تعمیر آیفون 11 پرو مکس

تعمیر آیفون 11 پرو مکس

آیفون ۱۱ پرو مکس در ۲۳ سپتامبر سال ۲۰۱۹ روانه بازار شد و طرفداران زیادی کسب کرد. عوامل بسیار زیادی وجود دارد که ممکن است باعث خرابی گوشی آیفون ۱۱ پرومکس شود. به همین علت برای این که بتوانید گوشی خود را به مانند روز اول برگردانید، باید اقدام به تعمیر آیفون 11 پرو مکس کنید. همانطور که می دانید برای تعمیر آیفون ۱۱ پرو مکس باید گوشی خود را به یک تکنسین ماهر بسپارید. این فرد باید با مهارت خود اقدام به تعمیر آیفون 11 پرو مکس (iPhone 11 Pro Max) شما کند. رایج ترین مشکلاتی که برای گوشی ...

رتبه دهی به این مطلب
آیفون ۱۱ پرو مکس در ۲۳ سپتامبر سال ۲۰۱۹ روانه بازار شد و طرفداران زیادی کسب کرد. عوامل بسیار زیادی وجود دارد که ممکن است باعث خرابی گوشی آیفون ۱۱ پرومکس شود. به همین علت برای این که بتوانید گوشی خود را به مانند روز اول برگردانید، باید اقدام به تعمیر آیفون 11 پرو مکس کنید. همانطور که می دانید برای تعمیر آیفون ۱۱ پرو مکس باید گوشی خود را به یک تکنسین ماهر بسپارید. این فرد باید با مهارت خود اقدام به تعمیر آیفون 11 پرو مکس (iPhone 11 Pro Max) شما کند. رایج ترین مشکلاتی که برای گوشی آیفون ۱۱ پیش می آید، آسیب دیدگی صفحه نمایش و آب خوردگی است.

ابزار و وسایل مورد نیاز :

  • پیچ گوشتی برای باز کردن پیچ های پنج پره گوشی های آیفون.
  • آی اُپنر
  • کاردک یا تکه مثلثی کوچک (6 کاردک)
  • مکنده دستی
  • قاب باز (iSlack)
  • پیچ گوشتی برای باز کردن پیچ های مثلثی Y000 آیفون
  • پیچ تلفن فیلیپس شماره 000
  • کاردک
  • انبر

تعمیر دوربین آیفون 11 پرو مکس

امروزه، بسیاری از کسانی که به دنبال گوشی های لاکچری و منحصر به فرد هستند به سراغ محصولات برند اپل می روند. محصولات اپل با قابلیت های بی شماری که دارند توانسته اند کاربران را به شدت شگفت زده کنند. یکی از مواردی که باعث شده است خرید گوشی های اپل مورد توجه قرار گیرد دوربین های بسیار حرفه ای آنهاست. شما می توانید مانند یک عکاس و یا فیلمبردار واقعی با استفاده از گوشی های آیفون تصاویر و فیلم های زیبایی را تهیه کنید. اما دوربین گوشی های اپل مانند هر گوشی دیگری ممکن است دچار مشکل شود و در نتیجه شما مجبور می شوید برای تعمیر دوربین آیفون 11 پرو مکس به مراکز معتبر مراجعه کنید.

زمانی که شما  برای تعمیر دوربین آیفون 11 پرو مکس به اینجا مراجعه می کنید، اولین مسئله ای که در گوشی های شما مد نظر قرار می گیرد مشکلات نرم افزاری است. برخی از افراد عادت دارند به جای استفاده از نسخه اصلی برنامه دوربین از نسخه های جانبی استفاده نمایند. این مسئله می تواند عملکرد دوربین را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین، گاهی عدم آپدیت سازی سیستم عاملی که بر روی گوشی نصب شده است منجر به این امر می شود.

در کنار مشکلات نرم افزاری که افراد را برای تعمیر دوربین آیفون 11 پرو مکس به مرکز معتبر می کشاند، یکی دیگر از مواردی که باعث می شود افراد مجبور به تعمیر دوربین آیفون 11 پرو مکس شوند، مشکلات سخت افزاری است. به طور مثال، ممکن است آب و یا رطوبت به درون گوشی شما نفوذ کرده باشد و همین امر ساختار دوربین را تحت تاثیر قرار داده است. گاهی نیز ضربه و فشار می تواند منجر به خرابی دوربین شود و شما باید هر چه سریعتر دوربین آیفون خود را تعمیر کنید تا بتوانید دوباره از آن استفاده نمایید.

