تعمیر ال سی دی آیفون

تعمیر ال سی دی آیفون

محصولات دارای کیفیت بالایی می باشند و هزینه های مربوط به آن نیز بالا است. زمانی که این محصولات دچار مشکل می شوند نیاز است تا از طریق روش مناسب رفع مشکل کنیم. یکی از قطعاتی که ارزش زیادی در موبایل آیفون دارد و باعث می شود تا قیمت زیادی از موبایل را شکل دهد، ال سی دی آیفون است. تعمیر ال سی دی آیفون توسط مراکز مختلفی صورت می گیرد اما باید شما در هنگام انجام این عملیات، کار را به یک فرد متخصص بسپارید.

اگر شما نتوانید این موضوع را توسط یک متخصص انجام دهید باعث می شود تا دچار مشکل شوید و این بحث ادامه دار باشد. یکی از موضوعات تخصصی در خدمات دهی آیفون، تعمیر ال سی دی آیفون است. این خدمات بسیار حساس بوده چون باید به حالت مناسب و استاندارد تبدیل کنید. باید به مرکز معتبر ارائه خدمات مربوط به تعمیر و تعویض محصولات آیفون کار خود را انجام دهید.

میزان خرابی که برای ال سی دی شما رخ داده است می تواند بر روی تصمیمی که نسبت به تعمیر اپل و یا تعویض آن صورت می گیرد اثرگذار باشد. زمانی که میزان خسارت و مشکل زیاد نباشد می توانید از طریق تعمیرات این موضوع را انجام دهید. اگر این میزان خسارت به صورت قابل توجهی باشد و نیاز به تعویض داشته باشد باید تعویض صورت گیرد. برای اینکه بتوانیم اطلاعات کاملی از این موضوع و فرایند تعمیر داشته باشیم نیاز است تا به انتها همراه باشید و با اطلاعات کاملی این محتوا را ترک کنید.

تعمیر ال سی دی آیفون

آموزش تعمیر ال سی دی اپل

برند اپل یکی از برندهای بسیار معتبر و شناخته شده در حوزه وسایل هوشمند است. بسیاری از کسانی که به دنبال محصولات لوکس هستند از محصولات اپل استفاده می کنند. این محصولات با ویژگی های متعددی که دارند توانسته اند به گزینه اول و آخر بسیاری از خریداران گوشی های هوشمند تبدیل شوند. محصولات برند اپل مانند تمامی محصولات دیگر ممکن است خراب شوند. به ویژه ال سی دی اپل که در معرض ضربه و فشار قرار دارد ممکن است تحت شرایط مختلف آسیب ببیند و از بین برود. در نتیجه، جای تعجب نیست سوالات زیادی در مورد آموزش تعمیر ال سی دی اپل پرسیده می شود. در ادامه این گزارش تلاش می کنیم اطلاعات کاملی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

ال سی دی اورجینال آیفون

ال سی دی ایفون به عنوانی یکی از بخش های حساس در میان قطعاتی که در تلفن همراه بخصوص گوشی ایفون به کار رفته است ، به گونه ای که می بایست در زمان خرید حتما به آن توجه نمود، زیرا ال سی دی ها یا همان صفحه نمایشی که به کار گرفته شده ، چنانچه که دارای کیفیت مطلوبی نباشند، در دراز مدت برای فرد حساسیت هایی را رقم خواهد زد . بنابراین همین موضوع می توان با استفاده از ال سی دی استاندارد از بسیاری از مشکلات و آسیب ها جلوگیری نمود.آیفون به عنوان یکی از شرکت ها و سازندگان تلفن همراه، همواره در تلفن همراه خود از بهترین نوع صفحه نمایش استفاده می نماید، به این صورت که ال سی دی ایفون جزء بهترین و پیشرفته ترین صفحه نمایش هایی است که در تلفن همراه استفاده شده است.

هزینه تعویض ال سی دی ایفون

تعمیرات موبایل و تعویض ال سی دی ایفون از مواردی می باشند که نمی توان قیمتی مشخص برای آن ها تعیین نمود ، به همین دلیل توصیه می شود قبل از اقدام جهت تعمیرات موبایل به جا های مختلفی مراجعه نمود تا بتوان برای تعمیر و تعویض ال سی دی موبایل آیفون مناسب ترین مکان را انتخاب نمود. سلیقه ای کار کردن و میزان مهارت افرادی که به عنوان تکنسین تعمیر موبایل را می توان دلیلی برای مشخص نبودن هزینه تعمیر موبایل اختصاص داد دانست.ضمن اینکه میزان زمانی که فرد برای تعمیر موبایل اختصاص می دهد نیز از مواردیست که در تعیین قیمت برای تعویض ال سی دی موبایل آیفون می تواند بی تاثیر نباشد.

