تعمیر و تعویض باتری آیفون 13

تعویض باتری آیفون 13

تعویض باتری آیفون 13 مثل تعویض لاستیک ماشین شما بعد از چند سال استفاده است. بعد از تشخیص اینکه کارایی باتری به سطح خیلی پائینی رسیده است، تعمیر یا تعویض باتری آیفون 13 اجتناب ناپذیر خواهد بود. آیفون 13 مشخصاتی نزدیک به آیفون 12 دارد، با این تفاوت که در آن قدرت دوربین افزایش یافته و باتری بسیار قوی‌تری هم به کار برده شده است. باتری آیفون 13 از نوع لیتیوم یونی با قدرت 3240 میلی آمپر ساعت است. چنین باتری‌ای، برای کاربردهای حرفه‌ای، بازی کردن، استفاده مداوم از اپلیکیشن‌هایی مانند اینستاگرام و امثال اینها طراحی شده است. در تعویض باتری آیفون 13 باید به یک نکته اساسی به طور ویژه توجه داشت؛ ساختار داخلی و چیدمان قطعات گوشی درون قاب گوشی. باتری با استفاده از چسب‌های با کیفیت بالا به بدنه متصل شده و کوچکترین تلاش عجولانه باعث صدمه دیدن قطعات دیگر می‌شود.

قیمت تعویض باتری آیفون 13 عددی متغیر است و مثل سایر قطعات و مدل‌های دیگر آیفون، بسته به کشور سازنده، اورجینال یا بدلی بودن جنس، تحریم بودن یا نبودن کشور نسبت به آن کالا و مواردی از این دست بستگی دارد. برای خرید یک باتری اورجینال، حتما به مراکز فروش معتبر و دارای گارانتی محصول مراجعه کنید. 

تعویض باتری آیفون 13

تعمیر باتری آیفون 13

باتری آیفون 13 از نسل جدید باتری‌های پر قدرت با توان نگهداری طولانی انرژی و شارژ سریع است. این تکنولوژی جدیدا و در یکی دو سال اخیر وارد بازار گوشی‌های موبایل شده و هر شرکت از نوع خاصی از آن استفاده می‌کند؛ بنابراین تعمیر باتری آیفون 13 کار هر تعمیرکاری نیست و به نیروی مجرب در این نوع خاص نیاز است. 

تعمیر باتری آیفون 13 با استفاده از روش‌هایی مثل شوک دادن به باتری یا لحیم کاری صورت می‌گیرد. هرکدام از این روش‌ها برای حالت خاصی قابل انجام است و تضمینی برای بهبود وضعیت باتری وجود نخواهد داشت. به طور خاص، وقتی باتری به دلیل افتادن گوشی ضربه خورده باشد، می‌توان از لحیم کاری دوباره به عنوان عملی برای تثبیت موقعیت باتری درون قالب استفاده کرد. از طرفی، خواب رفتن باتری آیفون به دلیل استفاده نشدن در بازه زمانی طولانی را می‌توان با شک الکتریکی برطرف کرد. هر دوی این روش‌ها تعویض باتری آیفون 13 را برای مدتی به تعویق می‌اندازد. برای تعویض باتری مک بوک به اپل آچار مراجعه کنید.

تعویض باتری آیفون 13

زمانی که آیفون 13 به بازار عرضه گردید شور و شعف زیادی در میان افرادی که به محصولات اپل علاقه داشتند به وجود آمد. آیفون 13 ویژگی های متعددی دارد و می تواند به افراد کمک کند با حس خوش و غیر قابل وصفی وارد دنیای اینترنت و فضاهای آنلاین شوند. بسیاری از افراد مطرح دنیا و سلبریتی ها از آیفون 13 استفاده می کنند و از امکاناتی که بر روی این گوشی قرار داده شده است رضایت کاملی دارند. یکی از سوالات زیادی که در مورد این گوشی ها پرسیده می شود در رابطه با تعویض باتری آیفون 13 است. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در رابطه با این امر با شما در میان بگذاریم. 

قیمت تعویض باتری آیفون 13

قیمت هر باتری نو در بازار عددی نوسانی است که به پارامترهای زیادی بستگی دارد؛ پارامترهایی مثل نوع باتری، کشور سازنده، تعداد واسطه‌ها و غیره. قیمت تعویض باتری آیفون 13 همچنین شامل دستمزد تعمیرکار نیز هست. در صورتی که گارانتی گوشی هنوز به اتمام نرسیده باشد، قیمت تعویض باتری آیفون 13 یا رایگان است و یا تنها شامل دستمزد تعمیرکار متخصص است. 

