تعویض گلس ال سی دی آیفون

تعویض گلس ال سی دی آیفون

گلس یکی از مهمترین اجزای هر گوشی موبایل است. در واقع گلس یا شیشه گوشی، وظیفه مراقبت از قطعه با ارزش‌تر گوشی، یعنی ال سی دی آن را دارد. تعویض گلس ال سی دی آیفون در انواع مختلف آیفون به شیوه‌های مختلف انجام می‌شود. متناظر با هر ورژن، تعویض گلس ال سی دی آیفون هزینه خاص خود را دارد. برای جلوگیری از شکستن گلس یا شیشه ال سی دی آیفون، از محافظ‌های گلس استفاده کنید که قیمت‌های بسیار پائین‌تری دارند و می‌توان به کررات آنها را تعویض کرد. برای تعمیر ال سی دی آیفون کلیک کنید.

تعویض گلس ال سی دی آیفون

آموزش تعویض گلس ال سی دی اپل

گلس یکی از مهمترین قسمت های ال سی دی است که باعث می شود شما بتوانید با محتوای درون گوشی خود ارتباط برقرار کنید. همانطور که میدانید ال سی دی گوشی از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که یکی از آنها گلس است. معمولا زمانی که به گوشی آسیب وارد می شود، گلس اولین قسمتی است که آسیب می بیند و از بین می رود. البته باید بدانید گلس به قسمت دیگری از گوشی نیز گفته می شود. گلس تلقی است که بر روی ال سی دی قرار می گیرد و از فشار و ضربه به ال سی دی جلوگیری می کند. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات کاملی را در مورد آموزش تعویض گلس ال سی دی اپل در اختیار شما قرار دهیم.

تعویض گلس LCD اپل

زمانی که صحبت از آموزش تعویض گلس ال سی دی اپل  می شود، در مرحله اول باید مشخص کنیم که منظور از گلس چیست. در اینجا می خواهیم در مورد گلسی صحبت کنیم که بر روی ال سی دی قرار می گیرد و اجازه نمی دهد ضربه و فشار به ال سی دی آسیب وارد کند. برخی از برندها از همان زمان تولید گلس را بر روی صفحه موبایل قرار می دهند و برخی نیز موبایل را بدون گلس به بازار عرضه می کنند و خریداران باید گلس را خودشان بر روی ال سی دی نصب کنند. روش نصب به صورت زیر است:

  • در زمان آموزش تعویض گلس ال سی دی اپل همواره به این موضوع اشاره می شود که گوشی را در یک مکان ثابت قرار دهید. زیرا اگر گوشی تکان بخورد، ممکن است گلس به خوبی نصب نشود و همین امر مشکلات زیادی را برای شما به وجود می آورد.
  • در زمان نصب گلس صفحه ال سی دی باید کاملا تمیز باشد. به همین دلیل، قبل از اینکه گلس را بر روی ال سی دی قرار دهید، صفحه آن را تمیز کنید. این مسئله طول عمر گلس را به میزان بسیار زیادی بالا می برد.
  • در پایان، باید گلس را به آرامی بر روی ال سی دی قرار دهید و آن را نصب کنید. این کار نیاز به دانش و تخصص دارد و تمامی کسانی که می خواهند این کار را انجام دهند باید از قبل در دوره آموزش تعویض گل ال سی دی اپل شرکت کرده باشند.

آموزش تعویض گلس LCD اپل

بهتر است بدانید به بخش دیگری از ال سی دی اپل نیز گلس گفته می شود. همانطور که میدانید ال سی دی از قسمت های مختلفی تهیه شده است. قسمت بالایی ال سی دی گلس است که در معرض فشار و ضربه قرار دارد. شما با لمس گلس می توانید محتوایی را که درون گوشی است کنترل نمایید. معمولا زمانی که فشار به گوشی وارد می شود، اولین قسمتی که آسیب میبیند گلس است. در دوره آموزش تعویض گلس ال سی دی اپل  به این موضوع پرداخته می شود که چگونه گلس را از ال سی دی جدا کنید و سپس آن را تعویض نمایید.

تعمیر گلس ال سی دی اپل

آموزش تعویض گلس ال سی دی اپل  به صورت زیر است:

  • ابتدا باید گوشی اپل را در یک محیط ثابت قرار دهید. این مسئله اصلی است که در تمامی کارهایی که مربوط به موبایل است باید رعایت شود.
  • گوشی اپل را خاموش کنید. به این موضوع توجه داشته باشید که اگر باتری پر باشد و شما گوشی را تعمیر نمایید خطر انفجار وجود دارد. برای جلوگیری از رخداد این موضوع باید حتما گوشی خود را خاموش نگه دارید و سپس وارد مرحله بعد شوید.
  • همانطور که میدانید ال سی دی موبایل یکی از مهمترین قسمت های آن است و تمامی مدارها و قطعات موبایل در زیر ال سی دی هستند. زمانی که در حال جداسازی ال سی دی هستید باید تمامی مدارها را با دقت فراوان از آن جدا سازید. اگر در این مرحله دقت نداشته باشید و یا کار را با عجله انجام دهید، ممکن است یکی از مدارها قطع شود و در نتیجه گوشی دیگر نمی تواند به خوبی کار کند. در آموزش تعویض گلس ال سی دی اپل همواره به این موضوع اشاره می کنیم که این کار را با دقت انجام دهید.
  • پس از آن، باید گلس را از ال سی دی جدا کنید. این قسمت در آموزش تعویض گل ال سی دی اپل بسیار حساس است. همانطور که میدانید ال سی دی از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که بر روی هم سوار شده اند. شما باید با دقت این قسمت را از ال سی دی جدا کنید و سپس گلس جدید را جایگزین نمایید.
  • در مرحله آخر دوباره باید ال سی دی را بر روی موبایل سوار کنید و سپس در پایان تمامی مدارهایی را که از آن جدا کرده اید دوباره به آن متصل سازید.

