تعویض ال سی دی آیفون 13

تعویض ال سی دی آیفون 13

صحنه بسیار بدی است، وقتی به سراغ گوشی آیفون 13 خود می‌روید و هیچ واکنشی از جانب صفحه نمایش دریافت نمی‌کنید. اولین ذهنیت این است که گوشی به دلیل عدم شارژ کافی خاموش شده، با این حال، و پس از اتصال به شارژر، صفحه نمایش چیزی را نشان نمی‌دهد. صفحه نمایش آیفون 13، 6.1 اینچ است؛ کیفیت عالی با تراکم پیکسلی فوق‌العاده بالا. این مدل از گوشی‌های آیفون در کشورهایی چون آمریکا، کانادا، هنگ کنگ، روسیه و چین تولید می‌شوند. تعویض ال سی دی آیفون 13 همراه است با پرداخت هزینه‌ای گزاف و البته صرف وقت شما. برای تعویض ال سی دی آیفون خود در اپل آچار کلیک کنید.

در سپتامبر سال 2021 میلادی، اپل از گوشی آیفون 13 خود رونمایی کرد. بعد از تجربه موفق آیفون 12، در ورژن 13 آیفون نیز از یک صفحه نمایش Super Retina XDR OLED  به عنوان نسل جدید ال سی دی‌ها استفاده شد. این صفحه نمایش درون پنل آیفون 13 به همراه تاچ و گلس گوشی قرار گرفته است. وضوح تصویر در این ورژن از خصوصیات چشم نواز آیفون 13 است. با این حال، این گوشی بسیار در برابر ضربه آسیب‌پذیر است و به طور ویژه، و پس از افتادن گوشی بر روی جسمی سخت یا تحت فشار قرار گرفتن در صورتی که تصوییر ال سی دی شما  آسیب دیده باشد، تعویض ال سی دی آیفون 13 اجتناب ناپذیر است. هزینه تعویض ال سی دی آیفون مدل های  سری 13 را می توان از مرکز تخصصی تعمیرات اپل آچار یا مراکز معتبر تعمیرات تخصصی اپل  مطلع شوید.

تعویض ال سی دی آیفون 13

آیفون 13 یکی از بزرگترین عرضه های اپل از نظر دستگاه های تلفن همراه بود. بسیاری از کاربران آیفون با سنسورهای دوربین بهبود یافته A15 Bionic و اندازه کاهش یافته در مقایسه با آیفون 12، به این جدیدترین و شیک ترین نسخه آیفون تا کنون رفته اند. این بدان معنی است که آسیب دیدن یا شکستن هر قسمت از آیفون 13 شما می تواند برای کاربر دلخراش باشد.

متاسفانه تحقیقات نشان میدهد که در طول یک روز تعداد باورنکردنی از گوشی های موبایل بنا به دلایل مختلف از دست کاربران افتاده و به زمین برخورد میکنند. با توجه به شکنندگی ال سی دی طبیعی است که خیلی از این برخوردها منجر به شکستگی ال سی دی گوشی شوند. جالب تر آن که نیمی از این گوشی ها آیفون های اپل هستند! بنابراین کاملا معقولانه است که تعمیر ال سی دی آیفون رایج ترین تعمیر این گوشی های موبایل باشد

خوشبختانه، ما میتوانیم لذت استفاده از آیفون شما را با خدمات تعمیر و تعویض ال سی دی آیفون 13 بازگرداند. ما تعویض صفحه نمایش، تعمیر صفحه نمایش، تعمیر مادربرد و موارد دیگر را با هزینه مقرون به صرفه ارائه می دهیم.

هزینه تعویض ال سی دی آیفون 13

به طور کلی خدمات مختص آیفون 13 گران هستند. از این بین، هزینه مورد نیاز برای تعویض آل سی دی آیفون 13 از همه خدمات دیگر گران‌تر است. هزینه تعویض ال سی دی آیفون 13 را باید همراه با ویژگی‌های دیگر گوشی بسنجید و متناظر با آنها تصمیم به تعویض یا عدم تعویض گوشی صدمه دیده خود بگیرید. به عنوان مثال، اگر بدنه و قطعات داخلی هم صدمه دیده‌اند و در آینده نیاز به تعمیر خواهند داشت، شاید پرداختن چنین هزینه‌ای چندان معقول نباشد.

