تعمیر آیفون 8

تعمیر آیفون 8

اگر قصد تعمیر آیفون 8 را دارید بهتر است تا آخر مطلب با ما همراه باشید. بعد از آیفون ۷ آیفون ۸ وارد بازار شد. این درست در زمانی که کاربران آیفون انتظار یک شاهکار جدید از شرکت اپل را داشتند اتفاق افتاد. در این هنگام نسخه جدیدی از آیفون ارائه شده دارای مشکلاتی بود. بخش هایی از آیفون مانند باتری یا بخش صدا دارای ایراداتی بودند. البته آیفون ۸ یک سری نقاط قوتی نیز داشت. تعمیر آیفون 8 توسط متخصصین خبره و ماهر انجام می گیرد. در حقیقت تعمیر آیفون 8 پلاس، با دستگاه های خاص انجام گرفته و ...

رتبه دهی به این مطلب
اگر قصد تعمیر آیفون 8 را دارید بهتر است تا آخر مطلب با ما همراه باشید. بعد از آیفون ۷ آیفون ۸ وارد بازار شد. این درست در زمانی که کاربران آیفون انتظار یک شاهکار جدید از شرکت اپل را داشتند اتفاق افتاد. در این هنگام نسخه جدیدی از آیفون ارائه شده دارای مشکلاتی بود. بخش هایی از آیفون مانند باتری یا بخش صدا دارای ایراداتی بودند. البته آیفون ۸ یک سری نقاط قوتی نیز داشت. تعمیر آیفون 8 توسط متخصصین خبره و ماهر انجام می گیرد. در حقیقت تعمیر آیفون 8 پلاس، با دستگاه های خاص انجام گرفته و ممکن است زمان زیادی طول بکشد. ما در این مطلب شما را با نحوه تعمیر آیفون 8 آشنا می کنیم.

تعمیر آیفون 8

معرفی آیفون 8

گوشی آیفون ۸ قبلی خود یعنی آیفون ۷ تفاوت های بسیار زیادی دارد. منظور از تغییر، تغییرات ظاهری نیست چرا که بخش های دیگری را نیز شامل تغییر شده اند. به عنوان مثال گوشی آیفون ۸ در دو نسخه ارائه شده است و این دو نسخه دارای ۶۴ گیگ و ۲۵۶ گیگ حافظه هستند. آیفون ۸ همچنین صفحه نمایش ۴.۷ اینچی دارد. از بزرگترین ویژگی آیفون ۸ می توان به مقاومت بالا در برابر آب و گرد و خاک اشاره کرد. پردازنده این موبایلM11 بوده و یک تراشه های جدید و پرقدرت دارد. سرعت گوشی آیفون ۸ بسیار بالا بوده و دقت و کارایی گوشی مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. دوربین گوشی سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و دیافراگم ۱.۸ دارد. به همین دلیل می توان گفت دوربین قابلیت های بی نظیری داشته و می توان عکس های خارق العاده با آن گرفت. دوربین نگار این گوشی ۸ مگاپیکسل است. برای تعمیرات تخصصی اپل به اپل آچار مراجعه نمایید.

مشکلات iphone 8

آیفون ۸ از جمله بیشتری پرطرفدار در بازار بود، اما با توجه به مشکلاتی که داشت، موجب نارضایتی بسیاری از کاربران شد. از جمله مشکلاتی که در تعمیر آیفون 8 با آن مواجه شدیم خرابی برد آیفون بود. همانطور که می دانیم برد یک قطعه بسیار حساس بوده که اگر خراب شود، موجب می شود تا گوشی از کار افتاده و ایراد پیدا کند. به عنوان مثال از کار افتادن برد این دستگاه باعث شده تا قسمت های مختلفی مانند صدای آیفون ۸ اختلال پیدا کند. از دومین مشکل که در تعمیر آیفون 8 حائز اهمیت است، خرابی باتری آیفون است. یکی از مشکلات شایع و رایج در مورد گوشی آیفون ۸ خرابی باتری بود. اگر باتری خراب شد، باید در اسرع وقت تعمیر شود. البته علاوه بر باتری و برد مشکلات دیگری مانند باز نشدن اپلیکیشن ها یا نصب برنامه ها، ویروسی شدن گوشی، ایجاد اختلال در دوربین ، دانلود نشدن برنامه ها، عملکرد ضعیف تاچ گوشی و غیره از دیگر مشکلاتی بود که در آیفون ۸ وجود داشت. برای گذراندن دوره های آموزش تعمیرات اپل  کلیک کنید.

