تعمیر و تعویض باتری آیفون 6 اس iphone 6s

تعویض باتری آیفون 6 اس

آیفون 6s، کلاس پرطرفداری از گوشی‌های آیفون که در سال 2015 به بازار معرفی شد. این گوشی خوش فرم، دارای فریم آلمینیومی، وزنی در حدود 143 گرم، پردازش‌گری با قدرت 1.83 گیگاهرتز و سیستم IOS 15 است. باتری آیفون 6s، در زمان عرضه، بسیار قوی بود و قابلیت 14 ساعت مکالمه مداوم را داشت. پس از گذشت چند سال از معرفی آن به بازار، تعویض باتری آیفون 6 اس از دغدغه‌های اصلی صاحبان آن شده است. تعویض باتری آیفون 6 اس به دلیل پرس بودن محافظ و چسب‌کاری قوی اعمال شده پشت گوشی، نیاز به دقت و تخصص بالایی دارد.

باتری‌ همیشه نقشی حیاتی در کیفیت گوشی‌های موبایل داشته است. در واقع، نیاز به استفاده از گوشی برای ساعات مداوم و به‌روز شدن و اضافه شدن اپلیکیشن‌های مختلف با گرافیک‌های بالا، نیاز به باتری قدرتمند در گوشی‌ها را بیشتر جلوه داده است. آیفون برندی پرطرفدار و خوش نام است و بسیاری از دارندگان انواع قدیمی آن، بسیار به گوشی موبایل خود وابسته و برای نگهداری آن تا سرحد امکان تلاش می‌کنند. تعویض باتری آیفون 6 اس از آن جمله تلاش‌ها برای زنده نگه داشتن آیفون‌‌ نسل‌‌های قدیمی‌تر است. آیفون 6s بسیار زیبا و با استحکام زیادی است، این گوشی به‌طور ویژه و برای تماشای ویدیوها و بازی طراحی شده بود. بنابراین مانیتور بزرگ آن به انرژی الکتریکی و در نتیجه باتری قوی‌تری نیاز دارد. برای تعویض باتری آیفون 6 پلاس کلیک کنید.

باتری‌های آیفون معمولا دارای قدرت متوسط و با طول عمر بلندی هستند. از جمله خصیصه‌های گوشی‌های آیفون نیاز آنها به شارژ شدن‌های زیاد و از این طریق، کاهش طول عمر باتری است. تعمیر باتری آیفون 6 اس گزینه‌ای است که بعد از مدتی به ذهن کاربر آن می‌خورد و با کاهش سرعت گوشی، اصرار این فکر افزایش می‌یابد. اما آیا تعمیر یا تعویض باتری آیفون 6s ارزش هزینه‌ای که می‌کنید را دارد، یا فقط هزینه‌ای اضافی است؟

تعویض باتری آیفون 6 اس

هزینه تعویض باتری آیفون 6 اس

بسته به اینکه از کجا باتری آیفون 6 اس خود را تهیه کنید، هزینه تعویض باتری آیفون 6s می‌تواند بسیار متغیر باشد. وبسایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر لوازم جانبی آیفون باید اولین انتخاب شما در هنگام خرید باتری باشند. هزینه تعویض باتری آیفون 6 اس شاید تفاوت چندانی با هزینه تعمیر باتری آیفون 6s نداشته باشد. در واقع اگر هوشیار نباشید، هزینه تعمیر می‌تواند حتی گرانتر تمام شود و در صورت انجام توسط یک آدم غیرمتخصص، ضرر جبران نشدنی به گوشیتان وارد کند. 

در بازار گوشی‌های آیفون، انواع چینی، تایوانی، هندی و… از باتری‌های آیفون وجود دارند. تعویض باتری آیفون 6s با یک نمونه اورجینال آن بهترین حالت است. قیمت نوع اورجینال مطمئنا بالاتر است و نیاز به اطمینان از اصل بودن آن اولین نکته در هنگام خرید است. تنها به صرف خرید با قیمت پائین، باتری با کیفیت و طول عمر بسیار کم برای گوشیتان نخرید. گوشی آیفون 6s از انواع پرسی و با کلی چسب‌کاری‌های داخلی است، بنابراین در هنگام تعویض باتری آیفون 6s بسیار دقت کنید چه باتری خریداری می‌کنید تا هزینه تعویض دوباره و ریسک آسیب به قطعات دیگر را متحمل نشوید. 

تعمیر و تعویض باتری آیفون 6 اس

مطمئنا تعمیر باتری آیفون 6s از تعویض آن تخصصی‌تر است. با این حال، اگر از اورجینال نبودن باتری‌هایی که می‌خواهید از بین آنها انتخاب کنید مطمئن نیستید، شاید تعمیر باتری آیفون 6 اس انتخاب معقولی باشد. تعمیر باتری اما همراه است با ریسک‌هایی چون تغییر موقعیت اجزای دیگر گوشی، قطع شدن اتصالات، شکسته شدن پین‌ها و… برای پیشگیری از مشکلاتی این‌چنین، حتما از یک نمایندگی یا تعمیرکار قابل اطمینان برای تعمیر یا تعویض باتری آیفون 6s خود بهره ببرید. تعمیرات آیفون 6 در اپل آچار

در نهایت، باید گفت که تعویض باتری آیفون به پارامترهای زیادی مثل طول بازه استفاده از گوشی، میزان کارایی باتری، نوع استفاده شما از گوشی همراه و پارامترهایی از این دست وابسته است. اگر از نوع باتری و با کیفیت بودن آن اطمینان دارید، خرید و تعویض باتری جان تازه‌ای به گوشیتان می‌دهد و می‌توانید تا مدت‌ها از نیاز به خرید گوشی جدید مبرا باشید.

خدمات اپل آچار