تعمیر تاچ ال سی دی آیفون

تعمیر تاچ ال سی دی آیفون

یکی از تخصصی ترین سرویس ها تعمیر تاچ ال سی دی آیفون می باشد که در مراکز زیادی صورت می گیرد. شایان ذکر است که باید قبل از تعمیر به این موضوع توجه شود که مرکز مورد نظر در دسته مراکز تعمیرات و نمایندگی های مجاز قرار داشته باشد. چنانچه که به آیفون مورد استفاده‌تان، ضربه سنگینی وارد گردد و صفحه نمایش آن با شکستگی و ترک‌ های شدیدی مواجه گردد می بایست به مرکز تعمیرات تخصصی اپل مراجعه نمایید. به طور معمول در این مراکز  تعویض و تعمیرات LCD آیفون به صورت تخصصی انجام می گیرد. برای تعمیر ال سی دی آیفون کلیک کنید.

تعمیر تاچ ال سی دی آیفون

اپل در سری های جدید گوشی خود تاچ ال سی دی را به هم چسبانده ، از این حیث در زمان آسیب دیدگی می بایست هر دو با هم تعویض گردد. تاچ گوشی اپل گاها به دلایل  متفاوتی با خرابی مواجه می گردد که در بیشتر مواقع با تعویض تاچ ال سی دی موبایل اپل می توان مشکل را رفع نمود. تعمیر تاچ ال سی دی اپل به ابزار آلات پیشرفته و دانش و تجربه نیاز مند است ، از این حیث انجام این پروسه به وسیله کاربرد شدنی نمی باشد.

تعویض تاچ ال سی دی آیفون 6

گوشی های موبایل در برخی مواقع دچار صدمات شدیدی شده و تاچ آنها نیز دچار شکستگی می شود. در هنگام بروز این اتفاق تعمیر ال سی دی آیفون 6 صرفا با تعویض تاچ آن صورت می گیرد. هنگامی که تاچ گوشی صدمه می بیند گوشی روشن نمی شود و تاچ آن عملکرد خود را از دست می دهد. تعویض تاچ ال سی دی آیفون 6 یکی از امور هزینه بر محسوب می شود. تعمیر ال سی دی آیفون 6 و تعویض تاچ آن توسط تجهیزات و ابزارآلات ویژه ای صورت می گیرد و همه مراکز مربوطه از این امکانات برخوردار نیستند.  جهت تعویض ال سی دی گوشی آیفون 6 به مراکز معتبر تعمیر گوشی های اپل مراجعه کنید و موبایل خود را از دستکاری افراد غیر حرفه ای دور نگاه دارید. برای تعویض ال سی دی آیفون خود در اپل آچار کلیک کنید.

تعویض گلس روی تاچ ال سی دی آیفون

در صورتی که آسیب به صفحه نمایش گوشی شما خیلی شدید نباشد خوشحال باشید ، زیرا این آسیب مربوط به گلس می باشد که هزینه‌ آن کمتر از نصف تعویض تاچ ال سی دی آیفون می باشد.چنانچه که پس از افتادن گوشی روی زمین یا آسیب دیدن صفحه نمایش آن، ترک ‌ها و شکستگی ‌هایی روی صفحه ظاهر گردد اما تاچ گوشی کار کند شکستگی مربوط به  شیشه روی صفحه می باشد که با هزینه‌ای به مراتب کمتر تنها با تعویض گلس روی LCD آیفون مشکل رفع می گردد. از طرفی در این صورت دیگر نیازی به تعویض تاچ و ال سی دی فابریک آیفون نخواهید داشت.

تعمیر تاچ ال سی دی آیفون

هزینه تعویض LCD آیفون چقدر است؟

هزینه تعویض و تعمیر تاچ ال سی دی آیفون را تنها می توان با مدل گوشی مطرح نمود. به این معنی که هزینه  تعویض آن برای مدل گوشی های مختاف متفاوت می باشد.به طور کلی هر چه مدل گوشی جدید تر باشد ،هزینه‌ ای که می بایست جهت تعویض LCD پرداخت گردد بیشتر خواهد بود.مثلا هزینه تعویض ال سی دی آیفون 12 پرو مکس با  تعویض ال سی دی در مدل قدیمی ‌تر آیفونX  متفاوت می باشد.به طور کلی هزینه ‌ای که جهت تعویض کامل تاچ و LCD آیفون پرداخت می گردد به نسبت به نوع ال سی دی اورجینال یا های کپی بودن آن نیز مختلف است. برای تعویض ال سی دی اپل واچ کلیک کنید.