خدمات تعمیر آیفون 8

بسیاری از افراد به دلیل داشتن مشغله زیاد شغلی با کمبود زمان و وقت مواجه هستند، به همین دلیل امکان مراجعه حضوری برای تعمیر آیفون 8، یا رفع مشکلات گوشی را نداشته و به دنبال یک راه آسان برای تعمیر آیفون 8، هستند. خوشبختانه امروزه با هدف راحتی کاربران، این امکان فراهم شده تا همه افراد بتوانند به ساده ترین روش اقدام به تعمیر آیفون 8 کنند. تعمیر آیفون ۸ در محل زندگی شما این امکان را به شما می دهد که بتواند در صرف وقت خود صرفه جویی کنید. چرا که دیگر نیاز به مراجعه حضوری به تعمیرگاه نبوده و افراد می توانند مشکلات خود را در کوتاه ترین زمان برطرف کنند. لذا کاربران می توانند به نمایندگی مذکور تماس گرفته و گوشی آیفون ۸ خود را تعمیر کنند. بعد از تعمیر آیفون ۸، گوشی سر ساعت و در آدرس مذکور تحویل داده می شود.

تعمیر آیفون 8

تعمیر آیفون 8

همانطور که می دانیم گوشی های هوشمند اپل و دیگر گوشی ها از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و ظاهر یکدیگر متفاوت هستند، به همین دلیل تعمیر آیفون 8 نسبت به دیگر گوشی های اندرویدی تفاوت دارد. تعمیر اپل نیازمند حساسیت ها می باشد و این کار باید با دقت انجام گیرد. بسیاری از مشتریان نسبت به این موضوع شکایت دارند که گوشی آنها مشکل کمی داشته و هنگامی که آن را به تعمیرکار داده اند گوشی مذکور مشکلات بیشتری پیدا کرده است. دلیل چنین اتفاقی ماهر نبودن تکنسین تعمیرکار است. چرا که تعمیرکار آیفون ۸ باید دانش و مهارت کافی برای تعمیرات آیفون را داشته باشد و بتواند با بهترین روش آیفون ۸ را تعمیر کند. مرکز تعمیرات می تواند با تکیه بر دانش فنی و مهارت و دانش کافی تیم تعمیرکاران، گوشی آیفون را بهترین روش تعمیر کند.

در چه مواقعی تعمیر آیفون 8 مهم است؟

برخلاف دیگر گوشی های کمپانی اپل آیفون 8 دارای مشکلات ریز و درشت بود و پس از مدتی که وارد بزرگ شد نظرات منفی زیادی گرفت. کاربران در هنگام استفاده از آیفون گزارش هایی مربوط به وجود ایراد در بخش های مختلف گوشی داده اند. یکی از مشکلات بزرگ آیفون ۸ خرابی برد است. در هنگام خراب شدن برد تنها افراد ماهر می توانند آن را تعمیر کنند. اگر برد گوشی ایراد داشته باشد باعث ایجاد اختلال در عملکرد گوشی می شود. از جمله مواقعی که آیفون ۸ نیاز به تعمیر دارد می توان به کار نکردن دوربین یا خالی شدن باتری، شارژ نشدن گوشی، خرابی باتری و غیره اشاره کرد. در حقیقت تعمیر آیفون 8 به دلایل گوناگون انجام می گیرد. تعمیر گوشی آیفون 8 آب خورده با نهایت دقت انجام گرفته و گوشی توسط تکنسین ماهر تعمیر می شود. از دیگر مواردی که گوشی نیاز به تعمیر دارد می توان به دانلود نشدن برنامه و یا از کار افتادن تاچ و عملکرد ضعیف گوشی اشاره کرد.

