تعمیر و تعویض باتری آیفون 11 پرومکس

تعویض باتری آیفون 11 پرومکس

آیفون 11 پرومکس در سال 2019 به بازار عرضه شد. دوربین 12 مگاپیکسلی قوی، صفحه مانیتور 6.5 اینچی و باتری لیتیوم یونی 3969 از جمله خصوصیات این گوشی است. از جمله ویژگی‌های جالب دیگری که آیفون 11 پرومکس دارد، مقاومت آن در برابر ضربه و در زیر آب است. این ویژگی‌ها به منبع تغذیه‌ی همیشه در دسترس و قدرتمند 3969 میلی آمپر ساعت وصل است. نیاز به تعویض باتری آیفون 11 پرومکس در سال‌های اخیر احساس شد، چراکه از تاریخ تولید محصول حدود 3 سال گذشته و شارژهای مکرر گوشی باعث شده کاربر از کارکرد باتری رضایت نداشته باشد و تمایل به تعویض باتری آیفون 11 پرومکس بیشتر از پیش ایجاد شود.

آیفون 11 پرومکس اسپیکرهای بسیار قوی هم دارد که خود باعث استفاده بیشتر از باتری می‌شوند. همچنین دوربین با کیفیت آن به کاربر حس خوب فیلمبرداری و عکاسی را منتقل می‌کند. تمام این ویژگی‌ها باعث شده که برق بیشتری مصرف شود و به همان میزان باتری بیشتر شارژ و دی-شارژ گردد. تعویض باتری آیفون 11 پرومکس بنابراین، یک ویژگی گریز ناپذیر این محصول است که بعد از چند سال استفاده از آن لازم به نظر می‌آید. این نوع باتری‌ها به تکنولوژی شارژ سریع مجهز هستند و با شارژر 18 آمپری شارژ می‌شوند. قیمت تعویض باتری آیفون 11 پرومکس شامل خرید آن، حدود 500 تا 1100 هزار تومان، و هزینه نصب توسط تعمیرکار، حدود 500 هزار تومان، است.

تعویض باتری آیفون 11 پرومکس

تعویض باتری آیفون 11 پرو مکس

هر زمان که برند اپل محصول جدیدی را به بازار معرفی می کند تمامی افراد در سراسر دنیا شگفت زده می شوند. زیرا این برند با ارائه محصولات جدید می تواند دنیای جدیدی را به روی تکنولوژی باز کند و همین امر باعث می شود تا افراد جنبه های جدید و غیر قابل وصفی از تکنولوژی را تجربه نمایند. 

یکی از مواردی که باعث شده است محصولات و گوشی های اپل مورد توجه قرار گیرند، ظرافت در طراحی آنهاست. اما این گوشی ها مانند تمامی گوشی های دیگر نیاز به تعویض قطعه دارند و تعویض باتری یکی از پرتکرارترین درخواست هاست. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در مورد تعویض باتری آیفون 11 پرو مکس در اختیار شما قرار دهیم. 

قیمت تعویض باتری آیفون 11 پرومکس

مطمئنا بارها به قسمت سلامت باتری در گوشی آیفون خود مراجعه کرده‌اید و با اعداد متغیر، و نزولی، زیر 100 مواجه شده‌اید. عدد کیفی سلامت باتری در واقع یک معیار مناسب برای آگاهی از میزان کارکرد و کارایی باتری آیفون است. عدد زیر 80 نشان از نیاز به تعویض باتری آیفون 11 پرومکس شما دارد. قیمت تعویض باتری آیفون 11 پرومکس، مثل هر قطعه الکترونیکی دیگر، بسیار پر نوسان است و به عامل‌های زیادی مثل ارزش دلار، کمیاب بودن قطعه، کشور تولید کننده و غیره بستگی دارد. برای تعویض باتری آیفون 11 کلیک کنید.

برای تعویض باتری آیفون 11 پرومکس خود، قبل از هرچیزی نیاز به خرید باتری با کیفیت دارید. برای خرید باتری آیفون، و هر قطعه دیگر از آن، حتما به یک نمایندگی یا عاملیت فروش معتبر گوشی‌های آیفون مراجعه کنید. به دلیل وجود انواع مختلف باتری با کیفیت‌های متفاوت، و عدم آگاهی شما از نوع اورجینال و باکیفیت، مراجعه به چنین مراکز آفلاین یا آنلاین بهترین انتخاب است. قیمت تعویض باتری آیفون 11 پرومکس چنانکه گفته شد، شامل هزینه نصب آن از طرف تعمیرکار نیز می‌شود که خود رقم حدودی 500 هزار تومان است.

