تعمیر آیفون 11

تعمیر آیفون 11

گوشی آیفون 11 جزو محبوب ترین و پرفروش ترین گوشی های موجود در بازار محسوب می شود. بر کسی پوشیده نیست که این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد اما مثل سایر گوشی ها ممکن است قطعات آن مشکل پیدا کرده و یا دچار اختلال شوند. باید این نکته را ذکر کرد که  تعمیر آیفون 11 می بایست توسط افراد با تجربه انجام گیرد. گاهی اوقات در صورتی که شما تنظیمات گوشی را درست کنید و به روزرسانی نرم افزاری را انجام دهید مشکل رفع خواهد شد. اما، در برخی از مواقع ممکن است به قطعه های درونی ...

رتبه دهی به این مطلب
گوشی آیفون 11 جزو محبوب ترین و پرفروش ترین گوشی های موجود در بازار محسوب می شود. بر کسی پوشیده نیست که این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد اما مثل سایر گوشی ها ممکن است قطعات آن مشکل پیدا کرده و یا دچار اختلال شوند. باید این نکته را ذکر کرد که  تعمیر آیفون 11 می بایست توسط افراد با تجربه انجام گیرد. گاهی اوقات در صورتی که شما تنظیمات گوشی را درست کنید و به روزرسانی نرم افزاری را انجام دهید مشکل رفع خواهد شد. اما، در برخی از مواقع ممکن است به قطعه های درونی گوشی صدمه وارد شود و تعمیر آیفون 11 الزامی باشد که در چنین شرایطی باید برای تعمیر و یا تعویض قطعات معیوب اقدام کرد. از نکات اصلی و مهم که می بایست هنگام ترمیم آیفون 11 درنظر بگیرید سپردن تعمیر دستگاه به افراد کاربلد و ماهر است.

تعویض دوربین آیفون 11

آیفون 11 در سپتامبر سال 2019 به بازار عرضه گردید و یکی از گوشی های پرطرفدار برند اپل به شمار می رود. این گوشی دارای قابلیت های بسیار زیادی است و کاربران می توانند از آیتم های متنوعی که بر روی این گوشی وجود دارد بهره مند شوند. یکی از بهترین ویژگی های این گوشی دوربین فوق حرفه ای آن است. لنزی که بر روی دوربین آن به کار رفته است بسیار قوی است و می تواند تمامی جزئیات را به خوبی ثبت کند. اما مشکلات نرم افزاری و یا مشکلات سخت افزاری می توانند به دوربین آسیب وارد کنند و همین امر باعث می شود که شما برای تعویض دوربین آیفون 11 اقدام نمایید.

بهتر است قبل از تعویض دوربین آیفون 11 به موارد متعددی توجه داشته باشید. این مسئله دیده شده است که روشن بودن گزینه voiceover در گوشی های آیفون بر روی دوربین اثر می گذارد و برخی به اشتباه تصور می کنند که باید برای تعویض دوربین آیفون 11 اقدام کنند. قبل از این کار بهتر است این گزینه را غیر فعال کنید و سپس گوشی خود را ریستارت کنید. به احتمال زیاد، این کار می تواند مشکلات دوربین شما را به میزان قابل توجهی رفع کند.
ممکن است گاهی مشکلات سخت افزاری برای گوشی شما به وجود بیاید که در این شرایط راهی جز تعویض دوربین آیفون 11 باقی نمی ماند. برای اینکه

تعویض دوربین آیفون 11 را انجام دهید باید به مواردی توجه داشته باشید. در زمان تعویض دوربین گوشی باید کاملا خاموش باشد. دوربین بر روی یک پایه ثابت فیکس می شود و سپس تمامی تعویضات بر روی آن انجام می شود. در این مرحله، قطعات مختلفی از گوشی خارج می شوند تا دوربین عوض شود و سپس این قطعات با نظم درون گوشی قرار داده میشوند. این رویه نیازمند دقت و تخصص بالایی است.

