تعویض ال سی دی آیفون 7

تعویض ال سی دی آیفون 7

ال سی دی از آسیب‌پذیرترین قطعات گوشی‌های موبایل است. یک سقوط کوتاه از جیبتان بر روی زمین، لیز خوردن گوشی به هنگام رانندگی، تمایل بچه‌ها به پرت کردن گوشی به سمت دیوار، امثال اینها حوادثی است که ممکن است منجر به شکسته شدن ال سی دی شود. آیفون 7 دارای یک ال سی دی 4.7 اینچ LED-blacklit خازنی است.  برای تعویض ال سی دی آیفون 7، باید گوشی را به یک تعمیرکار متخصص گوشی‌های آیفون بسپارید. برای تعویض ال سی دی 7 پلاس کلیک کنید.

در هنگام ضربه خوردن، معمولا با نگاهی ساده به صفحه گوشی می‌توانید میزان خسارت را تشخیص دهید. با این حال، مواردی هم وجود دارند که سقوط گوشی تنها باعث شل شدن قطعات داخلی گوشی و یا قطع شدن یک اتصال خاص شده است. اگر گوشی آیفون 7 شما سیاه شده و هیچ تصویری نمایش داده نمی‌شود، یک بار گوشی را خاموش و روشن کنید، اگر مساله حل نشد، باید به یک تعمیرکار مراجعه کنید.

در صورت نیاز به تعویض ال سی دی آیفون 7، باید به فکر پیدا کردن جنس اورجینال و با گارانتی باشید. قیمت یک ال سی دی آیفون 7، تا 2 میلیون هم می‌رسد. بسته به اینکه از نوع اورجینال یا کپی آن استفاده کنید، قیمت‌ها متغیر هستند. به طور خاص، نوع دست دوم این کالا هم گاها یافت می‌شود و در این حالت، تعویض ال سی دی آیفون 7 با قیمت کمتری برایتان انجام گردد. با این حال، توصیه می‌کنیم جنس نو و البته دارای گارانتی را از نمایندگی‌ها و عاملیت‌های فروش معتبر تهیه کنید.

تعویض ال سی دی آیفون 7

تعمیر ال سی دی آیفون 7

در صورتی که میزان خسارت به اندازه‌ای نباشد که نیاز به تعویض ال سی دی آیفون 7 اجتناب‌ناپذیر باشد، می‌توانید از یک تعمیرکار مجرب برای تعمیر ال سی دی آیفون خود کمک بگیرید. تعمیر ال سی دی آیفون 7 بسیار تخصصی است و باید به نحوی انجام شود که به قطعات و عملکرد گوشی صدمه‌ای وارد نشود. رزولوشن بالای صفحه نمایش آیفون 7 باعث شده که تصاویر و ویدیوها بسیار نزدیک به دید طبیعی به نظر آیند. این ظرافت و دقت در نمایش و پیکسل‌های زیاد صفحه که به صورت تار و پودی در صفحه نمایش گسترده شده‌اند، نیاز بیشتر به تعمیر ال سی دی آیفون 7 را با حداکثر دقت بیشتر جلوه می‌دهد.

مجهز بودن گوشی به فناوری کالیبراسیون رنگ‌ها، این امکان را به صفحه نمایش می‌دهد که نسبت به محیط‌ها با شدت رنگ متفاوت، بهترین کیفیت ارائه تصویر را داشته باشد. در تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون 7 باید به طور ویژه به این موضوع دقت داشت و تعمیرکار، در فرانید تعمیر صفحه، صدمه‌ای به ویژگی‌هایی این چنینی وارد نکند.

هزینه تعویض  ال سی دی آیفون 7

هزینه تعویض ال سی دی آیفون 7 شامل دو بخش است، قیمت خرید ال سی دی و هزینه جایگذاری ال سی دی رو گوشی. بسته به اینکه چه کالایی با چه کیفیتی خریداری می‌کنید، دست اول یا دوم بودن ال سی دی، گارانتی داشتن قطعه و ویژگی‌هایی اینچنین، هزینه تعویض ال سی دی آیفون 7 متغیر خواهد بود. 

زیبایی اصلی‌ترین مولفه در طراحی ال سی دی آیفون 7 بوده است، به گونه‌ای که مولفه استحکام در آن اهمیت پائین‌تری را به خود اختصاص داده و همین باعث شکننده بودن ال سی دی شده است. تعویض ال سی دی آیفون 7 نیاز به ابزارهای تخصصی ظریفی دارد که با کمترین آسیب به بدنه و تاچ و ال سی دی گوشی، ال سی دی را از صفحه جدا و با ال سی دی جدید جایگزین می‌کنند.

تجربه نشان می‌دهد که انواع دست دوم صفحات نمایش گزینه مناسبی برای تعویض ال سی دی آیفون نیستند. در خرید وسایل الکترونیکی دست دوم، باید به شدت محتاط بود و تا جایی که امکان دارد از این نوع کیفیت کالا خودداری کرد. برای تعمیر اپل به مجموعه اپل آچار مراجعه کنید.

خدمات اپل آچار