تعویض ال سی دی آیفون 11 پرومکس

تعویض ال سی دی آیفون 11 پرومکس

گوشی قدرتمند آیفون 11 پرومکس دارای قابلیت‌های بسیار بالایی است که از آن جمله می‌توان به رم 4 گیگ، حافظه داخلی 256 گیگ، پشتیبانی 4جی و صفحه نمایش گسترده 6.5 اینچی، اشاره کرد. این گوشی به شکل ویژه و سفارشی ساخته شده است. به طور مثال، زیر فشار 6 متر آب نیز همچنان فعال خواهد بود و در ضربه‌های نسبتا شدید هم مقاومت خوبی دارد. تعویض ال سی دی آیفون 11 پرومکس برای مواقعی است که، گوشی از دستتان می‌افتد، یا نوسان شدیدی از طریق شارژر به گوشی وارد شده و صفحه نمایش می‌سوزد یا می‌شکند. باید توجه داشت که هزینه تعویض ال سی دی آیفون 11 پرومکس بسیار بالاست و باید تا جای ممکن از آن پرهیز کرد. برای تعویض ال سی دی آیفون خود در اپل آچار کلیک کنید.

مراکز بسیار زیادی در سطح تهران و شهرستان‌ها وجود دارند که تعویض ال سی دی آیفون 11 پرومکس را برای شما انجام می‌دهند، با این حال یافتن یک مرکز تخصصی و مجرب کار آسانی نیست. نمایندگی‌های فروش و خدمات، و عاملیت‌هایی که مجوزهایی مثل مجوز سازمان فنی و حرفه‌ای دارند، از جمله مکان‌هایی هستند که می‌توانید گوشی تلفن خود را با اطمینان بیشتری یه آنها بسپارید.

اینترنت در سال‌های اخیر بازارها را به سمت خود کشیده و اکثر کسب و کارها یا اینترنتی شده‌اند یا شعبه فعال مجازی دارند. برای تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون 11 پرومکس می‌توانید از طریق اینترنت اقدام کنید. وبسایت‌های فروش قطعات و خدمات رسانی را می‌توانید با جستوجو در گوگل به راحتی پیدا کنید. با این حال، توجه داشته باشید که هر وبسایت و حساب فضای مجازی قابل اطمینان نیست و قبل از هر فعالیتی از اعتبار آنها اطمینان حاصل کنید.

تعویض ال سی دی آیفون 11 پرومکس

آموزش تعویض تاچ ال سی دی آیفون 11 پرو مکس

تعویض ال سی دی آیفون 11 پرو مکس در مواردی چون شکسته شدن ال سی دی، آسیب و ضربه خوردن آن، از کار افتادن تاچ، خراب شدن رنگ یا پیکسل های گوشی می توانید انجام دهید. طبق انتظارات، آیفون 11 پرو مکس بهبود یافته در اوایل سپتامبر عرضه شدند. اپل وعده عمر باتری بهتر، دوربین های جلو و عقب بهبود یافته و حتی فضای ذخیره سازی بیشتری را داده است. اگرچه اختلافات اولیه زمانی به وجود آمد که مشخص شد آیفون 11 پرو مکس دارای ویژگی‌های قابل توجه، از جمله این واقعیت که این گوشی در برابر آب مقاوم است، دلیل کافی برای ارتقاء را ثابت کرده است.در حالی که پیشرفت های زیادی انجام شده است، حتی اپل نیز نمی تواند خطای انسانی را به چالش بکشد.

اگر تصادفی به صفحه نمایش آیفون 11 پرو مکس شما آسیب رساند و قابلیت استفاده را مختل کرد، باید آن را تعویض ال سی دی آیفون 11 پرو مکس اقدام کنید. مشکلاتی از قبیل آسیب به صفحه نمایش و وارد آمدن ضربه به آن سبب شده که شما را وادار به تعویض ال سی دی آیفون 11 پرو مکس کند. اگر می خواهید با نحوه تعویض صفحه نمایش آیفون 11 پرو مکس آشنا شوید. این قطعه همراه با مونتاژ جلو، بلندگوی گوشی و محافظ EMI نصب شده است که تعمیر آسان‌ تر را انجام می‌ دهد.تنها کاری که باید انجام دهید این است که صفحه قدیمی و شکسته را بردارید و دکمه هوم را به صفحه جدید منتقل کنید تا کار کند.