تعویض دوربین اورجینال آیفون 11 Pro Max

آیفون 11 پرومکس یکی از گوشی های پرطرفدار برند اپل است که توانسته است مورد توجه کاربران زیادی قرار گیرد. قابلیت های بسیار زیادی بر روی این گوشی وجود دارد که هر یک کاربران را شگفت زده می کنند. دوربین گوشی آیفون 11 پرومکس بسیار حرفه ای است و می تواند به کاربران کمک کند تصاویر و فیلم های بسیار حرفه ای تهیه کنند. اما باید بدانید دوربین آیفون مانند هر گوشی دیگری ممکن است آسیب ببیند که باید برای تعویض دوربین اورجینال آیفون 11 Pro Max اقدام شود.
زمانیکه صحبت از تعویض دوربین اورجینال آیفون 11 Pro Max می شود منظور این است که یک مشکل سخت افزاری در گوشی به وجود آمده است. زمانیکه قطعات داخلی دوربین دچار مشکل می شوند، باید آنها را تعمیر و یا تعویض کند. معمولا، فشار و ضربه از جمله مواردی هستند که می توانند به دوربین آیفون آسیب های زیادی را وارد کنند. استفاده از کاور مناسب یکی از راهکارهایی است که از دوربین محافظت می کند و از تعویض دوربین اورجینال آیفون 11 Pro Max جلوگیری می نماید. همچنین، آب و رطوبت فاکتور بعدی است که به درون گوشی نفوذ می کند و مدارهای داخلی آن را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.
زمانی که می خواهید برای تعویض دوربین اورجینال آیفون 11 Pro Max اقدام کنید اورجینال بودن قطعات بسیار مهم است. امروزه، محصولات فیک و تقلبی زیادی در بازار موجود هستند و اگر از قطعات اصل بر روی گوشی استفاده نشود، ممکن است عملکرد گوشی به شدت تحت تاثیر قرار گیرد و همین امر آسیب های زیادی را به کل گوشی اپل وارد می کند. با توجه به تمامی این موارد توصیه می شود کار خود را به افراد قابل اعتماد بسپارید. ما در تلاش هستیم بالاترین خدمات را در این راستا به شما ارائه دهید و دوربین های آیفون را تعمیر کنیم.

تعویض دوربین آیفون 11 Pro Max

گوشی های اپل از جمله گوشی هایی هستند که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارند. کسانی که از گوشیهای اپل استفاده کرده اند به این موضوع اشاره می کنند سرعت بسیاری بالای سیستم عامل این گوشی ها یکی از مواردی است که کاربران را به سمت آنها می کشاند. از طرف دیگر، این گوشی ها دارای دوربین های بسیار حرفه ای هستند و کاربران می توانند تصاویر و فیلم های حرفه ای را تهیه کنند. آیفون 11 پرومکس یکی از گوشی های این برند است که در سال 2019 به بازار عرضه شد. دوربین این گوشی مانند تمامی گوشی های دیگر ممکن است خراب شود که در این شرایط باید برای تعویض دوربین آیفون 11 Pro Max اقدام شود.

هزینه تعویض دوربین آیفون 11 پرو مکس

دلایل متفاوتی وجود دارند که باعث می شود کاربران برای تعویض دوربین آیفون 11 Pro Max اقدام کنند. همانطور که می دانید مشکلات دوربین آیفون یا نرم افزاری هستند و یا سخت افزاری. اما زمانی که صحبت از تعویض دوربین آیفون 11 Pro Max می شود معمولا مشکلات سخت افزاری در میان است. ضربه و آسیب از مهمترین فاکتورهایی هستند که به دوربین آسیب وارد می کنند و باعث از کار افتادن آن می شوند. اگر به تازگی گوشی شما از یک ارتفاع به زمین افتاده است، باید بدانید به احتمال زیاد بخشی از دوربین آسیب دیده است.
در کنار این فاکتور، رطوبت و خیسی فاکتور دیگری است که به دوربین اپل آسیب وارد می کند و ممکن است شما مجبور به تعویض دوربین آیفون 11 Pro Max شوید. اگر عادت دارید با دست خیس از گوشی خود استفاده کنید و یا گوشی در نزدیکی آب و رطوبت بوده است، بعید نیست که علت خرابی دوربین همین امر باشد. شما باید گوشی خود را به یک فرد متخصص بسپارید تا علت اصلی خرابی دوربین مشخص شود.

تعویض دوربین اورجینال آیفون 11 پرومکس

در سپتامبر سال 2018 گوشی آیفون 11 پرومکس به بازار عرضه شد و توانست به یکی از محصولات پرفروش بازار تبدیل شود. این گوشی قابلیت های بسیار زیادی دارد و می تواند نیازهای کاربران را برآورده سازد. یکی از مهمترین مواردی که گوشی آیفون 11 پرومکس را به یک محصول ویژه تبدیل کرده است دوربین حرفه ای آن است. شما می توانید با این گوشی عکس ها و فیلم های بسیار حرفه ای تهیه کنید. اما دوربین این گوشی مانند هر گوشی دیگری ممکن است خراب شود که در این شرایط چاره ای جز تعویض دوربین اورجینال آیفون 11 پرومکس باقی نمی ماند.