تعویض گلس نمایشگر اپل

یکی از سوالاتی که در دوره آموزش تعویض گلس ال سی دی اپل  زیاد پرسیده می شود در این باره است که آیا خودمان می توانیم این کار را انجام دهیم. بهتر است بدانید شما تنها زمانی می توانید این کار را انجام دهید که تخصص لازم را در این زمینه داشته باشید و آموزش های مورد نیاز را دیده باشید. هرگز تعویض گلس ال سی دی را به دست کسانی که تخصص ندارند نسپارید. پس از اتمام دوره، شما باید زیر نظر استاد خود این کار را چندین بار انجام دهید و پس از آن می توانید به صورت حرفه ای وارد این حیطه کاری شوید.

تعمیرات گلس ال سی دی اپل

مسئله دیگری که در زمان تعویض گلس ال سی دی باید به آن توجه داشته باشید، استفاده از گلس اصل است. شما هرگز نباید گلس تقلبی با کیفیت پایین را بر روی گوشی سوار کنید. در غیر اینصورت، ممکن است عملکرد کل گوشی تحت تاثیر قرار گیرد.

راهنمای تعویض گلس LCD اپل

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد آموزش تعویض گلس ال سی دی اپل  در اختیار شما قرار دهیم. گلس قسمت بالایی ال سی دی است که در معرض فشار و ضربه قرار دارد و معمولا پس از ضربه یا آسیب به گوشی از بین می رود و خراب می شود. برای تعویض گلس ال سی دی باید به یک مرکز معتبر مراجعه نمایید.

تعویض گلس یا شیشه آیفون ایکس iphone x

آیفون x از جمله گوشی‌های آیفون با گلس گران قیمت است. تعویض گلس یا شیشه آیفون x به یک تعمیرکار مجرب نیاز دارد تا گوشی را باز کند و به صورت کاملا امن عمل تعویض گلس را به انجام رساند.  در صورتی که خودتان میخواهید عمل تعویض گلس آیفون ایکس‌تان را انجام دهید، می‌توانید از طریق آموزش‌های آپلود شده در بستر اینترنت و با استفاده از پروتکل‌های راهنمای شرکت اپل اقدام به این کار کنید. توجه داشته باشید که تعویض گلس آیفون ایکس مستلزم استفاده از کیت تخصصی این کار است و بدون داشتن چنین کیتی امکان انجام عمل تعویض وجود نخواهد داشت. برای انجام تعمیرات آیفون به اپل آچار مراجعه کنید.

تعویض گلس ال سی دی آیفون ایکس اس iphone xs

برای افزایش امنیت و‌ محافظت هرچه بیشتر ال سی دی آیفون ایکس باید حتما برای آن گلس تهیه کرد. خرید گلس ملزم به به رعایت بعضی نکات است که در تعویض گلس ال سی دی آیفون  ایکس باید به آنها توجه کرد. دانستن این نکته مهم است که در صورت آسیب به گوشی شما تعویض گلس ال سی دی آیفون  ایکس زمانی کارآمد است که فقط گلس رویی گوشی شکسته باشد و به ال سی دی صدمه ای وارد نشده باشد. در واقع زمانی که طی مدت استفاده طولانی و یا ضربه خوردگی گوشی ممکن نمایشگر ترک خورده و بشکند، این شکستگی گاهی نیاز به تعویض ال سی دی و تاچ داشته و گاهی نیز تنها با ممکن است نمایشگر ترک خورده و بشکند.

این شکستگی گاهی نیاز به تعویض ال سی دی و تاچ داشته و گاهی نیز تنها با تعویض گلس ال سی دی گوشی رفع می گردد. اکثر ال سی دی های موجود در بازار بسیار نازک و شکننده هستند، ممکن است در هنگام جداسازی گلس و انجام فرآیند تعویض گلس توسط تعمیرکاران مبتدی، ال سی دی دچار شکستگی و ترک گردد. از طرفی تمیز کردن صفحه نمایش گوشی از چسب گلس مورد تعویض نیز پروسه ی حساسی است. در صورتی که این امر پاکسازی به درستی انجام نشود و گلس جدید بر روی اضافه های چسب گلس قبلی سوار شود، ال سی دی و تاچ گوشی آسیب دیده و از عملکرد اصلی خود دور می شوند، بنابراین پیشنهاد ما برای شما تعویض گلس ال سی دی آیفون ایکس توسط افراد مجرب و کاربلد است تا آسیبی به گوشی و ال سی دی آن وارد نکند و گوشی با گلسی شفاف و بدون حباب را به‌ شما تحویل دهند. از این رو توصیه می کنیم تعویض گلس گوشی را جدی بگیرید و از مراجعه به مراکز نامعتبر جهت تعویض گلس ال سی دی آیفون  ایکس جدا پرهیز نمایید.

