تعمیرات ایفون 5

تعمیرات ایفون 5

اگر شما نیز مشکلاتی سخت افزاری و نرم افزاری در آیفون 5 بدون گارانتی خود دارید و می خواهید نحوه تعمیرات ایفون 5 را بدانید، تا انتها با آموزش تعمیرات اپل همراه باشید. چه صفحه نمایش شکسته، باتری خراب، دکمه پاور گیر کرده یا چیز دیگری، تقریباً هر چیزی را می توان با ابزارها، قطعات، دستورالعمل های مناسب و کمی عزم راسخ برطرف کرد.

تعمیرات ایفون 5

چگونه صفحه نمایش شکسته ایفون 5 را تعمیر کنیم؟

یک آیفون 5 با صفحه نمایش شکسته دارید؟ صفحه نمایش های شکسته هرگز تحت ضمانت استاندارد AppleCare نیستند و اگر AppleCare+ را انتخاب نکرده اید، جایگزینی iPhone 5 می تواند چند صد دلار هزینه داشته باشد. با این حال، یک صفحه نمایش جایگزین به خودی خود آنقدر گران نیست. تعویض صفحه نمایش آیفون 5 تنها چند دقیقه طول می کشد و بر خلاف نسخه قبلی، آیفون 4s، یکی از تعمیرات آسان تر برای انجام آن است. تعمیر آیفون در اپل آچار به صورت تخصصی انجام می گردد.

نحوه تعمیرات ایفون 5 و تعویض باتری

آیفون 5 تقریباً 2 ساله است و این بدان معناست که باتری احتمالاً شروع به نشان دادن سن خود می کند. چه آیفون 5 شما بیش از حد داغ شود یا مانند گذشته شارژ نداشته باشد، یک باتری جایگزین می تواند هر دو مشکل را حل کند. یکی دیگر از مشکلات رایج بسیاری از کاربران آیفون 5 این است که تلفن آنها به طور تصادفی بین 20 تا 40 درصد عمر باتری خاموش می شود و تا زمانی که به برق وصل نشود دوباره روشن نمی شود. باتری جایگزین خوشبختانه، این یکی دیگر از تعمیرات فوق العاده ساده برای انجام است!

تعمیرات ایفون 5 و تعمیر یک دکمه پاور گیر کرده یا شکسته

دکمه پاور از زمان معرفی آیفون 4 به یک نقطه دردناک آیفون تبدیل شده است. با این حال، به نظر می رسد آیفون 5 حتی بیشتر مستعد خرابی دکمه های پاور است. برای تعمیرات تخصصی اپل با اپل آچار تماس بگیرید.

مانند دکمه پاور، دکمه های هوم یکی دیگر از مشکلات بسیاری از دارندگان آیفون است. پس از همه، این یکی از تنها 2 دکمه است که به طور منظم استفاده می شود. در حالی که به نظر می رسد دارندگان آیفون 5 به اندازه آیفون 4 و آیفون 4s مستعد مشکلات دکمه هوم نیستند، هنوز هم هر از گاهی این اتفاق می افتد. معمولاً علائم یک دکمه Home بد شامل دو ضربه زدن است که به عنوان یک ضربه ثبت می شود، احساس اسفنجی نرم، یا در موارد شدید، دکمه Home اصلاً کار نمی کند. اگر هر یک از آن‌ها شبیه شماست، کابل دکمه Home را جایگزین کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیر شود!

نحوه تعمیرات ایفون 5| خرابی پورت شارژ یا جک هدفون در آیفون 5

آیفون 5 داک لایتنینگ را برای شارژ معرفی کرد. دیگر لازم نیست به یاد داشته باشیم که سیم خود را به چه طریقی وصل کنیم و قطعات متحرک کمتری برای شکستن وجود دارد. با این حال، خوردگی ناشی از رطوبت هنوز هم می تواند اتفاق بیفتد و قطعات همچنان ممکن است خراب شوند. مجموعه داک در آیفون 5 شامل پورت شارژ و جک هدفون است. بنابراین اگر با مشکلاتی از جمله شارژ نشدن آیفون 5، پخش نشدن صدا با هدفون وصل شده یا شارژ متناوب مواجه هستید، پیوند موجود در راهنمای کامل را برای تعویض کل مجموعه کلیک کنید.