تعمیر آیفون 8

تعویض گلس آیفون 8

گلس آیفون هشت همان شیشه محافظی است که بر روی تاچ ال سی دی وجود دارد. در بعضی اوقات ممکن است علت تعمیر آیفون 8، شکستگی glass باشد در این صورت گلس آیفون ۸ را تعویض می کنند. تعویض گلس آیفون ۸ مراحل گوناگونی دارد و باید با نهایت دقت انجام گیرد. از آنجایی که گلس آیفون ۸ یک صفحه محافظ بر روی گوشی بوده و از خرابی یا برخورد ضربات و اثر انگشت بر روی صفحه اصلی گوشی جلوگیری می کند لذا نقش بسیار مهمی داشته و در هنگام خرابی بهتر است توسط یک تکنسین ماهر و با تجربه تعویض شود. یکی از دلایل شکستن گلس آیفون می تواند، ضربه یا بر زمین افتادن گوشی باشد. گلس آیفون 8 توسط شرکت بر روی صفحه گوشی پرس شده است و به همین دلیل تعمیر آن کار هر فردی نیست و یک متخصص باید بتواند با استفاده از دستگاه خاص آن را تعویض کند.

شرایط تعویض گلس iphone 8

اما توجه داشته باشید که تعویض گلس آیفون تنها در شرایطی انجام می گیرد که بر روی گلس ترک هایی وجود داشته باشد. گلس آیفون ۸ یک قطعه ای از ال سی دی لست، به همین جهت هنگامی که تاچ ال سی دی دستگاه تعویض شود گلس نیز همراه با آن تعویض می شود. هنگامی که به دلایل گوناگون تاچ ال سی دی از کار بیفتد و گلس موجود بر روی ال سی دی بشکند شما می توانید با تعویض تاچ ال سی دی مشکل را برطرف کنید. البته در بعضی مواقع ممکن است ضربه ای که به گوشی وارد می شود، منجر به شکستن گلس شده و در نهایت ترک های ریزی بر روی گلس پیدا شود. در این حال این احتمال وجود دارد که تاچ و ال سی دی آسیب ندیده باشند در این شرایط می توانید گلس را تعویض کنید، در غیر این صورت نیازی به صرف هزینه و تعویض تاچ ال سی دی نیست، و می توانید با صرف هزینه کمتری گلس آیفون 8 را تعمیر کنید. تعمیر آیفون 8 در شرایطی انجام می گیرد. تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 8 باید توسط دستگاه های مربوطه انجام گیرد.

هزینه و زمان تعویض گلس ال سی دی iphone 8

البته باید یاداوری کنیم که هزینه تعویض گلس ال سی دی آیفون ۸ زیاد نیست و افراد می توانند با صرف هزینه کمتری، چنین کاری انجام دهند. تعمیر آیفون 8 همراه با هزینه انجام می گیرد اما هزینه تعویض گلس آیفون ۸ در برابر هزینه تعمیر برد یا تعویض تاچ ال سی دی به مراتب کمتر بوده و تقریبا می توان گفت این هزینه یک سوم قیمت تعویض تاچ ال سی دی است. بنابراین اگر مشکل گوشی شما با تعویض گلس شیشه روی ال سی دی برطرف شود دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد نداشته و هزینه شما کاهش پیدا می کند. البته در حالت تعویض گلس نیازی به تعویض ال سی دی یا تاج نبوده و در این صورت تاج و ال سی دی اورجینال آیفون بر روی گوشی شما تعویض نمی شود. به همین دلیل می توان گفت یک پوئن مثبت برای گوشی شما است چرا که به جای استفاده از قطعات فیک، می توانید از قطعات اصلی گوشی خود استفاده کنید. زمان تعویض گلس بستگی به نوع مهارت تعمیر کار دارد.

