تعویض باتری آیفون 11

تعویض باتری آیفون 11

باتری گوشی همراه شما یکی از اصلی‌ترین اجزای تشکیل دهنده آن است. کیفیت و عملکرد درست این قسمت بسیار مهم است و اختلال در آن به اختلال در بازدهی و حتی امکان بروز حادثه جانی منجر می‌شود. اپل برندی قابل اعتماد و با قدمتی چند ده ساله در صنعت تولید وسایل الکترونیکی از جمله گوشی همراه‌ است. انواع گوشی‌های این شرکت تحت برند آیفون و در دسته‌های مختلف به بازار عرضه شده‌اند. آیفون 11 در سال 2019 به بازار عرضه شد و از طریق کارخانه‌های اپل در کشورهایی چون آمریکا، کانادا، چین و هنگ کنگ، به بازار عرضه گردید. تعویض باتری آیفون 11 اکنون مساله‌ای است که باید به آن پرداخت، چراکه به نقطه کاهش بازدهی و طول عمر باتری آیفون 11 نزدیک می‌شویم.

یک باتری خوب دارای ویژگی‌هایی چون امنیت در هنگام شارژ و استفاده، نگهداری بلند مدت انرژی و مقاوم در برابر ضربه است. وقتی یک باتری آیفون به عملکردی پائین‌تر از 80 درصد قابلیت اولیه خود می‌رسد، باید به فکر تعمیر یا تعویض آن بود. تعویض باتری آیفون 11 یک فعالیت تخصصی است که باید توسط تکنسین‌های مجاز و با تجربه در این حرفه انجام شود. در ایران،  قیمت تعویض باتری آیفون 11 عددی بالاتر از یک میلیون تومان است. هرچند انواع غیر اورجینال و با کیفیت پائین‌تر ممکن است ارزانتر به دست شما برسند. با این حال، برای حفظ امنیت خود و گوشی همراهتان، و بالا نگه‌داشتن سطح کارایی گوشی آیفون، حتما جنس اورجینال و با گارانتی تهیه کنید.

تعویض باتری آیفون 11

تعمیر باتری آیفون 11

وقتی بحث تعویض باتری آیفون 11 به میان می‌آید، آنچه مهم است تشخیص زمان درست انجام آن و انتخابی بین تعمیر یا تعویض باتری آیفون 11 است. اگرچه این باتری‌ها با استفاده از چسب‌های قوی و مخصوص به بدنه داخلی گوشی چسب می‌شوند، با این حال می‌توان آنها را جدا و در صورت امکان تعمیر کرد. تعمیر باتری آیفون 11 بسیار تخصصی است و هر کسی نمی‌تواند انجامش دهد. به طور ویژه، بازکردن بدنه اصلی گوشی و جدا کردن باتری، بسیار عملی حساس و نیازمند دقت بالایی است. اگر این عمل به درستی انجام نشود، و تعمیر باتری آیفون 11 توسط فردی ناشی انجام بگیرد، حتما به اجزای دیگر صدمه وارد می‌شود و باعث اعمال هزینه بالاتری به شما می‌شود. برای تعویض باتری آیفون 11 پرومکس کلیک کنید.

در تعویض باتری آیفون 11 بسیار وسواس باشید. سعی کنید از برآورد خود سیستم عامل فعال در گوشی بهره ببرید، بازخورد باتری را نسبت به فعالیت‌های متفاوت بسنجید، زمان شارژ و دی‌شارژ گوشی را مدنظر قرار دهید و تغییرات در این ویژگی‌ها را به دقت مدنظر بگیرید. تعویض باتری آیفون 11 هزینه‌بر است و اگر امکان تعمیر آن وجود داشته باشد، حتما از این گزینه استفاده کنید، با این حال، باید از تخصص تعمیرکار مطمئن شوید و گوشی موبایل خود را در معرض تخریب بیشتر قرار ندهید.

قیمت تعویض باتری آیفون 11

بطور دقیق نمی‌شود قیمت تعویض باتری آیفون 11 را دریافت. دلیل اصلی این امر نوسان هر لحظه‌ای بازار تجهیزات الکتریکی، و بخصوص تجهیزات الکتریکی وارداتی است. همچنین، تعویض باتری آیفون 11 شامل دستمزد تعمیرکار می‌شود، که خود معادل درصد قابل توجهی از قیمت باتری است. بنابراین، عدد حدودی 1500 هزار تومان را به عنوان عدد تقریبی قیمت آن می‌توانید برآورد کنید. به این قیمت اضافه کنید، هزینه حمل و نقل و دلالی تعویض باتری آیفون 11. 

آیفون 11 یک گوشی گران قیمت است و تعویض و تعمیر قطعاتی چون باتری آن معمولا به صرفه است و شما را از صرف هزینه‌ی گزاف خرید یک گوشی معادل آن مبرا می‌کند. با این حال در زمان تعویض باتری آیفون 11 دقت کنید که قطعه‌ای اورجینال و با گارانتی را دریافت کنید، و حتما از یک تعمیرکار مجزا برای نصب آن بهره ببرید.

خدمات اپل آچار