تعویض قاب پشت iphone 11 / آیفون 11

هنگامی که شیشه برای ایجاد کردن یک لایه محافظتی برای گوشی ها به کار گرفته می شود منجر می گردد تا دستگاه ظاهری زیبا و جذاب داشته باشد. به همین دلیل است که مورد استفاده قرار دادن شیشه برای طراحی و تولید گوشی های آیفون اپل بسیار متداول می باشد. با توجه به اینکه قاب پشت آیفون 11 از جنس شیشه است از این رو بسیار شیک و مدرن به نظر می رسد. از طرفی دیگر چون پنل جلو و قاپ پشت این دستگاه با استفاده از شیشه به طور کامل پوشیده شده است بنابراین هنگامی که آن با وسایل نوک تیز تماس پیدا می کند مقاومت زیادی از خود نشان خواهد داد. ولی با وجود این ممکن است به علت وارد شدن ضربات مختلف دچار شکستگی شود. اگر قاب پشت آیفون 11 آسیب دید باید برای تعویض کردن و یا تعمیر آیفون 11 اقدام نمایید.

تعمیر آیفون 11

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 11

امکان دارد بسیاری از کاربران هیچ گونه آگاهی یا اطلاعی در مورد جزئیات تعویض گلس صفحه نمایش گوشی آیفون 11 نداشته باشند. عوض کردن گلس جزء رایج ترین موارد تعمیر آیفون 11 محسوب می شود. زمانی که عوض کردن گلس شکسته ال سی دی گوشی آیفون 11 الزامی می باشد تعمیرکار باید برای تعویض لایه شیشه ای و ضخیم که از جمله بخش های مجموعه تاچ و ال سی دی گوشی  بوده و پرس آن بر روی فریم ال سی دی صورت گرفته اقدام نماید. به منظور انجام دادن چنین کاری حتما باید ابزارآلات مطلوب و دستگاه های مخصوص را به کار گرفت. این نکته را درنظر بگیرید که اگر تعمیر آیفون 11 و در واقع تعویض گلس یا شیشه این دستگاه را به اشخاص بی تجربه و غیرمتخصص بسپارید احتمال صدمه دیدن ال سی دی آن خیلی زیاد است. دورهای آموزش تعمیرات اپل  را با اپل آچار تجربه کنید.

تجهیزات موردنیاز جهت تعویض گلس آیفون 11

تعمیر آیفون 11 و عوض کردن گلس ال سی دی آن از جمله کارهایی می باشد که به صرف دقت و توجه بسیار بالا نیاز دارد. برخلاف تصور برخی از افراد انجام این کار به سهولت و تنها با استفاده از قاب بازکن و پیچ گوشتی امکان پذیر نمی باشد. در واقع برای تعویض گلس آیفون 11 باید تجهیزات مدرن و پیشرفته به کار گرفته شود. با دستگاه های مخصوص می بایست اول آن پرسی را آزاد نمود که در میان گلس شکسته و فریم ال سی دی گوشی موجود می باشد و پس از آن برای نصب کردن گلس نو بر روی ال سی دی دستگاه به کمک دستگاه لمینیت اقدام کرد. در انتها نیز لازم است تا مرحله حباب زدایی به وسیله دستگاه مخصوصی بر روی صفحه نمایش گوشی انجام شود. انجام این کار موجب از بین رفتن حباب های ایجاد شده  میان گلس و ال سی دی می شود.

تعمیر آیفون 11

تعویض یا تعمیر باتری آیفون 11

تعویض و یا تعمیر کردن باتری گوشی آیفون 11 به عنوان یکی دیگر از مهمترین و اصلی ترین موارد مربوط به تعمیر آیفون 11 به شمار می آید. باید بدانید که هنگام تعویض باتری این نوع گوشی دقت کافی به خرج دادن از اهمیت بالایی برخوردار است. به گونه ای که همیشه باید به دنبال بهترین و باکیفیت ترین باتری باشید. تعویض باتری یکی از تخصصی ترین تعمیرات آیفون می باشد. برای تعمیر آیفون 11 پرو می بایست تجهیزات به روز و مدرن را به کار برد. هنگامی که برای تعویض باتری این گوشی اقدام می کنید مطمئن شوید که تعمیرکار باتری اورجینال را بر روی دستگاه شما نصب کرده است. علاوه براین اطمینان حاصل کنید که ابزارآلات مناسب و باکیفیت را مورد استفاده قرار می دهد. برای تعمیرات تخصصی اپل به اپل آچار مراجعه نمایید.

