تعویض باتری آیفون ایکس iPhone X

تعویض باتری آیفون ایکس

تعویض باتری آیفون ایکس با گذشت زمانی 5 ساله از اولین تولیدات این محصول، بیشتر و بیشتر شده است. آیفون ایکس یک گوشی پر قدرت با رم 3 گیگ، صفحه‌ای 5.8 اینچی، دوربین 12 مگاپیکسلی و البته یک باتری لیتیوم یونی 2716 میلی آمپری به عنوان منبع تغذیه این گوشی است. تعویض باتری آیفون ایکس ، مشابه اکثر گوشی‌های آیفون، به هیچ وجه آسان نیست و نیاز است که تو سط تکنسین متخصص انجام شود. هزینه تعویض باتری آیفون ایکس بنابراین، شامل خرید باتری و دستمزد تعمیرکار است. این هزینه به طور مشخص از مدل‌های 5، 6 و 7 آیفون بالاتر است. 

آیفون ایکس، یا آیفون 10، در سال 2017 به بازار گوشی‌های موبایل معرفی شد. این گوشی‌ها قدرت مناسب و گرافیک بالایی داشتند که نیازمند پشتیبانی از طرف یک باتری قوی برای تامین انرژی الکتریکی بود. باتری این گوشی‌ها قابلیت استفاده کاربر به صورت تماس، تماشای ویدیو، جستوجو در اینترنت و… را برای ساعت‌های زیادی تامین می‌کند. اگر شما نیاز به تعویض باتری آیفون ایکس خود دارید، به نکاتی که در ادامه بیان می‌کنیم توجه جدی داشته باشید تا با هزینه‌های بالای تعمیرات و حتی از کار افتادگی گوشیتان برای همیشه، مواجه نشوید. در صورتی که قصد تعویض باتری آیفون XS Max را دارید به اپل آچار مراجعه کنید.

تعویض باتری آیفون ایکس

تعویض باتری آیفون ایکس

تعویض باتری آیفون X ، چنانکه گفته شد هزینه‌بر است و گزینه تعمیر باتری آیفون X معقول به نظر می‌رسد. با این وجود، اگر می‌خواهید هزینه‌ای چندباره به شما اعمال نشود و پس از تعمیر باتری آیفون ایکس خود با مشکلات بیشتر مواجه نشوید، حتما این کار را به متخصصان آن بسپارید و خود برای تعمیر آن اقدام نکنید. تعمیر یا تعویض باتری آیفون ایکس نیازمند بازکردن قاب اصلی گوشی و استفاده از ابزارهای تخصصی است، تنها دیدن یک ویدیو در یوتیوب یا فضای مجازی چنین تخصصی را برای شما به ارمغان نمی‌آورد.

حتما سعی کنید پارامترهایی را که نشان دهنده زمان تعمیر یا تعویض باتری آیفون ایکس شماست به دقت بررسی کنید و در صورتی که هنوز به آن آستانه مورد نظر نرسیده است، اقدام به تعمیر یا تعویض آن نکنید. نکته بعدی گارانتی گوشی شماست، اگر گوشی آیفون شما هنوز گارانتی دارد، حتما تعمیرات و تعویض باتری آیفون ایکس خود را به تکنسین‌های مجازی بسپارید که از طرف شرکت‌های عامل تایید شده‌اند. باز کردن حتی یک پیچ توسط خود یا تعمیرکاری غیرمجاز منجر به لغو قرارداد تضمین کالا می‌شود. در صورتی که قصد تعویض باتری آیفون XS را دارید کلیک کنید.

قیمت تعمیر و تعویض باتری آیفون ایکس

قیمت تعویض باتری آیفون ایکس دو بخش دارد، خرید باتری و دستمزد تعمیرکار. این نوع باتری‌ها به طور میانگین قیمتی بین 800 تا 1500 هزار تومان دارند. البته باید توجه کنید که بسته به منشاء تولید باتری، قیمت‌ها بسیار متغیر هستند. قیمت تعویض باتری آیفون ایکس بنابراین، از پارمترهای زیادی تاثیر می‌گیرد و شما باید به تمام این پارامترها توجه کنید تا نتیجه نهایی به طور واقع در کیفیت استفاده از گوشی شما تاثیر گذاشته باشد و به رضایت مطلوبتان برسید.

نکته آخر اینکه، تعویض باتری آیفون ایکس ، مشابه هر خرید و یا تعمیر وسایل الکترونیکی دیگری، از هزینه‌های متفاوت در نقاط و زمان‌های متفاوت رنج می‌برد. به این معنی که، ممکن است در تهران و شهرستان شما دو قیمت بسیار متفاوت برای تعویض باتری آیفون ایکس را تجربه کنید. ما پیشنهاد می‌کنیم که از بازار اینترنتی و قیمت‌های آنلاین موجود بیشترین بهره را ببرید. کافی است چند دقیقه‌ای حوصله به خرج دهید و کمی جستوجو کنید تا بهترین قیمت‌ها و مدل‌های مختلف و میزان تضمین کیفیت آنها را بسنجید. گارانتی مساله دیگری است که در هنگام تعویض باتری آیفون ایکس باید به آن توجه داشته باشید. وقتی یک گارانتی معتبر خرید شما را تضمین کند، صدمات ناگهانی آتی شما را رنج نخواهند داد و پاسخگویی شرکت خود یک دلگرمی بسیار خوشایند است.

خدمات اپل آچار