تعمیرات ایفون 5

تعمـیرات آیفون 5 | نحوه تعویض آنتن وای فای در آیفون 5

ما داده های زیادی را در آیفون های خود مصرف می کنیم و این باعث می شود آنتن وای فای بسیار مهم باشد. بدون آن، می توان انواع هزینه های حامل را برای استفاده از داده جمع آوری کرد. یک آنتن وای فای شکسته در آیفون 5 می تواند به طرق مختلف از جمله عدم وجود سیگنال وای فای یا عدم توانایی در مکان یابی شبکه های بی سیم و عدم امکان اتصال به شبکه به هیچ وجه ظاهر شود. در موارد نادر، برخی از افراد توانسته‌اند با موفقیت به شبکه متصل شوند، اما داده‌ها هرگز بارگیری نمی‌شوند. اگر هر یک از این سناریوها شبیه چیزی است که تجربه می کنید، تعویض آنتن وای فای می تواند مشکل را برطرف کند.

تعمـیرات آیفون 5 | نحوه تعمیر گوشی شکسته در آیفون 5

گوشی ایفون 5 در پشت مجموعه صفحه نمایش قرار دارد. وقتی در حال تماس تلفنی هستید، این همان چیزی است که به تماس گیرندگان گوش می دهید و نباید با بلندگوی بلند اشتباه گرفته شود. اگه تو هستی

اگر صدای اعوجاج را تجربه کنید یا وقتی افراد صحبت می‌کنند نمی‌شنوید، ممکن است به یک مجموعه گوشی جایگزین نیاز داشته باشید.

تعمـیرات آیفون 5 | نحوه تعمیر بلندگوی بلند در آیفون 5

بخشی دیگر از صدایی که در آیفون 5 می شنویم به بلندگوی بلندگو کمک می کند. این چیزی است که وقتی هدفون به برق وصل نیست موسیقی پخش می‌کند، زنگ‌های هشدار صوتی پخش می‌کند و تماس‌گیرندگان ما را از طریق بلندگو پخش می‌کند. بسیاری از چیزها ممکن است در بلندگوی تلفن به خطا برود، از جمله صداهای تحریف شده، صدای متناوب، و در شدیدترین موارد، بدون صدا. اگر هر یک از این سناریوها چیزی است که شما تجربه می کنید، ممکن است به یک بلندگوی بلند جدید نیاز داشته باشید.

تعمـیرات آیفون 5 | نحوه تعمیر دوربین FaceTime در آیفون 5

دوربین جلو یا FaceTime در آیفون 5 همان چیزی است که برای گرفتن سلفی، استفاده از فیلم FaceTime و موارد دیگر استفاده می کنیم. مانند هر قطعه سخت افزاری، می تواند مستعد خرابی نیز باشد. علائم خرابی دوربین FaceTime معمولاً شامل خطوط روی صفحه است، اما فقط با فعال شدن دوربین جلو یا صفحه سیاه هنگام چرخش برای استفاده از دوربین جلو. در موارد نادر، ممکن است پیکسل‌سازی تصادفی اتفاق بیفتد یا خود برنامه دوربین هنگام تلاش برای استفاده از دوربین FaceTime مسدود شود.

آیفون ۵ نسل ششم معرفی شده از گوشی‌های هوشمندی است که توسط شرکت اپل ساخته‌شده‌است. آیفون ۵ در تاریخ ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۲ در جریان کنفرانس اپل در سان فرانسیسکو معرفی شد. این گوشی با مشکلات متعددی مواجه است که در این مطلب به آن ها اشاره کردیم و نحوه رفع آن ها را گفتیم.

خدمات اپل آچار