آموزش تعمیر هندزفری اپل

آموزش تعمیر هندزفری اپل

وقتی متوجه می شوید که هندزفری اپل کار نمی کند، همیشه به این معنی نیست که با یک سخت افزار آسیب دیده سر و کار دارید و باید یکی جدید تهیه کنید! بسیاری از افراد با آموزش تعمیر هندزفری اپل و آموزش تعمیرات اپل به راحتی توانسته اند آن را تعمیر کنند. برخی از روش‌های عیب‌یابی کاربردی و راه‌حل‌های بالقوه برای تعمیر هندزفری اپل در ادامه آورده شده است.

آموزش تعمیر هندزفری اپل

از صفر تا صد آموزش تعمیر هندزفری اپل

  • تنظیم مجدد نرم افزار یا راه اندازی مجدد آیفون

برای آموزش تعمیر هندزفری اپل؛  این مراحل را برای تنظیم مجدد/راه‌اندازی مجدد آیفون x، XS، XS Max یا XR دنبال کنید،

  • دکمه Side و یکی از دکمه های Volume را فشار داده و نگه دارید تا نوار لغزنده خاموش کردن ظاهر شود.
  • اسلایدر را بکشید تا آیفون شما به طور کامل خاموش شود.
  • سپس پس از 30 ثانیه، دوباره دکمه Side را فشار دهید تا آیفون شما دوباره روشن شود.

اما برای تنظیم مجدد/راه‌اندازی مجدد آیفون 8، 8 پلاس یا نسخه‌های قبلی، آموزش تعمیر هندزفری اپل زیر را دنبال کنید:

  • دکمه بالا یا کناری را فشار داده و نگه دارید تا نوار لغزنده خاموش کردن ظاهر شود.
  • نوار لغزنده را بکشید تا گوشی به طور کامل خاموش شود.
  • پس از حدود 30 ثانیه، دوباره دکمه بالا یا کناری را فشار داده و نگه دارید تا گوشی دوباره روشن شود.

پس از اتمام راه‌اندازی مجدد گوشی، مجدداً صداها را از طریق هندزفری بلوتوثی پخش کنید و ببینید آیا مشکل برطرف شده است. اگر هندزفری بلوتوثی هنوز کار نمی کند، می توانید آموزش تعمیر هندزفری اپل را ادامه داده و گزینه های دیگر را امتحان کنید تا سایر عوامل مرتبط با نرم افزار را رد کنید. برای انجام تعمیر آیفون خود کلیک کنید.

  • تنظیمات صدا را در آیفون خود بررسی و مدیریت کنید.

دلیل واضح دیگر برای اینکه چرا هندزفری بلوتوثی در آیفون شما کار نمی کند این است که صدا ممکن است تا حد زیادی کم شده باشد. اگر این دلیل اصلی مشکل باشد، تنظیم یا افزایش سطح صدا تمام چیزی است که برای رفع آن لازم است.

برای این کار کلید ولوم بالا را در کنار گوشی خود فشار دهید تا سطح صدا افزایش یابد.

در حین انجام تعمیرات تخصصی اپل و تنظیم صدا، باید یک صفحه پاپ آپ کوچک در وسط نمایشگر ببینید. این صفحه میزان صدای آیفون شما را نشان می دهد.

اگر هنگام فشار دادن کلید صدا، صفحه بازشو را نمی بینید، باید بررسی کنید و ببینید آیا گزینه تغییر سطح صدا با دکمه های فیزیکی در دستگاه شما فعال است یا خیر. کافیست این مراحل را دنبال کنید تا به این منو برسید:

  • از صفحه اصلی خود روی تنظیمات ضربه بزنید.
  • Sounds & Haptics را انتخاب کنید.
  • سپس سوئیچ کنار Change with Buttons را تغییر دهید تا این ویژگی فعال شود.

انجام این کار به شما امکان می دهد تا صدای زنگ و هشدار را از طریق دکمه های ولوم تنظیم کنید. پس از انجام تمام این تغییرات، آیفون خود را ریبوت کنید و ببینید هندزفری بلوتوثی از قبل کار می کند یا خیر.

