تعمیر و تعویض باتری آیفون 7 پلاس iPhone 7 Plus

تعویض باتری آیفون 7 پلاس

در سپتامبر سال 2016 ورژن آیفون 7 پلاس از سری گوشی‌های شرکت اپل وارد بازار شد. ای او اس اولیه آن 10.1 بود که تا 15.5 قابل ارتقاست. سی پی یو 2.34 گیگاهرتزی و صفحه نمایش نسبتا بزرگ آن باعث می‌شد که نیاز به باتری قوی‌تر از انواع قدیمی‌تر احساس شود. باتری این گوشی از نوع 2900 میلی آمپر ساعت است، یک باتری قوی با امکان 21 ساعت مکالمه مداوم. تعویض باتری آیفون 7 پلاس مساله‌ای است که این روزها صاحبان این گوشی‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. تقریبا 6 سال از زمان تولید این محصول گذشته و نیاز به تعویض باتری آیفون 7 پلاس بیشتر از هر زمانی احساس می‌شود. در کشور ما، یافتن یک قطعه اورجینال کار بسیار سختی است، بخصوص با نوسانات هر روزه دلار و تحریم‌ها، وخامت موضوع بیشتر هم شده است. 

برای تعویض باتری آیفون 7، به دلیل استانداردهایی که در گوشی‌های آیفون رعایت شده است، به یک تعمیرکار متخصص نیاز دارید. باز کردن و قطع و نصب مجدد اتصالات داخلی مدارهای گوشی از عهده کاربر معمولی بر نمی‌آید و در صورت اصرار بر این کار، در بیشتر موارد به قطعات دیگر صدمه وارد می‌شود و باتری هم به درستی در موقعیت تعریف شده جایگذاری نمی‌شود.

باتری آیفون 7 پلاس

تعمیر باتری آیفون 7 پلاس

وقتی باتری آسیب خیلی شدیدی ندیده است و شما می‌توانید با وارد کردن شک الکتریکی یا اعمال لحیم‌کاری جزئی، عملکرد آن را بالا ببرید، تعمیر باتری آیفون 7 پلاس گزینه‌ی معقول‌تری است. تعمیر باتری آیفون 7 پلاس یک فرایند مویرگی است که در آن تعمیرکار باید سعی کند به قطعات حساس دیگر و بخصوص مانیتور و گیرنده‌های گوشی صدمه وارد نکند. پروتکل تعویض باتری آیفون 7 پلاس را می‌توانید با یک جستوجوی ساده در اینترنت بیابید، با این حال به شدت توصیه می‌شود که خود، و با اطمینان به این راهنماها، هرگز نسبت به تعمیر یا تعویض باتری آیفون 7 پلاس اقدام نکنید.

در سال‌های اخیر، و پس از توقف خطوط تولید انواع قدیمی آیفون توسط شرکت اپل، شرکت‌های مختلفی در سراسر دنیا اقدام به تولید قطعات گوشی‌های آیفون کرده‌اند. تعویض آیفون 7 پلاس از این واقعیت مبرا نیست و شما می‌توانید انواع مختلف آن را در بازار بیابید. برای اینکه پولتان هدر نرود و گوشیتان آسیب بیشتری نبیند، حتما با یک تعمیرکار مجرب و در صورت ممکن نمایندگی تعمیر آیفون مشورت کنید و با صلاحدید او نسبت به تعمیر یا تعویض باتری آیفون 7 پلاس خود اقدام کنید. برای تعویض باتری آیفون 7 کلیک کنید.

تعویض باتری آیفون 7 پلاس

اگر شما آیفون 7 پلاس دارید حتما برایتان پیش آمده است که برای تعویض باتری آیفون 7 پلاس اقدام کنید.  به طور کلی، باتری های تمامی موبایل ها بعد از یک مدت استفاده با مشکلات مختلفی رو به رو می شوند و اگر باتری تعویض نگردد امکان آسیب به قسمت های دیگر موبایل وجود دارد. کارشناسان توصیه می کنند به محض اینکه مشاهده کردید گوشی شما سریعا شارژ تمام می کند و یا باتری که در پشت موبایل قرار دارد باد کرده است، باید سریعا به مراکز معتبر مراجعه کنید. این امر در مورد گوشی های آیفون از اهمیت بیشتری برخورداری است. بهتر است تعویض باتری آیفون 7 پلاس به دست افراد متخصص بسپارید تا مطمئن باشید روند کاری به درستی پیش می رود. 

