بررسی محصول جدید اپل، گوشی آیفون 14 پرو مکس

آیفون 14 پرو مکس

گوشی های آیفون یکی از محبوب ترین گجت های دنیا هستند. این گجت های دوست داشتنی و گرانقیمت قبل از رونمایی نیز مورد توجه طرفداران و کارشناسان قرار دارند و به همین جهت گمانه زنی ها و حدس های مختلفی درباره آنها زده می شود. یکی از گوشی های اپل که قبل از ورود به بازار در معرض شایعات و حدس های گوناگونی قرار دارد آیفون 14 پرو مکس است. درباره این گوشی اخبار غیر رسمی و شایعات بسیاری وجود دارد و ما در مطلب حاضر قصد داریم درباره این حدس ها و پیش بینی ها صحبت کنیم.

بررسی گوشی آیفون 14 پرو مکس

گوشی آیفون 14 پرومکس بر اساس پیش بینی هایی که صورت گرفته دارای ابعادی کوچکتر از آیفون 13 پرومکس است. گفته می شود که ارتفاع و عرض پرومکس 14 به ترتیب برابر است با 71/160 و 78/78 و ضخامت آن معادل 85/7 میلی متر. طرحی که برای iphone 14 حدس می زنند دارای دوربین های برجسته است، به طوری که ضخامت گوشی را به 2/12 میلی متر می رساند. جالب است بدانید که پیش بینی قبل از رونمایی آیفون 13 کاسته شدن از ضخامت دوربین ها بود!

آیفون 14 پرو مکس

طراحی آیفون 14 پرو مکس

گفته می شود که طراحی آیفون 14 پرومکس همراه با قابلیت Pro Motion است. بر اساس این گمانه زنی نمایشگر 120 هرتز نیز برای گوشی مذکور پیش بینی می شود. البته این گفته ها برای سری آیفون پرو یعنی پرو و پرومکس وجود دارد. روشنایی 1200 نیتی برای پنل گوشی های پرومکس و پرو نیز یک ویژگی جذاب است که کارشناسان منتظر آن هستند. آیفون 14 پرومکس با طراحی بدون ناچ یکی دیگر از انتظارات طرفداران این گجت ها است. اغلب گفته ها و پیش بینی ها بزرگ تر شدن صفحه نمایش و حذف بریدگی یا ناچ است. 

طراحی آیفون 14 پرومکس بدون ناچ و با نمایشگر بزرگ و حفره دار برای همه نسخه های جدید گوشی های اپل پیش بینی می شود. بر اساس برخی از شایعه ها آمده است که شرکت اپل شاید قابلیت فیس آی دی را حذف کرده و تاچ آیدی را بازگرداند؛ ولی با امکان باز کردن قفل صفحه با استفاده از صورت ماسک زده این حذف شایعه ای بی اساس تلقی می شود. آیفون 14 پرومکس همراه با حفره ای در زیر صفحه نمایش یک گمانه زنی منطقی به نظر می آید. انجام تعمیرات نرم افزاری آیفون در اپل آچار

استفاده از لنزهای مایع یکی دیگر از گمانه زنی هایی است که در گوشی آیفون 14 پرومکس و پرو وجود دارد. در این نوع لنزها فوکوس با سرعت بالایی انجام می شود و این عمل با عبور جریان الکتریسیته صورت می گیرد. لنزهای مایع قابلیت پوشش کامل سنسور را دارند و در سایزهای بسیار کوچک در مقایسه با لنزهای شیشه ای و مکانیکی هم مورد استفاده قرار می گیرند. گفته می شود که سنسور 48 مگاپیکسلی در آیفون 14 سری پرو وجود دارد. 

طراحی آیفون 14 پرو

گمانه زنی های متعددی برای طراحی آیفون 14 زده می شود که خبر از نمایشگر LTPS و OLED دارد. این پیش بینی درباره حداقل یکی از نسخ آیفون 14 زده می شود که احتمالا طراحی آیفون 14 پرو است. این طراحی پیشرفته برای دوست داران آیفون پرومکس و پرو جالب و جذاب است. برخی از صاحبنظران حدس می زنند که در میان نسخ آیفون 14، نسخه مینی حذف می شود و این در حالی است که پنل های 4/5، 1/6 و 7/6 اینچی برای نسخه های گوشی معمولی، پرو و پرومکس آیفون 14 در نظر گرفته می شود. 

صفحه نمایش های بزرگ برای تمام نسخه های آیفون 14 و حذف ناچ یا بریدگی موضوعی است که اغلب کاربران، طرفداران و کارشناسان انتظار آن را می کشند. جالب است بدانید که از هنگام ایجاد پنل های OLED در گوشی های آیفون 14، انتظار صفحه نمایش همیشه روشن در بین کاربران به وجود آمده است؛ اما این انتظار ظاهرا قرار است برای آیفون 14 پرومکس و پرو محقق شود. بر طبق حدس هایی که زده می شود آیفون 14 از قابلیت AOD بهره مند می شود و نیازی به روشن کردن صفحه برای مشاهده اطلاعات و اعلان ها نیست. 

