تعمیرات آیفون 6

تعمیرات آیفون 6

آیفون 6 در سال 2014 به همراه آیفون 6 پلاس به عنوان جدیدترین پرچمداران اپل معرفی شدند. سال 2014 اولین سالی بود که اپل در آن نسخه پلاس گوشی هایش را معرفی کرد. از آن سال تا امسال اپل هر بار آیفون های جدیدش را در دو نسخه معمولی و پلاس روانه بازار کرده است. بدیهی است که وسیله هوشمندی علی رغم تمامی مزیت ها، دچار نقایصی نیز می باشد. در ادامه آموزش تعمیرات اپل درباره تعمیرات آیفون 6 و مشکلات رایج آن صحبت خواهیم کرد.

مشکلات رایج در تعمیرات آیفون 6

  • صفحه نمایش شکسته

بسیاری از افراد گزارش می دهند که آیفون 6 و آیفون 6 پلاس در صورت افتادن به راحتی آسیب می بینند. همیشه وقتی گوشی هوشمند خود را به زمین می‌اندازید این خطر وجود دارد که صفحه نمایش آن شکسته شود. به همین دلیل است که سرمایه گذاری روی یک کیس محافظ ایده خوبی است. تعمیر آیفون در اپل آچار به صورت تخصصی انجام می گردد.

  • شناسه لمسی کار نمی کند

ما تاپیک به موضوعی را در فروم های اپل در مورد عدم توانایی دارندگان آیفون 6 در استفاده از تاچ آیدی دیده ایم. گاهی اوقات پس از به‌روزرسانی نرم‌افزار کار نمی‌کند و گاهی تلاش برای حذف و اضافه کردن مجدد اثر انگشت می‌تواند منجر به وضعیتی شود که در آن راه‌اندازی Touch ID بارها و بارها با شکست مواجه می‌شود.

تعمیرات آیفون 6

راه حل های بالقوه تعمیرات آیفون 6

  1. دکمه های Sleep/Wake و Home را برای راه اندازی مجدد اجباری نگه دارید (لوگوی اپل ظاهر می شود).
  2. اطراف دکمه هوم آیفون را با یک پارچه نرم و میکروفیبر تمیز کنید.
  3. به Settings > Touch ID & Passcode بروید، اثر انگشت خود را حذف کنید و روی Turn Passcode Off ضربه بزنید. آیفون خود را خاموش و دوباره روشن کنید، سپس به Settings > Touch ID & Passcode برگردید و آن را دوباره تنظیم کنید.
  4. با استفاده از iTunes یک نسخه پشتیبان ایجاد کنید و دستگاه خود را با استفاده از آن نسخه پشتیبان بازیابی کنید. اگر مشکل ادامه داشت، بازنشانی کارخانه ای را امتحان کنید، اما نسخه پشتیبان را بازیابی نکنید. آن را تنظیم کنید و تست کنید تا ببینید تاچ آیدی درست کار می کند یا خیر.

اگر هنوز در این موضوع مشکل دارید؛ توصیه می کنیم با خدمات تعمیرات آیفون 6 تماس بگیرید.

  • صدای هدفون یا رفتار عجیب و غریب

تعداد کمی از افراد برای کارکرد کامل هدفون با آیفون 6 جدید خود با مشکل مواجه شده اند. به نظر می رسد که در اینجا چند مشکل مختلف وجود دارد. یکی مربوط به هدفون هایی است که از قسمت بالایی و صدای ترق ترق بیرون می آورند. مورد دیگر مربوط به راه اندازی خودکار سیری و سایر رفتارهای عجیب مانند توقف موسیقی یا کار نکردن کنترل صدا در هدست است.

تعمیرات آیفون 6

راه حل های بالقوه تعمیرات آیفون 6

با دمیدن در پورت هدفون شروع کنید و جک هدفون را تمیز کنید تا مطمئن شوید گرد و غبار یا کثیفی باعث این مشکل نشده است.

اگر از هدفون‌هایی استفاده می‌کنید که همراه با آیفون 6 یا سایر ست‌های رسمی اپل عرضه می‌شوند و صدای ترق می‌خورد، بررسی کنید که به درستی به برق متصل شده‌اند. هیچ فلزی در آن دیده نمی‌شود. برای تعمیرات تخصصی اپل با اپل آچار تماس بگیرید.

به نظر می رسد افرادی که از هدفون های شخص ثالث استفاده می کنند، به خصوص اگر میکروفون دارند، به طور ناخواسته سیری را فعال می کنند یا با قطع های مکرر مواجه می شوند. این ممکن است به این دلیل باشد که فلز بالای دوشاخه بدنه آیفون را لمس می کند. برخی از افراد با استفاده از نوار چسب، پلاستیک یا حتی نخ دندان پیچیده شده در بالای جک هدفون، موفقیت خود را گزارش می دهند. فقط مطمئن شوید که از چیزی که ممکن است در پورت گیر کند استفاده نکنید.

اگر مشکل همچنان ادامه داشت، این احتمال وجود دارد که نقص سخت افزاری باشد. به اپل بروید و از آنها بخواهید نگاهی بیندازند. اگر آنها نتوانند مشکل را حل کنند، باید بتوانید یک گوشی جایگزین تهیه کنید.

  • داغ شدن بیش از حد آیفون

گوشی‌های هوشمند هنگام شارژ یا اگر در حال انجام یک بازی گرافیکی فشرده هستید، گرم می‌شوند، اما هرگز نباید داغ شوند. برخی گزارش‌ها وجود دارد که آیفون 6 و 6 پلاس می‌توانند به ویژه داغ شوند و نه در شرایطی که در بالا ذکر شد. مناطق مورد توجه شامل پنل پشتی، به ویژه در نزدیکی کنترل های صدا است.

راه حل های بالقوه تعمیرات آیفون 6

راه اندازی مجدد باید به خنک شدن آن کمک کند، اما ممکن است در آینده دوباره بیش از حد گرم شود. دکمه Sleep/Wake و دکمه Home را با هم نگه دارید تا لوگوی اپل را ببینید.

راه حل های بالقوه :

یک برنامه مشکل دار یا چیزی در فایل پشتیبان شما می تواند باعث مشکل شما شود. بازنشانی کارخانه‌ای را امتحان کنید و نسخه پشتیبان را بازیابی نکنید، در عوض آن را به‌عنوان جدید تنظیم کنید و تست کنید تا ببینید گرمای بیش از حد از بین رفته است یا خیر. برنامه ها را یک به یک دوباره نصب کنید و مراقب مشکل بازگشت باشید.

آیفون 6 اپل در مقایسه با آیفون 5S تغییرات زیادی را شامل می‌شد، برای مثال صفحه نمایش آن 4.7 اینچی شد و وضوح تصویر آن افزایش یافت. تراشه، باتری، سیستم عامل و آپشن های حافظه داخلی آیفون 6 همگی در مقایسه با آیفون 5S اپل ارتقاء یافتند. اما این گوشی موبایل دچار نقایص متداولی نیز است که در این مطلب به آن ها اشاره کردیم و راه حل هایی برای رفع آن ارائه کردیم. اگر هنوز هم با وجود راه حل های بالا دچار مشکل هستید با خدمات تعمیرات آیفون 6 تماس بگیرید.

خدمات اپل آچار