تعویض دوربین آیفون 6

تعویض دوربین آیفون 6

خرابی دوربین آیفون 6 یکی از آزاردهنده‌ترین اتفاق هایی است که می تواند برای گوشیتان اتفاق افتد. فکر کنید دقیقا زمانی که به گوشی خود احتیاج دارید متوجه خرابی دوربین خود شوید. با تمام ناراحتی که ممکن است حس کنید خبر خوبی که وجود دارد امکان تعمیر و تعویض دوربین ایفون 6 می باشد. امروزه مراکز زیادی اقدام به تعمیر دوربین ایفون 6 پلاس می کنند که راه حلی برای حل مشکل شما خواهند بود. شایان ذکر است توجه داشته باشید که برای تعمیر دوربین گوشی خود به مراکز معتبر مراجعه نمایید. موضوعی که مهم است به آن توجه شود مراجعه به متخصص در این حوزه و بهره مندی از ابزار کار تخصص برای تعمیر دوربین ایفون 6 اس و سایر مدل های آن می باشد. برای تعمیر آیفون خود می توانید به اپل آچار مراجعه کنید.

تعویض دوربین آیفون 6

تعمیر دوربین آیفون 6S

گوشی های آیفون یکی از محبوب ترین گوشی های تلفن همراه در سراسر دنیا به شمار می روند که امروزه توانسته اند مورد توجه افراد زیادی قرار گیرند. تمامی افرادی که به دنبال گوشی های لوکس هستند، بی شک خرید گوشی های آیفون را مد نظر قرار می دهند. دوربین این گوشی ها بسیار حرفه ای است و باعث می شود افراد فیلم و عکس خوبی را تهیه کنند. اما این گوشی مانند هر وسیله الکترونیک دیگر ممکن است دچار مشکلاتی شود. خرابی دوربین آیفون که افراد را برای تعویض دوربین اورجینال آیفون 6 اس به مراکز تعمیر موبایل می کشاند یک مشکل رایج است. به همین دلیل، همواره سوالات زیادی در مورد راهکارهای تعویض دوربین اورجینال آیفون 6S  پرسیده می شود که در ادامه به آنها می پردازیم.

مشکلات دوربین آیفون 6S

به طور کلی، اگر بخواهیم مشکلات دوربین آیفون را دسته بندی کنیم، باید بگوییم این مشکلات به دو دسته مشکلات سخت افزاری و مشکلات نرم افزاری تقسیم بندی می شوند.

مشکلات نرم افزاری دوربین کدامند؟

بهتر است قبل از آنکه برای تعمیر دوربین آیفون 6S اقدام کنید، ابتدا مطمئن شوید که مشکل نرم افزاری در گوشی شما به وجود نیامده است. گوشی های آیفون بسیار حساس هستند و در صورتی که آپدیت سازی ها به صورت منظم صورت نگیرد، ممکن است عملکرد دوربین تحت تاثیر قرار گیرد. به همین دلیل، در صورتی که دوربین کار نمی کند ( به ویژه اگر زمانیکه دوربین را روشن می کنید صفحه سیاهی را نشان می دهد) باید به نرم افزارهای خود سر بزنید. در مرحله اول بهتر است نسخه برنامه گوشی خود را آپدیت سازید و سپس گوشی را ریستارت کنید. به احتمال زیاد با این کار مشکل دوربین رفع می شود.

آیا از برنامه جانبی استفاده می کنید؟

گاهی اوقات استفاده از نرم افزارهای جانبی باعث می شود که عملکرد دوربین تحت تاثیر قرار گیرد و همین امر ممکن است افراد برای تعمیر دوربین آیفون 6S اقدام کنند. اگر از برنامه جانبی برای دوربین استفاده می کنید و دوربین شما به خوبی کار نمی کند، به احتمال زیاد برنامه جانبی برای شما مشکلی به وجود آورده است و باید سریعا برنامه را از روی گوشی خود حذف کنید و از برنامه دوربین گوشی استفاده نمایید.