تعمیر آیفون 8

دلایل خرابی دوربین iphone 8

دلایل گوناگونی وجود دارد که باعث نیاز به تعمیر آیفون 8 می شود. از جمله این دلایل می توان به وجود ضربه و فشار اشاره کرد. همانطور که می دانیم یکی از دلایل بروز اختلال در عملکرد دوربین آیفون ۸ به زمین خوردن یا تحت فشار قرار گرفتن لنز دوربین است. البته در بعضی موارد ضربه وارده به گوشی آنقدر زیاد است که باعث از کار افتادن قسمت های مختلف گوشی مانند لنز دوربین می شود. چرا که در این هنگام ضربه موجب آسیب رساندن به ماژول دوربین شده و کارکرد دوربین را تحت تاثیر قرار می دهد. از دلایل دیگر می توان به آب خوردگی ماژول و مدارها اشاره کرد. عوامل دیگر مانند خش گرفتن لنز دوربین نیز بر کارکرد دوربین آیفون ۸ تاثیر می گذارد.

تعمیر دوربین آیفون 8

برند اپل در سال 2017 گوشی آیفون 8 را به بازار عرضه کرد و توانست هیجان زیادی را در میان خریداران به وجود بیاورد. تمامی کسانی از آیفون 8 استفاده کرده اند به این موضوع اشاره می کنند این گوشی دارای قابلیت های بسیار زیادی است و می تواند پاسخگوی نیازهای آنها باشد. دوربین آیفون 8 به حدی حرفه ای است که بسیاری از عکاسان و فیلمبرداران حرفه ای نیز برای بهبود کار خود از آن استفاده می کنند. اما این دوربین ها مانند هر دوربین دیگری ممکن است خراب شوند که در این صورت باید برای تعمیر دوربین آیفون 8 اقدام شود.

مشکلات دوربین آیفون به دو دسته تقسیم می شود که عبارتند از مشکلات سخت افزاری و مشکلات نرم افزاری. اگر شما از یک برنامه جانبی برای باز کردن دوربین آیفون استفاده می کنید، باید بدانید که ممکن است دوربین شما باز نشود و یا سیاه شود. در این صورت توصیه می شود که برنامه جانبی را از روی گوشی خود حذف کنید و از برنامه خود دوربین استفاده نمایید.

همچنین، عدم آپدیت کردن نسخه اصلی گوشی منجر به بروز مشکلات زیادی از جمله خرابی دوربین می شود. در این صورت شما با آپدیت سازی به راحتی می توانید برای تعمیر دوربین آیفون 8 اقدام کنید. روش دیگری که برای تعمیر دوربین آیفون 8 غیر فعال کردن گزینه voice over است. روشن بودن این گزینه می تواند بر روی کارکرد دوربین اثر بگذارد.

مشکلات سخت افزاری در اثر فاکتورهایی به وجود می آیند که به ساختار داخلی گوشی آسیب وارد می کند. ضربه و فشار یکی از مهمترین مشکلاتی است که می تواند مدارهای داخلی گوشی آیفون را به شدت تحت تاثیر قرار دهد و بر کارکرد آن اثر بگذارد. گاهی نیز آب و رطوبت به داخل مدارها و قطعات گوشی وارد می شوند و دیگر دوربین به خوبی کار نمی کند.