تعویض تاچ ال سی دی آیفون

تعویض تاچ ال سی دی ایفون از جمله در خواست های زیاد در مراکز تعمیرات گوشی می باشد.گاها به دلیل موارد مختلفی این اتفاق رخ می دهد.  شکستن ال سی دی اغلب به علت سهل انگاری کاربر و یا افتادن گوشی از دست کاربران رخ می دهد. اما چنانچه که شدت آسیب زیاد نباشد تنها با تعویض تاچ ال سی دی ایفون می توان گوشی را با هزینه کمتری درست نمود. امروزه نمایندگی تعمیرات موبایل اپل با بهره مندی از تخصص و دستگاه های پیشرفته به راحتی اقدام به تعمیر تاچ ال سی دی ایفون می نمایند. هزینه تعمیر تاچ ال سی دی ایفون  کمتر از هزینه تعویض تاچ ال سی دی آیفون می باشد لذا مقرون به صرفه تر خواهد بود. جهت تعویض تاچ ال سی دی آیفون نیاز به دستگاه های و تجهیزات خاصی که در تعمیرگاه های مخصوص تعمیرات اپل یافت می شود.لذا توصیه می شود که تعمیرات به مرکز متخصص در این خصوص سپرده شود. 

در صورتی که  ال سی دی آیفون شما طوری شکسته شده که به هیچ وجه  روشن نمی شود یا روشن می شود  ولی تاچ آن درست عمل نمی کند ، شما مجبور به تعویض کل مجموعه تاچ ال سی دی خواهید بود.متاسفانه تعویض کامل تاچ ال سی دی آیفون 5  به ویژه در مدل های جدید تر هزینه زیادی را در بر می گیرد بنابراین برای پیشگیری از این فاجعه و صرف هزینه گزاف برای تعمیر ال سی دی آیفون خود پیشنهاد می شود گوشی خود را بیمه کنید. جهت تعویض تاچ ال سی دی ایفون می بایست در اولین فرصت به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایید و اطلاعات تکمیلی را در اختیار کارشناسان قرار دهید. سپس بعد از تعمیرات کارشناسان با شما تماس برقرا می نمایند و گوشی شما را همچون روز اول بدون مشکل به شما باز می گردانند. 

خود به خود کار کردن ال سی دی آیفون

Ghost Touch یا لمس خود به خودی آیفون زمانی رخ خواهد داد که صفحه آیفون به صورت خودکار و بدون دخالت شما اقدامات مختلفی را اعمال می کند در واقع نمایشگر به لمس های ناموجود پاسخ داده و برنامه ها به شکل خودکار اجرا خواهد شد که کارهای مختلف بدون اینکه شما اصلاً با نمایشگر سروکار داشته باشید صورت می گیرد و در این شرایط می تواند بسیار آزاردهنده باشد.

دلایل بروز مشکل لمس خود به خودی آیفون چیست؟

دلایل مختلف سخت افزاری و نرم افزاری در ایجاد مشکل لمس خودکار آیفون می تواند تاثیر گذار باشد. گاها خرابی های سخت افزاری همچون خرابی تاچ اسکرین به علت بروز مشکل لمس خود به خودی آیفون رخ می دهد. خرابی های برد و مدار ها و آی سی های مرتبط با تاچ و نمایشگر نیز می تواند علت بروز این مشکل باشد. از جهتی نیز در مواردی مشکلات نرم افزاری مختلف در دستگاه باعث ایجاد این مشکل می شود. از اصلی ترین دلایل مواردی چون ویروسی شدن گوشی و حمله بد افزار ها می باشد. گاهی نیاز به حذف برنامه ها در آیفون نیز وجود دارد. می توان در هر یک از این موارد، از روش هایی جهت حل این موضوع یا لمس تصادفی نمایشگر آیفون کمک گرفت. فرقی نمی‌کند برای رفع مشکل گوست تاچ آیفون با کدام مدل آیفون سر و کار دارید، جهت حل مشکل لمس خودکار نمایشگر می ‌توانید راه‌ حل ‌های زیر را امتحان کنید.

خود به خود کار کردن تاچ آیفون

از مشکلات به وجود آمده گوشی های آیفون خود به خود کار کردن تاچ آن است که برای رفع آن باید موارد زیر را انجام دهید.