تعویض دوربین پشت آیفون 11 پرومکس

یکی از مواردی که باعث شده است افراد به مراکز تعمیر موبایل بیایند تعویض دوربین پشت آیفون 11 پرومکس است. در همینجا به شما اعلام می کنیم زمانی که شما باید برای تعویض دوربین اورجینال آیفون 11 پرومکس اقدام کنید، نشان می دهد که یک مشکل سخت افزاری بر روی گوشی شما به وجود آمده است. به طور مثال، ضربه و فشار از جمله مواردی است که کیفیت دوربین را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد و به آن آسیب وارد می کند. اگر به تازگی گوشی شما از یک ارتفاع به زمین افتاده است و پس از آن دیگر دوربین کار نمی کند، بهتر است بدانید به احتمال زیاد قطعه ای از دوربین شما دچار مشکل شده است. آب و رطوبت از فاکتورهای دیگری هستند که به دوربین آسیب می رسانند. اگر با دست خیس از گوشی خود استفاده می کنید باید بدانید به زودی ممکن است دوربین خراب شود. در کنار تمامی این موارد، زمانی که شما برای تعویض دوربین اورجینال آیفون 11 پرومکس اقدام می کنید باید بدانید که استفاده از قطعات اصل و اورجینال بسیار مهم است و شما هرگز نباید تعویض دوربین اورجینال آیفون 11 پرو مکس به مراکز نامعتبر بسپارید.

جلوگیری از شکستن قاب آیفون 11 پرو مکس

همان طور که می دانید پشت قاب آیفون ۱۱ پرو مکس یک لایه شیشه ای طراحی شده است. اگر ضربه و یا فشاری به آن وارد شود، ممکن است باعث شکستن قاب شیشه یا نشود. برای پیشگیری از شکستن قاب آیفون ۱۱ پرو مکس شما باید همواره مراقب گوشی تان باشید. زیرا اگر گوشی از دستتان بیفتد و یا جسمی بر روی آن ضربه وارد کنند، باعث شکستن شیشه پشت قاب گوشی شما می شود. در این صورت باید اقدام به تعمیر گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس کنید. علاوه بر این باید توجه کنید که در محیط‌ های شلوغ گوشی خودرا از کیف خود بیرون نیاورید و گوشی تان را همواره در آن قسمت از خانه که رفت آمد زیاد است قرار ندهید. نکته دیگری که باید توجه کنید این است گوشی خود را به روی زمین نگذارید. برای گذراندن دوره های آموزش تعمیرات اپل  کلیک کنید.

تعمیر آیفون 11 پرو مکس

نحوه تعمیر قاب شکسته آیفون 11 پرو مکس

برای  تعمیر آیفون 11 پرو مکس (iPhone 11 Pro Max) باید آن را به افراد ماهر بسپارید. برای تعمیر قاب شکسته آیفون مراحلی باید طی شود و همانطور که می‌ دانید تعویض پنل شیشه ای قاب آیفون کار ساده‌ ای نیست. در واقع تعمیر آن یکی از پر دردسر ترین اجزای آیفون است. همانطور که می دانید قاب شیشه ای روی بدنه آیفون پرس شده است. به همه جدا کردن آن کار بسیار سختی است و به راحتی امکان‌ پذیر نیست. برای تعویض قاب پشت ۱۱ پرو مکس نیاز به دستگاه و تجهیزات خاصی است. ابتدا باید با این دستگاه و تجهیزات قاب شیشه ای را جدا کنید و سپس باید یک پنل جدید بر روی قاب گوشی آیفون و نصب کنید.

قیمت تعمیر قاب شکسته آیفون 11 پرو مکس

همانطور که می دانید تعمیر آیفون 11 پرو مکس (iPhone 11 Pro Max) نسبت به دیگر گوشی‌ های در رده پایین تر قیمت بالاتری دارد. همانطور که می دانید تعویض و تعمیر قاب شکسته آیفون ممکن است‌. هزینه‌ های زیادی ببرد. از آنجایی که قطعاتی که در گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس استفاده می شود، از با کیفیت ترین و بهترین قطعات است، تعویض آن ممکن است بسیار گران شود. به همین جهت هم تعمیر و تعویض قاب شکسته آیفون ممکن است هزینه بالایی داشته باشد. اما شما باید همواره به مراکز مراجعه کنید که با قیمت منصفانه  خدمات ارائه دهند. زیرا بعضی از مراکز سودجو  قیمت بسیار بالایی برای تعویض قاب پشت 11 پرو مکس دریافت می کنند. به همین جهت حد امکان به مراکز نمایندگی رسمی خود گوشی مراجعه کنید. برای تعمیرات تخصصی اپل به اپل آچار مراجعه نمایید.

تعمیر آیفون 11 پرو مکس

تعویض باتری آیفون 11 پرومکس

آیفون 11 پرو مکس در سال 2019 به بازار عرضه شد. دوربین 12 مگاپیکسلی قوی، صفحه مانیتور 6.5 اینچی و باتری لیتیوم یونی 3969 از جمله خصوصیات این گوشی است. از جمله ویژگی‌های جالب دیگری که آیفون 11 پرومکس دارد، مقاومت آن در برابر ضربه و در زیر آب است. این ویژگی‌ها به منبع تغذیه‌ی همیشه در دسترس و قدرتمند 3969 میلی آمپر ساعت وصل است. نیاز به تعویض باتری آیفون 11 پرومکس در سال‌های اخیر احساس شد، چراکه از تاریخ تولید محصول حدود 3 سال گذشته و شارژهای مکرر گوشی باعث شده کاربر از کارکرد باتری رضایت نداشته باشد و تمایل به تعویض باتری آیفون 11 پرومکس بیشتر از پیش ایجاد شود.