تعویض دوربین آیفون 8

آیفون 8 یکی از گوشیهای نسبتا جدید برند اپل است که در سال های اخیر به بازار عرضه گردید و توانست هیجان زیادی را در میان کاربران به وجود بیاورد. تمامی کسانی که از گوشی آیفون 8 استفاده کرده اند به این موضوع اشاره می کنند که این گوشی توانسته است پاسخگوی تمامی نیازهای آنها باشد و همین امر باعث شده است گوشی آیفون 8 به یک گوشی محبوب در میان کاربران تبدیل شود. بهتر است بدانید دوربین گوشی آیفون مانند هر گوشی دیگری ممکن است آسیب ببیند و خراب شود که در این صورت باید برای تعویض دوربین آیفون 8 اقدام شود.
در همینجا به شما می گوییم زمانی که پای تعویض دوربین آیفون 8 به میان می آید باید بدانید که قطعات داخلی دوربین آسیب دیده اند و باید تعویض شوند. یکی از مهمترین مواردی که ممکن است به دوربین آسیب های جدی وارد کند ضربه و فشار است. به طور مثال، اگر گوشی شما از یک ارتفاع به زمین پرتاب شود، ممکن است دوربین خراب شود و شما را مجبور کند که تعویض دوربین آیفون 8 را انجام دهید. آب و رطوبت فاکتور دیگری هستند که به دوربین آسیب های زیادی وارد می کنند و عملکرد آن را به شدت تحت تاثیر قرار می دهند.
زمانی که می خواهید برای تعویض دوربین آیفون 8 اقدام کنید به این مسئله توجه داشته باشید که استفاده از قطعات اصل و اورجینال بسیار مهم است و بدین منظور مراجعه به مراکز معتبر از جمله اموری است که باید مد نظر قرار دهید. اگر تعمیرکار از قطعات فیک و یا دست دوم برای تعویض دوربین استفاده نماید، ممکن است عملکرد کل دوربین تحت تاثیر قرار گیرد و همین امر مشکلات زیادی را برای شما به وجود خواهد آورد. با توجه به تمامی این موارد، ما در تلاش هستیم شرایط مناسبی را برای شما به وجود بیاوریم که با اطمینان کار تعویض دوربین را انجام دهید.

تعویض دوربین اورجینال آیفون 8

آیفون 8 یکی از گوشی ها پرطرفدار برند اپل است و زمانی که به بازار آمد توانست هیجان زیادی را در بازار به وجود بیاورد. این گوشی دارای قابلیت های بسیار زیادی است و کاربران را به شدت تحت تاثیر قرار داده است. تمامی کسانی که از گوشی آیفون 8 استفاده کرده اند به این موضوع اشاره می کنند این گوشی توانسته است پاسخگوی تمامی نیازهای آنها باشد و یکی از قابلیت های ویژه آیفون 8 دوربین آن است. اما گاهی عوامل مختلف به گوشی آیفون آسیب وارد می کنند و در پایان چاره ای جز تعویض دوربین اورجینال آیفون 8 باقی نمی ماند.
زمانیکه صحبت از تعویض دوربین اورجینال آیفون 8 می شود، بدین معناست که قطعات و مدارهای داخلی گوشی آسیب دیده اند و باید برای تعویض آنها اقدام شود. ضربه و فشار مهمترین فاکتوری هستند که باعث آسیب به دوربین می شوند. به طور مثال، اگر گوشی شما از یک ارتفاع به زمین افتاده است و پس از آن دوربین کار نمی کند، به احتمال زیاد قطعات و مدارهای داخلی گوشی خراب شده اند. گاهی نیز آب و رطوبت به داخل گوشی آیفون آسیب می رسانند و باید برای تعویض دوربین اورجینال آیفون 8 اقدام شود.
بهتر است بدانید که در تعویض دوربین اورجینال آیفون 8 باید از قطعات اصل و اورجینال استفاده شود. سوار کردن قطعات فیک و یا کپی بر روی گوشی آسیب های زیادی را به آن وارد می کند. به همین دلیل، برای تعویض دوربین گوشی باید به مراکز معتبر و مراکزی به آن اطمینان دارید مراجعه نمایید. این مسئله باعث می شود که با اطمینان خاطر گوشی خود را به تعمیر کار بسپارید. تعمیرکار برای تعویض گوشی باید تمامی مراحل را به صورت تخصصی و با دقت فراوان طی کند. جدا کردن بخش های مختلف گوشی آیفون برای رسیدن به قطعه آسیب دیده نیازمند مهارت و دقت زیادی است.

 

هزینه تعمیر دوربین آیفون 8

اگر تعمیر یا تعویض دوربین آیفون 8 را به یک تعمیرگاه مجرب بسپارید، زمان زیادی نمی برد. یکی از مراحل تعمیر دوربین آیفون ۸ تعویض ماژول است و برای تعویض لنز دوربین ممکن است به مراحل گوناگون و متعددی نیاز داشته باشد. البته اگر فشار وارده بر روی گوشی آنقدر زیاد نباشد، تنها با تعویض ماژول مشکل برطرف می شود. در این هنگام تعمیر آیفون 8 نیاز به زمان زیادی نداشته و تعمیرکار ماهر می تواند در ظرف زمان کمتری مشکل را برطرف کند. همانطور که اشاره کردیم برای تعمیر دوربین آیفون ۸ نیاز به تعویض ماژول دوربین است، به همین جهت تعمیر دوربین هزینه زیادی نمی خواهد و با صرف هزینه کمتری می توانید دوربین آیفون ۸ را تعمیر کنید.

