تعویض ال سی دی آیفون 6 پلاس

تعویض ال سی دی آیفون 6 پلاس

آیفون 6 پلاس در سال 2014 به بازار عرضه شد. این محصول ورژن بزرگتر آیفون 6 بود که به یک صفحه نمایش IPs  5.5 اینچی مجهز بود. شکسته شدن یا از کار افتادن ال سی دی، معمولا بر اثر ضربه خوردن گوشی و یا نوسانات شدید در جریان ورودی به گوشی، در هنگام شارژ شدن صورت می‌گیرد. تعویض ال سی دی آیفون 6 پلاس یک فعالیت تخصصی است که انجام آن توسط خود شما همراه با ریسک خواهد بود. با این حال عمل تعویض ال سی دی آیفون 6 پلاس را می‌توانید با صرف 3 ساعت زمان، استفاده از کیت تخصصی ابزار گوشی آیفون و کمی حوصله به خرج دادن، انجام دهید. تعویض ال سی دی آیفون 5 اس در اپل آچار

بسته به اینکه به چه طریق ال سی دی نو یا دست دوم خود را تهیه کنید، هزینه تعویض ال سی دی آیفون 6 پلاس می‌تواند بسیار متغیر باشد. برای مثال، کشور تولید کننده ال سی دی تاثیر بسزایی در قیمت آن دارد و انواع اورجینال ال سی دی مطمئنا بالاترین قیمت‌ها را دارند. برای اطمینان از خرید یک قطعه اورجینال و با گارانتی، حتما به فروشگاه‌های معتبر حضوری و آنلاین مراجعه کنید. تعویض ال سی دی آیفون 6 پلاس نیازمند پرداخت رقم حدودی 1500 تا 2000 هزار تومان است.

تعویض ال سی دی آیفون 6 پلاس

تعویض ال سی دی آیفون 6 پلاس

شکستن و آسیب به ال سی دی گوشی امری تقریبا رایج و ناراحت کننده است که در گوشی آیفون 6 پلاس هم ممکن است رخ دهد و شما را وادار به تعویض ال سی دی آیفون 6 پلاس کند. با نحوه تعویض صفحه نمایش آیفون 6 پلاس آشنا شوید. این قسمت با دوربین جلو، بلندگوی گوشی و کابل سنسور از قبل نصب شده است که تعمیر را آسان‌ تر انجام می‌ دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که صفحه قدیمی را بردارید و دکمه هوم را به صفحه جدید منتقل کنید تا تاچ آیدی (اسکن اثر انگشت) کار کند. تعویض ال سی دی آیفون 8 پلاس در نمایندگی تعمیرات اپل

هزینه تعویض ال سی دی آیفون 6 پلاس

هزینه تعویض ال سی دی آیفون 6 پلاس شامل دو بخش است، هزینه خرید قطعه و دستمزد تعمیرکار. در صورتی که خود توانایی اولیه در تعمیر و تعویض قطعات الکترونیکی مثل گوشی را دارید، مراحل ارائه شده در این آموزش را طی کنید تا امکان جدا سازی و تعویض ال سی دی آیفون 6 پلاس برایتان ممکن شود. در واقع این فعالیت، اگر نیازمند هیچ عمل دیگری بر روی گوشی نباشد، چندان هم سخت نیست. با این حال، همچنان توصیه ما بر دریافت کمک از یک تعمیرکار متخصص است تا صدمات حین تعویض را به گوشی خود اعمال نکنید. برای انجام تعمیرات آیفون به اپل آچار مراجعه کنید.

تعمیر ال سی دی آیفون 6 پلاس

قبل از هر چیزی، توصیه می‌کنیم که فرایند تعویض ال سی دی آیفون 6 پلاس را خود انجام ندهید و از یک تکنسین متخصص برای انجام آن کمک بگیرید. قطعات داخلی گوشی آیفون بسیار حساس هستند و نیازمند دقت بالایی‌اند؛ یک حرکت اشتباه در هنگام باز و بسته کردن گوشی ممکن است به قطعات اصلی دیگر صدمه وارد کند و هزینه‌ای اضاف را برای شما بتراشد. تعمیر ال سی دی آیفون 6 پلاس به طور ویژه کار یک تعمیرکار مجاز گوشی‌های آیفون است و هرگز نباید توسط کاربر عادی گوشی انجام بگیرد. شما می‌توانید از راهنمای تصویری موجود در این صفحه برای تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون 6 پلاس بهره ببرید.

