تعویض ال سی دی آیفون ایکس iphone X

تعویض ال سی دی آیفون ایکس

آیفون x ، یا آیفون 10، در سال 2017 راهی بازار شد. یک گوشی قدرتمند با ویژگی‌هایی چون رم 3 گیگ، دوربین 12 مگاپیکسل، صفحه نمایش 5.8 اینچی و باتری لیتیوم یونی با قدرت 2716 میلی آمپر ساعت. رزولوشن این گوشی 1125 در 2426، 458 پیکسل در اینچ، است، که از انواع قبلی خود بسیار با کیفیت‌تر می‌باشد. شیشه این گوشی‌ها دربرابر خراش و ضربه‌های خفیف مصونیت دارد، بنابراین ال سی دی آن نیز در فریم به خوبی محافظت می‌شود. با این حال تعویض ال سی دی آیفون ایکس بسیار معمول است و مردم هزینه‌های زیادی را بابت بازگرداندن کیفیت تصویر به گوشی خود، پرداخت می‌کنند.

تعویض ال سی دی آیفون x زمانی رخ می‌دهد که امکان تعمیر مهیا نباشد و سطح آسیب در حدی باشد که تاچ و ال سی دی باید کلا دور انداخته شوند. . با این حال انواع کپی و ارزان این محصول نیز به وفور یافت می‌شوند. قابلیت تاچ سه بعدی این نوع گوشی و طیف گسترده رنگ‌های قابل نمایش با آن، باعث می‌شود به دنبال قطعه اورجینال باشیم، چراکه انواع فیک ممکن است هم از کیفیت تصویر بکاهند هم قابلیت‌هایی مثل تاچ سه بعدی برایشان امکان پذیر نباشد.

تعویض ال سی دی آیفون ایکس

تعویض ال سی دی آیفون x

صفحه نمایش آیفون x شروع برخی از تغییرات در صفحه نمایش در نسل های بعدی آیفون بود. اپل که تا قبل از آیفون ایکس گوشی های هوشمند خود را با نمایشگر های LCD روانه بازار می کرد، در این محصول جدید تصمیم گرفت تا از نمایشگر با کیفیت تری استفاده کند و همین موضوع سبب شد تا آیفون x صاحب یک صفحه نمایش سوپر رتینا اولد شد. همه ی این تغییرات کنار هم تصاویر را واقعی تر نمایش می دهند. اما برتری نمایشگر های اولد در نمایش رنگ هایی شاداب و زنده و هم چنین صرفه جویی در مصرف انرژی آن ها را  نسبت به دیگر رقبا در رده ی بالاتری قرار می دهد.

شکستن و آسیب به ال سی دی گوشی امری تقریبا رایج و ناراحت کننده است که در گوشی آیفون x پلاس هم ممکن است رخ دهد و شما را وادار به تعویض ال سی دی آیفون ایکس کند. پنل های اولد، پنل های LCD را پشت سر بگذارند، تغییرات مثبتی است که در روند ساخت آن ها ایجاد شده، در نمایشگر های اولد هر پیکسل به صورت جداگانه روشن و خاموش می شود و دیگر نیازی به نور پس زمینه نیست. این تکنولوژی جدید سبب شده که تصاویر در نمایشگر، کنتراست بی نظیری داشته باشند و عمق رنگ مشکی نیز بهبود محسوسی پیدا کند. همه ی این تغییرات کنار هم تصاویر را واقعی تر نمایش می دهند. اما برتری نمایشگر های اولد به همین جا ختم نمی شود و نمایش رنگ هایی شاداب و زنده و هم چنین صرفه جویی در مصرف انرژی آن ها را  نسبت به دیگر رقبا در رده ی بالاتری قرار می دهد.

