تعویض باتری آیفون 12

تعویض باتری آیفون 12

آیفون 12، یک گوشی موبایل با قدرت پردازش بالا، حافظه مناسب، گرافیک عالی و البته دوربین و وضوح تصویر بالا، نیاز به یک باتری پر قدرت داشت. باتری آیفون 12 یک باتری لیتیوم یونی 2815 میلی آمپری ساعت‌ است. تقریبا 2 سال از معرفی این گوشی به بازار می‌گذرد و تعویض باتری آیفون 12 کم کم در حال ترند شدن است. تعویض باتری آیفون 12، بسیار نوسانی است و بسته به کشور تولید کننده شما، در بازار قیمت‌های متنوعی را تجربه خواهید کرد. به طور خاص، انواع چینی، تایوانی، بنگلادشی و البته آمریکایی باتری آیفون 12 را می‌توان در بازار باتری گوشی‌های آیفون خریداری کرد.

آیفون یک برند معتبر جهانی است، محصولی قابل اطمینان از شرکتی معتبر. به طور ویژه، آیفون 12 از سرعت و قدرت نرم افزاری و استحکام بدنه قابل توجهی برخوردار است و قطعات آن در مقابل ضربه و نوسانات برق، بسیار مقاوم هستند. تعمیر یا تعویض باتری آیفون 12 اما، مثل هر وسیله الکتریکی دیگر، جزء اجتناب‌ناپذیر فرایند استفاده از آن است. تعویض باتری آیفون 12 نیازمند دانش فنی و تخصص کافی در این نوع از گوشی‌ها و به صورت ویژه در سری 12 آیفون است. 

تعویض باتری آیفون 12

تعمیر باتری آیفون 12

گوشی‌های آیفون یک ویژگی جالبی دارند، و آن امکان بررسی کیفیت باتری و تخمین طول عمر مفید باتری است. وقتی عدد کیفی مورد نظر به زیر 80 می‌رسد، باور بر این است که باتری نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد. تعمیر باتری آیفون 12 به طور خاص، هزینه‌بر است و تخصص خاص خود را می‌طلبد. برای تعمیر باتری آیفون 12، تعمیرکار باید دوره بورد آیفون 12 را گذرانده باشد تا در هنگام باز کردن و تعمیر یا تعویض باتری آیفون 12، به قطعات دیگر صدمه نزد و فرایند تعمیر یا تعویض را به درستی انجام دهد.

مهمترین نکته در تعمیر یک گوشی موبایل، از هر نوعی، تشخیص زمان مناسب برای تعمیر و در صورت تشخیص، تعویض آن است. باتری آیفون از این امر مستثنی نیست و شما باید قبل از هر چیزی به تشخیص درستی از نیازتان به تعمیر یا تعویض باتری آیفون 12 خود برسید و بعد از آن به معتبرترین نمایندگی، چه خرید و چه تعمیر، مراجعه کنید، تا کالای درستی را با کیفیتی درست خرید و بر روی گوشی خود نصب کنید. برای تعویض باتری آیفون 12 پرومکس کلیک کنید.

هزینه تعویض باتری آیفون 12

در بازار محصولات الکترونیک، یافتن یک قطعه اصلی و با کیفیت، خود یک تخصص است. کشورهای زیادی در دنیا به کپی برداری می‌پردازند و انواع محصولات در کیفیت و برندهای متفاوت تولید و راهی بازار می‌شوند. هزینه تعویض باتری آیفون 12 بسیار وابسته است به میزان توانایی شما در تشخیص میزان کیفیت محصول. اگر قصد تعویض باتری آیفون 12 خود را دارید، حتما از یک نمایندگی فروش محصولات آیفون و یا یک تعمیرکار مجرب و معتبر برای این کار استفاده کنید. در غیراینصورت، آنچه گیرتان می‌آید یک محصول کپی شده و بی کیفیت است که بعد از مدتی کارایی اولیه خود را از دست می‌دهد.

هزینه تعویض باتری آیفون 12 در بازه 700 هزار تا 7 میلیون تومان است. مشخص است که شما باید به دنبال محصولی باشید که هم دارای قیمتی مناسب است، هم اینکه کارایی لازم را برای شما به همراه دارد. تنها به صرف گران بودن یک باتری، برای خرید و تعویض باتری آیفون خود با آن اقدام نکنید، گاها باتری‌های گرانی که در بازار وجود دارند نیز تقلبی هستند و از این شیوه برای جلب رضایت مشتری استفاده می‌کنند. تاکید ما بر خرید از فروشگاه‌های معتبر است. برای تعویض باتری آیفون 12 به فروشگاه‌هایی بروید که برای قطعات الکترونیکی خود گارانتی ارائه می‌دهند و در صورت بروز مشکلی برای آن قطعه، پاسخگو هستند. همچنین شما می‌توانید با جستوجوی اینترنتی اطلاعاتی اولیه درباره این قطعه به دست بیاورید و در نهایت با دانش کافی اقدام به خرید و تعویض باتری آیفون 12 کنید.

خدمات اپل آچار