هزینه تعویض ال سی دی آیفون مدل های سری 13 را می توان از مرکز تخصصی تعمیرات اپل آچار یا مراکز معتبر تعمیرات تخصصی اپل  مطلع شوید. به طور خاص، از اینترنت برای تحقیق قیمت و نمایندگی‌های و تعمیرکاران مجاز و معتبر آیفون 13 استفاده کنید. تعویض ال سی دی آیفون 13 خود یک پروژه فنی و مالی است. بنابراین نیاز است که زمان بیشتری روی آن بگذارید و با وسواس بیشتری آن را به انجام برسانید. برای تعمیر اپل به مجموعه اپل آچار مراجعه کنید.

تعویض ال سی دی آیفون 13

تعمیر ال سی دی آیفون 13

آیفون 13 از جدیدترین محصولات شرکت اپل است که به روزترین تکنولوژی‌ها در آن اعمال شده است. برای تعمیر ال سی دی آیفون 13 شما نیاز به تجربه کافی در این حوزه دارید. یکی از اصلی‌ترین مشکلات پس از تعویض ال سی دی آیفون 13، عمل نکردن روشنایی خودکار گوشی است. دلیل اصلی این امر، عدم دقت در باز کردن گوشی است که در هنگام جدا کردن باتری از بدنه انجام شده است. حس‌گرهای گوشی بسیار حساس هستند و با جزئی‌ترین فشاری ممکن است اتصالی قطع شود و حس‌گری از کار بیافتد.

همچنین، تعمیر ال سی دی آیفون 13 باعث می‌شود خصوصیات ورژن پلمپ آن از بین برود، خصوصیاتی مانند عایق‌بندی و ضد آب بودن گوشی. هرچقدر تعمیرکار مجرب‌تر باشد، در هنگام تعویض ال سی دی آیفون 13 خسارت کمتری به گوشی آیفون وارد می‌کند. یک حرکت جزئی، مثل گرم کردن لبه پائینی گوشی، باعث می‌شود از خسارت‌هایی مانند صدمه زدن به حس‌گرهای حرارتی گوشی جلوگیری گردد. به طور ویژه، عمل جدا کردن پنل از بدنه توسط دستگاه مکنده انجام می‌گیرد تا گوشی در حالت ثابت قرار گیرد و از لرزش‌ها و صدمات متناطر با کندن تاچ و ال سی دی از بدنه جلوگیری به عمل آید. تعویض ال سی دی آیفون 12 در اپل آچار

تعویض ال سی دی آیفون 13

نحوه تعویض ال سی دی آیفون 13

بسیاری از مردم تفاوت بین تعمیر ال سی دی آیفون و تعمیر کرک گلس آیفون را درک نمی کنند و به اشتباه متوجه می شوند که این موضوع یکسان است. اساساً برای تعمیر کرک شیشه آیفون، ال سی دی داخلی باید کاملاً خوب کار کند، بدون نمایشگر یا هیچ مشکلی در صفحه نمایش لمسی. در غیر این صورت تلقی می شود که ال سی دی آسیب دیده و هزینه تعمیر آن بیشتر خواهد بود. هنگامی که ال سی دی آیفون آسیب دیده یا ترک خورده است و نیاز به تعویض ال سی دی آیفون 13

دلرد یکی از این علائم را در دستگاه خود مشاهده خواهید کرد.

  1. صفحه نمایش لمسی آیفون به درستی کار نمی کند
  2. رنگ زدایی در ال سی دی آیفون 13
  3. عدم نمایشگر در ال سی دی آیفون 13
  4. سوسو زدن صفحه نمایش در آیفون 13
  5. خطوط سبز در آیفون 13

هنگامی که هر یک از این علائم ظاهر شد، به این معنی است که تعویض ال سی دی آیفون 13 باید انجام شود.

برخی از فروشندگان وجود دارند که ادعا می کنند LCD در حال آسیب دیدن است، حتی اگر آن را نداشته باشد، و درخواست هزینه بالاتر تعمیر را دارند.

