تعویض ال سی دی آیفون 5 اس

تعویض ال سی دی آیفون 5 اس

زمانی که آیفون 5 اس در سال 2013 معرفی شد، شگفتی همگان را فرا گرفت. گوشی 4 اینچی با 1 گیگ رم، دوربینی 8 مگاپیکسلی و یک باتری لیتیوم پلیمری 1560 میلی آمپر ساعت. پس از گذشت نزدیک به یک دهه از تولید و عرضه این محصول به بازار، اکنون قطعات آن سخت‎‌تر گیر می‌آید و بیشتر انواع کپی و غیر اورجینال هستند که در بازار موجودند. تعویض ال سی دی آیفون 5 اس از جمله نیازمندی‌های این روزهای بازار گوشی‌های 5 اس است، چراکه سال‌های زیادی از استفاده از آن می‌گذرد و ضریب آسیب‌پذیری آن به شدت بالا رفته است. تعویض ال سی دی آیفون 5 اس نیازمند یک ظریفکاری فنی در هنگام انجام است، زیرا مدار گوشی فعالیت زیادی داشته و بسیار حساس شده است.

با وجود ارزان بودن خود گوشی، قیمت ال سی دی آن نسبتا بالاست و عدد حدودی 700 هزار تومان است. تعمیر ال سی دی آیفون 5 اس، بر خلاف گوشی‌ها نسل جدیدتر، باب است و معمولا عواملی مثل قطعی در مدار و مشکل در اتصالات به دلیل کهنگی، امکان تعمیر، به جای تعویض ال سی دی آیفون 5 اس را فراهم کرده است.

تعویض ال سی دی آیفون 5 اس

تعمیر ال سی دی آیفون 5 اس

چنانکه گفته شد، این گوشی در سال 2013 تولید شده و کاربران آن به مدت یک دهه است که از آن استفاده می‌کنند. بنابراین، مشکلات الکترونیکی حاصل از شارژ کردن‌ها و تخلیه‌های فراون، عادی است. تعمیر ال سی دی آیفون 5 اس در واقع اصلی‌ترین انتخاب شما در هنگام مراجعه به یک تعمیرکار است، زیرا اکثر خاموشی‌های تاچ و ال سی دی به دلیل کهنگی محصول و اختلالی است که توسط نوسان برق یا عدم عملکرد مناسب آداپتور ایجاد شده است. 

هزینه تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون 5 اس چندان تفاوتی با هم ندارند. به طور خاص، ال سی دی مصرفی توسط تعمیرکاران، یا از نوع دست دوم آن و یا نوع کپی و غیر اورجینال است. باید تاکید کرد که این گوشی‌ها بسیار آسیب پذیر هستند و شما باید برای تعمیرات به تکنسین‌های بسیار مجرب مراجعه کنید تا از صدمات حین تعمیر آتی اجتناب کنید.

اینترنت و وبسایت‌هایی که وسایل دست دوم را به اشتراک می‌گذارند، مکان مناسبی برای پیدا کردن نمونه اورجینال اما دست دوم ال سی دی آیفون 5 اس هستند. با این حال، سعی کنید از طریق یک تعمیرکار و شخص مجرب در این فعالیت اقدام به خرید ال سی دی کنید. تعویض ال سی دی آیفون 6 پلاس در اپل آچار

هزینه تعویض ال سی دی آیفون 5 اس

با احتساب عدد تقریبی 700 هزار تومان برای خرید قطعه و 500 هزارتومان برای نصب آن، هزینه تعویض ال سی دی آیفون 5 اس تقریبا برابر است با 1200 هزار تومان. در مقابل ارزش واقعی گوشی، این رقم مطمئنا عدد قابل توجهی است، با این حال و با توجه به کارکرد و بهره‌وری گوشی برای شما، می‌تواند به صرفه هم باشد. تعمیرات آیفون 5 در اپل آچار

اینترنت محیط امنی است که در آن می‌توانید انواع قطعات الکترونیکی را از تولید کنندگان و توزیع کنندگان مختلف رصد کنید. حتما قبل از خرید و تعویض ال سی دی آیفون 5 اس خود، یک تحقیق مختصری از قیمت‌ها و مراکزی که به صورت تخصصی خدمات آیفون ارائه می‌دهند انجام دهید.

به طور ویژه، وبسایت‌های فروش و خدمات آنلاین را مدنظر داشته باشید. این وبسایت‌ها در کمترین زمان خدمتی را که شما به دنبال آن هستید درب منزل شما تحویلتان می‌دهند. از این طریق، به عنوان مثال، هزینه تعویض ال سی دی آیفون 5 اس را می‌توانید از سایت‌های مختلف رصد کنید و به صرفه‌ترین آنها را انتخاب و به صورت آنلاین سفارش بدهید. 

آیفون 5 اس در حال خاطره شدن است، با این وجود خیلی‌ها هستند که به گوشی و برند آن وفادارند و برای مثال، تعویض ال سی دی آیفون 5 اس را با هر هزینه و مشقت ممکنی، انجام می‌دهند. برای تعمیر اپل به مجموعه اپل آچار مراجعه کنید.

خدمات اپل آچار