نحوه تعویض تاچ ال سی دی آیفون 11 Pro Max

برای تعمیرکننده‌ های پیشرفته‌ تر، این راهنما به شما کمک می‌کند فقط مجموعه LCD و دیجیتایزر آیفون 11 پرو مکس را جایگزین کنید. تعویض ال سی دی آیفون 11 پرو مکس مستلزم آن است که قبل از نصب، چندین جزء را از صفحه اصلی خود به صفحه جدید منتقل کنید – از جمله دوربین جلو، بلندگوی گوشی، صفحه محافظ LCD و مجموعه حسگر home/Touch ID. برای تمام تعمیرات صفحه نمایش/نمایشگر، مهم است که حسگر اصلی خانه/Touch ID را به دقت روی صفحه نمایش جدید منتقل کنید تا بتواند کار کند.  آیفون 11 پرو مکس را خاموش کنید.در پایین تلفن، دو پیچ پنتالوب را پیدا کنید و با استفاده از پیچ گوشتی TS1 (0.8 میلی متر) آن را بردارید.یک مکنده را مستقیماً روی نمایشگر، بالای دکمه هوم قرار دهید و به آرامی سعی کنید آن را از محفظه عقب جدا کنید.در صورت لزوم، از یک دستگاه گوه‌زنی استفاده کنید تا مهر و موم چسب را با دقت بشکنید و نمایشگر را از بدنه عقب جدا کنید.

آیفون 12 را مانند یک کتاب باز کنید.چهار پیچ سه نقطه ای را بردارید تا صفحه نمایش آزاد شود. برای بلند کردن صفحه نمایشگر از موچین استفاده کنید. سپس، از ابزار Wedging یا spudger خود برای جدا کردن سه نوار کابل اتصال LCD استفاده کنید. دو پیچ سه نقطه دیگر را در گوشه بالا و سمت راست باز کنید که حسگر مجاورت شما را نگه می دارد.صفحه روی سنسور مجاورت را بردارید، یک نوار کابل دیگر را نشان می دهد که در صورت جدا شدن، نمایشگر جلویی را از پشت تلفن آزاد می کند. سه پیچ سر فیلیپس را از براکت پشت بلندگوی گوش در بالای سمت نمایشگر باز کنید. تعمیر برد آیفون در اپل آچار

براکت کنار می‌رود و دوربین آیفون را آشکار می‌کند. دوربین را به عقب بکشید تا دو پیچ نگهدارنده در مجموعه بلندگوی گوش را بردارید.بلندگوی گوش را بیرون بیاورید. سنسور مجاورت را به آرامی تکان دهید و به سمت بالا بکشید تا آن را بردارید. در پایین سمت نمایشگر، مجموعه تاچ ID را بیابید. چهار پیچ سه نقطه ای را که براکت را پایین نگه داشته اند باز کنید. براکت را بردارید. به آرامی تکان دهید تا شناسه لمسی را حذف کنید، که از جلو می لغزد. سپس صفحه پشتی LCD را با بازکردن شش پیچ سه نقطه ای جدا کنید. با استفاده از ابزار Wedging یا spudger صفحه پشتی LCD را بلند کنید تا نوار کابل متصل به صفحه پشتی ظاهر شود. هنگامی که صفحه LCD کابل را آزاد کردید، باید به راحتی جدا شود.ال سی دی قدیمی و آسیب دیده خود را دور بیندازید و با صفحه نمایش جدید جایگزین کنید، کابل های خود را تا کنید و پایه های جانبی را بچینید تا 6 پیچ در جای خود قرار گیرند. برای مونتاژ مجدد گوشی، مراحل را به صورت معکوس دنبال کنید.

خرید ال سی دی گوشی iPhone 11 pro Max

طراحی ویژه صفحه نمایش یکی از جذاب ترین ویژگی های مربوط به اپل می باشد. تاچ و ال سی دی آیفون 11 پرو مکس نیز دقیقاً با یک طراحی دلنشین و جذاب این اسمارت فون را تبدیل به یکی از زیباترین اسمارت فون های این شرکت نموده است. تاچ و ال سی دی آیفون 11 پرو مکس ما علاوه بر زیبایی های ظاهری که در خود داشته یکی از پیشرفته ترین نمونه ها در میان صفحه نمایش های تولیدی در زمان خود نیز بوده است. ویژگی‌های تاچ و ال سی دی  آیفون 11 پرو مکس  منحصر به فرد و خاص است که همگی برای اولین بار توسط اپل روانه بازار شده بودند.