تعمیر باتری آیفون 11 پرومکس

موارد زیادی در تخریب و پائین آمدن کارایی باتری گوشی‌های آیفون تاثیر گذارند، از آن جمله می‌توان به شارژ کردن‌های مکرر، ضربه خوردن گوشی، استفاده نکردن از گوشی برای زمان‌های طولانی، در معرض گرما و سرمای شدید قرار گرفتن، نوسانات برق و امثال اینها اشاره کرد. یک تعمیرکار مجرب می‌تواند تشخیص دهد که تعمیر باتری آیفون 11 پرومکس شما آیا امکان پذیر است یا خیر. 

تعمیر باتری آیفون 11 پرومکس، بسته به نوع صدمه‌ای که دیده، از روش‌های متعددی انجام می‌شود. به عنوان مثال و برای شرایطی که باتری گوشی زمان زیادی را بدون استفاده گذرانده، شوک الکتریکی گزینه‌ی مناسبی است. یک ولتاژ ناگهانی که با ورود به باتری باعث ایجاد جریان داخلی در آن و انفعال شیمیایی باتری می‌شود. تعویض باتری آیفون 11 پرومکس بسیار تخصصی است و هرگز نباید توسط شخص کاربر یا تکنسین دور ندیده‌ای انجام گیرد. تنها با باز و بسته کردنی غیر اصولی، ورود جریان نامناسب به مدار و اعمالی از این شکل، می‌توان صدمه‌ای همیشگی به گوشی آیفون زد.

ابتدا مشخص کنید که آیا گوشی شما به تعویض باتری نیاز دارد یا نه، اگر جواب بلی است! از یک عاملیت فروش معتبر برای خرید و از یک تعمیرکار دوره دیده برای تعویض باتری آیفون 11 پرومکس خود بهره ببرید. هرگز خود وارد عمل نشوید و از این طریق به گوشیتان صدمه بیشتری وارد نکنید.

در محصولات اپل از چه باتری استفاده می شود؟

برند اپل از با کیفیت ترین قطعات در موبایل های خود استفاده می کند. همین امر یکی دیگر از دلایل برتری محصولات این برند در مقایسه با برندهای دیگر است. برند اپل در گوشی های خود از باتری لیتیوم استفاده می کند. این باتری طول عمر بالایی دارد و می تواند بر کیفیت گوشی های اپل اثر بگذارد. به طور کلی، اگر از گوشی های موبایل به خوبی مراقبت کنید، طول عمر این گوشی ها 5 تا 7 سال است. اما اگر از این گوشی ها به خوبی استفاده نکنید، طول عمر آنها کاهش پیدا می کند و خراب می شوند. در نتیجه، کارشناسان توصیه می کنند به راهکارهای مراقبت از گوشی های آیفون توجه داشته باشید. 

چرا باتری گوشی های آیفون خراب می شود؟

کسانی که برای تعویض باتری آیفون 11 پرو مکس اقدام می کنند همواره در این باره سوال می پرسند چه عواملی باعث خرابی گوشی های آیفون می شوند. یکی از مهمترین دلایلی که می تواند به باتری های آیفون آسیب برساند عدم توجه به درست شارژ کردن این گوشی هاست. بسیاری از افراد زمانی که شارژ گوشی شان به 10 درصد و یا کمتر رسیده است، برای شارژ کردن آن اقدام می کنند. 

اما باید بدانید این کار باعث می شود فشار زیادی به باتری گوشی های موبایل وارد شود و حتی طول عمر آنها را کاهش می دهد. شما باید زمانی که شارژ گوشی شما در سی و یا چهل درصد است دوباره گوشی خود را شارژ کنید و تا زمانی که صد در صد کامل نشده است، آن را شارژ ننمایید. 