ال سی دی اورجینال اپل

بسیاری از افراد بر این باورند که استفاده از ال سی دی ایفون در صورت اورجینال بودن بهتر از کپی بودن آن می باشد ، مقاومت بهتر در برابر ضربه و همچنین داشتن کیفیتی به مراتب بالاتر از صفحه نمایش کپی یکی از تفاوت بسیار مشخصی که ال سی دی اورجینال با ال سی دی فیک دارند می باشند ، لذا تنها با توجه به موارد ساده ای که در ذیل اشاره شده می توانید به راحتی ال سی دی اصل در مقابل ال سی دی کپی را تشخیص دهید.
1- منظم بودن فریم ها و قالب آن یکی از موارد تشخیص اورجینال بودن ال سی دی ایفون خواهد بود که به شکل دقیقی طراحی گردیده ، ولی این در حالی است که ال سی دی کپی از نظر فریم به خوبی طراحی نشده است.
2- از دیگر موارد می توان به مقاومت بالا و تحمل ضربات شدید می باشد که در ال سی دی اورجینال به آن توجه ویژه ای می شود.
3- از دیگر موارد تشخیص اصل بودن و یا کپی بودن ال سی دی داشتن نشان و لوگوی اپل می باشد.
4- در صورت اورجینال بودن ال سی دی ایفون بعد از طی شدن مرحله نصب تصاویر را به صورت طبیعی تر نمایش خواهد داد ، در صورتی که در زمان پخش تصاویر ال سی دی کپی از خود نور سفید رنگی منتشر می نماید.
5- ال سی دی اورجینال در مقایسه با ال سی دی و صفحه نمایش کپی بازتاب نور کمتری دارد.
6- قیمت این محصولات مهمترین مواردی که می توان به اصل بودن و یا کپی بودن صفحه نمایش اشاره نمود، این در حالی است که ال سی دی موبایل آیفون در صورتی که اورجینال باشند دارای قیمتی به مراتب بالاتر از نوع کپی خود می باشند.

خطر بالای شکستگی ال سی دی اپل

نگاهی به آمار مراجعه به مراکز تعمیر موبایل نشان می دهد که بیش از 60 درصد افرادی که برای تعمیر موبایل مراجعه می کنند نیاز به تعویض ال سی دی موبایل دارند. همانطور که می دانید ال سی دی در معرض فشار قرار دارد و هر لحظه ممکن است با کوچکترین ضربه ای آسیب ببیند و دچار مشکل شود. آموزش تعمیر ال سی دی اپل به افراد کمک می کند در صورت بروز هر گونه مشکل سریعا برای رفع آن اقدام نمایند و دوباره از گوشی خود استفاده نمایند. باید بدانید با استفاده از گلس می توان می توان خطر آسیب به گلس گوشی را به میزان زیادی کاهش داد.

دوره آموزشی تعمیر LCD اپل

در آموزش تعمیر ال سی دی اپل به این موضوع اشاره می شود ال سی دی از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که به شرح زیر هستند:

  • گلس ال سی دی: گل یک لایه از جنس شیشه است که اجازه نمی دهد دست کاربر به صور مستقیم با صفحه تاچ گوشی تماس پیدا کند.
  • دیجتایزر یا تاچ: در زیر گلس دیجیتایزر تعبیه شده است که در برابر فشار و لمس حساس است و محل دقیق لمس را به پردازنده گوشی انتقال می دهد.
  • ال سی دی: این لایه در زیر دیجیتایزر است و یک لایه شیشه ای با الگوهای خاص است.
  • تور پس زمینه: این لایه از چراغ های منور درست شده است که در زیر ال سی دی قرار گرفته است.
  • فریم ال سی دی: فریم باعث می شود تمامی این اجزا در یک قاب در کنار یکدیگر نگه داشته شوند.

