تعویض ال سی دی آیفون 6 اس iphone 6s

تعویض ال سی دی آیفون 6 اس

ال سی دی آیفون 6 اس از نوع LED-blacklit IPS LCD خازنی است که ویژگی منحصر به فرد 16 میلیون رنگ را دارد. ویژگی دیگر ال سی دی، اندازه بزرگ صفحه آن است که کیفیت بالای رنگ‌پردازی را ارائه می‌دهد. تعویض ال سی دی آیفون 6 اس بسیار تخصصی است و باید توسط تعمرکاران مجاز انجام شود. به طور خاص، چسب‌های استفاده شده در صفحه نمایش بسیار قوی هستند و باید در هنگام جداسازی از حرارت استفاده کرد.

تعمیر ال سی دی آیفون 6 اس شامل چند مرحله است که اولین آن جدا سازی صفحه نمایش قبلی از گوشی تلفن است. مراحل دیگر، شامل شل کردن پیچ‌های نقطه اتصال برای قرار دادن نوار مانیتور است که در صفحه‌ای، که لینک آن را در انتهای متن آورده‌ایم، به صورت تصویری توضیح داده‌ایم. به طور مشخص، اگر شما یک تعمیرکار گوشی هستید، می‌توانید از این راهنما برای تعویض ال سی دی آیفون 6 اس بهره ببرید. تعمیرات آیفون 6 در اپل آچار

تعویض ال سی دی آیفون 6 اس

تعمیر ال سی دی آیفون 6 اس  

‌برای تعمیر ال سی دی آیفون 6 اس شما به یک کیت از ابزارهای مخصوص تعویض و تعمیر ال سی دی نیاز دارید. ابتدا دو پیچ زیر تاچ آیفون باز می‌شوند، سپس و با استفاده از پیچ‌گوشتی مخصوص آیفون، صفحه نمایش دور تا دور شل می‌شوند. یک دور کامل که عمل شل کردن و جدا کردن صفحه نمایش از بدنه انجام گرفت، ال سی در را از بدنه جدا می‌کنیم. به طور مشخص، در این صفحه و با استفاده از یک دنباله از تصاویر گویا، مراحل جدا سازی صفحه نمایش را به شما آموزش داده‌ایم. برای تعویض ال سی دی آیفون 4 اس کلیک کنید.

پس از جدا سازی ال سی دی، حال باید مشکل آن تشخیص داده شود و در صورت امکان تعمیر گردد. تعمیر ال سی دی آیفون 6 اس مسلما یک فعالیت تخصصی است که توسط تکنسین متخصص انجام می‌گیرد و هرگز نباید خود، به عنوان کاربر ساده گوشی موبایل، برای تعمیر ال سی دی آیفون 6 اس اقدام کنید. نکته اساسی در تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون 6 اس، استفاده از کالای گارانتی دار و تعویض توسط تعمیرکار مجرب است. فروشگاه‌های عرضه محصولات شرکت اپل و بخصوص آن دسته از فروشگاه‌ها که برای محصولات خود گارانتی بلند مدت ارائه می‌دهند، بهترین گزینه در هنگام خرید قطعات گوشی هستند.

هزینه تعویض ال سی دی آیفون 6 اس

سعی کنید تا آنجایی که امکان دارد هیچ یک از مراحل تعویض ال سی دی آیفون 6 اس را خودتان انجام ندهید و این کار را به یک تعمیرکار مجاز گوشی آیفون بسپارید. هزینه تعویض ال سی دی آیفون 6 اس شامل هزینه خرید ال سی دی و دستمزد تعمیرکار یا همان نصاب آن است. . همچنان تاکید می‌کنیم که از نصاب مجاز و مورد تایید نمایندگی‌های آیفون برای تعویض ال سی دی آیفون 6 اس استفاده کنید تا تعمیر یا تعویض یک قطعه منجر به صدمه دیدن سایر قطعات نشود و نیازمند پرداخت هزینه‌های اضافی دیگر  نباشید. برای تعویض ال سی دی آیفون خود در اپل آچار کلیک کنید.

متناسب با کشور تولید کننده ال سی دی، نو یا دست دوم بودن آن، گارانتی داشتن یا نداشتن کالا، و ویژگی‌هایی از این دست، هزینه تعویض ال سی دی آیفون 6 اس متغیر خواهد بود. برای انجام تعمیرات آیفون به اپل آچار مراجعه کنید.

حتما قبل از خرید تحقیق جزئی درباره انواع مختلف و قیمت هر کدام داشته باشید تا هزینه تعویض ال سی دی آیفون 6 اس برای شما در پائین‌ترین میزان ممکن باشد. خرید آنلاین توصیه بعدی ما به شماست. وبسایت‌های معتبری چون … همه نیازهای شما درباره تامین قطعات گوشی آیفون را تامین می‌کنند و شما از این طریق می‌توانید با بهترین قیمت، مطمئن‌ترین کالا را دریافت کنید.

خدمات اپل آچار