تعمیرکار پس از اطمینان از خرابی ال سی دی، در صورت امکان تعمیر آن، گوشی را از طریق پیچ‌های پنتالوپ باز کرده و اتصالات ال سی دی را جدا می‌کند.  مرحله بعد در تعمیر ال سی دی آیفون 6 پلاس تست کردن کارایی آن است. در صورتی که صدمه وارد شده چندان شدید نباشد و بتوان با لحیم‌کاری ساده یا کارهایی از این دست اتصالات را ایجاد و مدار را بازسازی کرد، دیگر نیاز به پرداخت هزینه تعویض ال سی دی آیفون 6 پلاس نخواهد بود.

تاچ ال سی دی آیفون 6 پلاس

ال سی دی آیفون 6 پلاس تصاویر باکیفیت به همراه وضوحی بالا را به نمایش می‌گذارد و تاچ و عکس العمل خوبی دارد. لازم به ذکر است که فناوری بی‌نقص و عملکر چشم‌ گیر کنتراست و زاویه دید آیفون 6 پلاس، به دلیل پنل پولاریزه جدیدی است که اپل در نسل جدید موبایل‌ هایش، آن را به کار برده است. همچنین این پنل، از جمله دلایل قیمت تاچ ال سی دی آیفون 6 پلاس به شمار می‌رود. این نمایشگر قابلیت نمایش و تشخیص 16 میلیون رنگ را داشته و همچنین از قابلیت لمس 10 انگشتی پشتیبانی خواهد کرد. عملکرد بالایی که این گوشی در زیر نور مستقیم خورشید از خود نشان می‌دهد، باعث شده است تا یک قدم از دیگر رقبا بهتر و بالاتر ظاهر شود. به دلیل فناوری پنل پولاریزه، شما می‌توانید به بهترین نحو این گوشی زیر نور آفتاب بهره ببرید.

زاویه‌ دید نمایشگر آیفون 6 پلاس

کنتراست رنگی و زاویه دید مناسب نمایشگر در آیفون 6 پلاس باعث شده است، تصاویر به واقعیت نزدیک‌ تر شوند تا شما احساس نگاه به شیء مصنوعی را نداشته باشید. آیفون 6 پلاس با وجود اینکه “فقط” 8 مگاپیکسل است عکس های بسیار خوبی می گیرد. 6S Plus حتی بهتر است. همچنین می‌تواند در مقابل بهترین رقبای اندرویدی موجود بایستد. کنتراست بی‌نظیر ال سی دی این گوشی نیز، در زاویه‌دید بسیار تاثیرگذار بوده و باعث نمایش تصاویری عالی شده است. کنتراست بالا، کیفیت تصاویر را به طور کلی بهبود می‌دهد. به همین دلیل نمایشگر آیفون 6 پلاس از جمله بهترین‌های بازار به شمار رفته و همچنین باعث شد است تا قیمت تاچ ال سی دی گوشی آیفون 6 پلاس، بالاتر از تمامی قطعات جانبی این گوشی باشد. تعمیرات آیفون 6 در اپل آچار

تعویض صفحه نمایش آیفون 6 پلاس

قبل از جدا کردن آیفون خود، باتری را زیر 25 درصد تخلیه کنید. باتری لیتیوم یون شارژ شده در صورت سوراخ شدن تصادفی می تواند آتش بگیرد و/یا منفجر شود.

قبل از شروع جداسازی، آیفون خود را خاموش کنید.

دو پیچ 3.6 میلی متری P2 Pentalobe که در کنار کانکتور لایتنینگ قرار دارند را باز کنید.

اگر شیشه صفحه نمایش شما ترک خورده است، از شکستگی بیشتر جلوگیری کنید و با چسباندن روی شیشه از آسیب بدنی در حین تعمیر جلوگیری کنید.
نوارهای همپوشانی از نوار بسته بندی شفاف را روی صفحه نمایش آیفون قرار دهید تا تمام صورت پوشانده شود.

این کار باعث می شود که خرده های شیشه محفوظ بماند و یکپارچگی ساختاری هنگام کنجکاوی و بلند کردن نمایشگر ایجاد شود.

