تعویض ال سی دی مک بوک

تعویض ال سی دی مک بوک

خرابی در نمایشگر های لپ تاپ اغلب از مشکلات و ایراد هایی است که کاربران با آن مواجه می باشند.به طور کلی این دسته از مشکلات به دلیل ارادات نرم افزاری و سخت افزاری می باشد .گاها در مواردی وجود ویروس در لپ تاپ عاملی برای ایجاد مشکل می باشد. ولی در این میان یکی از دلایل اصلی که به طور مستقیمم روی  خرابی ال سی دی لپ تاپ موثر می باشد ، ریختن آب یا هر نوع مایعات دیگه ای روی آن است. در این صورت رطوبت به داخل ال سی دی وارد می شود و برد را با آسیب مواجه می کند. در مواردی موجب سوختگی در برد می شود.برد های ولتاژ، قطعات  بسیار مهمی در ال سی دی مک بوک محسوب می شوند که اگر آسیبی ببینند،ایرادات جدیی را به وجود خواهند آورد.  خرابی مادربرد، موجب به نمایض در آمدن تصویر به شکل خطوطی می شود و در آخر خرابی اینورتر هم از دیگر دلایل تعویض ال سی دی مک بوک می باشد.

مک بوک از محصولات پرطرفدار کمپانی اپل می باشد.گاها ممکن است در مواردی ال سی دی این لپ تاپ همچون دیگر  لپ تاپ ها با آسیب هایی مواجه شود. تعمیر ال سی دی مک بوک چنانچه که به دلیل مشکل نرم افزاری باشد صورت می گیرد اما در مواردی که آسیب ال سی دی به صورت فیزیکی باشد می بایست به فکر تعویض ال سی دی مک بوک بود. برای تعمیر مک بوک اپل خود به نمایندگی تعمیرات اپل مراجعه نمایید.

تعویض ال سی دی مک بوک

مراحل تعویض ال سی دی مک بوک

برای تعویض ال سی دی مک بوک می بایست طبق مراحل زیر اقدام کرد :

ابتدا می بایست یک ال سی دی اورجینال مطابق با مشخصات فنی لپ تاپ را تهیه نمایید.در مرحله بعد  ابزار مورد نیاز برای تعمیر همچون، پیچ گوشتی با انواع مختلف بیت و چند تیغه فلزی نازک یا پلاستیکی را تهیه کنید. بعداز جدا کردن لپ تاپ از برق و بیرون آوردن باتری اقدام به باز کردن محفظه اطراف صفحه نمایش نمایید.جهت باز نمودن  قاب لپ تاپ باید به پیچ های نگهدارنده دسترسی داشته باشید.

حال با جدا کردن اطراف ال سی دی با بهره مندی از تیغه فلزی یا اسپودر پلاستیکی ، ال سی دی آسیب دیده به سمت پایین بکشید و در مراحل بعد برای تعویض ال سی دی مک بوک کابل ها را جدا کنید. اکنون زمان نصب ال سی دی جدید می باشد.اقدام به اتصال به پنل جدید نمایید وآن را داخل قاب قرار دهید.حال از  بستن پیچ های پنل اطمینان خاطر باشید. اکنون زمان تست lcd جدید می باشد.پس از بررسی قاب لپ تاپ  رابسته و دستگاه را روشن نمایید. برای تعمیر ال سی دی آیفون کلیک کنید.

تعمیر ال سی دی مک بوک

در صورتی که ال سی دی مک بوک شما با سکشتگی مواجه شده یا چیزی را نمایش نمی دهد بهتر است به مراکز معتبر تعمیر ال سی دی مک بوک مراجعه نمایید.در این مراکز کارشناسان متخصص جهت تعویض و تعمیر ال سی دی مک بوک و سایر مشکلات آن وجود دارد که می توانید از آن ها درخواست کمک کنید.به طور کلی این مراکز به گونه ای عمل می کنند که پس از تعمیر ایرادی برای دستگاه رخ ندهد و در صورت تکرار خرابی در آن قسمت پس از بررسی مشکل اقدام به رفع آن می نمایند.معمولا این مراکز پس از ارائه خدمات ،مدت زمانی را برای گارانتی در نظر می گیرند. برای تعویض ال سی دی آیفون خود در اپل آچار کلیک کنید.

هزینه تعمیر ال سی دی مک بوک اپل

هزینه تعمیر ال سی دی مک بوک اپل معمولا زیاد می باشد. با این اوصاف وقتی این قطعه به طور کامل بررسی و عیب یابی شود هزینه نهایی اعلام می گردد. در صورتی که ایراد از فلت ها باشد و شکستگی و آسیب دیدگی خاصی در صفحه نمایش وجود نداشته باشد، مبلغ پرداختی بسیار ناچیز خواهد بود.ولی چنانچه که  شکستگی در نمایشگر رخ داده باشد به دلیل تعویض آن هزینه زیادی می بایست در ظر داشت. در این وضعیت به دلیل گران بودن نمونه اورجینال ال سی دی لپ تاپ اپل باید خودتان را برای پرداخت مبالغ بالا آماده کنید. کارسناسان اغلب پس از بررسی های لازم هزینه تعمیر ال سی دی مک بوک  اپل را در اختیارتان قرار می دهند. برای انجام تعمیرات آیفون به اپل آچار مراجعه کنید.

خدمات اپل آچار