آموزش تعمیرات گوشی اپل آیفون

آموزش تعمیرات گوشی اپل آیفون

فرقی نمی‌کند از آخرین آیفونی استفاده می‌کنید که آخرین نسخه iOS را اجرا می‌کند یا از گوشی آیفون قدیمی‌تر با نرم‌افزار قدیمی استفاده می‌کنید. مانند هر دستگاه پیچیده ای، آیفون می تواند مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کند. با این حال، در بیشتر موارد، عیب یابی آیفون یک امر ساده است. بنابراین، بهتر است راهنمای ما را در خصوص آموزش کاربردی گوشی اپل آیفون مطالعه کنید.

آموزش تعمیرات گوشی اپل آیفون

آموزش تعمیرات تضمینی گوشی آیفون

در دوره های آموزش تعمیرات تضمینی آیفون، به دانشجویان و کسانی که علاقه‌مند به تعمیرات تلفن همراه آیفون هستند ،این امکان را خواهد داد تا به شکل اصولی و درست این کار و روش‌های تعمیرات آیفون به‌طور کامل آشنا شوند آموزش ببیند و بتوانند به‌ ماهرانه ای تلفن همراه را تعمیر کنند. آموزش‌ها در مورد تعمیرات موبایل و مفاهیم پایه الکترونیک را آموزش خواهد داد و شناخت قطعات آیفون و اصول تعمیر را به صورت تخصصی و نگهداری و تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آیفون را هم به صورت امروزی آموزش میدهد و ایمنی و احتیاط‌های لازم در هنگام تعمیرات و …را نیز شامل خواهد شد.
در زمان دانشجوی استفاده کردن از تجهیزات گوناگونی مانند دستگاه‌های تعمیر مدار، سیم‌کشی، مولتی‌متر و نرم‌افزارهای مربوط به تعمیرات آیفون و به‌کارگیری و تعمیراتی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آیفون به‌طور کامل آموزش داده خواهد شد. بعد از به اتمام رساندن دوره، دانشجوی می‌توانند تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گوناگون را بر روی آیفون را انجام خواهند داد.

مشکلات متداول آیفون و آموزش رفع آن ها

  • رمز عبور آیفون را فراموش کرده اید یا آیفون غیرفعال است.
  • این مورد ر بین کاربران آیفون زمانی پیش می آید که رمز گوشی به صورت نادرست چندین بار وارد شده باشد که شرکت اپل در این مواقع جهت امنیت اطلاعات گوشی را کاملا غیر فعال disable می کند.
  • در صورت فراموش کردن رمز کاربر 3 بار قرصت امتحان رمز را دارد و پس از آن در دوره های زمانی 1،5،15،30،60 و دقیقه گوشی کاربر موقتا غیر فعال شده و پس از هر بار فرصت دیگری به کاربر داده می شود و نهایتا اگر این فرصت ها از دست برود گوشی کاربر به طور کامل غیر فعال disable می شود و کار بر با پیغام  iphone is disable مواجه می شود و اطلاعات کاربر در این مرحله در خطر حذف شدن قرار می گیرد. آموزش تعمیرات اپل با بهره گیری از مدرسین متخصص برای متقاضیان عزیز در اپل آچار انجام می گردد.
  • در صورت بروز این مشکل قبل از ری استور کردن و حذف اطلاعات با مراجعه به مرکز تخصصی تعمیرات این فرصت می تواند باشد که یک بار دیگر کاربر فرصت تست رمز را داشته باشد اگر در این مرحله رمز مجدد اشتباه وارد شود گوشی برای حذف رمز باید ری استور شود که اطلاعات کاربر حذف شود.
  • توجه داشته باشید که در این حالت کاربر باید اپل آیدی و رمز اپل آیدی خود را داشته باشد تا گوشی در حالت icloud قرار نگیرد که در غیر این صورت گوشی به اصطلاح icloud می شود و غیر قابل استفاده می شود. البته در این مورد هم شما با مراجعه به مراکز تخصصی و قابل اطمینان می توان امکان حذف آیکلود از گوشی خود را امتحان کنید.
  • پس همیشه توجه داشته باشید جهت پیشگیری از طلاعات خود بک آپ داشته باشید و اپل ایدی و رمز اپل آیدی را حفظ کنید تا به مشکل بر نخورید. برای انجام تعمیر آیفون خود کلیک کنید.

نکته : اگر در بخش تنظیمات setting در قسمت رمز pass code گزینه ی erase data را فعال کرده باشید این اجازه را می دهید پس از 10 بار اشتباه وارد کردن رمز تمام اطلاعات گوشی شما به صورت خودکار پاک شود که قابل بازیابی هم نخواهد بود.

برنامه‌های آیفون به‌طور غیرمنتظره‌ای متوقف می‌شوند.

در این حالت چندین مورد می تواند باعث شود برناه های شما با این مشکل مواجه شود.

حالت اول : نرم افزار شما نیاز به آپدیت دارد و با مراجعه به برنامه اپ اسستور می توانید آپدیت را انجام دهید.  برنامه اپ استور از برنامه های پیش فرض دیوایس های اپل است.

حالت دوم : سیستم عامل ios گوشی شما نیاز به آپدیت دارد که با مراجعه به بخش تنظیمات می توانید چک کنید.