آموزش تعمیر صفحه نمایش LCD اپل

زمانی که صحبت از آموزش تعمیر ال سی دی اپل می شود، بهتر است بدانید به روش های مختلفی می توانید برای تعویض ال سی دی اقدام کنید. روش تعویض ال سی دی به میزان آسیبی بستگی دارد که به آن وارد شده است. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری در این در اختیار شما قرار دهیم.

تعویض کامل ال سی ی

گاهی شدت ضربه به ال سی دی به حدی زیادی است که صفحه ال سی دی دچار شکستگی می شود. در این شرایط ممکن است گوشی روشن نشود و یا گاهی روشن می شود اما تاچ آن به درستی کار نمی کند. در این شرایط شما باید برای تعویض کامل ال سی دی اقدام نمایید. همواره در آموزش تعمیر ال سی دی اپل به افراد گوشزد می شود ال سی دی را از جوانب مختلف مورد بررسی قرار دهند و در صورتی که مطمئن شدند راهی جز تعویض ال سی دی باقی نمانده است این کار را انجام دهند.

آیا تعویض کامل ال سی دی اپل هزینه بردار است؟

متاسفانه در آموزش تعمیر ال سی دی اپل این موضوع مطرح می گردد که تعویض کامل ال سی دی اپل هزینه بردار است. زیرا افراد باید ال سی دی را به روش های خاص و زمان بر از صفحه اپل جدا کنند و سپس ال سی دی اصل را بر روی گوشی قرار دهند. تشخیص ال سی دی اصل از ال سی دی فیک نیز دشوار است و تعمیرکاران باید در این کار تخصص کافی داشته باشند. برای جلوگیری از رخداد این امر توصیه می شود از گلس استفاده کنید و گوشی خود را در موقعیت هایی که ممکن است به آن آسیب وارد شود قرار ندهید.

تعویض قسمت های مختلف ال سی دی

همانطور که در بالا و در قسمت آموزش تعمیر ال سی دی اپل به آن اشاره کردیم ال سی دی از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که هر یک از آنها ممکن است دچار آسیب شوند. یکی از قسمت هایی که بیشتر از بقیه قسمت های ال سی دی در معرض شکستگی قرار دارد گلس ال سی دی است. در این شرایط ممکن است ترک ها و شکستگی هایی بر روی صفحه نمایش ال سی دی دیده شود، اما تاچ آن به خوبی کار می کند و نور زمینه تغییری نکرده است. در این شرایط اگر بتوانید گلس ال سی دی را تعویض کنید، هزینه تعمیر موبایل به میزان بسیار زیادی کاهش پیدا می کند.

آموزش تعمیر صفحه نمایش مک بوک اپل

با توجه به این موضوع که تعمیرات موبایل یکی از کارهایی است که باید افراد در این زمینه آموزش های مناسب را ببینند، کسانی که می خواهند برای آموزش تعمیر ال سی دی اپل و یا مک بوک اقدام کنند باید به مراکزی بروند که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای هستند. این مسئله باعث می شود تمامی مدارک قابل ترجمه باشند و در صورتی که افراد تصمیم بگیرند به کشورهای دیگر بروند به راحتی می توانند اینکار را انجام دهند. امروزه، تعمیرکاران می توانند درآمدهای مناسبی در کشورهای دیگر داشته باشند.

آموزش تعمیر صفحه نمایش آیفون

مسئله دیگری که در زمان آموزش تعمیر ال سی دی اپل باید به آن توجه داشته باشید تخصص کارشناسان است. قبل از مراجعه به آموزشگاه تعمیرات موبایل از این موضوع اطمینان داشته باشید که متخصصان آنجا دانش و تخصص کافی را دارند. برای اینکار می توانید از دانشجویان آنجا سوال بپرسید.

آموزش تعمیر صفحه نمایش آیپد اپل

همانطور که می دانید از جمله مواردی که در آموزش تعمیر ال سی دی اپل بسیار مهم است دانش تئوریک است. به همین دلیل، تمامی کسانی که می خواهند برای آموزش تعمیر ال سی دی اپل اقدام کنند باید به آموزشگاهی بروند که دانش تئوریک را نیز در سرفصل آموزشی خود دارد و تلاش می کند دانش تئوریک و اجرایی را همسو با یکدیگر پیش ببرد.

آموزش تعمیر مانیتور آی مک اپل

از جمله مواردی که در زمان مراجعه به آموزشگاه برای آموزش تعمیر ال سی دی اپل  پرسیده می شود در این زمینه است که آیا برای شرکت در این دوره باید مدرک خاصی داشته باشم. بهتر است بدانید شما با مدرک دیپلم در هر رشته ای می توانید وارد دوره آموزش تعمیر ال سی دی اپل شوید.