تعویض دوربین اورجینال آیفون 11

آیفون 11 از جمله گوشی هایی است که با ویژگی ها و قابلیت هایی که در دل خود جای داده است توانسته است تحولات زیادی را در بازار گوشی به وجود بیاورد و کسانی که به دنبال یک گوشی تمام عیار هستند خرید گوشی آیفون 11 را مد نظر قرار می دهند. یکی از مهمترین دلایلی که باعث می شود افراد در سراسر دنیا به سمت خرید گوشی آیفون 11 کشیده شوند دوربین حرفه ای است که بر روی آن وجود دارد. شما با این دوربین می توانید تصاویر و فیلم های حرفه ای را تهیه کنید و خاطرات خود را ثبت کنید. اما دوربین آیفون مانند هر گوشی دیگری ممکن است آسیب ببیند که در این صورت چاره ای جز تعویض دوربین اورجینال آیفون 11 باقی نمی ماند.
زمانی که به کاربر می گوییم باید برای تعویض دوربین اورجینال آیفون 11 اقدام کند، حرفمان این است که قطعات داخلی دوربین آسیب دیده اند و شدت آسیب به حدی بالا بوده است که عملکرد دوربین را مختل کرده است. ضربه و فشار اولین و مهمترین فاکتوری هستند که ممکن است شما را مجبور به تعویض دوربین اورجینال آیفون 11 نمایند. مسئله دیگری که به گوشی آسیب وارد می کند آب و رطوبت است. به طور مثال، بسیاری از افراد با دست خیس از گوشی خود استفاده می کنند و یا آن را حمام می گذارند که به موسیقی مورد علاقه خود در زمان استحمام گوش دهند.
بهتر است بدانید تعویض دوربین اورجینال آیفون 11 باید در یک مرکز حرفه ای انجام باشد و شما باید اطمینان داشته باشید که از قطعات اصل و اورجینال بر روی گوشی شما استفاده می شود. اگر قطعات فیک و یا تقلبی در گوشی شما به کار برده شوند، ممکن است عملکرد کل گوشی تحت تاثیر قرار گیرد و این امر چالش های زیادی را برای شما به وجود خواهد آورد.

تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون 11

شکستن ال سی دی آیفون های اپل در حال حاضر به عنوان مشکلات رایج به شمار می آیند که برای این نوع گوشی ها پیش می آید. تعداد زیادی از آن دسته افرادی که برای تعمیر آیفون 11 خود به مراکز تعمیرات مراجعه می کنند ال سی دی دستگاه آنها به تعویض نیاز دارد. متاسفانه ال سی دی گوشی آیفون 11 به گونه ای می باشد که در برابر ضربه زیاد مقاوم نیست و از مهمترین و اصلی ترین عوامل شکسته شدن این قطعه آیفون ها می توان به افتادن آنها بر روی زمین اشاره کرد. اگر وارد شدن ضربه به ال سی دی آیفون 11  شما باعث شده است تا آن آسیب ببیند لازم است که به مراکز معتبر تعمیرات آیفون اپل مراجعه کنید تا اقدامات مربوطه برای تعویض ال سی دی شکسته آیفون 11 شما صورت گیرد.

هزینه تعمیر آیفون 11

تعداد زیادی از کاربران نمی دانند که برای تعمیر آیفون 11 چقدر باید هزینه کرد. البته کاملا طبیعی است که هیچ گونه اطلاعاتی در مورد این موضوع نداشته باشید. به طور کلی می توان گفت که هزینه های مربوط به تعمیر آیفون 11 با توجه به ایرادی که دارد و همچنین قطعه ای که معیوب است مشخص می شود. از این رو زمانی که افراد برای تعمیر گوشی خود اقدام می کنند ابتدا مرکز تعمیرات اپل مشکل دستگاه شما را شناسایی کرده و سپس آن را رفع می کند. این نکته را درنظر بگیرید که تعمیرات قسمت ها و قطعه های مختلف این موبایل دارای قیمت متفاوتی می باشد. برای نمونه، قیمت تعمیر ال سی دی آیفون 11 با تعمیر و یا تعویض ال سی دی یکسان نیست. یکی از نکات اصلی و مهم که می بایست در مورد ترمیم آیفون 11 مورد توجه قرار گیرد اجتناب از مراجعه به مراکز غیرمعتبر می باشد.