هزینه تعویض ال سی دی آیفون ایکس

شما باید دو هزینه مجزا را در هنگام تعویض ال سی دی آیفون x خود پرداخت کنید، یکی هزینه خرید قطعه و دومی دستمزد تعمیرکار است. هزینه تعویض ال سی دی آیفون ایکس همچنین، در شهرهای مختلف یکسان نیست و ممکن است نسبت به موقعیت مکانی قیمت‌های متغیری را شاهد باشید. برای اینکه هزینه تعویض ال سی دی آیفون x برایتان در مطلوب‌ترین سطح باشد، حتما از نمایندگی‌های معتبر این قطعات را دریافت کنید و از تعمیرکاران مورد تایید آنها بهره ببرید. برای تعمیر ال سی دی اپل واچ کلیک کنید.

تعویض ال سی دی آیفون x  یک فرایند زمان‌بر و پر هزینه است. با این حال روش‌هایی وجود دارند که پس از آگاهی از صدمه‌ی وارده به ال سی دی، کمترین هزینه را پرداخت کنید. روش اول استفاده از بستر اینترنت است. در وبسایت‌های مختلف امکان خرید این قطعات و حتی تعمیر آنها ایجاد شده است. به طور ویژه، برای تعویض ال سی دی آیفون x، کافی است همین عبارت را در اینترنت جستوجو کنید و بعد از آن معتبرترین وبسایت را برای خرید قطعه انتخاب کنید. همچنین، شما می‌توانید قیمت‌های متفاوت را با هم مقایسه کنید و در نهایت قطعه‌ای را که هم از اورجینال بودن آن مطمئن هستید، هم قیمتش پائین‌تر از سایر وبسایت‌ها است را دریافت کنید.

تعمیر ال سی دی آیفون ایکس 

ماهیت و کیفیت نمایش تصویر و صفحه نمایش فوق‌العاده حساس آیفون x باعث شده که بیشتر میزان نیاز به تعمیر این گوشی، از جانب تاچ و ال سی دی آن باشد. تعمیر ال سی دی آیفون x بسیار تخصصی است و شخص باید دوره‌های متناظر با این نوع گوشی را گذرانده باشد. برای تعمیر ال سی دی آیفون x باید کلیه مدارهای داخل فریم نگهدارنده ال سی دی چک شود و در صورت لزوم قطعات و اتصالات تعویض شوند. با این حال، اگر شدت ضربه، یا هر عاملی که باعث خرابی گوشی شده، زیاد باشد، در اینصورت شما نیاز به تعویض ال سی دی آیفون x دارید. تعویض ال سی دی آیفون ایکس به طور ویژه هزینه بر است و تا جایی که امکان دارد باید از آن پرهیز شود. یکی از روش‌های کاربردی جلوگیری از شکسته شدن ال سی دی، استفاده از محافظ ضد ضربه برای صفحه نمایش است.

تعویض ال سی دی آیفون ایکس با کمترین هزینه

برای تعویض  ال سی دی آیفون ایکس با کمترین هزینه راهکارهایی پیش پای شما وجود دارد یا اینکه خودتان دست به کار شوید و آن را تعویض کنید که این امر کاری سخت و تخصصی است و اگر کوچکترین اشتباهی رخ دهد ممکن است به گوشی تلفن همراه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد شود. راهکار دوم برون سپاری آن به تعمیرگاه های مجاز و کارشناسان کار بلد است که با دقت بالا ودستگاه های خاص تعویض ال سی دی آیفون ایکس شما را براحتی و با حداقل هزینه انجام می دهند.

قیمت ال سی دی آیفون X

قبل از اطلاع از قیمت ال سی دی آیفون Xخوب است بدانید که تاچ ال سی دی آیفون x یا همان آیفون 10 قطر 5.8 اینچ با وضوح ۲۴۳۶ در ۱۱۲۵ پیکسل را که تراکم آن را 458ppi می رساند را دارد که تا کنون این میزان رزولوشن در هیچ یک از گوشی های آیفون دیده نشده است. تکنولوژی صفجه نمایش آیفون 10 از نوع Super AMOLED می باشد. صفحه نمایش گوشی آیفون iphone x از ویژگی های شگفت انگیز دیگری نظیر تاچ سه بعدی و True Tone نیز بهرهمند است. در مجموع متوجه می شویم که نمایشگر ایفون ایکس از کیفیت، کنتراست و روشنایی بی نظیری برخوردار بود که تمام این ویژگی ها را مدیون نمایشگر OLED کره ای سامسونگ است. اپل با استفاده از این نمایشگر و اعمال استاندارد های خود بر آن موفق به تولید نمایشگری شد، که تا زمان رونمایی از آیفون 10 در هیچ گوشی هوشمندی دیده نشده بود. قیمت ال سی دی آیفون X بطور تقریبا در مدل های اورجینال به سه میلیون تومان می رسد که هزینه تعویض و نصب آن را نیز باید در نظر بگیرید‌.