نکته : توجه داشته باشید برای آپدیت گوشی خود باید باطری دستگاه شارژ کامل داشته باشد و گوشی داخل شارژ قرار گیرد و به اینترنت پر سرعت اتصال داشته باشد. که اگر یکی از موارد ذکر شده قطع شود گوشی شما به مشکل بر خواهد خورد.

در صورت عدم توانایی آپدیت توسط کاربر می توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات تخصصی این مورد را با اطمینان خاطر کامل تری انجام دهید.

حالت سوم : فضای حافظه ی گوشی پر می باشد و گوشی حافظه ای جهت پردازش نرم افزاری ندارد که در این حالت با بک آپ گرفتن و حذف اطلاعات یا انتقال اطلاعات دمی توانید فضای کافی جهت پردازش نرم افزاری در گوشی خود ایجاد کنید.

حالت چهارم : گوشی آیفون شما قدیمی می باشد و آپدیت جدید نرم افزاری و سیستم عاملی  برای گوشی شما وجود ندارد که در این حالت باید گوشی خود را به مدل بالاتر تغییر دهید. برای تعمیرات تخصصی اپل با اپل آچار تماس بگیرید.

نکته : اینترنت سرعت پایین می تواند در نرم افزارهایی که نیاز به اینترنت دارند اختلال ایجاد کند که در این صورت باید شبکه ی اینترنتی خود را تغییر دهید.

آموزش تعمیرات گوشی اپل آیفون

صفحه نمایش لمسی آیفون کار نمی کند.

این حالت می تواند در شکل های گوناگونی ظاهر شود که در مدل های متفاوت آیفون حل این مشکل متفاوت می باشد.

حالت اول :  گوشی آیفون خود تاچی دارد { به طور خودکار تایپ می کند یا نرم افزار اجرا می شود }

حالت دوم : گوشی آیفون تاچ گیج دارد { در صورت تاچ کردن گوشی تاچ نا منظم کار می کند یا نقطه ی مربوطه تاچ نمی شود }

حالت سوم : بخشی از تاچ از کار افتاده است.

حالت چهارم : تمام تاچ گوشی آیفون از کار افتاد ه است.

حالت پنجم : تاچ هر از گاهی از کار می افتد و با قفل کردن و باز کردن یا ریست کردن به کار می افتد و دوباره پس از مدتی تاچ از کار می افتد.

در تمام مراحل بالا با مراجعه به مرکز تخصصی تعمیرات می توانید عیب پیش اومده را رفع کنید.

تمام مشکلات ذکر شده در مدل های متفاوت گوشی های اپل ، هم می تواند از ال سی دی باشد هم می تواند از برد گوشی باشد آیفون شما باشد که با تشخیص کارشناسان مرکز تخصصی تعمیرات قابل ررفع می باشد. دقت داشته باشید گوشی هایی با چنین مشکل باید دقیق عیب یابی شوند و برای آیفون های مدل x به بالا اگر مشکل از برد باشد باید با دقت بالا مدار مربوطه عیب یابی و تعمیر شود و اگر مشکل از ال سی دی باشد ، ال سی دی شما را تعمیر میس کنیم که هزینه ی این کار از تعویض ال سی دی بسیار کمتر می باشد و تاچ مثل روز اول کار می کند.

  • Face ID کار نمی کند

در گوشی های مدل آیفون x به بعد جهت ورود به گو.شی و حفظ اطلاعات کاربر تکنولوژی به نام فیس آیدی اجرا شده است که مثل تمام مدارات مربوط به گوشی می تواند علی الخصوص در اثر ضربه و یا برخورد مکایعات مثل اب و الکل آسیب پذیر باشد.

در صورتی که فیس آیدی شما از کار بی افتد  ممکن است با پیغام move iphone a little lower or higher در بخش تنظیمات فیس آیدی روبرو شوید و یا کلا تنظیمات فیس آیدی غیر فعال شود.

در این حالت با مراجعه به مرکز تخصصی تعمیرات می توانید تقریبا تمام موارد خرابی فیس آیدی مربوط به سخت افزار می باشد را رفع و عیی پیش آمده ر ا حل کنید.

نکته بسیار مهم این است که قطعات مربوط به فیس آیدی غیر قابل تعوی می باشد و فقط  قابلیت تعمییر دارد و به دلیل حساسیت بالای مدار در صورت دستکاری غیر اصولی امکان از بین رفتن فیس آیدی می باشد و در این حالت فیس آیدی شما غیر قابل تعمییر می باشد و با توجه به ارزشمند بودن گوشی کاربر خسارت مالی به کاربر تحمیل می گردد.

در این مطلب یک آموزش تعمیرات گوشی اپل آیفون به صورت جامع ارائه دادیم. توجه داشته باشید که اگر با مشکل از دست دادن اطلاعات آیفون مواجه شدید و نتوانستید آن را برطرف کنید، می‌توانید از Stellar Data Recovery برای آیفون برای بازیابی مخاطبین، پیام‌ها، تقویم، عکس‌ها، ویدیوها، سابقه تماس و غیره از آیفون یا آی پد استفاده کنید.

خدمات اپل آچار