قیمت تعویض باتری آیفون 7 پلاس

بسته به اینکه چه نوع باتری و از چه برندی بخرید، قیمت‌ها متغیر هستند. شما حتی می‌توانید از یک باتری دست دوم، با قیمت کمتر، برای تعویض باتری استفاده کنید؛ با این حال این نوع از جایگزینی باتری اصلا توصیه نمی‌شود و بعد از مدتی کوتاه مشاهده خواهید کرد که کالای دریافتی فقط برای یک بازه کوتاه قابل استفاده بوده است. متناظر با قیمت خرید باتری، شما باید هزینه‌ای قابل توجه را برای دستمزد تعویض قطعه در نظر بگیرید. شاید هزینه تعویض باتری آیفون 7 پلاس از هزینه خرید آن به مراتب بالاتر باشد.

فروشگاه‌هایی وجود دارند که باتری یا هر قطعه دیگری را با گارانتی معتبر عرضه می‌کنند. حتما به دنبال خرید از این فروشگاه‌ها باشید و گارانتی را به عنوان معیار اصلی در خرید مدنظر قرار دهید. قبل از خرید، اینترنت را به عنوان منبعی برای کسب اطلاعات اولیه و حتی خرید نهایی بررسی کنید. امروزه بیشتر محصولات از طریق فضای مجازی و صفحات شرکت‌ها و فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند. بخصوص اگر شرکتی اعتبار آنلاین بالایی دارد و قیمت تعویض باتری آیفون 7 پلاس از طریق آن پائین‌تر از مراجعه حضوری است، حتما از نوع آنلاین بهره ببرید و هزینه رفت و آمد را از این طریق حفظ کنید.

آیا گرما به باتری آیفون آسیب می رساند؟

یکی از مهمترین مواردی که باعث می شود افراد برای تعویض باتری آیفون 7 پلاس اقدام کنند قرارگیری گوشی آیفون در مجاورت با گرماست. بسیاری از افراد از گوشی خود به خوبی مراقبت نمی کنند و گوشی شان را در زیر نور خورشید، در پشت پنجره و یا در نزدیکی وسایل گرمایشی رها می کنند. این امر باعث می شود تا گوشی آیفون به مرور زمان آسیب ببیند و باتری آن دیگر نتواند به خوبی کار کند. همین امر باعث می شود تا طول عمر گوشی نیز کاهش پیدا کند و این امر می تواند چالش های زیادی را برای صاحبان آیفون به وجود بیاورد. 

الگوی درست شارژ کردن گوشی چیست؟

یکی از سوالات عمده کسانی که برای تعویض باتری آیفون 7 پلاس مراجعه می کنند در این باره است که الگوی درست شارژ کردن گوشی چیست. بسیاری از افراد اجازه میدهند تا گوشی شان خاموش شود ( و یا نزدیک به خاموش شدن باشد) سپس برای شارژ کردن گوشی اقدام می کنند. اما باید بدانید این اشتباه ترین کاری است که هر فرد می تواند انجام دهد و همین امر باعث می شود روند تعویض باتری آیفون 7 پلاس جلو بیافتد. 

کارشناسان توصیه می کنند الگوی درست شارژ کردن باتری آیفون 7 پلاس بدین صورت است که شما باید اجازه دهید تا شارژ گوشی شما به 40 درصد برسد. سپس آن را به شارژ بزنید و تا زمانی که 100 درصد شارژ نشده است، نباید آن را از شارژ خارج کنید. اگر به این الگو توجه کنید، می توانید طول عمر باتری آیفون 7 پلاس را افزایش دهید. 