تعویض صفحه نمایش آیفون x

قبل از جدا کردن آیفون خود، باتری را زیر 25 درصد تخلیه کنید. باتری لیتیوم یون شارژ شده در صورت سوراخ شدن تصادفی می تواند آتش بگیرد و/یا منفجر شود.

قبل از شروع جداسازی، آیفون خود را خاموش کنید.

دو پیچ 3.6 میلی متری P2 Pentalobe که در کنار کانکتور لایتنینگ قرار دارند را باز کنید.

اگر شیشه صفحه نمایش شما ترک خورده است، از شکستگی بیشتر جلوگیری کنید و با چسباندن روی شیشه از آسیب بدنی در حین تعمیر جلوگیری کنید.

نوارهای همپوشانی از نوار بسته بندی شفاف را روی صفحه نمایش آیفون قرار دهید تا تمام صورت پوشانده شود.

این کار باعث می شود که خرده های شیشه محفوظ بماند و یکپارچگی ساختاری هنگام کنجکاوی و بلند کردن نمایشگر ایجاد شود.

از عینک ایمنی استفاده کنید تا از چشمان خود در برابر هرگونه لرزش شیشه ای در طول تعمیر محافظت کنید.

اگر شیشه شکسته چسباندن فنجان مکنده را در مراحل بعدی دشوار می کند، سعی کنید یک تکه چسب محکم (مانند نوار چسب) را در یک دسته تا کنید و به جای آن صفحه نمایش را با آن بلند کنید.

دو مرحله بعدی استفاده از iSclack را نشان میدهد، ابزاری عالی برای باز کردن ایمن آیفون 6 پلاس که ما به افرادی که بیش از یک تعمیر انجام میدهند توصیه میکنیم. اگر از iSclack استفاده نمی کنید، دو مرحله را پایین بیاورید.

اگر عمق سنج پلاستیکی در مرکز iSclack وصل شده است، اکنون آن را برداریدبرای گوشی های بزرگتر مانند آیفون 6 پلاس نیازی نیست.

دسته روی iSclack را ببندید و فک های مکنده را باز کنید.

قسمت پایین آیفون خود را بین مکنده ها قرار دهید.

مکنده بالایی iSclack را در مقابل نمایشگر، نزدیک دکمه هوم قرار دهید.

دستگیره ها را باز کنید تا فک های iSclack ببندید. ساکشن کاپ ها را در مرکز قرار دهید و آنها را محکم روی بالا و پایین آیفون فشار دهید.

اگر صفحه نمایش یا شیشه پشتی شما به شدت ترک خورده است، پوشاندن آن با یک لایه نوار بسته بندی شفاف ممکن است به چسبیدن کاپ های مکنده کمک کند. iSclack همچنین شامل دو تکه نوار برای این منظور است.

آیفون خود را محکم نگه دارید و دسته iSclack را ببندید تا مکنده ها جدا شوند و پنل جلویی را از قاب پشتی به سمت بالا بکشید.iSclack طوری طراحی شده است که آیفون شما را به اندازه کافی باز کند تا قطعات را جدا کند، اما به اندازه ای نیست که به کابل های نمایشگر آسیب برساند.

دو مکنده را از آیفون خود جدا کنید و بدین ترتیب موفق به تعویض ال سی دی آیفون 6 پلاس است.

گارانتی نکته حیاتی بعدی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید. حتما تضمین سلامت کالا را از فروشنده دریافت کنید و حداقل برای بازه یک هفته امکان بازپس فرستادن محصول موجود باشد. برای تعمیر اپل به مجموعه اپل آچار مراجعه کنید.

خدمات اپل آچار