تعمیرات نرم افزاری ایفون

تعمیرات نرم افزاری ایفون

اپل iOS 13 را در سال 2019 با سر و صدای قابل توجهی منتشر کرد و طرفداران و منتقدان هم مشتاقانه از این نسخه جدید استقبال کردند. با این حال، پس از چند هفته، باگ‌ها و مشکلات پایداری مختلف ظاهر شد و کاربران را مجبور کرد به دنبال رفع و راه‌حل آن ها باشد. در ادامه آموزش تعمیرات اپل قصد داریم درباره برخی از این مشکلات و تعمیرات نرم افزاری ایفون بیشتر صحبت کنیم.

تعمیرات نرم افزاری ایفون

مشکلات رایج نرم افزار آیفون و نحوه رفع آنها

امروز، نگاهی به برخی از رایج‌ترین مشکلات نرم‌افزاری آیفون در مقیاس وسیع‌تر (نه فقط iOS 13)  و نحوه رفع آن‌ها خواهیم انداخت. قبل از اینکه به ادامه مطلب بپردازیم؛ توصیه می کنیم که همیشه دستگاه خود را به روز نگه دارید، این موضوع می تواند به شما کمک کند برخی از عیب های نرم افزاری را به راحتی حل کنید. توجه داشته باشید اپل از زمان انتشار iOS 14.8.1 در ماه اکتبر، نسخه جدیدی از iOS 14 را ارائه نکرده است و این به روز رسانی اکنون از بین رفته است. دستگاه‌هایی که روی iOS 14.8 و پایین‌تر اجرا می‌شوند، فقط می‌توانند به آخرین نسخه iOS 15 منتقل شوند.

ما همچنین نکاتی را منتشر کرده‌ایم که می‌تواند به شما در بهبود عملکرد دستگاهتان کمک کند و راهنمای تعمیرات نرم افزاری ایفون به شما نشان می دهد که چگونه مشکلات عمر باتری iOS را برطرف کنید. اگر در iOS 15 با مشکل تخلیه باتری شدید روبرو هستید، نگاهی به آنها بیندازید.

اگر نمی توانید آنچه را که به دنبال آن هستید در این مطلب پیدا کنید، توصیه می کنیم که حتما به مراکز پشتیبابی اپل مراجعه کنید تا درکمترین زمان ممکن، خدمات تعمیرات نرم افزاری ایفون برای شما صورت بگیرد.

 با این اوصاف، اجازه دهید نگاهی به تعمیرات نرم افزاری اپل و تعمیر آیفون بیاندازیم.

فریز صفحه کلید در حین تایپ

 یکی از رایج‌ترین مشکلات نرم‌افزاری آیفون است که این مشکل به طور متناوب در آیفون‌های مختلف رخ می‌دهد که منبع اصلی نگرانی برای دارندگان آن است. اگر صفحه‌کلید شما به‌طور متناوب فریز می شود و کار نمی کند، می‌توانید زوم را در تنظیمات گوشی خود خاموش کنید، زیرا این کار می‌تواند به رفع این مشکل کمک کند و دستگاه شما را روان‌تر کند.

تعمیرات نرم افزاری ایفون در باز نشدن برنامه ها و اپلیکیشن ها

برخی از برنامه‌ها به درستی باز نمی‌شوند: مشکلی که ممکن است به دلایل مختلفی همچون تعمیرات نرم افزاری ایفون به وجود بیاید، گاهی اوقات در آیفون‌ها این اتفاق می‌افتد، زیرا برخی از برنامه‌ها فقط از باز شدن خودداری می‌کنند. اگر در برنامه خاصی متوجه این موضوع شدید، می‌توانید برنامه را حذف نصب کنید یا بهتر است گوشی هوشمند خود را بازنشانی کنید. برای این کار به Settings > General > Reset > Reset all settings بروید. برای تعمیرات تخصصی اپل با اپل آچار تماس بگیرید.

تعمیرات نرم افزاری ایفون

مشکلات تخلیه باتری در تعمیرات نرم افزاری ایفون

 یک مشکل نسبتاً رایج در آیفون، این مشکل ممکن است به دلیل تعدادی از عوامل از جمله به‌روزرسانی جدید باشد. ببینید، زمانی که آیفون خود را به‌تازگی به‌روزرسانی می‌کنید، سیستم‌عامل جدید باید تعدادی از عملیات‌های سیستم را انجام دهد تا دستگاه شما را با برخی از ویژگی‌های جدیدی که ممکن است به‌روزرسانی کند، به‌روز کند. گذشته از این، باتری که به سرعت تخلیه می شود ممکن است نتیجه برخی برنامه ها یا بازی های سنگین باشد. اگر با این مشکل دست و پنجه نرم کرده اید، می توانید این نکات را برای بهبود وضعیت دنبال کنید.

  • دستگاه خود را به برق وصل کنید و مدتی صبر کنید. همچنین می تواند به روشن کردن وای فای و اطمینان از اتصال آن کمک کند، ظرف چند ساعت دستگاه شما باید به حالت عادی بازگردد. این روش به ویژه در صورتی مفید است که حجم زیادی از داده‌ها را از iCloud بازیابی می‌کنید یا داده‌ها را از چندین منبع همگام‌سازی می‌کنید.
  • با رفتن به Settings > General > Software Update، دستگاه خود را برای به روز رسانی بررسی کنید. برخی از به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری دارای رفع اشکالات خاص هستند، به این معنی که به‌روزرسانی نرم‌افزار ممکن است در این مورد مفید باشد.
  • برنامه هایی که بیشترین فشار را به باتری شما وارد می کنند را بررسی کنید. به تنظیمات > باتری بروید، اگر متوجه شدید برنامه‌ای که اغلب از آن استفاده نمی‌کنید فشار قابل توجهی به باتری شما وارد می‌کند، برنامه را حذف نصب کنید.
  • ویژگی Raise to Wake را خاموش کنید. این ویژگی از شتاب‌سنج آیفون شما استفاده می‌کند، به این معنی که صفحه نمایش شما ممکن است بیش از آنچه می‌دانید روشن باشد. برای خاموش کردن آن، به Settings > Display & Brightness > Raise to Wake بروید.

اگر هیچ یک از نکات بالا مفید نبود، توصیه می کنیم که گوشی خود را به یک متخصص تعمیرات نرم افزاری آیفون بسپارید.

از هنگام انتشار ios 13؛ شاهد شکایت‌هایی درباره تاخیر رابط کاربری، مشکلات AirPlay، مشکلات Touch ID و Face ID، تخلیه غیرعادی باتری، مشکلات مربوط به برنامه‌های شخص اول و شخص ثالث، مشکلات iMessage، مشکلات Wi-Fi، مشکلات مختلف با Siri، مشکلات مداوم حذف نویز؛ مشکلات بلوتوث به ویژه در سیستم های هندزفری در اتومبیل ها، مشکلات CarPlay، قفل شدن، فریز شدن و … هستیم.  کاربران آیفون که به iOS 15 نقل مکان کرده‌اند نیز از مشکلات لمسی که نمایشگر به ضربه‌ها و ژست‌ها پاسخ نمی‌دهد، شکایت دارند. این مشکل نسبتاً گسترده به نظر می رسد و ما متوجه آن در آیفون 12 پرو شده ایم. برخی از مشکلات iOS ممکن است نیاز به رفع مشکل توسط اپل داشته باشند، اما ممکن است بتوانید سایر مشکلات را به تنهایی برطرف کنید. ما در این مطلب به بررسی مهم ترین تعمیرات نرم افزاری آیفون پرداختیم.

خدمات اپل آچار