آیا گرما به گوشی های آیفون آسیب می رساند؟

یکی از دلایلی که باعث می شود افراد برای تعویض باتری آیفون 11 پرو مکس اقدام کنند قرار گیری این گوشی ها در مجاورت با گرماست. هیچ چیز مانند گرما نمی تواند به باتری لیتیوم آسیب برساند. برخی از افراد به این موضوع بی توجه هستند و گوشی های خود را پشت پنجره، نزدیک گاز و یا در گرما قرار می دهند. این امر باعث می شود که عملکرد گوشی ها تحت تاثیر قرار گیرد و دیگر به خوبی کار نکند. همچنین، باید بدانید گرما نه تنها به باتری گوشی های آیفون آسیب می رساند، بلکه قطعات دیگر را نیز خراب می کند. 

آیا ضربه باعث خراب شدن باتری آیفون می شود؟

ضربه دیدن به گوشی آیفون می تواند باعث خراب شدن باتری شود و طول عمر آن را کاهش می دهد. در نتیجه، افراد برای تعویض باتری آیفون 11 پرو مکس مراجعه می کنند. اما باید در همینجا به این موضوع اشاره کنیم ضربه همیشه باعث خراب شدن باتری آیفون نمی شود. شدت ضربه و مدلی که به گوشی وارد می شود می تواند عملکرد باتری را تحت تاثیر قرار دهد. به همین دلیل، زمانی که گوشی تان آسیب دید، باید آن را به یک مرکز تعمیر تخصصی ببرید و از سلامت بودن قسمت های مختلف آن مطمئن شوید. 

آیا محصولات اپل گارانتی دارد؟

شاید بتوان گفت یکی از پرتکرارترین سوالاتی که در مورد تعویض باتری آیفون 11 پرو مکس پرسیده می شود در این باره است که آیا محصولات اپل گارانتی دارند. پاسخ به این سوال مثبت است. کمپانی اپل به نیازهای کاربرانش توجه ویژه ای دارد و با ارائه گارانتی تلاش می کند تا به آنها اطمینان دهد که آنها در خرید بهترین محصول هستند. اما باید بدانید خرید محصولات اپل برای ایرانی ها در سراسر ایران تحریم است. در نتیجه، امکان استفاده از این گارانتی در ایران وجود ندارد. 

آموزش تعویض باتری آیفون 11 پرو مکس

سوالات زیادی در مورد آموزش تعویض باتری آیفون 11 پرو مکس پرسیده می شود. باید بدانید آموزش تعویض باتری آیفون 11 پرو مکس یک آموزش تخصصی است و شما باید به مراکز معتبر برای آموزش مراجعه کنید. زیرا برای تعویض باتری ابتدا باید قاب را جدا کنید و جداسازی قاب پروسه بسیار پیچیده ای است. همانطور که در ابتدای این متن به آن اشاره کردیم گوشی آیفون ساختار بسیار ظریفی دارد و باید با دقت جدا شود.

 به طور مثال پس از آنکه پیچ های قاب جدا شدند باید به آیفون گرما داده شود تا چسب های آن جدا شوند. به همین دلیل کسانی که می خواهند برای آموزش تعویض باتری آیفون 11 پرو مکس اقدام کنند باید پس از یادگیری زیر نظر افراد متخصص کار کنند تا بتوانند این کار را بیاموزند. 

قیمت باتری آیفون 11 پرو مکس

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد تعویض باتری آیفون 11 پرو مکس در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید گوشی های آیفون طراحی ظریف و حساسی دارند و باید به خوبی از آنها نگهداری شود. این گوشی ها نباید در نزدیکی حرارت گرفته شوند و باید بر طبق اصول شارژ شوند. در این گوشی ها از باتری لیتیوم استفاده می شود و این باتری ها از با کیفیت ترین محصولاتی هستند که در بازار موجودند. همچنین، باید مراقب باشید تا به گوشی ضربه وارد نشود. زیرا گاهی ضربه به باتری گوشی آسیب می رساند. 

سوالات زیادی در مورد تعویض باتری آیفون 11 پرو مکس پرسیده می شود. با توجه به این موضوع که این محصولات وارداتی هستند، نوسانات دلار می تواند بر قیمت آنها اثر بگذارد. برای اطلاع از تعویض باتری آیفون 11 پرو مکس می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. 

خدمات اپل آچار