تعمیر و تعویض باتری آیفون 7

تعویض باتری آیفون 7

گوشی‌های موبایل در بلندمدت دچار کاهش سرعت در برق‌رسانی می‌شوند. یکی از اصلی‌ترین دلایل این مشکل، ضعیف و تخریب شدن مواد تشکیل‌دهند باتری گوشی است. گوشی‌های آیفون دارای زیرمنوی باتری هستند که در آن به طور ویژه به درصد کارایی باتری اشاره می‌شود و  شما هر وقت بخواهید می‌توانید میزان کارایی باتری گوشی خود را ملاحظه کنید. آیفون 7 از پرطرفدارترین گوشی‌های چند سال اخیر بوده است. تعویض باتری آیفون 7 پس از چند سال استفاده یک امر اجتناب ناپذیر است. اما آیا تعویض و یا تعویض باطری آیفون 7 به هزینه‌ای که می‌کنید، می‌ارزد؟

نکته اول اینکه تشخیص زمان تعمیر یا تعویض باتری آیفون 7 را می‌توانید بر اساس چند پارامتر مشخص بسنجید. اول اینکه اگر طول عمر باتری کاهش یافته است و در قسمت تنظیمات، زیرمنوی باتری، درصدی پائین‌تر از 80 درصد را نشان می‌دهد، زمان آن است به فکر تعویض باتری آیفون خود باشید.  نکته دوم میزان استفاده شما از گوشی و نیاز به نگهداری شارژ از طرف باتری هستید. اگر شما از کاربرانی هستید که زیاد از گوشیتان استفاده می‌کنید و بعد از مدتی با کاهش سرعت همراهید، همچنین اگر از زمان شارژ کامل تا حالت پاور سیور چند ساعت کوتاه طول می‌کشد، باید باتری را تعویض یا تعمیر کنید.

تعویض باتری آیفون 7

تعمیر باتری آیفون 7

بگذارید آب پاکی را روی دستتان بریزیم، تعمیر باتری آیفون 7 کار شما نیست و به عنوان یک کاربر عادی نباید خود اقدام به این کار کنید، چراکه باعث ضرر و زیان بیشتر به خود می‌شوید. نکته بعدی این است که تعمیر باتری آیفون 7 بدون در نظر گرفتن طول بازه زمانی استفاده از آن و سلامت گوشی موبایل کار اشتباهی است. به عنوان مثال، اگر 5 سال است که به طور مداوم از گوشی آیفون 7 خود استفاده می‌کنید، ضعف باتری با تعمیر تغییر چندانی نخواهد کرد و شما حتما نیاز دارید باتری را تعویض کنید. اما اگر مساله زمان نیست و عملکرد باتری به صورت  غیرعادی پائین آمده است، نکاتی که در ادامه می‌آید بسیار کاربردی خواهند بود. برای تعویض باتری آیفون 7 پلاس کلیک کنید.

از جمله روش‌های تعمیر باتری آیفون 7 لحیم‌کاری و وارد کردن شوک به آن است. لحیم کاری فقط توسط افراد متخصص و تعمیرکار آیفون باید صورت بگیرد. این روش برای حالت‌هایی است که گوشی باز شده، افتاده یا هر اتفاقی که ممکن است باعث شده باشد اتصالات داخلی آن شل یا قطع شوند. شوک دادن به باتری در واقع ریست کردن فعالیت‌های شیمیایی داخل آن است. وقتی باتری دچار اختلال می‌شود، معمولا به دلیل شارژهای مکرر و با ولتاژهای متغیر ورودی، یک شوک درست و دقیق می‌تواند باتری را به اصطلاح بیدار کند.

تلاش نکنید که تعمیر باتری آیفون را خودتان انجام دهید، یک پیچ اشتباه را باز کردن، یک اتصال را تغییر دادن، می‌تواند ضررهای بسیار بیشتری به گوشیتان وارد کند. اپل از چسب‌‌های بسیار قویی در گوشی‌های خود استفاده می‌کند،  تعمیر یا تعویض باتری آیفون 7 بدون تخصص و تجربه کافی، باعث تخریب اجزای درونی گوشی، مثل تغییر در موقعیت عناصری مثل آنتن، میکروفن و امثال اینها می‌شود.

