تعویض باتری آیفون اس ای

تعویض باتری آیفون اس ای

آیفون اس ای ورژن معادل آیفون 8 است که در سال 2017 وارد بازار شد. تفاوت اصلی این گوشی موبایل با آیفون 8، رم 3 گیگی آن و ارتقای چیپ بایونیک در آیفون اس ای است. به طور ویژه، در هنگام نیاز به تعمیر یا تعویض باتری آیفون اس ای، تمام شرایط مشابه آنچه است که برای آیفون 8 نیاز است. در سال 2020 خط تولید این نوع گوشی متوقف شد و تنها قطعات آن برای خدمات پس از فروش به تعداد موجود، تولید می‌شود. از جمله قطعاتی که نیاز به تعویض و یا تعمیر آن همیشه حس می‌شود، باتری آیفون اس ای است. وجود چیپ A15 باعث بهبود در عملکرد باتری آیفون اس ای نسبت به انواع قبل از خود شده است. این باتری قابلیت 15 ساعت تماشای ویدیو یا 50 ساعت گوش دادن به فایل‌های صوتی را دارد. 

با استفاده از یک شارژر 20w در کمتر از 30 دقیقا، باتری گوشی به شارژ 50 درصدی می‌رسد. با این حال، نیاز به تعویض باتری آیفون اس ای ، مشابه انواع دیگر آیفون، بعد از چند سال استفاده و یا بعد از نوسانات برقی احساس می‌شود. تعویض باتری آیفون اس ای یک فرایند دو مرحله‌ای است، ابتدا باید قطعه‌ای با کیفیت را تهیه کنید، سپس نسبت به تعویض آن توسط یک تعمیرکار مجاز اقدام کنید. به طور ویژه تاکید می‌کنیم که، خود اقدام به تعویض باتری آیفون اس ای نکنید، چرا که با احتمال خیلی بالا به قطعات دیگر آسیب وارد می‌کنید و موجب ایجاد خسارت بیشتری در دستگاه می‌شوید.

تعویض باتری آیفون اس ای

تعویض باتری آیفون اس ای

برند اپل یکی از معتبرترین برندهایی است که در بازار گوشی های موبایل وجود دارد. کسانی که به دنبال محصولات لوکس و لاکچری هستند، خرید محصولات برند اپل را مد نظر خود قرار می دهند. زیرا این محصولات به شیوه بسیار خاصی طراحی می شوند و می توانند پاسخگوی نیازهای کاربران باشند. 

همچنین، ظرافت این محصولات به حدی زیادی است که می تواند بر کاربران تاثیر بگذارد و به آنها کمک کند به راحتی از این محصولات استفاده کنند. یکی از سوالات زیادی که این روزها پرسیده می شود در مورد تعویض باتری آیفون اس ای است. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در مورد تعویض باتری آیفون اس ای در اختیار شما قرار دهیم. 

قیمت تعویض باتری آیفون اس ای

قیمت تعویض باتری آیفون اس ای شامل خود باتری و دستمزد نصاب می‌باشد. قیمت این نوع باتری‌ها حدود 300 تا 700 هزارتومان است که بسته به نوع باتری، کشور تولید کننده و واسطه‌گری‌های انجام شده تا دریافت آن از طرف مشتری، قیمت‌ها متغیر هستند. برای اینکه قیمت تعویض باتری آیفون اس ای شما زیاد نشود، حتما و به صورت آنلاین قیمت‌ها و فروشگاه‌های مختلف را رصد کنید و بعد از دریافت اطلاعات اولیه و قیمت‌های متناظر با هر نوع، باتری را تهیه کنید. برای تعویض باتری آیفون 5s با اپل آچار تماس بگیرید.

مطمئنا با نوسان قیمت دلار، قیمت این قطعات نیز نوسان می‌کنند و در بازه‌های زمانی مختلف ممکن است قطعه کمیاب یا نایاب شود. تعویض باتری آیفون اس ای به کیت مخصوص آن نیاز دارد که معمولا در کارتن گوشی و در هنگام خرید به شما تحویل داده می‌شود. با این حال، تعمیرکاران خود چنین کیت‌هایی را در اختیار دارند و کیت همراه فقط برای استفاده‌های شخصی و اضطراری توسط کاربر است.  باز هم تاکید می‌کنیم که، قیمت‌ها می‌توانند بسیار متنوع باشند و سردرگمی هنگام خرید حتما برایتان رخ خواهد داد. برای جلوگیری از این واقعیت، حتما بررسی‌های اولیه را انجام دهید تا قطعه‌ای فیک را به شما نفروشند، و یا از تعمیرکاری مجاز برای خرید و اطمینان از اصالت محصول کمک بگیرید.