آیا تعویض باتری آیفون 13 به صرفه است؟ به این معنی که، بعد از تعویض باتری و پرداخت هزینه‌ای قابل توجه، آیا کارایی گوشی به آن مقدار رضایت بخش اولیه باز می‌گردد؟ به هیچ وجه! مطمئنا در عملکرد گوشی تغییر قابل توجهی حاصل می‌شود، با این حال هرگز به کیفیت روزهای اول خود باز نخواهد گشت. نکته دیگر آپدیت‌های مکرر سیستم عامل و تعامل گوشی با وسایل الکترونیکی است که هر روز در حال تغییر هستند. وقتی به زمان تعویض باتری آیفون 13 نزدیک می‌شوید، در واقع تکنولوژی صنایع گوشی موبایل تغییرات زیادی را به خود دیده است و گوشی آیفون 13 شما دیگر آن سازگاری و کارایی به روز خود را ندارد. 

به طور کلی، تا آنجایی که امکان دارد از تعویض باتری آیفون 13  خودداری کنید، چرا که ریسک قابل توجهی در تعویض آن، بخصوص توسط افراد غیرمتخصص، وجود دارد. زمان تعویض باتری را به دقت مورد بررسی قرار دهید و در زمان مناسب این عمل را به تعمیر کاری مجرب بسپارید. به دنبال باتری‌های ضمانت دار باشید و به صرف قیمت پائین، هر باتری‌ای نخرید.

دلیل خرابی باتری آیفون 13 چیست؟

یکی از سوالاتی که در زمان تعویض باتری آیفون 13 پرسیده می شود در این مورد است که دلیل خرابی باتری آیفون 13 چیست؟ دلایل زیادی وجود دارند که می توانند به باتری آیفون آسیب وارد کنند. بی شک، یکی از مهمترین مواردی که باعث می شود باتری آیفون آسیب ببیند گرماست. گرما می تواند عملکرد باتری را تحت تاثیر قرار دهد و همین امر باعث می شود که دیگر کار نکند. کارشناسان توصیه می کنند کسانی که می خواهند برای مدت طولانی از گوشی آیفون خود استفاده کنند، بهتر است آن را در مجاورت با گرما قرار ندهند. 

چگونه گوشی خود را شارژ می کنید؟

یکی دیگر از مواردی که باعث می شود افراد برای تعویض باتری آیفون 13 اقدام کنند عدم توجه به شارژ درست این گوشی است. زمانی که برای اولین بار این گوشی را می خرید و می خواهید مورد استفاده قرار دهید باید حداقل 8 ساعت اجازه دهید که در شارژ باقی بماند. پس از آن باید به الگوی شارژ کردن گوشی توجه داشته باشید. توصیه می شود زمانی که شارژ گوشی روی 30 و یا 40 درصد است آن را شارژ کنید و هرگز اجازه ندهید که شارژ گوشی تمام شود و به 20 و یا 10 درصد برسد. زیرا این امر باعث می شود به قطعات دیگر گوشی فشار وارد شود و پس از مدتی گوشی تحت تاثیر قرار می گیرد و از بین می رود. توجه به الگوی شارژ کردن یکی از مهمترین راهکارهایی است که باعث می شود زمان تعویض باتری آیفون 13 به تعویض بیافتد. 

علائم خرابی باتری آیفون چیست؟

یکی از علائم بسیار مهمی که نشان می دهد باتری آیفون آسیب دیده است خالی شدن سریع شارژ است. به طور مثال، شما گوشی خود را در حالی که شارژ آن صد در صد است بر می دارید اما پس از نیم ساعت متوجه می شوید که شارژ آن به 50 درصد رسیده است. این امر مهمترین سیگنالی است که باید برای تعویض باتری آیفون 13 اقدام کنید. گاهی گوشی بیش از اندازه داغ می شود که شما احساس سوختگی در پوست دست خود دارید. این امر نیز از علائم دیگری است که به شما می گوید باید باتری آیفون را تعویض کنید. 