صفحه نمایش  آیفون 11 پرو مکس دارای قابلیت تاچ سه بعدی بوده و دکمه هوم آن نیز به صورت کاملاً هوشمند و ویژه طراحی شده است. لمس  آیفون 11 پرو مکس شما را شگفت زده می کند این صفحه نمایش آغاز و با دیدن تصاویر کاملاً طبیعی و اصیل درون آن به اوج خود خواهد رسید. داشتن این تاچ ال سی دی عالی و کیفیت بالایی که برای آن متصور هستیم، باعث شده تا سازندگان اپل امروز به این مهم برسند که گوشی هایشان به عنوان بهترین ها در جهان شناخته شود محبوبیت جهانی پیدا کنند.

تعویض گلس صفحه نمایش آیفون 11 پرو مکس

گلس در واقع شیشه محافظی است که مقاومت بالایی در برابر خراشیدگی و ضربه دارد، منجر به دور نگه داشتن ال سی دی از عوامل خارجی و عدم تماس مستقیم آن با صفحه نمایش می‌شود و از تاچ و ال سی دی محافظت به عمل می‌آورد. برای تعویض گلس  آیفون 11 پرو مکس در تهران باید به مراکز مجاز و کارشناسان متخصص این حوزه مراجعه کنید. استفاده از انواع گلس نامرغوب  بروی ال سی دی  آیفون 11 پرو مکس از این گوشی در برابر مشکلات و آسیب ها محافظت نمی کند و ممکن است مشکلات جدی را برای تلفن همراه شما‌ به وجود آورد. در نتیجه برای انجام اینکار حتما به نمایندگی های مجاز و کاربلد مراجعه کنید تا بهترین و با کیفیت ترین گلس ال سی دی  آیفون 11 پرو مکس را برای شما نصب کنند.

تعمیر ال سی دی آیفون 11 پرو مکس

به ندرت اتفاق می‌افتد که بعد از سقوط گوشی‌ شما و برخورد آن به زاویه‌های تیز و محکم، یا کف زمین سخت، امکان تعمیر ال سی دی وجود داشته باشد. با این حال مواردی هستند که در آنها نیازی به تعویض ال سی دی آیفون 11 پرومکس نیست و می‌توانید، با دریافت خدمات از تعمیرکار مجاز، نسبت به تعمیر ال سی دی آیفون 11 پرومکس خود اقدام کنید. 

از جمله این موارد، قطع اتصالات داخلی فریم بر اثر ضربه خوردن گوشی است. در این حالت با باز کردن گوشی و برقراری اتصال و ثابت کردن فریم درون گوشی، می‌توانید از پرداخت هزینه تعویض ال سی دی آیفون 11 پرو مکس اجتناب کنید.  

مورد بعدی مشکلات نرم افزاری و سیستم عامل خود گوشی است که باعث کارکرد نادرست و نوسانی ال سی دی می‌شود. در این مورد هم می‌توان با استفاده از یک ریست کردن یا فعالیت‌هایی مشابه، عمل تعمیر ال سی دی آیفون 11 پرومکس را با موفقیت انجام داد.

هزینه تعویض ال سی دی آیفون 11 پرومکس

ال سی دی آیفون 11 پرومکس از گران‌ترین قطعات آن است. . این بازه قیمتی گسترده به دلیل وجود انواع مختلف برندها  از کشورهای مختلفی است که ال سی دی را تولید می‌کنند.  هزینه تعویض ال سی دی آیفون 11 پرومکس خود عاملی است که بر مبنای آن، اکثر کاربران آن تمایل به استفاده از ال سی دی‌های کپی و غیر اورجینال دارند. با این حال، این نوع قطعات طول عمر بالایی ندارند و بعد از مدتی نیاز به تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون 11 پرومکس دوباره احساس خواهد شد. تا جایی که امکان دارد از ال سی دی گوشی، با استفاده از انواع محافظ‌ها و قاب گوشی، نگهداری کنید و در صورت نیاز به تعمیر و تعویض آن، به تعمیرکار مجرب مراجعه کنید و قطعه‌ای اورجینال را به کار ببرید. برای انجام تعمیرات آیفون به اپل آچار مراجعه کنید.

خدمات اپل آچار