تعمیر آیفون 11

باتری گوشی همراه شما یکی از اصلی‌ترین اجزای تشکیل دهنده آن است. کیفیت و عملکرد درست این قسمت بسیار مهم است و اختلال در آن به اختلال در بازدهی و حتی امکان بروز حادثه جانی منجر می‌شود. اپل برندی قابل اعتماد و با قدمتی چند ده ساله در صنعت تولید وسایل الکترونیکی از جمله گوشی همراه‌ است. انواع گوشی‌های این شرکت تحت برند آیفون و در دسته‌های مختلف به بازار عرضه شده‌اند. آیفون 11 در سال 2019 به بازار عرضه شد و از طریق کارخانه‌های اپل در کشورهایی چون آمریکا، کانادا، چین و هنگ کنگ، به بازار عرضه گردید. تعویض باتری آیفون 11 اکنون مساله‌ای است که باید به آن پرداخت، چراکه به نقطه کاهش بازدهی و طول عمر باتری آیفون 11 نزدیک می‌شویم.

یک باتری خوب دارای ویژگی‌هایی چون امنیت در هنگام شارژ و استفاده، نگهداری بلند مدت انرژی و مقاوم در برابر ضربه است. وقتی یک باتری آیفون به عملکردی پائین‌تر از 80 درصد قابلیت اولیه خود می‌رسد، باید به فکر تعمیر یا تعویض آن بود. تعویض باتری آیفون 11 یک فعالیت تخصصی است که باید توسط تکنسین‌های مجاز و با تجربه در این حرفه انجام شود. در ایران،  قیمت تعویض باتری آیفون 11 عددی بالاتر از یک میلیون تومان است. هرچند انواع غیر اورجینال و با کیفیت پائین‌تر ممکن است ارزانتر به دست شما برسند. با این حال، برای حفظ امنیت خود و گوشی همراهتان، و بالا نگه‌داشتن سطح کارایی گوشی آیفون، حتما جنس اورجینال و با گارانتی تهیه کنید.

تعویض باتری آیفون 11

تعمیر باتری آیفون 11

وقتی بحث تعویض باتری آیفون 11 به میان می‌آید، آنچه مهم است تشخیص زمان درست انجام آن و انتخابی بین تعمیر یا تعویض باتری آیفون 11 است. اگرچه این باتری‌ها با استفاده از چسب‌های قوی و مخصوص به بدنه داخلی گوشی چسب می‌شوند، با این حال می‌توان آنها را جدا و در صورت امکان تعمیر کرد. تعمیر باتری آیفون 11 بسیار تخصصی است و هر کسی نمی‌تواند انجامش دهد. به طور ویژه، بازکردن بدنه اصلی گوشی و جدا کردن باتری، بسیار عملی حساس و نیازمند دقت بالایی است. اگر این عمل به درستی انجام نشود، و تعمیر باتری آیفون 11 توسط فردی ناشی انجام بگیرد، حتما به اجزای دیگر صدمه وارد می‌شود و باعث اعمال هزینه بالاتری به شما می‌شود.

در تعویض باتری آیفون 11 بسیار وسواس باشید. سعی کنید از برآورد خود سیستم عامل فعال در گوشی بهره ببرید، بازخورد باتری را نسبت به فعالیت‌های متفاوت بسنجید، زمان شارژ و دی‌شارژ گوشی را مدنظر قرار دهید و تغییرات در این ویژگی‌ها را به دقت مدنظر بگیرید. تعویض باتری آیفون 11 هزینه‌بر است و اگر امکان تعمیر آن وجود داشته باشد، حتما از این گزینه استفاده کنید، با این حال، باید از تخصص تعمیرکار مطمئن شوید و گوشی موبایل خود را در معرض تخریب بیشتر قرار ندهید.

قیمت تعویض باتری آیفون 11

بطور دقیق نمی‌شود قیمت تعویض باتری آیفون 11 را دریافت. دلیل اصلی این امر نوسان هر لحظه‌ای بازار تجهیزات الکتریکی، و بخصوص تجهیزات الکتریکی وارداتی است. همچنین، تعویض باتری آیفون 11 شامل دستمزد تعمیرکار می‌شود، که خود معادل درصد قابل توجهی از قیمت باتری است. بنابراین، عدد حدودی 1500 هزار تومان را به عنوان عدد تقریبی قیمت آن می‌توانید برآورد کنید. به این قیمت اضافه کنید، هزینه حمل و نقل و دلالی تعویض باتری آیفون 11. 