آیفون 11 پرومکس اسپیکرهای بسیار قوی هم دارد که خود باعث استفاده بیشتر از باتری می‌شوند. همچنین دوربین با کیفیت آن به کاربر حس خوب فیلمبرداری و عکاسی را منتقل می‌کند. تمام این ویژگی‌ها باعث شده که برق بیشتری مصرف شود و به همان میزان باتری بیشتر شارژ و دی-شارژ گردد. تعویض باتری آیفون 11 پرومکس بنابراین، یک ویژگی گریز ناپذیر این محصول است که بعد از چند سال استفاده از آن لازم به نظر می‌آید. این نوع باتری‌ها به تکنولوژی شارژ سریع مجهز هستند و با شارژر 18 آمپری شارژ می‌شوند. قیمت تعویض باتری آیفون 11 پرومکس شامل خرید آن، حدود 500 تا 1100 هزار تومان، و هزینه نصب توسط تعمیرکار، حدود 500 هزار تومان، است.

تعویض باتری آیفون 11 پرومکس

قیمت تعویض باتری آیفون 11 پرو مکس

مطمئنا بارها به قسمت سلامت باتری در گوشی آیفون خود مراجعه کرده‌اید و با اعداد متغیر، و نزولی، زیر 100 مواجه شده‌اید. عدد کیفی سلامت باتری در واقع یک معیار مناسب برای آگاهی از میزان کارکرد و کارایی باتری آیفون است. عدد زیر 80 نشان از نیاز به تعویض باتری آیفون 11 پرومکس شما دارد. قیمت تعویض باتری آیفون 11 پرومکس، مثل هر قطعه الکترونیکی دیگر، بسیار پر نوسان است و به عامل‌های زیادی مثل ارزش دلار، کمیاب بودن قطعه، کشور تولید کننده و غیره بستگی دارد.

برای تعویض باتری آیفون 11 پرومکس خود، قبل از هرچیزی نیاز به خرید باتری با کیفیت دارید. برای خرید باتری آیفون، و هر قطعه دیگر از آن، حتما به یک نمایندگی یا عاملیت فروش معتبر گوشی‌های آیفون مراجعه کنید. به دلیل وجود انواع مختلف باتری با کیفیت‌های متفاوت، و عدم آگاهی شما از نوع اورجینال و باکیفیت، مراجعه به چنین مراکز آفلاین یا آنلاین بهترین انتخاب است. قیمت تعویض باتری آیفون 11 پرومکس چنانکه گفته شد، شامل هزینه نصب آن از طرف تعمیرکار نیز می‌شود که خود رقم حدودی 500 هزار تومان است.

تعمیر باتری آیفون 11 پرومکس

موارد زیادی در تخریب و پائین آمدن کارایی باتری گوشی‌های آیفون تاثیر گذارند، از آن جمله می‌توان به شارژ کردن‌های مکرر، ضربه خوردن گوشی، استفاده نکردن از گوشی برای زمان‌های طولانی، در معرض گرما و سرمای شدید قرار گرفتن، نوسانات برق و امثال اینها اشاره کرد. یک تعمیرکار مجرب می‌تواند تشخیص دهد که تعمیر باتری آیفون 11 پرومکس شما آیا امکان پذیر است یا خیر.

تعمیر باتری آیفون 11 پرومکس، بسته به نوع صدمه‌ای که دیده، از روش‌های متعددی انجام می‌شود. به عنوان مثال و برای شرایطی که باتری گوشی زمان زیادی را بدون استفاده گذرانده، شوک الکتریکی گزینه‌ی مناسبی است. یک ولتاژ ناگهانی که با ورود به باتری باعث ایجاد جریان داخلی در آن و انفعال شیمیایی باتری می‌شود. تعویض باتری آیفون 11 پرومکس بسیار تخصصی است و هرگز نباید توسط شخص کاربر یا تکنسین دور ندیده‌ای انجام گیرد. تنها با باز و بسته کردنی غیر اصولی، ورود جریان نامناسب به مدار و اعمالی از این شکل، می‌توان صدمه‌ای همیشگی به گوشی آیفون زد.

ابتدا مشخص کنید که آیا گوشی شما به تعویض باتری نیاز دارد یا نه، اگر جواب بلی است! از یک عاملیت فروش معتبر برای خرید و از یک تعمیرکار دوره دیده برای تعویض باتری آیفون 11 پرومکس خود بهره ببرید. هرگز خود وارد عمل نشوید و از این طریق به گوشیتان صدمه بیشتری وارد نکنید.