تعویض ال سی دی آیفون 8

تعمیر یا تعویض ال سی دی شکسته آیفون 8، به دلایل گوناگون انجام می گیرد. همانطور که می دانیم مهمترین قسمت گوشی ال سی دی است و اگر ال سی دی خراب شود کارکرد گوشی به کلی مختل می شود. تعویض به دلایل گوناگون مانند سوختگی یا شکستگی شدید و تیرگی وسیع، لکه های ریز است. وقتی صفحه روشن نشود احتمال سوختن گوشی آیفون 8 وجود دارد. البته نفوذ آب می تواند باعث خراب شدن ال سی دی گوشی شوند. تاچ ال سی دی آیفون ۸ بسیار ظریف و حساس بوده و می تواند در برابر برخوردهای شدید واکنش نشان دهد. در بعضی اوقات ممکن است بخش وسیعی از ال سی دی تیره شود، در این هنگام نیاز به تعمیر آیفون 8 احساس می شود . وجود لکه های ریز بر روی تاچ ال سی دی از دلایل دیگر برای تعویض گوشی است.

تعمیر آیفون 8

تعمیر ال سی دی آیفون 8

تعمیر آیفون 8 با تعویض آن فرق می کند. در تعمیر آیفون ۷ قسمت های گوشی تعمیر می شود و دیگر نیازی به جایگزین کردن قطعات جدید نیست. در حالی که آسیب وارده بر روی صفحه ال سی دی زیاد نباشد تعمیرکار می تواند ال سی دی آیفون ۸ را تعمیر کند. اما در بعضی مواقع آسیب وارد بر روی گوشی آیفون انقدر بالا است که باعث از بین رفتن کامل صفحه ال سی دی آیفون می شود و در این زمان نیاز به تعمیر آیفون پیدا می کنید. البته هنگامی که صفحه نمایش آسیب جزئی دیده باشد می توانید به تعمیر آن فکر کنید. همچنین در بعضی اوقات مشکل گوشی با تعویض گلس حل می شود، در این حالت دیگر نیاز به تعویض ال سی دی نیست. توجه داشته باشید که در هنگام تعمیر ال سی دی تعمیر کار باید انجام دهد که به قسمت های دیگر گوشی آسیب وارد نکند.

قیمت تاچ ال سی دی آیفون 8

اما باید اشاره کنیم که تاچ ال سی دی آیفون مانند گوشی های دیگر نبوده و قیمت بالاتری دارد، چرا که این قطعه بسیار حساس است. در حقیقت قیمت تاچ ال سی دی آیفون ۸ بالا بوده، اما ممکن است مرکزی وجود داشته باشند که تاچ ال سی دی آیفون ۸ را با قیمت مقرون به صرفه تر بفروشند. البته علاوه بر هزینه تاچ ال سی دی آیفون ۸ شما در هنگام تعمیر آیفون 8، باید اجرت تعمیر کار را هم در نظر بگیرید. قیمت تاچ ال سی دی تحت تاثیر عوامل گوناگون است. تاچ ال سی دی آیفون اورجینال باشد، مشخصاً قیمت بیشتری نسبت به تاچ ال سی دی های فیک دارد. چرا که افراد بسیار زیادی در بازار وجود دارند که از اعتماد مردم سوء استفاده کرده و تاچ ال سی دی آیفون را با قیمت بالا و کیفیت پایین می فروشند. به همین دلیل قبل از خرید تاچ ال سی دی آیفون به اورجینال بودن آن توجه داشته باشید.