آیا ضربه به گوشی می تواند به باتری آن آسیب برساند؟

ضربه به گوشی یکی از پرتکرارترین اتفاقاتی است که برای گوشی های آیفون رخ می دهد. تقریبا بیش از نیمی از کسانی که گوشی شان آسیب دیده است به این موضوع اشاره می کنند که آن گوشی از یک ارتفاع پرت شده است و یا ضربه محکمی دیده است. به همین دلیل همواره این سوال پرسیده می شود آیا ضربه به گوشی می تواند منجر به تعویض باتری آیفون 7 پلاس گردد. 

بهتر است بدانید هرگز نمی توان پاسخ دقیق و روشنی به این سوال دارد. گاهی شدت ضربه به گوشی به حدی زیاد است که باعث می شود باتری گوشی نیز تحت تاثیر قرار گیرد. با وجود این، گاهی شدت ضربه زیاد است، اما شدت ضربه به باتری گوشی آسیبی نمی رساند. به همین دلیل، توصیه می شود زمانی که گوشی شما ضربه دید، آن را به یک مرکز معتبر ببرید تا تمامی اجزای داخلی آن بررسی شوند. پس از آن اپراتور به شما می گوید آیا باید برای تعویض باتری آیفون 7 پلاس یا خیر. 

آموزش تعویض باتری آیفون ۷ پلاس

تعویض باتری آیفون 7 پلاس کار بسیار دقیق و حساسی است. اگر به بدنه گوشی های آیفون نگاه کنید متوجه می شوید این گوشی ها با دقت و ظرافت بسیار زیادی طراحی شده اند و همین امر یکی از مهمترین دلایلی است که باعث شده است گوشی های آیفون مورد توجه قرار گیرند. به همین دلیل، کسانی که می خواهند برای تعویض باتری آیفون 7 پلاس باید حتما به مراکز معتبر مراجعه کنند. 

افرادی که می خواهند برای آموزش تعویض باتری آیفون 7 پلاس باید به کلاس های معتبر بروند و ابتدا با بدنه گوشی های آیفون آشنا شوند. به این موضوع توجه داشته باشید که آموزش تعویض باتری آیفون 7 پلاس کار بسیار حساسی است و افراد پس از آموزش باید نزد کسانی که در این زمینه تخصص دارند کار کنند تا بتوانند تجربه لازم را در این زمینه بدست بیاورند. 

 تست عمر باتری ایفون 7 پلاس

شما می توانید قبل از تعویض باتری آیفون 7 پلاس برای تست عمر باتری ایفون 7 پلاس اقدام کنید. روش های متعددی برای اینکار وجود دارند که در این جا راحترین روش را به شما آموزش می دهیم. برای اینکار می توانید وارد تنظیمات گوشی آیفون خود شوید و سپس به قسمت هلث باتری بروید. در این قسمت عددی نمایش داده شده است. هر چقدر عددی که نشان داده می شود پایین تر باشد، به همان اندازه عمر باتری پایین تر است و نشان می دهد که شما باید برای تعویض باتری اقدام نمایید. 

خرید باتری اورجینال آیفون 7 پلاس

خرید باتری اورجینال آیفون 7 پلاس یکی از پردرخواست ترین مواردی است که این روزها شاهد آن هستیم. با توجه به این موضوع که گوشی هی آیفون از گوشی ها حساس و گران قیمت هستند، کسانی که می خواهند برای تعویض باتری آیفون 7 پلاس اقدام کنند به دنبال خرید باتری اورجینال آیفون 7 پلاس هستند. بهتر است بدانید با توجه به این موضوع که این کار یک کار تخصصی است، اگر شما به مراکز معتبر مراجعه کنید می توانید اطمینان داشته باشید که آنها از باتری های اصل و اورجینال استفاده می کنند. 

قیمت باتری 7 پلاس

تا بدینجا تلاش کردیم به سوالات پرتکرار شما در مورد تعویض باتری آیفون 7 پلاس پاسخ دهیم. همانطور که متوجه شده اید قرار گیری گوشی در مجاورت با گرما و عدم شارژکردن درست گوشی باعث می شوند تا طول عمر آن کاهش پیدا کند. اگر در مورد قیمت باتری 7 پلاس سوال دارید، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. کارشناسان ما به شما کمک می کنند تا با اطمینان خاطر باتری آیفون را تعویض کنید.

خدمات اپل آچار