علت افت کیفیت باتری آیفون 11 پرو مکس

زمانی که شما گوشی جدید خریداری می‌ کنید متوجه می‌ شوید که در کوتاه ترین زمان شارژ می شود و در زمان طولانی شارژ را نگه می دارد. اما زمانی که می گذرد کیفیت باتری افت می‌ کند و ممکن است قدرت نگهداری شارژ باتری کاهش پیدا کند. از آنجایی باتری آیفون ۱۱ پرو مکس از نوع باتری لیتیوم یونی به حساب می‌ آید این اتفاق بعد از مدتی پیش می آید. این یکی از مشکلاتی رایجی  است که برای سایر گوشی ها از جمله گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس پیش می آید. در این صورت شما باید اقدام به تعمیر آیفون 11 پرو مکس ( iPhone 11 Pro Max ) کنید. در واقع باید بیان کنیم که هرچه زمان بیشتری بگذرد میزان قدرت نگهداری شارژ در باتری کمتر می شود. بنابراین باید بیان کنیم این مشکل کاملا طبیعی است و در این هنگام باید اقدام به تعمیر یا تعویض باتری 11 پرو مکس کنید.

موارد مهم در تعویض و تعمیر باتری آیفون 11 پرو مکس

در تعویض و یا تعمیر آیفون 11 پرو مکس (iPhone 11 Pro Max) باید تکنسینی که اقدام به تعمیر آن می کند تجربه کافی داشته باشد. زیرا اگر تکنسین تجربه کافی در این زمینه نداشته باشد، ممکن است باعث ایجاد آسیب در موبایل شود. همانطور که می دانید تعمیر و یا تعویض هر قطعه از گوشی ۱۱ پرو مکس هزینه بسیار بالایی دارد. به همین دلیل همواره گوشی خود را به شخص متبحر بسپارید. مورد دیگر ابزار و تجهیزات تعمیر کار است. تعمیرکار باید از ابزار های مدرن استفاده کند و ابزارش کاملاً به روز و پیشرفته باشد. زیرا اگر بخواهند از ابزارهای سنتی و قدیمی استفاده کند، ممکن است آسیب بیشتری به گوشی شما وارد کند. نکته دیگر مدت زمان تعمیرات است. همواره سعی کنید گوشی خود را به تعمیرکار حرفه ای بسپارید که در کوتاه ترین زمان اقدام به تعمیر گوشی کند.

ضرورت استفاده از باتری اورجینال در آیفون

استفاده از باتری اورجینال در گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس بسیار حائز اهمیت است. زیرا اگر باتری که استفاده می‌ کنید تقلبی و کم کیفیت باشد، در وهله اول باعث می شود تا ظرفیت باتری و شارژر آن وضعیت نابه سامانی داشته باشند و باتری زود را خالی کند و باعث می شود تا باتری نتواند خوب شارژ شود. در این صورت باید اقدام به تعمیر آیفون 11 پرو مکس (iPhone 11 Pro Max) کنید و باتری خود را مجدداً تعویض کنید.  هزینه تعویض باتری آیفون ۱۱ پرو مکس بالا است. اما اگر بخواهید مجددا اقدام به تعویض آن کنید، هزینه‌ای که برای تعویض باتری قبلی کرده اید هدر می رود. در این صورت ضرر اقتصادی زیادی می کنید. در واقع اگر باتری گوشی خوب نباشد، ممکن است باعث شود تا قسمتی از سخت افزار گوشی آسیب ببیند.‌ در این صورت باید مجدد اقدام به تعمیر آیفون 11 پرو مکس (iPhone 11 Pro Max) کنید.

تعمیر آیفون 11 پرو مکس

تعویض گلس شکسته LCD آیفون 11 پرو مکس

همانطور که می دانید اتفاقات مختلف ممکن است باعث شکستن گلس ال سی دی گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس شود. در این صورت به جای این که اقدام به تعویض گوشی کنید، مقرون به صرفه ترین راه تعویض گلس است. تعویض گلس هزینه زیادی نمی برند. زیرا هزینه آن نسبت به تعمیر آیفون 11 پرو مکس (iPhone 11 Pro Max) بسیار کمتر است و به طور کل هزینه تعویض گلس ۱۱ پرومکس با هزینه تعمیر آیفون 11 پرو مکس (iPhone 11 Pro Max) قابل قیاس نیست. همواره سعی کنید برای تعویض گلس شیشه شکسته ۱۱ پرو مکس بهترین گلس را انتخاب کنید. زیرا به هر میزان کیفیت گلس گوشی آیفون بالاتر باشد از صفحه ال سی دی گوشی بیشتر محافظت می کند. به همین علت اهمیت استفاده از گلس خوب بسیار ضروری و مهم است.