تعمیر آیفون 8

هزینه تعمیر برد آیفون 8

تعمیر برد آیفون 8، نیاز به دقت کافی دارد و تعمیر کار باید، قسمت های گوناگون برد را ارزیابی و تست کرده تا بتواند اقدام به تعمیر آیفون 8 کند. البته در بعضی از موارد ممکن است تنها یک قطعه بر روی برد خراب شده باشد. در این صورت تنها با تعویض همان قطعه مشکل برطرف شده و هزینه تعمیر برد کاهش پیدا می کند. به عنوان مثال تصور کنید که سوکت آیفون ۶ خراب شده است و همین دلیل تنها با تعویض سوکت مشکل حل می شود، دیگر نیاز به تعویض برد نیست. البته ممکن است مشکل فراتر از تعویض قطعه باشد. در این صورت هزینه تعمیر برد آیفون نسبت به مورد قبل افزایش پیدا می کند. به همین دلیل می توان گفت هزینه تعمیر برد بستگی به مقدار آسیب وارد شده به برد دارد . اهمیت تعمیر برد آیفون بسیار بالا است، چرا که یکی از قسمت های مهم که در کارکرد گوشی آیفون تاثیر می گذارد ، برد است.

همه چیز در مورد تعویض باطری iphone 8

تعمیر یا تعویض باتری آیفون 8، کار پیچیده ای نبوده اما به دقت و مهارت بالای نیاز دارد. اگر در تعویض باتری آیفون ۸ تجربه ندارید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این کار را انجام ندهید. تعمیر آیفون 8، باید توسط یک متخصص ماهر و تجربه دیده که با تمام قطعات آیفون آشنا است، انجام گیرد. در زیر باتری های آیفون چسب نگهدارنده قوی نصب شده است و جداسازی این چسب ها باید توسط یک فرد ماهر، با نهایت دقت و آرامش انجام گیرد. اگر قصد دارید باتری آیفون ۸ خود تعویض کنید، به اورجینال بودن باتری توجه ویژه ای داشته باشید. هزینه تعمیر باطری آیفون بسیار گران نبوده و افراد می توانند از پس هزینه آن بر بیایند. تعمیر باتری آیفون نسبت به تعمیرات دیگر مانند تعمیر برد یا تعویض تاچ و ال سی دی کم هزینه تر است و می توان با کمترین هزینه باتری آیفون ۸ را تعویض کرد. قیمت باتری از جمله عوامل تاثیرگذار بوده، که بر روی هزینه تعویض باتری آیفون 8 تاثیر می گذارد.

تعمیر آیفون 8

هزینه تعمیر آیفون 8 بستگی به مقدار آسیب وارد شده به قطعات گوناگون گوشی آیفون ۸ دارد. به عنوان مثال هزینه تعویض باتری نسبت به هزینه تعویض تاچ ال سی دی بسیار پایین تر بوده یا هزینه تعویض گلس نسبت به هزینه تعویض برد پایین تر است. تعمیر یا تعویض دکمه پاور آیفون 8 باید توسط تکنسین ماهر انجام گیرد و تکنسین باید در تعمیر گوشی آیفون تجربه و دانش کافی داشته باشد. زمان تعویض گلس بستگی به نوع مهارت تعمیر کار دارد. هرچه تعمیر کار ماهر باشد می تواند زودتر گوشی را تحویل دهد. گلس آیفون ۸ صفحه محافظی است که بر روی ال سی دی و تاچ وجود دارد. در بعضی مواقع ممکن است گلس روی صفحه آیفون بشکند، در این زمان نیاز به تعویض تاچ و ال سی دی نبوده و با تعویض گلس مشکل حل می شود. دوربین آیفون 8 به دلایل گوناگون مانند آب و خوردگی یا وجود ضربه و فشار بر روی لنز دوربین ممکن است خراب شود، در این زمان نیاز به تعمیر یا تعویض ماژول دوربین است.

