تعویض ال سی دی آیفون 11

تعویض ال سی دی آیفون 11

آیفون 11 در سال 2019 به بازار معرفی شد و با استقبال خوبی از جانب مشتریان همراه بود. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچی، باتری لیتیوم یونی 3110 میلی آمپر ساعت، دوربین 12 مگاپیکسل و 4 گیگ رم است. تعویض ال سی دی آیفون 11 زمانی انجام می‌شود که مانیتور گوشی بر اثر اصابت به جایی سخت و یا نوسانات برق در آن منطقه، دچار صدمه‌ای اساسی شده و امکان تعمیر وجود نداشته باشد. در واقع یکی از پر بسامدترین اتفاقات در این گوشی‌ها، شکستن ال سی دی آنهاست، چراکه صفحه‌ای بزرگ دارند و حمل و نقل آنها همیشه همراه است با افتادن‌ها و لیز خوردن‌ها.

هر پنل ال سی دی دارای قسمت‌های مختلفی است که عملکرد آن را درون گوشی تضمین می‌کنند. فریم پنل وظیفه نگهداشتن کل اجزا در یک چهارچوب محکم را دارد، ال سی دی و البته تاچ گوشی روی فریم سوار می‌شوند. توجه کنید که در زمان تعویض ال سی دی آیفون 11، و هر گوشی آیفون دیگر، در واقع تاچ و ال سی دی را همزمان برایتان عوض می‌کنند، چراکه امکان جداسازی این دو از هم عملا وجود ندارد. ال سی دی در واقع واحد پردازنده تصویر است، واحدی که داده‌های سی پی یو را به شکل تصویر نمایش می‌دهد. برای تعمیر اپل به مجموعه اپل آچار مراجعه کنید.

قیمت ال سی دی آیفون 11، در بازه 1200 تا 3500 هزار تومان قرار دارد. دلیل اصلی اینکه قیمتی مشخص برای آن وجود ندارد، تفاوت در انواع موجود در بازار است. ال سی دی‌های موجود در بازار، بسته به کشور تولید کننده آنها، واسطه‌گری موجود در بازار گوشی، قیمت ارز و امثال اینها، قیمت‌های متفاوتی دارند. حتما قبل از خرید، در اینترنت انواع قیمت‌ها و ویژگی‌های مختلف ال سی دی را بررسی کنید تا بهترین انتخاب را در هنگام خرید داشته باشید.

تعویض ال سی دی آیفون 11

تعمیر ال سی دی آیفون 11

گاهی، بخصوص پس از ضربه خوردن گوشی، فریم یا گلس آسیب می‌بینند و به ال سی دی آسیب چندانی وارد نمی‌شود. در این حالت، تعمیر ال سی دی آیفون 11 ممکن است. اگر ال سی دی آیفون 11 شما درون فریم ثابت مانده و ضربه تنها اتصالات آن به بورد را قطع کرده، شما آدم خوش شانسی هستید چرا که تعمیر ال سی دی آیفون 11 برای این موارد امکان پذیر است و نیاز به پرداخت هزینه بالای تعویض ال سی دی آیفون 11 نیست.

تاکید می‌کنیم که اعمال تخصصی چون تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون 11 را به افراد مجرب بسپارید، چراکه تغییر کوچک در مدارها و اتصالات، و حتی صدمه به پیچ‌ها می‌توانند از هزینه تعویض ال سی دی آیفون 11 برایتان گرانتر تمام شود.

هزینه تعویض ال سی دی آیفون 11

چنانکه عنوان کردیم، بازه 1200 تا 3500 هزار تومان، بازه‌ای است که شما می‌توانید یک ال سی دی آیفون 11 را در بازار به این قیمت‌ها خریداری کنید. اگر قطعه اورجینال و با اصالت می‌خواهید، مطمئنا باید بالاترین هزینه تعویض ال سی دی آیفون 11 را پرداخت کنید. با این وجود، حتما از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید تا کالایی که دریافت می‌کنید از کیفیت مطلوب برخوردار باشد. خرید اینترنتی گزینه‌ای است که این روزها بسیار کاربردی شده است. تعویض ال سی دی آیفون 11 پرومکس در اپل آچار با قیمت مناسب.

اکثر وسایل الکتریکی مصرف کاربران عادی از طریق اینترنت خرید و فروش می‌شوند. با استفاده از وبسایت‌ها و صفحات شبکه‌های اجتماعی می‌توانید اطلاعات جامعی از کالاهای الکترونیکی دریافت کنید و با فراغ بال و سر فرصت کالای خود را به صورت آنلاین سفارش دهید. مساله دیگر بحث گارانتی است. هزینه تعویض ال سی دی آیفون 11 بسیار بالاست و شما حتما باید ضمانتی از طرف فروشنده دریافت کنید. معمولا بازه‌های یک هفته تا ده روز را به عنوان زمان تست کردن و بررسی عملکرد قطعه در اختیار شما قرار می‌دهند تا در صورت بروز مشکل امکان عودت فراهم باشد. 

خدمات اپل آچار