وسایل لازم برای تعویض گلس iPhone 11 Pro Max

برای تعویض گلس گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس نیازمند به تجهیزات خاصی است. همانطور که می‌ دانید تعویض گلس کار راحتی نیست و هر شخص نمی تواند اقدام به تعویض گلس آیفون ۱۱ پرو مکس کند. زیرا نیازمند ابزار پیشرفته است. این ابزار بر روی کیفیت نصب گلس تاثیر بسیار زیادی می گذارند. علاوه بر این باید توجه کنید که زمان تعویض گلس باید افراد ماهر وجود داشته باشند تا به پروسه تعویض آن نظارت داشته باشند. این دستگاه نامش دستگاه لمینت است و برای نصب گلس مورد استفاده قرار می گیرد البته مرحله حباب زدایی با استفاده از این دستگاه خاصی انجام می‌ شود و هوا و هوای ایجاد شده بین ال سی دی و گلس را از بین می‌ برد. همانطور که می دانید هیچ حبابی نباید مابین ال سی دی و گلس قرار داشته باشد.

تعمیر آیفون 11 پرو مکس

سوختن ال سی دی آیفون 11 پرو مکس

همانطور که قبلاً بیان کردیم یکی رایج ترین مشکلاتی که برای ال سی دی آیفون ۱۱ پرو مکس پیش می‌ آید، سوختن ال سی دی است. در این صورت باید اقدام به تعمیر آیفون 11 پرو مکس (iPhone 11 Pro Max) کنید. زیرا در این صورت صفحه نمایش گوشی شما کاملا از کار افتاده است و دیگر روشن نمی شود. در واقع رنگ آن سیاه است و هیچ استفاده نمی توانید از آن کنید. زیرا کاربرد دیگری ندارد و تنها کار تعویض و تعمیر آیفون 11 پرو مکس  است. تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی ۱۱ پرو مکس ممکن است هزینه زیادی داشته باشد و به همین جهت همواره سعی کنید تا حد امکان از گوشی خود مراقبت کنید تا مانع از این اتفاق شوید. عوامل مانند آب خوردگی گوشی می‌ تواند باعث سوختن صفحه ال سی دی گوشی شما شود. البته آیفون خاصیت ضد آب بودن دارد، اما بدور آب نگهدارید.

شکستن ال سی دی iPhone 11 Pro Max

علاوه بر سوختن ال سی دی یکی دیگر از رایج ترین مشکلاتی که برای ال سی دی گوشی ۱۱ پرو مکس پیش می‌ آید، شکسته شدن ال سی دی است. هنگامی که جسم سنگینی بر روی آن بیفتد در این صورت ال سی دی گوشی می شکند و دیگر قابل استفاده نیست. زیرا صفحه نمایش گوشی شما خراب شده است و در این هنگام باید اقدام به تعمیر آیفون 11 پرو مکس (iPhone 11 Pro Max) کنید. این مشکل یکی از بزرگترین مشکلاتی است که تقریباً ۹۰ درصد افراد این گوشی را دارا هستند، برایشان پیش می آید. بی توجهی و سهل انگاری می تواند ریسک آسیب دیدن صفحه ال سی دی گوشی گویا ۱۱ پرومکس افزایش دهد. در این صورت تنها کار برای وارد اولیه برگرداندن گوشی تان تعمیر آیفون 11 پرو مکس (iPhone 11 Pro Max) است. هزینه تعمیر آیفون ۱۱ پرو مکس بر اساس نوع مشکل گوشی متغیر است.

اگر گوشی صفحه ال سی دی گوشی شما شکسته است و شکستگی عمیق است در این صورت باید اقدام به تعمیر آیفون 11 پرو مکس (iPhone 11 Pro Max) کنید. همانطور که می دانید برای تعویض و تعمیر آیفون 11 پرو مکس (iPhone 11 Pro Max) باید به مراکز معتبر مراجعه کنید. از آنجایی که در گوشی آیفون از بهترین قطعات استفاده می کند. هزینه تعویض و تعمیر آیفون 11 پرو مکس (iPhone 11 Pro Max) ممکن است گران شود. علاوه بر این در تعمیر یا تعویض تاچ ال سی دی ۱۱ پرو مکس باید توجه کنید که ممکن است هزینه اش بالا باشد. اگر گلس گوشی شما شکسته است بهتر است دو شخص کاردان مراجعه کنید تا بتواند با استفاده از تجهیزات خاصی گلس گوشی شما را تعویض کند. علاوه بر این باید بیان کنیم که تعمیر قاب شکسته آیفون کار ساده نیست.

گوشی قدرتمند آیفون 11 پرومکس دارای قابلیت‌های بسیار بالایی است که از آن جمله می‌توان به رم 4 گیگ، حافظه داخلی 256 گیگ، پشتیبانی 4جی و صفحه نمایش گسترده 6.5 اینچی، اشاره کرد. این گوشی به شکل ویژه و سفارشی ساخته شده است. به طور مثال، زیر فشار 6 متر آب نیز همچنان فعال خواهد بود و در ضربه‌های نسبتا شدید هم مقاومت خوبی دارد. تعویض ال سی دی آیفون 11 پرومکس برای مواقعی است که، گوشی از دستتان می‌افتد، یا نوسان شدیدی از طریق شارژر به گوشی وارد شده و صفحه نمایش می‌سوزد یا می‌شکند. باید توجه داشت که هزینه تعویض ال سی دی آیفون 11 پرومکس بسیار بالاست و باید تا جای ممکن از آن پرهیز کرد.