تعویض باتری آیفون 7

گوشی های آیفون از جمله برندهای معتبری هستند که این روزها طرفداران زیادی دارند. برند اپل از همان ابتدا مورد توجه سخت پسندان قرار گرفت و به برند مهمی برای کسانی تبدیل شد که می خواهند حسن سلیقه خود را به رخ بکشند. بسیاری از سیاستمداران، ورزشکاران و سلبریتی های مهم در سراسر دنیا از این برند استفاده می کنند. گوشی های آیفون همانند گوشی های برندهای دیگر گاهی نیاز به تعویضو  تعمیر دارند. تعویض باتری آیفون 7 یکی از مهمترین سوالاتی است که این روز ها شاهد آن هستیم. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در مورد تعویض باتری آیفون 7 در اختیار شما قرار دهیم. 

قیمت تعویض باتری آیفون 7

بسته به اینکه باتری محصول کدام کشور است، قیمت تعویض باتری آیفون 7 بسیار متغیر است. انواع چینی باتری مطمئنا قیمت پائین‌تری از نوع اورجینال آن دارند. ظرفیت این باتری‌ها معمولا کمتر از 2000 میلی‌ آمپر است. در هنگام خرید، حتما به نمونه اورجینال خود دقت کنید و سعی کنید باتری‌ای برای تعویض تهیه کنید که دارای ویژگی‌های مشابهی نسبت به باتری اورجینال باشد. قیمت تعویض باتری آیفون 7 همچنین متاثر است از دستمزدی که برای تعویض آن پرداخت می‌کنید. سعی کنید در نمایندگی‌های معتبر و فروشگاه‌های تخصصی آیفون عمل تعمیر یا تعویض باتری آیفون 7 را انجام دهید. 

در نهایت، برای جلوگیری از نیاز به تعویض باتری آیفون 7 یا هر گوشی دیگری، سعی کنید تعداد دفعات کمتری گوشی را شارژ کنید. همیشه پورت‌های گوشی را تمیز نگه‌دارید. گوشی را به صورت مستقیم به پریز نزنید و از محافظ‌های کنترل ولتاژ استفاده کنید. همیشه از سلامت شارژر خود اطمینان حاصل کنید، این آخری خیلی مهم است. تعویض باتری آیفون 7 یک عمل تخصصی است، با یک بار تماشای ویدیو یوتیوب به آن تخصص لازم نمی‌رسید و ممکن است در حین تعمیر یا تعویض باتری ضرر بسیار شدیدتری به گوشیتان وارد کنید.

چرا باتری آیفون خراب می شود؟

قبل از آنکه بخواهیم به موضوع تعویض باتری آیفون 7 بپردازیم، بهتر است نگاهی به مواردی داشته باشیم که باعث خرابی باتری می شوند. در گوشی های آیفون از باتری های لیتیوم استفاده می شود. باتری های لیتیوم از جمله مهمترین و بهترین محصولاتی هستند که برای گوشی ها به کار می روند. این باتری ها طول عمر بسیار بالایی دارند، اما یکی از مشکلات آنها این است که شارژ آنها در طول مدت زمان توانش را انجام می دهد. در نتیجه، پس از 5 تا 6 سال باتری گوشی آیفون کم توان است و کم کم باید برای تعویض آن اقدام شود. 

استفاده مکرر از برنامه های سنگین 

یکی دیگر از مواردی که سبب می شود باتری آیفون 7 خراب شود و افراد برای تعویض باتری آیفون 7 اقدام کنند استفاده مکرر از برنامه های سنگین بر روی گوشی موبایل است. کسانی که دائما بر روی گوشی خود گیم های سنگین انجام می دهند باعث می شوند تا باتری گوشی شان زودتر خراب شود. 

عدم شارژ کردن مناسب باتری 

زمانی که شما به الگوی شارژ کردن گوشی خود اهمیت نمی دهید، باعث می شود تا باتری زودتر خراب شود. توصیه می شود زمانی که شارژ گوشی به 40 درصد رسیده است آن را شارژ کنید. اما برخی از افراد می گذارند شارژ گوشی به 1 یا 2 درصد برسد، سپس گوشی خود را شارژ می کنند. در نتیجه، باتری گوشی زودتر خراب می شود و باید برای تعویض باتری آیفون 7 اقدام شود. به همین دلیل، کارشناسان توصیه می کنند افرادی که می خواهند از گوشی های آیفون خود محافظت کنند، سریعا باتری گوشی خود را تعویض کنند.

