تعویض باتری آیفون ایکس اس iPhone XS

تعویض باتری آیفون ایکس اس

آیفون ایکس اس ورژن پیشرفه‌تر آیفون ایکس ، یا همان آیفون 10، است. این گوشی در سال معرفی آن، جزء گوشی‌ها با باتری بسیار قوی بود، باتری با قدرت 2716 میلی آمپر ساعت. تعویض باتری آیفون ایکس اس به طور مشخص، ترکیبی است از تکنولوژی و مهارت. تکنولوژی موجود در باتری‌های اورجینالی که قرار است توسط دستان ماهر تعمیرکاران متخصص در بورد گوشی قرار بگیرد. به هیچ وجه تلاش نکنید، بخصوص بعد از دیدن یک ویدیو آموزشی در این باره، که تعویض باتری آیفون ایکس اس را خودتان انجام بدهید. این یک اشتباه استراتژیک است که اکثر دارندگان گوشی‌های همراه مرتکب می‌شوند؛ آنچه نتیجه می‌شود یک دستگاه صدمه دیده با باتری‌ای است که درست جا نیافتاده و هیچ عملکردی جز اشغال فضای داخلی گوشی ندارد.

عرضه آیفون ایکس اس در سال 2018 صورت گرفت، در این ورژن از گوشی‌های همراه، تفاوت چندانی با یکی قبلتر ( آیفون ایکس) وجود نداشت، شاید تنها در حد باتری گوشی که به شکل قابل توجهی تقویت شده بود. زمان تعویض باتری آیفون ایکس اس نکته بعدی است که باید به طور ویژه به آن پرداخت در زمان مناسب و قبل از ایجاد خسارت در گوشی همراه انجام گیرد. وقتی کارایی باتری پائین می‌آید، عملکرد کل سیستم عامل دچار اختلال می‌شود. در صورتی که قصد تعویض باتری آیفون XS Max را دارید به اپل آچار مراجعه کنید.

تعویض باتری آیفون ایکس اس

تعویض باتری آیفون ایکس اس iPhone XS

مثل اکثر آدمهایی که گوشی دارند و به تناسب آن خود را متخصص تعویض و تعمیر می‌دانند، نباشید. تعمیر باتری آیفون XS یک حرفه بسیار تخصصی است که در آن کوچکترین اشتباه‌ها به یک مشکل بنیادی می‌انجامد. به عنوان مثل در هنگام تعمیر باتری آیفون XS  ممکن است یکی از اتصالات قطعات داخلی مختل شود؛ این امر باعث اختلال در کل اجزای گوشی می‌گردد. تعویض باتری ایکس اس باید آن زمانی انجام شود که دیگر امیدی به بازگرداندن باتری گوشی به چرخه فعالیت وجود ندارد و روش‌های مانند شوک دادن و لحیم‌کاری دردی را دوا نمی‌کنند. در صورتی که قصد تعویض باتری آیفون ایکس را دارید کلیک کنید.

در ایران فروشگاه‌ها و تعمیرکاران تخصصی و دارای گواهینامه‌ای هستند که فروش و تعمیرات گوشی‌های آیفون را انجام می‌دهند. تعمیر و تعویض باتری آیفون XS را با پروژه مدرسه اشتباه نگیرید و با اشتباهی کوچک، ضرر مالی بزرگی به خود وارد نکنید. متاسفانه یا خوشبختانه، امروز ویدیوهای آموزشی از هر دسته و برای هر وسیله‌ای در فضاهای اشتراکی مانند یوتیوب وجود دارند، از آن جمله ویدیوهای مرتبط با تعمیر گوشی‌های موبایل است. جستوجوی اصطلاح تعویض باتری آیفون XS حتما نتایجی را به همراه خواهد داشت که شمارا وسوسه می‌کند خود دست به تعمیر یا تعویض باتری آیفون ایکس اس بزنید. مطمئن باشید در 99 درصد موارد با شکست مواجه می‌شوید و ضرری غیرقابل بازگشت را به گوشی گرانبهای خود وارد کرده‌اید.

قیمت تعویض باتری آیفون ایکس اس 

زمان تعویض بازار همان و  بی شمار انواع قیمت تعویض باتری آیفون ایکس اس پیش روی شما همان. قیمت تعویض باتری آیفون ایکس به پارمترهای زیادی بستگی دارد که از آن جمله می‌توان به کشور مبدا باتری، اورجینال یا های کپی بودن باتری، تعویض باتری توسط افراد متخصص و امثال اینها اشاره کرد. تعویض باتری آیفون ایکس اس یک فرایند زمان‌بر  و نیازمند تامل و تمرکز فراون است. قیمت تعویض باتری به اضافه دستمزد تعمیرکار، هزینه‌ای است که گوشی با قابلیت و توان بالای ایکس اس را بار دیگر به دستان شما باز می‌گرداند.

حتما از شرکت‌هایی باتری تهیه کنید که باتری را با گارانتی معتبر عرضه می‌کنند. در صورتی که امکان تهیه باتری از نمایندگی اصلی شرکت اپل وجود داشته باشد، حتما آنجا را گزینه اول در نظر بگیرید و هرگز وقت و انرژی خود را صرف پیدا کردن فروشگاه یا تعمیرکاری برای تعویض باتری آیفون ایکس اس خرج نکنید.

به طور کلی، تعویض باتری آیفون ایکس اس تنها زمانی باید انجام شود که از کاهش قابل توجه عملکرد باتری اطمینان حاصل کرده‌اید. عمل تعمیر یا تعویض باتری آیفون ایکس اس، نسبت به خرید گوشی نو با قابلیت مشابه، بسیار به صرفه است. حتما از شرکت‌ها و تعمیرکاران معتبر برای خرید و تعویض باتری آیفون خود بهره بگیرید.

خدمات اپل آچار