تعمیر باتری آیفون SE

تعمیر باتری آیفون SE در واقع یک مسیر میانبر برای رسیدن به هدف شما که همان افزایش کارایی گوشی همراهتان است، می‌باشد. با این حال، این مسیر میانبر همیشه وجود ندارد و تنها در مواردی خاص می‌توان از تعویض باتری آیفون اس ای اجتناب کرد و با تعمیر مطلوبیت لازم را کسب کرد.  برای تعویض باتری آیفون 6s به اپل آچار مراجعه نمایید.

از جمله این مواقع زمانی است که باتری برای بازه‌ی زمانی طولانی خاموش و بدون استفاده بوده است و به اصطلاح باتری خواب رفته. در این حالت می‌توان با اعمال یک شک الکتریکی باتری را به حالت فعال اولیه بازگرداند. همچنین اگر باتری به دلایل مختلف از اتصالات خود جدا شده، و یا مدارهای موجود به هم ریخته‌اند، معمولا بر اثر ضربه، می‌توان از لحیم کاری برای ایجاد مسیرهای قبلی و اتصالات قدیمی استفاده کرد و از این طریق راندمان باتری را به حالت اولیه باز گرداند.

تعویض باتری آیفون اس ای به طور کلی یک عمل هزینه‌بر است و بهتر است قبل از هرچیزی از نیاز به آن اطمینان حاصل کنید. مشخص کنید که نیازمندی‌ها و انتظار شما از گوشیتان با تعویض باتری و یا تعمیر آن برآورده می‌شود یا شما نیاز به برندی جدید با قابلیت‌های بیشتر دارید. در آخر، یک تعمیرکار مجاز باید وظیفه تعمیر و یا تعویض باتری آیفون اس ای را به عهده بگیرد و هرگز خودسرانه گوشی را دستکاری نکنید.

طول عمر محصولات برند اپل چقدر است؟

یکی از دلایلی که سبب شده است محصولات اپل مد نظر قرار گیرد طول عمر بالای این محصولات است. هیچ کس تمایل ندارد گوشی را خریداری کند که به زودی خراب شود. بررسی های آماری نشان می دهند که این گوشی ها می توانند 7 تا 10 سال مورد استفاده قرار گیرند. این امر باعث می شود تا به محبوبیت محصولات برند اپل افزوده شود. البته باید در اینجا به این نکته اشاره کنیم که طول عمر گوشی های اپل به روش استفاده و نحوه نگهداری نیز بستگی دارد. هر چقدر شما از گوشی های خود بهتر استفاده کنید، در مدت زمان بیشتری می توانید از آنها استفاده کنید. 

چرا باتری گوشی خراب می شود؟

دلایل متعددی وجود دارند که باعث می شوند باتری گوشی خراب شود و شما مجبور شوید برای تعویض باتری آیفون اس ای اقدام کنید. یکی از دلایل اصلی گوشی های آیفون عدم توجه به الگوی درست شارژ کردن گوشی هاست. بسیاری از افراد اجازه می دهند درصد شارژ گوشی آنها به کمتر از 10 درصد برسد و سپس گوشی خود را شارژ می کنند. برخی از افراد زمانی که متوجه می شوند شارژ گوشی آنها روی 70 درصد است آن را شارژ می کنند. این الگو درست نیست و می تواند به باتری اپل آسیب وارد کند. 

کارشناسان توصیه می کنند برای اینکه طول عمر باتری گوشی خود را بالا ببرید باید زمانی که شارژ گوشی به 30 تا 40 درصد رسید آن را شارژ کنید و زمانی که شارژ گوشی کامل شد آن را خارج کنید. هرگز زمانی که گوشی در حال شارژ شدن است آن را از برق خارج نکنید. توجه به این الگو باعث می شود تعویض باتری آیفون اس ای به تعویق بیافتد و این امر اهمیت بسیار زیادی دارد. 