آیفون 11 یک گوشی گران قیمت است و تعویض و تعمیر قطعاتی چون باتری آن معمولا به صرفه است و شما را از صرف هزینه‌ی گزاف خرید یک گوشی معادل آن مبرا می‌کند. با این حال در زمان تعویض باتری آیفون 11 دقت کنید که قطعه‌ای اورجینال و با گارانتی را دریافت کنید، و حتما از یک تعمیرکار مجزا برای نصب آن بهره ببرید.

ضرورت نصب باتری اورجینال بر روی آیفون 11

در بخش قبلی ذکر کردیم که هنگام تعمیر آیفون 11 و نصب باتری باید باتری اورجینال را مورد استفاده قرار داداز آنجایی که تعداد زیادی از باتری های گوشی آیفون 11 موجود در بازار غیراصلی می باشند به همین جهت کار بسیار سختی است که بتوانیم باتری اصلی این گوشی را پیدا کنیم. حواستان باشد که تعداد زیادی از تعمیرکاران ادعا می کنند که باتری اصلی را بر روی آیفون 11 شما نصب می نمایند اما باتری نصب شده غیراصلی است. یکی از مهمترین نشانه های باتری غیر اورجینال این است که خیلی سریع شارژ آن خالی می شود و همچنین پس از مدت زمان کوتاهی کارکرد آن دچار اختلال می شود. لازم به ذکر است که نصب باتری غیراصلی و بی کیفیت خطراتی زیادی از قبیل انفجار باتری، ایجاد لرزش در موبایل و  بسیاری از مشکلات و خطرات دیگر را برای کاربران به دنبال دارد.

آیفون 11 در سال 2019 به بازار معرفی شد و با استقبال خوبی از جانب مشتریان همراه بود. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچی، باتری لیتیوم یونی 3110 میلی آمپر ساعت، دوربین 12 مگاپیکسل و 4 گیگ رم است. تعویض ال سی دی آیفون 11 زمانی انجام می‌شود که مانیتور گوشی بر اثر اصابت به جایی سخت و یا نوسانات برق در آن منطقه، دچار صدمه‌ای اساسی شده و امکان تعمیر وجود نداشته باشد. در واقع یکی از پر بسامدترین اتفاقات در این گوشی‌ها، شکستن ال سی دی آنهاست، چراکه صفحه‌ای بزرگ دارند و حمل و نقل آنها همیشه همراه است با افتادن‌ها و لیز خوردن‌ها.

هر پنل ال سی دی دارای قسمت‌های مختلفی است که عملکرد آن را درون گوشی تضمین می‌کنند. فریم پنل وظیفه نگهداشتن کل اجزا در یک چهارچوب محکم را دارد، ال سی دی و البته تاچ گوشی روی فریم سوار می‌شوند. توجه کنید که در زمان تعویض ال سی دی آیفون 11، و هر گوشی آیفون دیگر، در واقع تاچ و ال سی دی را همزمان برایتان عوض می‌کنند، چراکه امکان جداسازی این دو از هم عملا وجود ندارد. ال سی دی در واقع واحد پردازنده تصویر است، واحدی که داده‌های سی پی یو را به شکل تصویر نمایش می‌دهد.

قیمت ال سی دی آیفون 11، در بازه 1200 تا 3500 هزار تومان قرار دارد. دلیل اصلی اینکه قیمتی مشخص برای آن وجود ندارد، تفاوت در انواع موجود در بازار است. ال سی دی‌های موجود در بازار، بسته به کشور تولید کننده آنها، واسطه‌گری موجود در بازار گوشی، قیمت ارز و امثال اینها، قیمت‌های متفاوتی دارند. حتما قبل از خرید، در اینترنت انواع قیمت‌ها و ویژگی‌های مختلف ال سی دی را بررسی کنید تا بهترین انتخاب را در هنگام خرید داشته باشید.

تعویض ال سی دی آیفون 11

تعمیر ال سی دی آیفون 11

گاهی، بخصوص پس از ضربه خوردن گوشی، فریم یا گلس آسیب می‌بینند و به ال سی دی آسیب چندانی وارد نمی‌شود. در این حالت، تعمیر ال سی دی آیفون 11 ممکن است. اگر ال سی دی آیفون 11 شما درون فریم ثابت مانده و ضربه تنها اتصالات آن به بورد را قطع کرده، شما آدم خوش شانسی هستید چرا که تعمیر ال سی دی آیفون 11 برای این موارد امکان پذیر است و نیاز به پرداخت هزینه بالای تعویض ال سی دی آیفون 11 نیست.