گرافیک و امکاناتی که شرکت اپل برای ایجاد قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن برای گوشی های خود در نظر می گیرد هنوز برای کارشناسان مشخص نبوده و با رونمایی گوشی ها نمایان می شود. 

خرید و قیمت آیفون 14 

خرید و قیمت آیفون 14 برای بسیاری از کاربران یکی از چالش های بزرگ است. این افراد در خریدن آیفون 13 و انتظار برای خرید آیفون 14 مردد مانده اند؛ زیرا ویژگی ها و قابلیت های گوشی های جدید اپل کاملا مشخص نیست و شرکت اپل قیمتی برای آنها اعلام نکرده است. برخی از کارشناسان و صاحبنظران با توجه به قیمت 

قیمت آیفون 14 پرو مکس چقدر خواهد بود؟

شایعات و حدس و گمان های متعددی درباره قیمت آیفون پرومکس نیز وجود دارد. این تخمین ها از قیمت 799 دلار امریکا شروع می شود که البته بیشتر مربوط به آیفون 14 معمولی است. اما قیمت آیفون 14 مربوط به گوشی های پرو و پرومکس نسخه یک ترابایتی قدری متفاوت است. برخی معتقدند که آیفون 14پرومکس می تواند گران ترین گوشی تاریخ اپل و کلیه گوشی های دنیا باشد. حتی گمانه زنی برچسب 1700 دلاری روی گوشی Pro Max iphone 14 نیز وجود دارد. 

از نظر برخی دیگر از صاحبنظران شما اگر قصد خرید آیفون 14 پرومکس با ظرفیت یک ترابایت را دارید با 1099 دلار آمریکا را کنار بگذارید. این افراد می گویند که 500 دلار باید به قیمت آیفون 13 پرومکس اضافه کنید تا به قیمت اصلی Pro Max iphone 14 برسید. 

آیفون 14 پرومکس با توجه به حدس ها و گمانه زنی هایی که وجود دارد یک گوشی کاملا مدرن و بسیار پیشرفته است. دوربین هایی با لنزهای عالی و صفحه نمایشی بزرگ و خوب برای گوشی های مذکور حدس زده می شود. حذف ناچ و بریدگی از صفحه نمایش موجب جذاب تر شدن و بزرگ تر شدن نمایشگر گوشی مورد نظر است. نمایشگر همیشه روشن و عدم نیاز به روشن کردن آن برای مشاهده اعلان ها و اطلاعات نیز یکی دیگر از شایعاتی است که درباره گوشی های پرومکس آیفون 14 زده می شود. 

تعمیر دوربین آیفون 14 پرومکس

برند اپل هر زمان که محصول جدیدی را به بازار عرضه می کند هیجان خاصی را در کاربرانش به وجود می آورد. دلیل اصلی این امر این است که این برند به نیازهای کاربرانش توجه ویژه ای دارد و تلاش می کند که حس لوکس بودن و خاص بودن را در کاربرانش تقویت نماید. یکی از مهمترین مواردی که باعث شده است گوشی آیفون 14 پرومکس بیش از پیش مورد توجه قرار دارد، دوربین فوق حرفه ای است که در این گوشی وجود دارد. البته باید بدانید این دوربین مانند هر دوربین دیگری ممکن است دستخوش مشکلات زیادی شود و در این صورت شما باید برای تعمیر دوربین آیفون 14 پرومکس اقدام نمایید.

تعمیر دوربین آیفون 14 پرومکس با قطعات اصل

زمانی که برای تعمیر دوربین آیفون 14 پرومکس مراجعه می کنید، تعمیر کار گوشی شما را از جهات مختلفی مورد بررسی قرار می دهد. گاهی مشکلی که بر روی گوشی شما به وجود آمده است نرم افزاری است. به طور مثال، شما از یک برنامه جانبی برای دوربین خود استفاده می کنید و یا سیستم عامل گوشی خود را آپدیت نکرده اید. این موارد باعث شده اند که دوربین دیگر کار نکند و همین امر منجر به تعمیر دوربین می شود. شاید برای شما جالب باشد که بدانید مشکلات نرم افزاری از رایج ترین مشکلاتی هستند که برای دوربین ها رخ می دهد و به سادگی قابل رفع هستند. گاهی نیز مشکلات سخت افزاری بر روی گوشی به وجود می آیند و شما باید تعمیر دوربین آیفون 14 پرومکس با قطعات اصل را مد نظر قرار دهید. به این مسئله توجه داشته باشید اگر از قطعات کپی و یا فیک بر روی گوشی شما استفاده شود، به زودی عملکرد گوشی تحت تاثیر قرار می گیرد. استفاده از قطعات اورجینال و اصل در زمان تعمیر دوربین یک امر حیاتی است.

خدمات اپل آچار