تعویض ال سی دی آیفون 4 اس iphone 4s

تعویض ال سی دی آیفون 4 اس

امروزه تعویض ال سی دی آیفون 4 اس از ترندترین فعالیت‌هایی است که در حوزه تعمیرات گوشی آیفون انجام می‌شود. آیفون 4s یک گوشی 3.5 اینچی است که در سال 2011 به بازار گوشی‌های موبایل عرضه شد. برای دوران خود، این گوشی غولی در عرصه گوشی‌های همراه بود. امروز و بعد از گذشت 11 سال از تولید اولین نسخه‌های آن، از گوشی 4 اس تعداد کمی باقی مانده‌اند. با این حال کاربران آن بسیار به این گوشی وفادارند و در نگهداری آن می‌کوشند. برای تعویض ال سی دی آیفون 4 اس شما باید ابتدا قطعه مورد نظر را پیدا کنید. در واقع این یافتن قطعه اورجینال، چه نو و چه دست دوم، اصلا کار آسانی نیست. انواع مختلفی از این ال سی دی در بازار موجود است .

معمولا بهترین مکان برای یافتن و تعویض ال سی دی آیفون 4s فضاهای اشتراک آنلاین است. جاهایی مثل دیوار که مردم در آن وسایل نو و دسته دوم خود را به فروش می‌گذراند. شانس بالایی وجود دارد که شما هم بتوانید برای گوشی آیفون 4s خود یک ال سی دی سالم پیدا کنید. وبسایت‌های فروش و خدمات گوشی‌های همراه گزینه دیگری هستند که این روزها استفاده از آنها باب شده است. در هر صورت، باید بسیار صبور باشید و با دقت نظر بالایی اقدام به خرید ال سی دی بکنید، چراکه این محصول سال‌هاست که خط تولیدی ندارد و اکثر موارد از نوع فیک و دست دوم هستند.

تعویض ال سی دی آیفون 4 اس

هزینه تعویض ال سی دی آیفون 4 اس

توجه داشته باشید که هزینه تعویض ال سی دی آیفون 4 اس و تعمیرات آیفون 4 شامل خرید قطعه و دستمزد نصب آن است. حتما، از یک تعمیرکار مجرب بخواهید که گوشی شما را باز کند و ال سی دی آن را تعویض کند. چراکه مدارهای کهنه گوشی، و احتمالا تعمیرهای مکرر آن، باعث شده که مدارها آسیب ببینند و بسیار حساس شوند. کوچکترین حرکت اشتباه پیچ گوشی، جریان نامناسب، لحیم کاری غلط و امثال اینها باعث آسیب به گوشی خواهد شد. تعویض ال سی دی آیفون 6 اس در اپل آچار

تعمیر ال سی دی آیفون 4 اس

چنانکه گفتیم، آیفون 4s سالهاست که در حال بهره‌برداری توسط کاربران است و به عنوان قطعه‌ای الکترونیکی، در طی این سالها بارها رنگ تعمیر را به خود دیده است. بنابراین، آسیب پذیری گوشی بالا رفته و نیاز به مراقبت در هنگام تعمیر ال سی دی آیفون 4 اس بسیار احساس می‌شود. 

تعمیر ال سی دی آیفون 4s تنها زمانی ممکن است که آسیب چندان جدی نباشد، مثلا صفحه نمایشگر نشکسته باشد و ال سی دی صدمه فیزیکی ندیده باشد. مواردی مثل شل شدن ال سی دی داخل فریم، کاهش خاصیت لحیم‌های داخل مدار و اتصالات باطری به بدنه گوشی از جمله دلایل صدمه دیدن ال سی دی هستند. اگر صدمه شدید باشد حتما باید عمل تعویض ال سی دی آیفون 4s  انجام گیرد و بیهوده هزینه‌ای بابت تعمیر پرداخته نشود و در نهایت به نتیجه‌ای هم نرسد.

تعویض ال سی دی آیفون 4 اس یک فعالیت طاقت فرساست. به دلیل ساختار بدنه و فریم دست و پا گیر ال سی دی، شما در واقع نیاز به نازک کاری دارید. پیچ‌ها مطمئنا سفت شده‌اند و جرم لابه‌لای قطعات جمع شده و عمل باز و بسته کردن و تعمیر گوشی را با مشقت همراه خواهند کرد. حتما نیاز دارید که گوشی خود را به تعمیرکاری بسپارید که بارها این گوشی‌ها را تعمیر کرده و از مشکلات آنها باخبر است و نیاز به آزمایش و خطا ندارد.

تعویض ال سی دی آیفون 4 اس را می‌توانید به صورت آنلاین انجام بدهید. بدین صورت که از وبسایت‌های خدمات آنلاین بخواهید که گوشی شما را تحویل گرفته و بعد از چند ساعت تعمیر، سالم آن را تحویلتان بدهند. برای انجام تعمیرات آیفون به اپل آچار مراجعه کنید.

خدمات اپل آچار