دوره آموزشی تعمیر صفحه نمایش اپل

سوال دیگری که همواره در مورد دوره آموزش تعمیر ال سی دی اپل  پرسیده می شود در مورد قیمت این دوره است. برای استعلام قیمت باید با کارشناسان در تماس باشید.

آموزش تعمیر صفحه نمایش مک بوک پرو اپل

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد دوره آموزش تعمیر ال سی دی اپل  در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید ال سی دی از قسمت های مختلفی تشکیل شده است و کسانی که می خواهند برای تعمیر ال سی دی اقدام کنند باید به این موضوع توجه داشته باشند کدام قسمت ال سی دی خراب شده است و سپس آن را تعویض نمایند.

هزینه تعمیر ال سی دی آیفون

زمانی که بخش کوچکی از ال سی دی دچار مشکل می شود نیاز است تا با تعمیرات و هزینه کمتر نسبت به درست کردن آن اقدام نماییم. البته این در صورتی است که یک مشاوره مناسب از سوی متخصص مربوطه صورت گیرد. آن فرد می تواند بهترین راهنمایی در جهت اصلاح و تعمیر ال سی دی مشکل دار داشته باشد. بنابراین نیاز است تا از کمک یک مشاور مطمئن استفاده نمایید. آموزش تعمیرات گوشی اپل آیفون در اپل آچار

شما بخش زیادی از اطلاعات و همچنین اصل و یا مرکز معتبر بودن را از طریق اینترنت می توانید استعلام بگیرید. تعمیر توسط یک فرد غیر متخصص می تواند باعث اعمال خسارات بیشتری به شما شود. در جهت استفاده از تعمیرات آیفون نیاز است تا با دقت و جستجو کامل این موضوع را پیش ببرید.
این فرد متخصص بعد از اینکه به صورت کامل و دقیق از دستگاه و شرایط ال سی دی آیفون دیدن نمود، یک دستور درمانی برای آن تهیه می کند. هزینه مربوط به تعویض بالا بوده و اگر ال سی دی شما دچار آسیب زیادی نشده باشد نیاز است با هزینه کمتر و با تعمیر ال سی دی آیفون این موضوع را برطرف کنید.

تعمیر ال سی دی شکسته آیفون

شکستن ال سی دی یکی از رایج ترین خسارتی می باشد که می تواند شما را مجبور به تعمیر و یا تعویض ال سی دی کند. شیشه مربوط گوشی آیفون دارای مقاومت مناسبی می باشد اما اگر در اثر ضربه و یا اعمال فشار بیش از حد روبرو شود باعث می شود تا با خسارت شدیدی روبرو شود.

تعمیر ال سی دی نیاز دارد تا یک متخصص کاربلد در این بخش عملیات مربوطه را انجام دهد. تعمیر یک فرد ناشی می تواند فقط هزینه بیشتری را به همراه داشته باشد و در نهایت نیز خسارات بیشتری را به گوشی شما وارد می کند. پس نیاز است تا در زمان وجود خسارت، اقدام مناسبی انجام دهید. که در اولین قدم باید از کمک یک متخصص استفاده کنید. بنابراین باید مرکز مناسبی را انتخاب و به آن مراجعه کنید تا در آن ها یک راهکار درستی پیش روی شما بگذارند.

یکی از بهترین اقدام در ابتدا کار برای اینکه بتوانیم یک مرکز مناسب را پیدا کنیم، نیاز است تا در اینترنت به صورت مناسب و با دقت کافی اطلاعات کافی از مراکز کسب کنیم. در این صورت برای اصلاح از آن ها مشاوره بگیریم.

تعمیر ال سی دی آیفون

تعویض ال سی دی آیفون

از جمله نقاطی که افراد دارای آیفون دچار خسارت می شوند، آسیب به قسمت ال سی دی آن است. به همین دلیل تعداد زیادی از افراد به دنبال تعویض ال سی دی آیفون می باشند. اگر این تعویض به درستی و مناسب صورت نگیرد باعث می شود تا عملکرد مربوط به تاچ گوشی شما دچار مشکل شود. بنابراین نیاز است تا دقت و وسواس لازم را در این بخش داشته باشیم.