تعویض دوربین آیفون 8 PLUS

آیفون 8 پلاس از جمله گوشی های شرکت اپل است که به زودی توانست مورد توجه کاربران قرار گیرد و به یک محصول ویژه در بازار تبدیل شد. این گوشی دارای قابلیت های بسیار زیادی است و می تواند به کاربران کمک کند تمامی نیازهای خود را در گوشی آیفون 8 پلاس بیابند. یکی از مهمترین مواردی که باعث شده است این گوشی به یک گوشی خاص و ویژه تبدیل شود، دوربین حرفه ای است که بر روی آن سوار است. بسیاری از عکاسان حرفه ای برای تهیه خود از گوشی آیفون 8 پلاس استفاده می کنند. اما باید بدانید عوامل مختلفی ممکن است به دوربین آیفون 8 پلاس آسیب وارد کنند که در این صورت چاره ای جز تعویض دوربین آیفون 8 PLUS باقی نمی ماند.
زمانی که صحبت از تعمیر آیفون 8 پلاس می شود بدین معناست که قطعات و مدارهای داخلی گوشی آسیب دیده اند. به طور مثال، ممکن است گوشی شما از ارتفاعی به زمین پرتاب شده باشد و یا ممکن است تحت فشار زیادی قرار گرفته باشد. در این صورت جای تعجب نیست که قطعات داخلی گوشی خراب شوند و شما باید برای تعویض دوربین آیفون 8 PLUS اقدام کنید. همچنین، آب و رطوبت فاکتور دیگری هستند که به گوشی آسیب های زیادی را وارد می کنند و باعث می شوند عملکرد آن به شدت تحت تاثیر قرار گیرد.
یکی از مهمترین راهکارهایی که از دوربین محافظت می کند و اجازه نمی دهد کار شما به تعویض دوربین آیفون 8 PLUS بکشد استفاده از کاور مناسب بر روی گوشی است. این کاور جنبه محافظتی دارد و از مدارها و قطعات داخلی گوشی شما به خوبی محافظت می کند. در نتیجه، طول عمر گوشی افزایش پیدا می کند و شما می توانید بدون هیچ گونه مشکلی برای مدت های زیاد از گوشی آیفون 8 پلاس استفاده نمایید.

تعمیر دوربین آیفون 8 PLUS

آیفون 8 PLUS از جمله گوشی هایی است که با عملکرد خاص و ویژه خود توانسته است به یک محصول ویژه در بازار گوشی های موبایل تبدیل شود. این گوشی دارای قابلیت های بسیار زیادی است و با اینکه مدل های جدیدتری از این گوشی به بازار آمده است، اما هنوز آیفون 8 پلاس به شدت مورد توجه قرار دارد. دوربین آیفون 8 پلاس عملکرد بسیار خوبی دارد و می تواند به شما کمک کند تصاویر و فیلم های حرفه ای تهیه کنید. اما دوربین گوشی آیفون 8 پلاس ممکن است مانند هر گوشی دیگری آسیب ببیند که در این صورت شما باید برای تعمیر دوربین آیفون 8 PLUS اقدام نمایید.
یکی از مهمترین مواردی که در تعمیر دوربین آیفون 8 PLUS مد نظر قرار گرفته می شود مشکلات نرم افزاری است. این مشکلات معمولا با سیاه شدن دوربین خود را نشان می دهند. اگر شما از یک برنامه جانبی بر روی گوشی خود استفاده می کنید، باید بدانید ممکن است به زودی دوربین آیفون دیگر به خوبی کار نکند. مسئله دیگری که ممکن است شما را وادار به تعمیر دوربین آیفون 8 PLUS نماید عدم آپدیت سازی برنامه هایی است که بر روی گوشی قرار گرفته اند.
مشکلات سخت افزاری موارد دیگری هستند که می توانند به گوشی آسیب های جدی وارد کنند و در نتیجه تعمیر دوربین آیفون 8 PLUS وارد پروسه حساسی می شود. زیرا تعمیر کار باید قسمت های داخلی گوشی را باز کند و قطعات آن را تعمیر نماید. ضربه و فشار از جمله مواردی است که می تواند ساختار داخلی گوشی را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. همچنین، آب و رطوبت فاکتور بعدی است که می تواند به داخل گوشی نفوذ کند و در نتیجه عملکرد قسمت های مختلف آن تحت تاثیر قرار می گیرد. برای جلوگیری از این امر می توانید از یک کاور مناسب برای روی گوشی آیفون خود استفاده نمایید.

خدمات اپل آچار