آموزش تعمیر هندزفری اپل

  • نرم افزار آیفون خود را به آخرین نسخه به روز کنید.

اپل معمولاً به‌روزرسانی‌های دوره‌ای را نه تنها برای ارائه ویژگی‌های جدید، بلکه مهم‌تر از آن، برای رسیدگی به مشکلات گسترده‌ای که بر دستگاه‌های مختلف iOS تأثیر می‌گذارد، ارائه می‌کند. بنابراین، اگر باگ‌های نرم‌افزاری و خطاهای سیستمی باعث اختلال در عملکرد هندزفری بلوتوثی می‌شوند، نصب آخرین به‌روزرسانی iOS موجود برای آیفون شما به طور بالقوه می‌تواند مشکل را حل کند. اگر آیفون شما دسترسی پایدار به اینترنت، فضای حافظه کافی و عمر باتری دارد، می‌توانید سریعاً از منوی تنظیمات آن بازدید کنید تا ببینید آیا به‌روزرسانی OTA جدید موجود است یا خیر.

برای بررسی به‌روزرسانی iOS، به تنظیمات آیفون -> عمومی-> منوی به‌روزرسانی نرم‌افزار بروید.

  •  آیفون خود را پاکسازی کرده و تنظیمات پیش فرض کارخانه را بازیابی کنید.

بازنشانی کامل سیستم یا بازنشانی کارخانه همه چیز را از آیفون شما از جمله فایل‌های ذخیره‌شده، برنامه‌های دانلود شده و اطلاعات شخصی پاک می‌کند. گفته می شود، ایجاد پشتیبان از قبل توصیه می شود. می‌توانید به دلخواه از داده‌های آیفون خود در iCloud یا iTunes نسخه پشتیبان تهیه کنید. پس از ایمن شدن بک آپ، می توانید این مراحل را برای بازنشانی کارخانه ای آیفون از طریق منوی تنظیمات دنبال کنید:

  • از صفحه اصلی خود، روی تنظیمات ضربه بزنید.
  • General را انتخاب کنید.
  • به پایین بروید و روی Reset ضربه بزنید.
  • گزینه Erase all content and settings را انتخاب کنید.
  • وقتی از شما خواسته شد که ادامه دهید، رمز عبور دستگاه خود را وارد کنید.

و در نهایت روی گزینه ای ضربه بزنید تا تایید کنید که می خواهید آیفون خود را پاک کنید و تنظیمات پیش فرض کارخانه را بازیابی کنید.

پس از تنظیم مجدد، دستگاه شما خود را راه اندازی مجدد می کند و سپس تنظیمات کارخانه خود را بارگیری می کند. برای استفاده مجدد از دستگاه خود، باید آن را مانند اولین باری که آن را دارید تنظیم کنید. برای تنظیم تنظیمات و پیکربندی آیفون خود به عنوان جدید، کافیست آموزش تعمیر هندزفری اپل و مراحل راه اندازی را دنبال کنید.

همچنین می توانید از iTunes برای پاک کردن دستگاه خود و بازیابی از نسخه پشتیبان قبلی iOS استفاده کنید. اگر این مشکل در میان سایر اشکالات iOS ایجاد شده باشد، اغلب توصیه می شود. برای شروع، باید یک رایانه Mac یا Windows که آخرین نرم افزار iTunes را نصب کرده است، ایمن کنید. سپس آیفون خود را از طریق کابل USB/کابل لایتنینگ به رایانه متصل کنید، منتظر بمانید تا iTunes آن را شناسایی کند و با استفاده از دستورات iTunes شروع به بازیابی کند.

به خوبی می دانیم که خرید هندزفری اپل این روز ها با توجه به قیمت ارز و دلار کار ساده ای نیست. به همین خاطر در این مطلب به رایج ترین مشکلات هندزفری اپل اشاره کردیم و صفر تا صد آموزش تعمیر هندزفری اپل را ارائه دادیم.

خدمات اپل آچار