اصل بودن صفحه نمایش مربوط به موبایل باعث می شود تا عملکرد تاچ آن نیز به درستی صورت گیرد. با توجه به اینکه صفحات گوشی آیفون قابلیت لمس دارند بنابراین خیلی مهم است تا در قسمت حساسیت کافی داشته باشیم تا دچار مشکل نشویم. هر روزه نیز این موضوع حساسیت بیشتری پیدا می کند و تکنولوژی های به روزتری در موبایل ها کاربرد دارد. حساسیت مناسب نسبت به لمس و همچنین کیفیت نمایش باعث شده است تا در انتخاب و تعویض ال سی دی آیفون دقت کافی داشت.

بنابراین اگر در زمان تعویض ال سی دی گوشی آیفون به صورت مناسب صورت نگیرد، خرابی آن باعث خرابی در بخش های مختلف می شود. خیلی اوقات در زمان تعویض با مراجعه به مراکز نامعتبر، با استفاده از ال سی دی های نامرغوب، کیفیت گوشی نیز دچار مشکل می شود و به نوعی اختلال در عملکرد آن روی می دهد.

برای اینکه در زمان تعویض ال سی دی آیفون دقت لازم داشته باشید و دچار مشکل نشوید نیاز است تا اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشید.

قیمت خرید ال سی دی اورجینال آیفون

برخی اوقات افراد نیاز دارند تا در صورت لزوم ال سی دی مربوط به آیفون خود را تعویض نمایند. عوامل زیادی می تواند باعث آسیب به ال سی دی آیفون و همچنین الزام به تعویض شود. براساس اینکه نوع گوشی شما چه می باشد نیاز دارید تا به مرکز معتبری مراجعه از آن خرید ال سی دی خود را صورت دهید.
خرید اورجینال ال سی دی آیفون بسیار مهم است و زمانی می توانیم این فرایند را به صورت مناسب انجام دهیم که به یک مرکز معتبر مراجعه کنیم. تعداد زیادی از ارائه خدمات ال سی دی آیفون با استفاده از جنس تقلبی سعی دارند تا سودجویی های خود را انجام دهند.

علائمی برای تشخیص اصل و یا کپی بودن ال سی دی ها وجود دارد که البته متخصص مربوط به آن می تواند این موضوع را انجام دهد. از جمله وجود یک لوگوی مناسب بر روی این صفحه به صورتی است که می توان تشخیص داد تا اصل بودن آن مورد تأیید قرار گیرد.
در زمان خرابی و یا مشکل بر ال سی دی آیفون در موارد خیلی نادری امکان تعمیر وجود دارد اما در بخش زیادی از آن تعویض صورت می گیرد. خرید از مجموعه معتبر و همچنین ضمانت باعث می شود تا شما بتوانید با خیال راحت از خدمات مربوطه استفاده کنید. این بخش ممکن است بر روی قیمت مربوط به خرید شما تأثیرگذار باشد اما نقش مهمی در زمان استفاده خواهد داشت.

تعمیر ال سی دی آیفون

تعمیر ال سی دی آیفون پرو مکس

ال سی دی ها یکی از حساس ترین بخش های گوشی های هوشمند هستند. این صفحه های مهم نمایش در اثر ضربه، فشار و سقوط دچار شکستگی و آسیب می شوند. هنگامی که ال سی دی تلفن همراه آسیب می بیند امکان استفاده از گوشی نیز از بین می رود. به همین جهت باید هر چه سریع تر در جهت تعمیر آن اقدام کرد. در مقاله حاضر می خواهیم درباره تعمیر ال سی دی آیفون پرو مکس و موضوعاتی پیرامون آن صحبت کنیم.

مطالبی در مورد شکستن ال سی دی و پیشگیری از آن

گوشی های هوشمند جزء جدا ناشدنی زندگی ما هستند. این دستگاه ها در اثر بروز عواملی دچار آسیب و شکستگی می شوند. یکی از بخش های مهم و حساس آنها LCD است. ال سی دی ها به راحتی در اثر سقوط، فشار و ضربه می شکنند و در اثر شکستگی عملکرد گوشی مختل می شود. از طرف دیگر اغلب افراد در هنگام خرید آیفون، دستگاه خود را بیمه نمی کنند. به همین دلیل در هنگام شکستن ال سی دی چاره ای جز پرداخت هزینه زیاد و تعمیر آن ندارند.