تمیز کردن صفحه نمایش

شاید این راه حل برایتا بسیار ساده و عجیب باشد ولی اما تمیز کردن نمایشگر می ‌تواند یکی از راه های مناسب برای مقابله با گوست تاچ باشد. به این صورت هرگونه گرد و خاک که شاید لمس تصادفی نمایشگر را در پی داشته باشد، پاک خواهد شد. جهت تمیز کردن نمایشگر ابتدا لازم است تا دستگاه خاموش شود و سپس از کابل‌ها جدا شود. در ادامه می بایست به سراغ یک پارچه نرم همچون پارچه تمیز کردن عینک روید. با آب گرم کمی این پارچه را خیس نمایید و بعد به آرامی نمایشگر آیفون را تمیز کنید. در زمان انجام آن توجه داشته باشید که رطوبت به درون گوشی نفوذ نکند. ضمنا برای چنین کاری هرگز از مواد شیمیایی استفاده نکنید چرا که به نمایشگر آسیب خواهد زد. لذا اولین راه ‌حل برای حل مشکل تاچ خودکار آیفون می باست تمیز کردن نمایشگر آن باشد.

برداشتن محافظ صفحه نمایش

لایه نازک شیشه یا پلاستیک به عنوان محافظ نمایشگر می باشد که روی صفحه نمایش آیفون قرار می‌ گیرد تا از آن مراقبت نمایید. در صورتی که این محافظ‌ها کارآمد باشند، به خوبی در نحوه لمس نمایشگر اختلال به وجود آورند. بنابراین می توان جهت حل مشکل تاچ خودکار آیفون برداشتن محافظ صفحه نمایش را آزمایش نمایید. برای شروع لازم است تا محافظ نمایشگر آیفون به آرامی و با احتیاط بردارید. توجه کنید که از لبه نمایشگر شروع نمایید و به تدریج بطور کامل آن را جدا کنید. توجه داشته باشید که در صورت وجود شکستگی در محافظ، بهتر است برداشتن آن توسط تعمیرکار صورت گیرد تا مشکلی برایتان رخ ندهد . در صورتی که از محافظ برند خاصی استفاده می نمایید، برای برداشتن آن می‌توانید به نمایندگی ‌اش مراجعه نمایید.

هنگ کردن تاچ آیفون

هنگ کردن تاچ آیفون یا کار نکردن تاچ صفحه نمایشگر آیفون به طور ناگهانی از جمله مشکلاتی است که کاربران زیادی با آن مواجه می شوند. راه حل های زیادی جهت حل مشکل وجود دارد . ریستارت کردن می تواند یکی از راه های ساده جهت رفع مشکل تاچ باشد. زیرا یک باگ یا مشکل نرم افزاری موقت منجر به بروز مشکل مختلفی خواهد شد که با ریستارت به احتمال مشکل رفع می شود.بنابراین در این موارد می بایست دکمه پاور را فشرده و کمی نگه داشت تا اسلایدر مربوط به خاموش کردن دستگاه مشاهده شود و در ادامه انگشت را بر روی نمایشگر قرار دهید و اسلایدر را به سمت راست بکشید تا دستور خاموش شدن آیفون صادر گردد. سپس برای روشن نمودن مجدد باید دکمه پاور را فشار داد.

دیجیتایزر یا تاچ گوشی

تاچ یا دیجیتایزر به عنوان بخش مهم گوشی های هوشمند می باشد که دقیقا در زیر گلس قرار دارد و به نام تاچ گوشی معرفی می شود. تاچ یک لایه شفاف، به لمس و فشار حساسیت نشان می دهد و ضمن تشخیص محل دقیق لمس، اطلاعات را به پردازنده انتقال می دهد. پس از آن پردازنده دستور عملکرد را صادر می کند تا دستور کاربر اجرا گردد. بین تاپ و مادربرد یک کابل ارتباطی هم وجود دارد که در صورتی که آسیب دیده و یا قطع شود، تاچ عمل نخواهد کرد. در صورتی که تاچ گوشی شما عمل نمی کند، لازم است تا ابتدا تنظیمات را بررسی نمایید. در مواردی مشکل به راحتی با تعمیرات نرم افزاری رفع خواهد شد. ولی با توجه به اتصال تاچ و نمایشگر، برای ترمیم یا تعویض تاچ، نیاز به تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ می باشد.

خدمات اپل آچار