستمال شیشه موبایل را به خوبی تمیز کنید. این کار باعث می شود گلس جدید به خوبی بر روی صفحه موبایل بنشیند. 

قرار دادن گلس بدون هوا گیری 

در این مرحله از آموزش تعویض گلس ال سی دی سامسونگ به قرار دادن گلس بدون هوا گیری بر روی صفحه ال سی دی می رسید. شاید بتوان گفت این مرحله بسیار حساس است و نیاز به تمرکز بسیار بالایی دارد. برای قرار دادن گلس جدید باید آرام آن را بر روی صفحه ال سی دی بگذارید و فشار دهید تا بر صفحه بچسبد. این کار بسیار سخت است و باید ابتدا آموزش لازم را ببینید. کوچکترین حباب و یا هواگیری باعث می شود به زودی گلس از روی ال سی دی جدا شود و دیگر کارآیی اولیه را نخواهد داشت.

استفاده از دستگاه پرس لمینت

امروزه، در آموزش تعویض گلس ال سی دی سامسونگ به این مسئله اشاره می شود که شما می توانید برای قرار دادن گلس بر روی موبایل از دستگاه پرس لمینت استفاده کنید. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که گلس را به خوبی بر روی ال سی دی قرار می دهد و از جدا شدن آن جلوگیری می کند. اگر شما می خواهید به صورت یک تعمیرکار حرفه ای عمل کنید، باید استفاده از دستگاه پرس لمینت را بیاموزید و آن را در کار خود به کار ببرید. این دستگاه یک روش حرفه ای برای نصب گلس بر روی ال سی دی است.

آموزش تعویض گلس ال سی دی سامسونگ

مراحل تعویض گلس صفحه نمایش سامسونگ

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا به صورت دستی گلس را عوض کنم و یا از دستگاه پرس لمینت استفاده نماییم. در دوره آموزش تعویض گلس ال سی دی سامسونگ هر دو روش به طور کامل آموزش داده می شود. باید بدانید دستگاه لمینت کار را در زمان بسیار کوتاه انجام می دهد. مسئله دیگری که باعث شده است استفاده ازا ین روش مد نظر قرار گیرد از بین بردن تمامی حباب هایی است که در صفحه نمایش وجود دارند. در نتیجه، شما می توانید با استفاده از این دستگاه به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنید. 

راهنمای تعویض گلس ال سی دی سامسونگ

سوال دیگری که در دوره آموزش تعویض گلس ال سی دی سامسونگ پرسیده می شود در این باره است که آیا خودم در خانه می توانم این کار را انجام دهم و یا باید به یک مرکز معتبر مراجعه کنم. همانطور که متوجه شدید تعویض گلس در خانه امکان پذیر است ( البته در صورتی که تجهیزات مورد نیاز را در خانه خود داشته باشید). اما اگر کوچکترین اشتباهی در تعویض گلس به وجود بیاید، به زودی از گوشی جدا می شود و دیگر نمی تواند از گوشی به خوبی محافظت نماید.

مزیت تعویض گلس ال سی دی موبایل سامسونگ

در دوره آموزش تعویض گلس ال سی دی سامسونگ به مزیت های تعویض گلس پرداخته می شود. در طول این متن بارها به این موضوع اشاره کردیم بزرگترین مزیت استفاده از گلس جلوگیری از فشار و ضربه به صفحه گوشی است. زیرا صفحه گوشی بسیار حساس است و ممکن است در اثر ضربه و فشار از بین برود. اما گلس این قابلیت را دارد که ضربه را جذب نماید. امروزه، تمامی افراد به اهمیت استفاده از گلس بر روی موبایل خود پی برده اند و از آن استفاده می کنند.

تعمیر گلس موبایل سامسونگ

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد آموزش تعویض گلس ال سی دی سامسونگ در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شدید این کار یک کار بسیار تخصصی است و با اینکه بسیاری از افراد آن را در خانه انجام می دهند، اما بهتر است برای انجام این کار به یک تعمیرکار معتبر مراجعه نمایید و هرگز خودتان در خانه گلس گوشی تان را تعویض نکنید. استفاده از گلس باعث می شود موبایل شما جلوه بیشتری پیدا کند و همچنین گلس از آن در برابر ضربه و فشار محافظت می کند. برخی از گوشی ها از کارخانه دارای گلس هستند و برخی نیز گلس ندارند و پس از خرید باید گلس بر روی آن نصب کنید.

خدمات اپل آچار