تعویض دوربین آیفون 6S

اگر با رفع مشکلات نرم افزاری مشکل دوربین شما حل نشده است، به احتمال زیاد مشکلات سخت افزاری برای موبایل شما به وجود آمده است و باید سریعا به یک مرکز معتبر برای تعمیر دوربین آیفون 6S مراجعه نمایید. موارد متعددی وجود دارند که باعث می شود مشکلات سخت افزاری به وجود بیایند که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضربه و فشار: ضربه و فشار یکی از مهمترین دلایلی است که می تواند به دوربین آسیب وارد کند و باید هر چه سریعتر برای تعمیر دوربین آیفون 6S اقدام شود. اگر گوشی شما از یک ارتفاع به زمین بیافتد و پس از آن گوشی دیگر کار نمی کند، به احتمال زیاد دوربین آن آسیب دیده است.
  • رطوبت و خیسی: یکی دیگر از مواردی که باعث می شود افراد برای تعمیر دوربین آیفون 6S اقدام نمایند رطوبت و خیسی است. زمانیکه رطوبت به درون دوربین نفوذ می کند ساختار داخلی آن آسیب می بیند و چاره ای جز تعویض قطعات نیست. به همین دلیل، توصیه می شود هرگز با دست خیس از گوشی خود استفاده نکنید و آن را در معرض خیسی و رطوبت قرار ندهید.
  • گرد و غبار: از جمله موارد دیگری که می تواند زمینه ساز تعمیر دوربین آیفون 6S شود گرد و غبار است. اگر گرد و غبار به ساختار داخلی دوربین نفوذ کند، دوربین آسیب می بیند و همین امر باعث می شود که دیگر دوربین به خوبی کار نکند.

تعویض لنز دوربین آیفون 6S

تعمیر دوربین آیفون 6S یک کار بسیار تخصصی است و شما برای انجام این کار باید به افراد معتبر اعتماد کنید. روش تعویض دوربین به صورت زیر است:

  • ابتدا گوشی را خاموش کنید. زیرا اگر باتری پر باشد و گوشی روشن باشد، خطر انفجار در حین انجام کار وجود دارد.
  • زمانی که می خواهید دوربین را جدا کنید، باید ابتدا قسمت پشت گوشی را جدا کنید و سپس مدارهای داخلی آن را جدا سازید. این قسمت بسیار مهم است و باید با دقت و وسواس بسیار زیادی صورت گیرد. اگر این کار به درستی انجام نشود، ممکن است بخش های دیگر گوشی دچار مشکل شوند و همین امر زمینه ساز بروز چالش های زیادی می شود. به همین دلیل، باید زمان کافی را به این کار اختصاص دهید.
  • سپس مرحله مهمی در تعمیر دوربین آیفون 6S فرا می رسد و شما باید قطعه درست را در گوشی جاسازی کنید. این مسئله باعث می شود تا دوربین به خوبی کار کند.

تعمیر دوربین جلو آیفون 6S

از جمله مواردی که در تعمیر دوربین آیفون 6S باید به آن توجه داشته باشید عدم استفاده از محصولات بی کیفیت و تقلبی است. امروزه، محصولات تقلبی زیادی در بازار موجود هستند و شما باید با افراد متخصص مشورت نمایید تا بتوانید بهترین قطعه را بر روی گوشی خود مورد استفاده قرار دهید. یکی از مواردی که نشان می دهد قطعه اصل است همخوانی تاریخ قطعه با بسته بندی است. اگر این تاریخ متفاوت است، آن قطعه تقلبی است و این مسئله می تواند به کارکرد گوشی آسیب های بسیار زیادی را وارد کند. به همین دلیل، توصیه می شود برای تعمیر دوربین آیفون 6S به مراکز معتبر مراجعه نمایید.

تعمیر دوربین پشت آیفون 6S

یکی از راهکارهایی که توصیه می شود قبل از تعمیر دوربین آیفون 6S انجام دهید ریستارت کردن گوشی است. همچنین، باید آیتم voiceover آن را غیرفعال سازید. در بسیاری از موارد غیر فعال سازی این آیتم به طور مستقیم بر عملکرد دوربین اثر می گذارد.

خدمات تعمیر دوربین آیفون 6S

برای دریافت خدمات تعمیر دوربین آیفون 6S باید به مراکزی مراجعه کنید که از عملکرد آن اطمینان دارید.

قیمت تعویض دوربین آیفون 6S

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد تعمیر دوربین آیفون 6S در اختیار شما قرار دهیم. مشکلات دوربین می توانند مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری باشند. شما برای تعمیر و یا تعویض باید به مراکز معتبر مراجعه نمایید.