مراکز بسیار زیادی در سطح تهران و شهرستان‌ها وجود دارند که تعویض ال سی دی آیفون 11 پرومکس را برای شما انجام می‌دهند، با این حال یافتن یک مرکز تخصصی و مجرب کار آسانی نیست. نمایندگی‌های فروش و خدمات، و عاملیت‌هایی که مجوزهایی مثل مجوز سازمان فنی و حرفه‌ای دارند، از جمله مکان‌هایی هستند که می‌توانید گوشی تلفن خود را با اطمینان بیشتری یه آنها بسپارید.

اینترنت در سال‌های اخیر بازارها را به سمت خود کشیده و اکثر کسب و کارها یا اینترنتی شده‌اند یا شعبه فعال مجازی دارند. برای تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون 11 پرومکس می‌توانید از طریق اینترنت اقدام کنید. وبسایت‌های فروش قطعات و خدمات رسانی را می‌توانید با جستوجو در گوگل به راحتی پیدا کنید. با این حال، توجه داشته باشید که هر وبسایت و حساب فضای مجازی قابل اطمینان نیست و قبل از هر فعالیتی از اعتبار آنها اطمینان حاصل کنید.

تعویض ال سی دی آیفون 11 پرومکس

تعمیر ال سی دی آیفون 11 پرومکس

به ندرت اتفاق می‌افتد که بعد از سقوط گوشی‌ شما و برخورد آن به زاویه‌های تیز و محکم، یا کف زمین سخت، امکان تعمیر ال سی دی وجود داشته باشد. با این حال مواردی هستند که در آنها نیازی به تعویض ال سی دی آیفون 11 پرومکس نیست و می‌توانید، با دریافت خدمات از تعمیرکار مجاز، نسبت به تعمیر ال سی دی آیفون 11 پرومکس خود اقدام کنید. از جمله این موارد، قطع اتصالات داخلی فریم بر اثر ضربه خوردن گوشی است. در این حالت با باز کردن گوشی و برقراری اتصال و ثابت کردن فریم درون گوشی، می‌توانید از پرداخت هزینه تعویض ال سی دی آیفون 11 پرومکس اجتناب کنید. مورد بعدی مشکلات نرم افزاری و سیستم عامل خود گوشی است که باعث کارکرد نادرست و نوسانی ال سی دی می‌شود. در این مورد هم می‌توان با استفاده از یک ریست کردن یا فعالیت‌هایی مشابه، عمل تعمیر ال سی دی آیفون 11 پرومکس را با موفقیت انجام داد.

هزینه تعویض ال سی دی آیفون 11 پرومکس

ال سی دی آیفون 11 پرومکس از گران‌ترین قطعات آن است. . این بازه قیمتی گسترده به دلیل وجود انواع مختلف برندها  از کشورهای مختلفی است که ال سی دی را تولید می‌کنند. هزینه تعویض ال سی دی آیفون 11 پرومکس خود عاملی است که بر مبنای آن، اکثر کاربران آن تمایل به استفاده از ال سی دی‌های کپی و غیر اورجینال دارند. با این حال، این نوع قطعات طول عمر بالایی ندارند و بعد از مدتی نیاز به تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون 11 پرومکس دوباره احساس خواهد شد. تا جایی که امکان دارد از ال سی دی گوشی، با استفاده از انواع محافظ‌ها و قاب گوشی، نگهداری کنید و در صورت نیاز به تعمیر و تعویض آن، به تعمیرکار مجرب مراجعه کنید و قطعه‌ای اورجینال را به کار ببرید.

تعویض دوربین اورجینال آیفون 11 پرو مکس

در سپتامبر سال 2018 گوشی آیفون 11 پرومکس به بازار عرضه شد و توانست به یکی از محصولات پرفروش بازار تبدیل شود. این گوشی قابلیت های بسیار زیادی دارد و می تواند نیازهای کاربران را برآورده سازد. یکی از مهمترین مواردی که گوشی آیفون 11 پرومکس را به یک محصول ویژه تبدیل کرده است دوربین حرفه ای آن است. شما می توانید با این گوشی عکس ها و فیلم های بسیار حرفه ای تهیه کنید. اما دوربین این گوشی مانند هر گوشی دیگری ممکن است خراب شود که در این شرایط چاره ای جز تعویض دوربین اورجینال آیفون 11 پرو مکس باقی نمی ماند.

تعویض دوربین پشت آیفون 11 پرومکس

یکی از مواردی که باعث شده است افراد به مراکز تعمیر موبایل بیایند تعویض دوربین پشت آیفون 11 پرومکس است. در همینجا به شما اعلام می کنیم زمانی که شما باید برای تعویض دوربین اورجینال آیفون 11 پرو مکس اقدام کنید، نشان می دهد که یک مشکل سخت افزاری بر روی گوشی شما به وجود آمده است. به طور مثال، ضربه و فشار از جمله مواردی است که کیفیت دوربین را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد و به آن آسیب وارد می کند. اگر به تازگی گوشی شما از یک ارتفاع به زمین افتاده است و پس از آن دیگر دوربین کار نمی کند، بهتر است بدانید به احتمال زیاد قطعه ای از دوربین شما دچار مشکل شده است.