آموزش تعویض باتری آیفون 7

بسیاری از افراد در مورد آموزش تعویض باتری آیفون 7 سوال می پرسند. همچنین، صاحبان گوشی آیفون به این موضوع اشاره می کنند آیا خودشان می توانند باتری آیفون 7 را تعویض کنند یا خیر. بهتر است بدانید ظرافت گوشی های آیفون از جمله آیفون 7 به گونه ای است که افراد به تنهایی و در خانه نمی توانند باتری آیفون را تعویض کنند. بلکه آنها باید به مراکز معتبر بروند و گوشی خود را به افرادی بسپارند که در این زمینه تخصص و تبحر دارند. 

شما می توانید با یک جستجو ساده در اینترنت فیلم های زیادی را مشاهده کنید که به آموزش آموزش تعویض باتری آیفون 7 پرداخته اند. در نتیجه، در صورتی که تصور می کنید می توانید این کار را انجام دهید و ابزار آن را در خانه دارید، می توانید از این ویدیوها استفاده کنید. اما توصیه ما را فراموش نکنید، در صورتی که در این زمینه تخصص ندارید، مراجعه به مراکز معتبر از مهمترین اصولی است که هرگز نباید نادیده گرفته شود. 

بهترین زمان برای تعویض باتری آیفون 7

اگر شما مانند بسیاری از کسانی که گوشی آیفون دارند به دنبال پاسخ به سوال بهترین زمان برای تعویض باتری آیفون 7 هستید، باید بگویم پاسخ دقیق و مشخصی به این سوال وجود ندارد. شما می توانید به قسمت باتری هلث گوشی خود بروید و عدد آن را چک کنید. هر چقدر این عدد پایین تر باشد، نشان دهنده آن است که عمر باتری شما رو به اتمام است و باید برای تعویض باتری اقدام کنید. با وجود این، اگر 4 تا 5 سال است که گوشی آیفون دارید، باید کم کم به فکر تعویض باتری باشید. زیرا باتری عمر مفید خود را سپری کرده است و باید آن را تعویض کنید تا بتوانید از گوشی خود مدت زمان طولانی تری استفاده نمایید. 

تست باتری آیفون 7

زمانی که برای تعویض باتری آیفون 7 اقدام کنید، روش های متعددی برای تست باتری آیفون 7 صورت می گیرند که در اینجا تنها به یک روش اشاره می کنیم. برای تست باتری آیفون 7 می توانید از برنامه کوکونات باتری استفاده کنید. این برنامه را باید در مک بوک نصب کنید.پس از آنکه این برنامه بر روی مک بوک نصب و اجرا گردید، باید آیفون 7 را با کابل به آن متصل کنید. سپس وضعیت باتری به خوبی قابل مشاهده است. گزینه های متعددی بر روی این برنامه وجود دارند که به شما کمک می کنند تا جزییات بیشتری را در مورد باتری آیفون خود بدست بیاورید.

تعویض باتری و یا خرید گوشی جدید؟

زمانی که باتری آیفون خراب می شود و افراد برای تعویض باتری آیفون 7 به مراکز معتبر مراجعه می کنند، همواره این سوال برایشان پیش می آید که آیا بهتر است باتری را تعویض کنند و یا گوشی جدید بخرند. بهتر است بدانید اگر گوشی شما آسیب جدی ندیده باشد، با تعویض باتری آیفون 7 می توانید حداقل به مدت 2 یا 3 سال دوباره از گوشی خود استفاده کنید. بنابراین، تعویض باتری هرگز به این معنا نیست که گوشی شما رو به خراب شدن است، بلکه شما می توانید دوباره از آن استفاده کنید و از برنامه های ویژه و مختلف آن بهره ببرید. 

قیمت باتری آیفون 7

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد تعویض باتری آیفون 7 در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید تعویض باتری یک کار حرفه ای است و تنها کسانی می توانند این کار را انجام دهند که تخصص و تبحر ویژه ای در این مورد دارند. امروزه، سوالات زیادی در مورد قیمت باتری آیفون 7 پرسیده می شود. اگر می خواهید در مورد قیمت باتری آیفون 7 بدانید، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و از راهنمایی های آنها بهره مند شوید.

خدمات اپل آچار