لرزش دوربین آیفون 6 پلاس iphone 6 plus

در آیفون های 6 پلاس  اتفاق های زیادی ممکن است باعث  خرابی در دوربین شود که  باعث لرزش داشتن دوربین می شود  به طور کلی  وقتی که از دوربین آیفون 6 plus  استفاده می نمایید شاهد لرزش یا موج روی تصویر دوربین می شوید. در این موارد لازم است اقدام به  تعویض دوربین آیفون 6 پلاس نمایید. مواردی همچون وارد شدن ضربه به آیفون می ‌تواند دلیل برای از کار افتادن دوربین گوشی باشد. معمولا وقتی  ضربه به لبه فوقانی قاب آیفون 6 پلاس وارد گردد، ممکن است که  ماژول های دوربین گوشی با خرابی مواجه شود زیرا هر دو ماژول دوربین اصلی و سلفی آیفون 6 Plus اپل در لبه فوقانی قاب آن قرار گرفته اند.لذا وارد شدن ضربه شما را مجبور به تعویض دوربین ایفون 6 کند. تعمیرات آیفون 6 در اپل آچار

تعمیر دوربین ایفون 6 پلاس

تعمیر دوربین آیفون 6 پلاس  به معنی رفع همه ایراداتی که عملکرد گوشی را مختل می کند.گاهی امکان دارد  آسیب دیدگی های دوربین به گونه ای باشند که قابل امکان تعمیر آن قطعه وجود نداشته باشد. چنانچه که با شکستن لنز دوربین،  مواجه شوید نمی توان آن را تعمیر کرد  و می بایست به فکر تعویض قطعه بود. شکستن دوربین یا خط افتادن روی لنز آن، موضوعی است که احتمال رخ دادن آن زیاد نمی باشد.ولی در صورتی که  دوربین ضربه بخورد و شکسته باشد، قطعات آن قابل تعمیر نیست. تعمیر دوربین آیفون 6 در هر شرایطی  به تعویض نیاز دارد.

مدت زمان تعمیر دوربین آیفون 6 پلاس

عوامل مختلفی در تعیین مدت زمان تعمیر دوربین آیفون 6 پلاس تاثیر خواهند داشت که نوع خرابی و سرعت عمل تعمیرکار از موارد مهم می باشد. ولی به طور کلی در موارد عادی اغلب با تنها کمتر از 2 ساعت زمان می توان اقدام به تعویض دوربین اصلی یا سلفی آیفون 6 پلاس نمایید

تعویض دوربین آیفون 6

تعمیر دوربین ایفون 6 اس iphone 6s

در ابتدا برای تعمیر لازم است تا گوشی را خاموش نمایید سپی دو پیچ 3.6 میلیمتری لبه زیرین قاب آیفون را باز نمایید.جهت پیشگیری ازآسیب به بخش ها ی دیگر لازم است تا باتری گوشی خالی شود یا حداقل کمتر از 25 درصد شارژ داشته باشد اکنون با قاب کش قاب را بازنمایید. حال آیفون 6 تعمیری را در قاب کش جا داده ، پس ازباز کردن  دستگیره قاب کش کاپ های مکنده آن روی درب پشت و جلوی آیفون 6 تعمیری بچسبانید.توجه داشته باشید که گیره ها به خوبی روی ال سی و قاب پشتی قرار گرفته باشند.

حال قاب آیفون را باز نمایید. برای تعمیر دوربین آیفون 6 لبه زیرین درب پشت را با نوک قاب باز نموده و  ساکشن کاپ را با دست دیگرتان به سمت بکشید و کم کم نیرو را تا جایی افزایش دهید که جدا شود.  حال نوک قاب باز کن را به درون شکاف ایجاد شده فرو ببرید. و دوربین جدید را نصب کنید .قبل از آن باید لنز دوربین اصلی آیفون را از درب پشت گوشی جدا نمایید.برای  تعویض دوربین اصلی آیفون 6  به راحتی با بهره مندی از ابزار آن می توانید خودتان در صورت داشتن مهارت اقدام نمایید.برای  بستن آیفون باید تمام مراحل گفته شده  را به ترتیب از انتها با ابتدا انجام نمایید. حال پس از طی همه مراحل براکت دوربین اصلی را جدا نموده واتصال آن را از روی درب پشت گوشی جدا نمایید.