آیا آپدیت کردن گوشی از تعویض باتری جلوگیری می کند؟

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم یکی از مواردی که نشان می دهد باتری آیفون شما خراب شده است خالی شدن سریع شارژ است. اما گاهی این امر می تواند با آپدیت گوشی رفع شود. در این صورت توصیه می شود تمامی برنامه هایی را که بر روی گوشی خود دارید آپدیت سازید. این امر باعث می شود تا باتری درست عمل کند و دیگر زود خالی نشود. اما در همینجا به شما اعلام کنیم همیشه آپدیت سازی باعث درست کارکردن باتری نمی شود. اگر با اینکار هنوز شارژ باتری شما سریع خالی می شود، دیگر باید برای تعویض باتری آیفون 13 اقدام کنید. 

چگونه سلامت باتری آیفون را بررسی کنیم؟

برند اپل همواره به نیازهای کاربرانش توجه ویژه ای دارد و تلاش می کند تا فراهم سازی امکانات ویژه به آنها کمک کند تا بتوانند از گوشی آیفون خود بهترین نتیجه را بدست بیاورند. یکی از برنامه هایی که بر روی گوشی های آیفون وجود دارد برنامه باتری هلث است. شما می توانید وارد این برنامه شوید و طول عمر باتری خود را چک کنید. بدیهی است هر چقدر که این عدد پایین تر باشد، نشان دهنده این است که طول عمر باتری رو به اتمام است و باید برای تعویض باتری آیفون 13 اقدام شود. 

این عدد چقدر باید باشد تا باتری تعویض گردد؟

زمانی که وارد این برنامه شدید ممکن است عدد 95 و یا 100 را مشاهده کنید. در این صورت می توانید مطمن باشید که این باتری در بهترین وضعیت خود است. اما اگر مشاهده کردید که این عدد کمتر از 40 است نشان می دهد که زمان تعویض باتری آیفون 13 فرا رسیده است. با توجه به این موضوع که خرابی باتری می تواند به قسمت های دیگر گوشی آیفون فشار وارد کند، توصیه می شود در این شرایط سریعا برای تعویض باتری اقدام شود.

چگونه باتری اصل را از باتری تقلبی تشخیص دهیم؟

یکی از پرتکرارترین سوالاتی که در زمان تعویض باتری آیفون 13 پرسیده می شود در این باره است که چگونه باتری اصل را از باتری تقلبی تشخیص دهیم. بهتر است بدانید این کار بسیار تخصصی است و شما نمی توانید به راحتی باتری اصل را از باتری تقلبی تشخیص دهید و برای اینکار باید به افراد متخصص مراجعه کنید. 

اما به طور کلی راهکارهای متعددی وجود دارند که شما می توانید باتری اورجینال را تشخیص دهید. اولا وزن باتری اورجینال از باتری تقلبی بیشتر است. همچنین، تاریخ انقضا بر روی باتری اورجینال ذکر شده است و شما می توانید آن را مشاهده کنید. 

آموزش تعویض باتری آیفون 13

آموزش تعویض باتری آیفون 13 می تواند یکی از بهترین آموزش هایی باشد که به درآمد زایی کمک می کند. زیرا طرفداران گوشی های آیفون زیاد است و کسانی که در این زمینه تخصص دارند می توانند به سرعت جذب بازار کار شوند. اگر بخواهیم به طور کلی به آموزش تعویض باتری آیفون 13 بپردازیم باید بگوییم ابتدا باید پیچ های روی قاب جدا شود و سپس با استفاده از گرما چسب های قالب جدا می شوند. پس از آن با استفاده از ابزارهای مخصوص قاب باتری جدا می شود و شما می توانید باتری را جدا کنید و باتری جدید را جایگزین نمایید. 

قیمت باتری iPhone 13

یکی از سوالات پرتکراری که در زمان  تعویض باتری آیفون 13 پرسیده می شود در رابطه با قیمت باتری iPhone 13 است. در بالا به تفاوت باتری اصل از باتری تقلبی پرداختیم. همانطور که میدانید قیمت باتری iPhone 13 بالاتر از باتری تقلبی است و همین امر روش دیگری است که به شما نشان می دهد باتری اصل را از باتری تقلبی تشخیص دهید. اگر می خواهید قیمت باتری آیفون را استعلام کنید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. 

خرید باتری iPhone 13 اپل

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد تعویض باتری آیفون 13 در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید گرما و عدم درست شارژ کردن گوشی آیفون به آن آسیب وارد می کنند. همچنین، شما می توانید از طریق برنامه هلث باتری به میزان طول عمر باتری گوشی خود پی ببرید. اگر می خواهید برای خرید باتری iPhone 13 اپل و یا تعویض آن اقدام کنید، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و از مشاوره های تخصصی آنها بهره مند گردید.

خدمات اپل آچار