تاکید می‌کنیم که اعمال تخصصی چون تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون 11 را به افراد مجرب بسپارید، چراکه تغییر کوچک در مدارها و اتصالات، و حتی صدمه به پیچ‌ها می‌توانند از هزینه تعویض ال سی دی آیفون 11 برایتان گرانتر تمام شود.

هزینه تعویض ال سی دی آیفون 11

چنانکه عنوان کردیم، بازه 1200 تا 3500 هزار تومان، بازه‌ای است که شما می‌توانید یک ال سی دی آیفون 11 را در بازار به این قیمت‌ها خریداری کنید. اگر قطعه اورجینال و با اصالت می‌خواهید، مطمئنا باید بالاترین هزینه تعویض ال سی دی آیفون 11 را پرداخت کنید. با این وجود، حتما از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید تا کالایی که دریافت می‌کنید از کیفیت مطلوب برخوردار باشد. خرید اینترنتی گزینه‌ای است که این روزها بسیار کاربردی شده است. اکثر وسایل الکتریکی مصرف کاربران عادی از طریق اینترنت خرید و فروش می‌شوند. با استفاده از وبسایت‌ها و صفحات شبکه‌های اجتماعی می‌توانید اطلاعات جامعی از کالاهای الکترونیکی دریافت کنید و با فراغ بال و سر فرصت کالای خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

مساله دیگر بحث گارانتی است. هزینه تعویض ال سی دی آیفون 11 بسیار بالاست و شما حتما باید ضمانتی از طرف فروشنده دریافت کنید. معمولا بازه‌های یک هفته تا ده روز را به عنوان زمان تست کردن و بررسی عملکرد قطعه در اختیار شما قرار می‌دهند تا در صورت بروز مشکل امکان عودت فراهم باشد. 

تعمیر آیفون 11

خدمات ارائه دهنده تعمیر آیفون 11

تعمیر آیفون 11 خدمات بسیار متنوعی را ارائه می دهد که برخی از آنها شامل رفع نمودن مشکل پایین آمدن سرعت اجرای برنامه ها، ریست فکتوری، عوض کردن گلس، ترمیم اسپیکر و میکروفن، عوض کردن فلت نمایشگر و مواردی از این قبیل می شود.  به علاوه تعمیرات بخش های گوناگون آیفون هم به عنوان خدمات تعمیر آیفون به حساب می آید. همچنین باید گفته شود که نمایندگی تعمیرات آیفون در بخش های تخصصی خود مهمترین و ضروری ترین خدمات را در اختیار مشتریان قرار می دهند. این مرکز از جمله واحدهایی می باشد که در ایران به عنوان مجهزترین مرکز تعمیرات انواع مدل های گوشی اپل شناخته شده است. چون گوشی آیفون 11 قیمت ارزانی ندارد این مرکز آن را به طور دقیق بررسی می کند و تعمیر آیفون 11 و تعویض قطعات معیوب آن را با استفاده از قطعات اورجینال و با مناسب ترین قیمت انجام خواهد داد.

در مقاله ای که خواندید در مورد تعمیر آیفون 11 صحبت کردیم. در حال حاضر گوشی آیفون 11 جزو محبوب ترین گوشی های موجود در بازار محسوب می شود که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد و توانسته فروش بسیار بالایی را به خود اختصاص دهد. همه ما می دانیم این گوشی دارای کارایی و کیفیت بالایی می باشد. ولی نباید فراموش کنید که بالا بودن کیفیت گوشی به این معنا نیست که عملکرد ان دچار اختلال نمی شود. اگر قاپ پشت، گلس یا شیشه، باتری و تاچ و دوربین و ال سی دی آیفون 11 و سایر قطعات آن صدمه دید به منظور رفع مشکل و عیب آن حتما به مراکز یا نمایندگی تعمیرات آیفون مراجعه کنید. لازم است بگوییم که قیمت تعمیر آیفون 11 توسط این مراکز براساس نوع مشکل و قطعه معیوب گوشی مشخص می گردد.

خدمات اپل آچار