اما با به کار بردن تمهیداتی می توان از بروز شکستن ال سی دی جلوگیری کرد. به عنوان مثال استفاده از گلس باکیفیت و مناسب و احتیاط در هنگام استفاده از گوشی جزو مراقبت ها و پیشگیری هایی است که باید صورت گیرد. محافظ یا گارد گوشی نیز جهت محافظت بیشتر LCD نیز یک روش مناسب به شمار می رود. به این ترتیب می توان تا حد ممکن از آسیب و شکستگی ال سی دی ممانعت کرد تا دیگر نیازی به تعمیر ال سی دی آیفون پرو مکس نداشته باشیم.

تعمیر ال سی دی آیفون PRO MAX یکی از امور حرفه ای محسوب می شود و افراد مطلع و آگاه باید در جهت انجام آن اقدام کنند.

بررسی و اقدامات قبل از تعمیر ال سی دی آیفون پرو مکس

 هنگامی گوشی آیفون پرو مکس شما در اثر سقوط، ضربه یا فشار دچار شکستگی ال سی دی شد در ابتدا با آرامش دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. وضعیت گوشی را چک کنید. دستگاه با وجود شکستگی ها باز هم کارکرد خود را از دست نداده است یا اینکه به کلی خاموش شده است. عمق شکستگی و میزان آسیب وارد شده را نیز ارزیابی کنید. اگر دستگاه روشن شده و به کار خود ادامه می دهد، نشانگر سالم بودن تاچ و ال سی دی است. در این صورت فقط گلس آسیب دیده و باید تعویض شود.

(لازم به ذکر است که منظور از گلس در این بخش قسمتی از LCD است که توسط شرکت اپل به ال سی دی گوشی پرس می شود. این گلس شیشه ای و ضخیم بوده و با گلس هایی که به عنوان لوازم جانبی توسط فروشگاه ها عرضه می شود تفاوت می کند.) اما اگر دستگاه روشن نمی شود و به کلی از کار افتاده نیاز به تعمیر ال سی دی آیفون پرو مکس است. در این صورت باید ال سی دی گوشی شما تعویض شود تا دستگاه به کارآیی خود ادامه دهد.

نحوه تعمیر LCD گوشی iphone پرو مکس

تعمیر ال سی دی آیفون پرو مکس به دو شکل تعویض کامل تاچ و ال سی دی و تعویض گلس آن صورت می گیرد. اگر تاچ و LCD به طور کامل خراب شده باشند و گوشی کارکرد خود را از دست بدهد تعویض کامل ال سی و دی و تاچ لازم است. چرا که اگر تاچ را عوض کرده و ال سی دی را به جهت کارایی در جای خود نگه دارید، مشکل دستگاه برطرف نمی شود. اما چنانچه صفحه نمایش و گوشی به خوبی کار کنند و با وجود شکستگی ها اختلالی در برنامه های دستگاه ایجاد نشده باشد صرفا تعویض گلس مشکل را رفع خواهد کرد.

تعمیر ال سی دی آیفون 5

شکستن ال سی دی آیفون 5 از مشکلات معمولی است که در گوشی های هوشمند اتفاق می افتد. تقریبا می توان گفت 60 درصد از سفارش های تعمیر ال سی دی جهت تعمیر ال سی دی آیفون 5 ثبت شده است که اغلب به علت شکستن ال سی دی رخ می دهد و معمولا هم شکستن ال سی دی آن ها به دلایل سهل انگاری کاربر و افتادن گوشی از دست او اتفاق می افتد. متاسفانه ال سی دی آیفون 5 به شدت در برابر ضربه حساس خواهد بود که افتادن آن روی زمین اصلی ترین علت شکستن ال سی دی آیفون ها محسوب می شود.چنانچه که ال سی دی اپل شما با ضربه یا هر دلیل با شکستن مواجه شد، با توجه به نوع شکستگی که رخ داد به دو روش تعمیر می گردد. که در ادامه به آن اشاره می نماییم.

تعویض گلس روی ال سی دی

در این حالت برای تعمیر ال سی دی آیفون5 تنها در شرایطی صورت می گیرد که در اثر ضربه وارد بر گوشی فقط گلس یا شیشه روی آن شکسته شده باشد و آسیبی به تاچ یا فریم گوشی وارد نشده باشد .در این صورت می توان تعمیر ال سی دی شکسته آیفون را با تعویض گلس به اتمام رساند و با این وجود هزینه تعمیر به طرز چشمگیری کاهش خواهد داشت.