گرما دشمن باتری گوشی 

یکی از مواردی که در اغلب اوقات نادیده گرفته می شود و سبب می شود افراد برای تعویض باتری آیفون اس ای اقدام کنند، در مجاورت قرار گرفتن گوشی های آیفون است. گرما باعث می شود تا بسیاری از عملکردهای باتری تحت تاثیر قرار گیرد و حتی از بین برود. در نتیجه؛ پس از آنکه گوشی در مجاورت با گرما بود متوجه می شوید که شارژ گوشی تان زود به زود خالی می شود. به همین دلیل توصیه می شود برای افزایش طول عمر گوشی های آیفون هرگز آنها را در مجاورت با گرما قرار ندهید. 

از چه باتری در محصولات اپل پرسیده می شود؟

برند اپل از بهترین و با کیفیت ترین قطعاتی که در بازار موجود است در تولید محصولات خود استفاده می کند و همین امر باعث شده است محصولات این برند در سراسر دنیا مورد توجه قرار گیرند. در گوشی های آیفون از باتری لیتیوم استفاده می شود. این باتری طول عمر بسیار بالایی دارد و در گوشی ها مورد استفاده قرار می گیرد. این باتری ها اجازه نمی دهند که گوشی های اپل خراب شوند و مدت زمان زیادی می توان از آنها استفاده کرد.  

آموزش تعویض باتری آیفون SE اپل

کسانی که می خواهند برای آموزش تعویض باتری آیفون SE اپل اقدام کنند باید از همین ابتدا بدانند که این کار بسیار تخصصی است و نیاز به دقت و مهارت زیادی دارد. زمانی که به گوشی های اپل نگاه کنید متوجه می شوید یکی از تفاوت های عمده گوشی های اپل با گوشی های دیگر ظرافت این گوشی هاست و همین امر کار را سخت می کند. 

برای آموزش تعویض باتری آیفون SE اپل ابتد اباید پیچ های قاب گوشی را باز کنید و سپس با استفاده از وسایل گرمایشی گوشی را گرم کنید تا چسب های ضد آب آن جدا شوند سپس با استفاده از ابزارهای مخصوص بدنه گوشی را جدا کنید و پس از آن باتری را تعویض نمایید. مسیری که در این اینجا توضیح دادیم تنها بخش کوچکی از روشی است که برای تعویض باتری آیفون اس ای به کار برده می شود. بی شک، این کار ریزه کاری های دیگری نیز دارد. به همین دلیل، توصیه می شود کار خود را به افراد متخصص بسپارید. 

هزینه تعمیر باتری آیفون SE چقدر است؟

شاید بتوان گفت یکی از پرتکرارترین سوالاتی که همیشه از کارشناسان ما پرسیده می شود در این باره است که هزینه تعمیر باتری آیفون SE چقدر است؟! باید بدانید پاسخ دقیقی را نمی توان به این سوال داد تا گوشی به دقت مورد بررسی قرار گیرد. زیرا پیچیدگی های تعویض باتری آیفون اس ای بسیار زیاد است و تنها زمانی می توان به این سوال پاسخ داد که اطلاعات کامل در دسترس باشد. با توجه به این موضوع شما باید گوشی خود را به این مرکز بیاورید تا کارشناسان ما به دقت آن را بررسی کنند و پاسخ دقیقی را به سوال شما بدهند. 

قیمت باتری اصلی گوشی SE

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد تعویض باتری آیفون اس ای در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که می دانید برند اپل در محصولات خود از باتری لیتیوم استفاده می کند و این باتری یکی از گران قیمت ترین و بهترین محصولاتی است که در گوشی ها مورد استفاده قرار می گیرند. مواردی مانند عدم شارژ درست گوشی و یا قرارگیری گوشی در مجاورت با گرما به باتری آسیب وارد می کنند. سوالات زیادی در مورد قیمت باتری اصلی گوشی SE پرسیده می شود. برای اینکه بتوانید اطلاعات کاملی را در مورد قیمت باتری اصلی گوشی SE و تعویض باتری آیفون اس ای بدست بیاورید، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

خدمات اپل آچار