آب و رطوبت از فاکتورهای دیگری هستند که به دوربین آسیب می رسانند. اگر با دست خیس از گوشی خود استفاده می کنید باید بدانید به زودی ممکن است دوربین خراب شود. در کنار تمامی این موارد، زمانی که شما برای تعویض دوربین اورجینال آیفون 11 پرو مکس اقدام می کنید باید بدانید که استفاده از قطعات اصل و اورجینال بسیار مهم است و شما هرگز نباید تعویض دوربین اورجینال آیفون 11 پرو مکس به مراکز نامعتبر بسپارید.

تعویض دوربین آیفون 11 پرو

آیفون 11 پرو یکی از گوشی هایی است که طرفداران زیادی دارد. زیرا کسانی که از این دوربین استفاده کرده اند به این موضوع اشاره می کنند قابلیت های زیادی بر روی دوربین آیفون 11 پرو وجود دارد و همین امر آن را به یک محصول ویژه تبدیل کرده است. دوربین آیفون 11 بسیار حرفه ای است و آمار خرید در سراسر دنیا نشان می دهد کسانی که به طور تخصصی در زمینه عکس و فیلم فعالیت دارند از این گوشی استفاده می کنند. اما دوربین گوشی آیفون 11 مانند هر گوشی دیگری ممکن است خراب شود و در این شرایط شما باید برای تعویض دوربین آیفون 11 پرو اقدام نمایید.

به طور کلی، زمانی که صحبت از تعویض دوربین آیفون 11 پرو می شود معمولا مشکل سخت افزاری در گوشی به وجود آمده است. ضربه و فشار از مهمترین مواردی هستند که می توانند به ساختار داخلی گوشی آسیب وارد کنند و در این صورت دوربین یکی از حساس ترین قسمت های گوشی است که خراب می شود. آب و رطوبت عامل دیگری هستند که شما را مجبور می کنند برای تعویض دوربین آیفون 11 پرو اقدام کنید. زمانی که گوشی خود را به یک تعمیرکار می سپارید، ابتدا تعمیرکار تمامی قسمت های گوشی را مورد بررسی قرار می دهد.

به این مسئله توجه داشته باشید تعویض دوربین آیفون 11 پرو یک کار بسیار تخصصی است. تنها شخصی که در این زمینه آموزش دیده است می تواند این کار را برای شما شما انجام دهد. تعمیر کار برای تعمیر دوربین باید آن را در یک پایه ثابت قرار دهد و سپس به آرامی تمامی قطعات و مدارها را جدا کند. پس از آن، می تواند متوجه شود چه مشکلاتی در دوربین به وجود آمده است که باعث شده است دوربین عملکرد خود را از دست بدهد و دیگر کارایی سابق را نداشته باشد.

تعویض دوربین اورجینال آیفون 11 Pro

زمانی که گوشی آیفون 11 پرو به بازار آمد هیجان خاصی در میان کاربران گوشی های اپل به وجود آمد. برند اپل برندی لوکس و منحصر به فرد است که خود را در دل تمامی کاربرانش جای کرده است و بسیاری از کسانی که از گوشی های این برند استفاده کرده اند انتخاب گوشی های آیفون را گزینه اول و آخر خود می دانند. دوربین گوشی آیفون 11 پرو بسیار حرفه ای است و می توان با آن فیلم ها و تصاویر بسیار زیبا تهیه کرد. اما دوربین آیفون 11 پرو مانند هر گوشی دیگری خراب شود و در برخی از موارد چاره ای جز تعویض دوربین اورجینال آیفون 11 Pro باقی نمی ماند.

یکی از موارد که باعث می شود شما برای تعویض دوربین اورجینال آیفون 11 Pro اقدام کنید ضربه و فشار به گوشی است. به طور مثال، ممکن است گوشی خود را بر روی میز قرار دهید و سپس از ارتفاعی به زمین پرتاب شود. گاهی نیز ممکن است گوشی شما در خیابان از دست تان بیافتد و به آن آسیب وارد شود. اگر به تازگی این اتفاق برای شما افتاده است و پس از دوربین به خوبی کار نمی کند به احتمال زیاد قطعات آن آسیب دیده اند و باید برای تعویض دوربین اورجینال آیفون 11 Pro اقدام نمایید.

در اینجا باید به این مسئله اشاره کنیم که استفاده از قطعات اصل و اورجینال در گوشی های آیفون اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر شما تعویض دوربین اورجینال آیفون 11 Pro را مد نظر قرار ندهید و گوشی خود را برای تعویض قطعه به دست هر کس بسپارید، ممکن است که از قطعات فیک و تقلبی بر روی گوشی شما استفاده کنند و همین امر کارآیی گوشی را به میزان بسیار زیادی تحت تاثیر قرار می دهد و دیگر نمی توانید یک گوشی اصل و با کیفیت داشته باشید.

خدمات اپل آچار