قیمت ال سی دی آیفون 5

لیست قیمت ال سی دی آیفون 5 و تاچ LCD گوشی موبایل آیفون اپل به همراه گارانتی تعویض می توانید از طریق تماس با همکاران ما به دست آورید. معمولا گوشی های آیفون از صفحه نمایش ضد ضربه برخوردار نمی باشند بنابراین صفحات آن ها در برابر خطرات زیادی خواهند بود .لذابه دلیل اینکه هزینه تعمیر و تعویض صفحه نمایش مبلغ بالایی را در بر می گیرد، نیاز می باشد تا نهایت مراقبت از آن صورت گیرد.

تعمیر ال سی دی آیفون 6

یکی از رایج ترین اتفاقاتی که برای گوشی های موبایل پیش می آید شکسته شدن ال سی دی دستگاه است. به طوری که بیشترین سفارش ها در خصوص تعمیر تلفن های همراه مربوط به LCD آنها است. این اتفاق به دلیل سهل انگاری کاربر پیش می آید که اغلب به دلیل سقوط گوشی است. ال سی دی گوشی آیفون حساسیت بالایی دارد و در اثر ضربه می شکند. به همین جهت در مطلب حاضر قصد داریم درباره تعمیر ال سی دی آیفون 6 و موضوعاتی پیرامون آن صحبت کنیم.

چگونه باید LCD گوشی آیفون 6 را تعمیر کنیم؟

همانطور که گفتیم گوشی های اپل دارای ال سی دی های حساسی هستند و در اثر ضربه و سقوط به راحتی صدمه می بینند. در هنگام شکسته شدن ال سی دی آیفون باید به دنبال تعمیر آن باشیم. تعمیر ال سی دی آیفون 6 به دو صورت تعویض تاچ ال سی دی آیفون 6 و دیگری تعویض گلس روی LCD امکان پذیر است. در بخش های بعدی به دو روش تعمیر ذکر شده می پردازیم.

در چه مواردی تعویض گلس روی ال سی دی لازم است؟

گاهی اوقات گوشی های موبایل در اثر ضربه یا سقوط دچار شکستگی گلس می شوند. در این مواقع باید صرفا گلس گوشی تعویض شود و تاچ و فریم دستگاه صدمه ای ندیده است. هنگامی که فقط گلس دچار آسیب شده است شما فقط ترک ها و شکستگی هایی راروی صفحه مشاهده می کنید و دستگاه به کار خود ادامه می دهد. کلیه کارکرد دستگاه به خوبی انجام می شود و صرفا گوشی شما از نظر ظاهری صدمه دیده است. در این هنگام تعمیر ال سی دی آیفون 6 فقط با تعویض گلس آن صورت می گیرد.

قیمت تعویض گلس گوشی آیفون 6 بسیار کمتر از تعویض LCD آن تمام می شود. جهت تعویض گلس موبایل اپل 6 خود می توانید به مراکز معتبر مراجعه کرده و آن را تعویض نمایید و چنانچه با نحوه تعویض گلس گوشی آشنایی دارید خودتان نسبت به این امر اقدام کنید.

قیمت تعمیر LCD گوشی آیفون 6

تعمیر ال سی دی آیفون 6 یکی از امور تخصصی است که باید توسط افراد حرفه ای انجام شود. تعمیر شکستگی هایی که فقط گلس گوشی را دچار آسیب می کند هزینه زیادی به همراه نمی آورد ولی تعویض تاچ گوشی آیفون 6 هزینه بالایی را بر دوش کاربر می گذارد. جهت جلوگیری از بروز این اتفاقات در هنگام خرید آیفون 6 حتما از یک گلس خوب و باکیفیت برای ال سی دی آن استفاده کنید. گلس را توسط فرد ماهر روی گوشی بچسبانید و همواره مراقب موبایل خود باشید.
ال سی دی گوشی های اپل جزو گران ترین قطعات آن به شمار می رود و در صورت هر گونه آسیب هزینه بالایی را به دنبال دارد. ال سی دی های آیفون با توجه به مدل های گوشی قیمت های متفاوتی دارند و گوشی های جدیدتر دارای ال سی دی های گران تری هستند.

خدمات اپل آچار