همچنین برخی از فروشندگان ادعا می کنند که ال سی دی و شیشه از قطعات جدا هستند. ادعای قیمت تعمیر شیشه + ال سی دی. (نباید فکر کنید که ال سی دی همیشه با یک لیوان عرضه می شود. یک قطعه 2 در 1 است. وقتی ال سی دی آسیب می بیند، باید ال سی دی را تعویض کنید، به این معنی که ال سی دی یک صفحه نمایش جدید دارد)

تعویض گلس آیفون 13 در تهران

گلس در واقع شیشه محافظی است که مقاومت بالایی در برابر خراشیدگی و ضربه دارد، منجر به دور نگه داشتن ال سی دی از عوامل خارجی و عدم تماس مستقیم آن با صفحه نمایش میشود و از تاچ و ال سی دی محافظت به عمل میآورد. برای تعویض گلس آیفون 13 در تهران باید به مراکز مجاز و کارشناسان متخصص این حوزه مراجعه کنید. استفاده از انواع گلس نامرغوب  بروی ال سی دی آیفون 13 از این گوشی در برابر مشکلات و آسیب ها محافظت نمی کند و ممکن است مشکلات جدی را برای تلفن همراه شمابه وجود آورد. در نتیجه برای انجام اینکار حتما به نمایندگی های مجاز و کاربلد مراجعه کنید تا بهترین و با کیفیت ترین گلس ال سی دی آیفون 13 را برای شما نصب کنند.

خرید تاچ ال سی دی آیفون 13

متاسفانه تاچ ال سی دی گوشی های موبایل به شدت در برابر ضربه حساس بوده وبصورت شکننده عمل میکند، به همین دلیل در 90 درصد مواقع افتادن موبایل از دست شما باعث آسیب دیدن تاچ و ال سی دی گوشی شما می شود. مشکل صفحه نمایش لمسی و تاچ ال سی دی آیفون 13 پس از تعمیر، لمس شبح و صفحه لمسی غیر حساس، پیکسل های مرده پس از تعمیر در صفحه LCD، بدون نمایش بعد از تعمیر، تلفن با بسیاری از مشکلات دیگر مواجه شد که قبلاً رخ نداده بود. مشکل نمایشگر سوسو زدن هم از جمله مشکلات تاچ ال سی دی است. خرید تاچ ال سی دی آیفون 13 باید به اورجینال بودن آن توجه نمود و حتما تعویض و نصب آن را به تعمیرگاه های مجاز و افراد متخصص سپرد. به این نکته توجه کنید که با استفاده از قطعات فیک، از قابلیت های این قطعه بی نصیب خواهید شد. احتمالا ممکن است دوباره بعد از مدتی شاهد خرابی آن باشید.ممکن است سایر قطعات موبایل شما نیز نیاز به تعمیر داشته باشد.طول عمر موبایل آیفون 13 شما کاهش خواهد یافت و عملکرد سایر قطعات موبایل شما نیز تحت تاثیر قرار می گیرد. پس به همه ی این نکات خرید ال سی دی گوشی آیفون 13 توجه کنید و اینکار مهم را حتما در نمایندگی های مجاز انجام دهید.

نکاتی برای استفاده بهینه از ال سی دی آیفون

برای استفاده بهینه از ال سی دی آیفون باید آگاه باشید که چه عواملی بر خرابی و منجر شدن به تعویض ال سی دی آیفون 13 تاثیرگذار است. معمولاً وقتی ال سی دی آیفون در حال ترک خوردن یا آسیب است، به دلیل ضربه زیاد به صفحه نمایش است. همچنین برای ما بسیار رایج است که گاهی اوقات صفحه نمایش / شیشه آیفون مشتریان ترک می خورد، اما تعمیر نمی شود. با گذشت زمان، هنگامی که ضربه بسیار جزئی به صفحه نمایش وارد می شود، LCD تحت تأثیر می شکند یا به راحتی تحت تأثیر قرار می گیرد.اگر فقط صفحه نمایش شما ترک خورده است، برای جلوگیری از آسیب بیشتر آن را در اسرع وقت تعمیر کنید! صفحه نمایش آیفون 13 دارای قابلیت تاچ سه بعدی بوده و به صورت کاملاً هوشمند و ویژه طراحی شده است. لمس  آیفون 13 شما را شگفت زده می کند این صفحه نمایش آغاز و با دیدن تصاویر کاملاً طبیعی و اصیل درون آن به اوج خود خواهد رسید. داشتن این تاچ ال سی دی عالی و کیفیت بالایی که برای آن متصور هستیم، باعث شده تا سازندگان اپل امروز به این مهم برسند که گوشی هایشان به عنوان بهترین ها در جهان شناخته شود محبوبیت جهانی پیدا کنند.

خدمات اپل آچار