تعویض گلس ال سی دی آیفون پلاس

یکی از دغدغه های اصلی در نگهداری گوشی آیفون محافظت از صفحه ال سی دی آن است که جز قطعات ظریف و حساس محسوب شده و با آسیب به آن مشکلات جدی برای تلفن همراه شما پیش می آید. بهترین راه برای حفاظت از ال سی دی گوشی های آیفون نصب و تعویض گلس ال سی دی آیفون پلاس به موقع و توسط افراد کاربلد است. ما به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنم که تعویض گلس ال سی دی آیفون پلاس را خودتان انجام دهید. شما برای اینکار به تجهیزات تخصصی زیادی همچون پد گرمایشی، دستمال مخصوص نیاز دارید تا در واقع ال سی دی و خود شیشه را جدا کنید. بنابراین، و به طور کلی انجام این فرآیند می تواند چندین ساعت طول بکشد و حتی احتمال دارد که به طور تصادفی LCD را در این فرآیند بشکند.

تعویض کلس ال سی دی آیفون پلاس را باید به نمایندگی های مجاز و افراد مجرب سپرد تا بدون هیچ آسیبی به ال سی دی اصلی تعویض گلس ال سی دی آیفون پلاس را انجام داده و گلس خوب و باکیفیتی را به دقت جایگزین آن کنند. انتخاب خدمات تعمیر صفحه نمایش تقریبا همیشه انتخاب بهتری است، زیرا باعث صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان می شود. در بیشتر موارد، تعویض گلس ال سی دی آیفون پلاس و محافظ صفحه نمایش امری مقرون به صرفه است که می تواند عمر دستگاه شما را چندین ماه (یا حتی سال ها، در برخی موارد) افزایش دهد. تعویض گلس ال سی دی آیفون پلاس یا هر گوشی دیگری، با استفاده از دستگاه های پیشرفته و دقیق شیشه یا گلس روی ال سی دی برداشته می‌شود و یک گلس جدید بر روی آن نصب خواهد شد اینکار با دقت بالا و با حداقل دخالت دست انجام می شود که نتیجه ای عالی و با کیفیت را به ارمغان می آورد

تعویض گلس ال سی دی آیفون پرو

انواع پرو گوشی‌های آیفون از قابلیت‌های جالبی برخوردار هستند. از آن‌جمله می‌توان به توان بالای باتری‌های آنها، امکان استفاده زیر آب، پردازنده‌ها و گرافیک‌های قوی‌تر ، و غیره اشاره کرد. تعویض گلس ال سی دی آیفون پرو از جمله فعالیت‌های تخصصی است که باید توسط تعمیرکار دوره دیده گوشی‌های آیفون انجام بگیرد. توجه داشته باشید که ال سی دی این گوشی‌ها بسیار گران است و در صورتی که تعویض گلس ال سی دی آیفون پرو به درستی انجام نشود، خسارت بیشتر و، در ابعاد هزینه، وسیع‌تری به شما وارد خواهد شد.

تعویض گلس ال سی دی آیفون پرومکس

یک قدم جلوتر از نسخه‌های پرو، ورژن پرومکس انواع مختلف آیفون مثل آیفون 11، 12 و 13 است. در این ورژن‌ها قابلیت‌های جذاب‌تری به گوشی اضافه شده‌ است، از آن جمله می‌توان به صفحات نمایش بزرگتر و حساسیت بیشتر تاچ آنها اشاره کرد. در صورتی که به صفحه نمایش خسارت وارد شده، و با این وجود ال سی دی همچنان سالم است، تنها به تعویض گلس ال سی دی آیفون پرومکس نیاز دارید. عمل تعویض گلس ال سی دی آیفون پرومکس توسط تعمیرکار مجاز و پس خرید گلس یا شیشه از نمایندگی‌های مجاز باید صورت بگیرد.

گلس یک سپر دفاعی برای ال سی دی است. در واقع صدمه دیدن باعث اختلال چندانی در عملکرد نمایشی مانیتور نمی‌شود، تنها ناخوشایندی ترک‌های شیشه و احتمالا کدر بودن تصاویر را خواهید داشت. برای تعویض ال سی دی آیفون خود در اپل آچار کلیک کنید.

گلس یا شیشه ال سی دی آیفون را از طریق اینترنت هم می‌توانید تهیه کنید. قبل از هر خریدی، به صورت اجمالی و با جستوجو در سایت‌های تخصصی حوزه گوشی و تجهیزات آن، اقدام به برایند ویژگی‌ها و قیمت انواع مختلف بکنید تا در نهایت بهترین گلس با نازلترین قیمت به دستتان برسد.

خدمات اپل آچار