تعویض دوربین اورجینال آیفون 6 اس iphone 6s

تعویض دوربین اورجینال آیفون 6 اس، به معنی رفع کردن همه ی مشکلات عملکردی این بخش از گوشی می باشد. گاه در مواردی آسیب دیدگی های دوربین به اندازه ای است که قابلیت تعمیر آن قطعه وجود ندارد. مثلا در صورتی که لنز دوربین بشکند امکان ترمیم و تعمیر آن وجود ندارد، در واقع تنها راه حل آن تعویض قطعه خواهد بود. به طور کلی شکستن دوربین یا خط افتادن روی لنز آن، موردی است که قطعا افراد زیادی با آن مواجه می شوند. در مواردی نیز ممکن است گوشی در جیب یا کیف شما با کلید و … برخورد داشته باشد و خط و خش روی لنز ایجاد شود و یا آب به داخل گوشی نفوذ کند و ماژول دوربین اصلی یا سلفی برخورد داشته باشد که د راین صورت باعث از کار افتادن دوربین خواهد شد.

مراحل تعویض دوربین اورجینال آیفون 6 اس

همانطور که می دانید در صورت خرابی دوربین اغلب مجبور به تعویض دوربین اورجینال آیفون 6 اس خواهید شد و امکان ترمیم وجود ندارد . بنابراین جهت تعویض دوربین اصلی آیفون، به صورت زیر اقدام می شود:

  • باز کردن پیچ های لبه زیرین
  • باز کردن قاب
  • باز کردن درب جلوی گوشی
  • باز کردن و بیرون آوردن باتری گوشی اپل
  • جداسازی براکت گوشه درب پشت
  • جدا کردن کانکتور دوربین سلفی
  • جداسازی کانکتور دکمه هوم
  • جداسازی کانکتور صفحه نمایش
  • جداسازی کانکتور دیجیتایزر
  • جداسازی کامل درب پشت و جلو
  • جدا کردن کانکتور دوربین اصلی
  • تعویض دوربین iphone با دوربین جدید و بستن دستگاه

تعویض دوربین اورجینال آیفون 6S PLUS

در سپتامبر سال 2015 برند اپل یک گوشی با قابلیت های بسیار زیادی را به بازار عرضه کرد و به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفت. این گوشی بسیار حرفه ای است و کسانی که به یک گوشی تمام عیار نیاز دارند باید گوشی آیفون 6 را خریداری نمایند. دوربین آیفون 6 باعث می شود که شما بتوانید تصاویر و فیلم های زیادی را تهیه کنید و از آنها بهره ببرید. اما دوربین آیفون مانند هر گوشی دیگری ممکن است خراب شود که در اینجاست که ممکن است شما برای تعویض دوربین اورجینال آیفون 6S PLUS اقدام کنید.

قیمت تعویض دوربین اورجینال آیفون 6S PLUS

قیمت تعویض دوربین اورجینال آیفون 6S PLUS به کاری بستگی دارد که بر رو گوشی انجام می شود. مشکلات نرم افزاری از جمله مشکلاتی هستند که می توانند به دوربین آسیب وارد کنند. به طور مثال، اگر شما از یک برنامه جانبی برای باز کردن دوربین استفاده کنید، ممکن است پس از مدتی در دوربین آیفون رو به رو شوید. عدم آپدیت کردن سیستم عامل گوشی نیز از جمله مواردی است که می تواند بر دوربین اثر بگذارد. گاهی نیز مشکلات سخت افزاری بر روی گوشی به وجود می آید که در اینجا تنها تعویض دوربین اورجینال آیفون 6S PLUS به رفع مشکل کمک می کند.

اگر به تازگی دوربین آیفون شما ضربه دیده است و یا تحت فشار قرار گرفته است، باید بدانید که ممکن است قطعات دوربین خراب شده باشند. همچنین، اگر آب و یا رطوبت به داخل گوشی نفوذ کند، مدارهای داخلی آن دستخوش مشکلات زیادی می شوند و دیگر دوربین به خوبی کار نمی کند. با توجه به تمامی این شرایط، شما باید گوشی خود را به یک فرد حرفه ای بسپارید تا مدارها و ساختار داخلی آن را بررسی کند و در پایان قیمت را به شما اعلام می شود.

خدمات اپل آچار