از عینک ایمنی استفاده کنید تا از چشمان خود در برابر هرگونه لرزش شیشه ای در طول تعمیر محافظت کنید.

اگر شیشه شکسته چسباندن فنجان مکنده را در مراحل بعدی دشوار می کند، سعی کنید یک تکه چسب محکم (مانند نوار چسب) را در یک دسته تا کنید و به جای آن صفحه نمایش را با آن بلند کنید.

دو مرحله بعدی استفاده از iSclack را نشان می‌دهد، ابزاری عالی برای باز کردن ایمن آیفون 6 پلاس که ما به افرادی که بیش از یک تعمیر انجام می‌دهند توصیه می‌کنیم. اگر از iSclack استفاده نمی کنید، دو مرحله را پایین بیاورید.

اگر عمق سنج پلاستیکی در مرکز iSclack وصل شده است، اکنون آن را بردارید—برای گوشی های بزرگتر مانند آیفون 6 پلاس نیازی نیست.

دسته روی iSclack را ببندید و فک های مکنده را باز کنید.

قسمت پایین آیفون خود را بین مکنده ها قرار دهید.

مکنده بالایی iSclack را در مقابل نمایشگر، نزدیک دکمه هوم قرار دهید.

دستگیره ها را باز کنید تا فک های iSclack ببندید. ساکشن کاپ ها را در مرکز قرار دهید و آنها را محکم روی بالا و پایین آیفون فشار دهید.

اگر صفحه نمایش یا شیشه پشتی شما به شدت ترک خورده است، پوشاندن آن با یک لایه نوار بسته بندی شفاف ممکن است به چسبیدن کاپ های مکنده کمک کند. iSclack همچنین شامل دو تکه نوار برای این منظور است.

آیفون خود را محکم نگه دارید و دسته iSclack را ببندید تا مکنده ها جدا شوند و پنل جلویی را از قاب پشتی به سمت بالا بکشید.iSclack طوری طراحی شده است که آیفون شما را به اندازه کافی باز کند تا قطعات را جدا کند، اما به اندازه ای نیست که به کابل های نمایشگر آسیب برساند.

دو مکنده را از آیفون خود جدا کنید و بدین ترتیب موفق به تعویض ال سی دی آیفون 6 پلاس است.

آموزش تعویض گلس گوشی iPhone 6 Plus

بهترین راه برای حفاظت از ال سی دی گوشی های آیفون نصب و تعویض گلس ال سی دی آیفون6 پلاس به موقع و توسط افراد کاربلد است. ما به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنم که تعویض گلس ال سی دی آیفون6 پلاس را خودتان انجام دهید. شما برای اینکار به تجهیزات تخصصی زیادی همچون پد گرمایشی، دستمال مخصوص نیاز دارید تا در واقع ال سی دی و خود شیشه را جدا کنید. بنابراین، و به طور کلی انجام این فرآیند می تواند چندین ساعت طول بکشد و حتی احتمال دارد که به طور تصادفی LCD را در این فرآیند بشکند. تعویض کلس ال سی دی آیفون پلاس را باید به نمایندگی های مجاز و افراد مجرب سپرد تا بدون هیچ آسیبی به ال سی دی اصلی تعویض گلس ال سی دی آیفون پلاس را انجام داده و گلس خوب و باکیفیتی را به دقت جایگزین آن کنند. انتخاب خدمات تعمیر صفحه نمایش تقریبا همیشه انتخاب بهتری است، زیرا باعث صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان می شود.

تعمیر و تعویض ال سی دی ایفون 6 پلاس بسیار تخصصی است  و گاها اقدام صاحب گوشی برای تعویض یا تعمیر قطعه‌ای از آن منجر به صدمه بیشتر به گوشی می‌شود. توجه کنید که راهنماها و پروتکل‌های فنی بارگذاری شده در وبسایت‌ها و صفحات اجتماعی، در واقع برای کاربرد تخصصی آن و توسط تعمیرکاران است نه افراد عادی و کاربر معمولی گوشی‌ها. هزینه تعویض ال سی دی آیفون 6 پلاس، خرید و نصب، عددی کمتر از 2 میلیون تومان است.

خدمات اپل آچار