آموزش تعمیر ایرپاد اپل

آموزش تعمیر ایرپاد اپل

هنگامی که AirPods برای اولین بار در سال 2016 منتشر شد، شگفتی های کوچکی بودند که جهانیان را متعجب کرد. اپل برای جدا کردن سیم‌ها و بی‌سیم شدن، چندین تراشه، میکروفون و بلندگو را در هر هدفون قرار داد که حدود 4 گرم وزن دارند. بدون سیم، هدفون انرژی خود را از یک باتری استوانه ای کوچک که حدود 1 درصد از ظرفیت باتری آیفون را دارد، تامین می کند. این گجت ها با وجود کاربردی بودن؛ ممکن است دچار مشکلاتی شوند. به همین خاطر در ادامه این مطلب قصد داریم درباره رایج ترین مشکلات ایرپاد اپل به شما اطلاعات کاربردی ارائه دهیم. برای تعمیرات تخصصی اپل با اپل آچار تماس بگیرید.

آموزش تعمیر ایرپاد اپل

مشکلات ایرپاد و آموزش تعمیر ایرپاد اپل

ایرپاد های اپل، بخشی از لوازم جانبی اپل هستند که در سال 2016 برای اولین بار وارد بازار شدند. از آن زمان کاربران مشکلات بسیاری در استفاده از این محصولات دارند اما با مطالعه آموزش کاربردی ایرپاد اپل و دانستن راه حل های جفت شدن این محصولات با کامپیوتر و گوشی، بخشی از مشکلات شما قابل حل می باشد.

آموزش تعمیرات اپل با بهره گیری از مدرسین متخصص برای متقاضیان عزیز در اپل آچار انجام می گردد.

  • مشکل شارژ شدن

برخی از مالکان متوجه شده‌اند که پس از چند سال، AirPods استفاده‌شده در نهایت فقط یک ساعت یا بیشتر قبل از نیاز به شارژ دوام می‌آورد – کاهش زیادی نسبت به عمر باتری چهار تا پنج ساعته آنها در زمان جدید. از آنجایی که هر ایرپاد بسیار کوچک است و در محفظه خود بسیار محکم است، تعویض باتری قدیمی با یک باتری جدید تقریبا غیرممکن است. اکثر مردم تسلیم می شوند و فقط یک جفت جدید می خرند.

با این حال در این آموزش تعمیر ایرپاد اپل، نمی توانیم به صورت قطعی درباره این مشکل صحبت کنیم. در ادامه به بررسی سایر مسائل می پردازیم. برای انجام تعمیر آیفون و تعمیر ایرپاد پرو خود کلیک کنید.

ممکن است با مشکلات و راه حل هایی مواجه شوید که شما را ملزم به دانستن اطلاعات کلی محصول درباره مجموعه خاص AirPods خود می کند. بیایید با مدل و شماره سریال شروع کنیم. اپل به زبان طراحی مینیمال خود می بالد. اولین مکان برای پیدا کردن آنها در تنظیمات iOS شما است. هنگامی که AirPods متصل است، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه تنظیمات را در گوشی خود باز کنید.
  • روی “عمومی” کلیک کنید.
  • روی «درباره» کلیک کنید.
  • روی “AirPods” کلیک کنید.

می‌توانید ببینید دقیقاً کدام مدل و شماره سریال مربوطه را دارید. چه ایرپاد مدل قدیم  داشته باشید و چه ایرپاد مدل جدید،. اگر به یک دستگاه iOS دسترسی ندارید، باید به سخت‌افزار AirPods نگاهی بیندازید – به قسمت زیرین هر یک از هدفون‌ها نگاه کنید. چند خط متن کوچک را روی هدفون می بینید که اولین آن شماره مدل است. خط دوم شماره سریال هر جفت AirPods جداگانه است (فقط برای AirPods نسل دوم و AirPods Pro) اما می‌توانید شماره سریال را زیر درب جعبه شارژ نیز پیدا کنید.

آموزش تعمیر ایرپاد اپل

همچنین می توانید بسته بندی اصلی، رسید یا فاکتوری را که شماره سریال بالای بارکد آن چاپ شده است، بررسی کنید. از تمام این اطلاعات می توان برای اطلاع از زمان عرضه ایرپادهای خاص و مدلی که دارید استفاده کرد. تشخیص اینکه آیا نسخه اصلی یا حرفه ای را دارید فقط با نگاه کردن به آنها کمی ساده تر است، اما تشخیص تفاوت بین ایرپادهای نسل اول و دوم کمی سخت تر است.

چگونه AirPods یا AirPods Pro خود را راه اندازی کنیم؟

در این بخش از آموزش تعمیر ایرپاد اپل؛ به بررسی راه اندازی ایرپاد می پردازیم.

اگر آیفون دارید، فرآیند جفت کردن AirPods بسیار آسان است.

  • درب AirPods یا AirPods Pro را در نزدیکی دستگاه iOS باز کنید.
  • کارتی روی دستگاه شما ظاهر می‌شود که روی آن «اتصال» است. روی آن ضربه بزنید.
  • AirPods فوراً با آن دستگاه و سایر دستگاه‌های اپل وابسته به همان حساب iCloud، از جمله رایانه Mac دارای macOS Sierra یا جدیدتر، جفت می‌شود.
  • این به لطف تراشه‌های W1/H1 در داخل هدفون‌ها است که به دستگاه‌های اپل اجازه می‌دهد به سرعت AirPods را شناسایی کرده و به آن متصل شوند.

آموزش تعمیر ایرپاد اپل

آموزش تعمیر ایرپاد اپل و جفت شدن با دستگاه های اندروید، ویندوز یا مک

گاهی اوقات AirPods به دلایلی در لیست تنظیمات بلوتوث نشان داده نمی شود. چرا نمی‌توانید از یک دستگاه جدید به هدفون متصل شوید یا می‌خواهید AirPods خود را به شخص دیگری بدهید و باید آن را از حساب iCloud خود جدا کنید، باید بازنشانی کارخانه‌ای انجام دهید. خوشبختانه انجام آن چندان دشوار نیست.

  • در حالی که هدفون‌ها هنوز در جعبه هستند، درب آن را باز کنید.
  • بدون برداشتن هدفون به تنظیمات بلوتوث دستگاه iOS خود بروید.
  • در کنار جایی که می‌خواند، «AirPods» روی نماد کوچک «i» کلیک کنید.
  • روی «Forget This Device» کلیک کنید و پس از باز شدن اعلان روی تأیید کلیک کنید.
  • در حالی که تلفن شما قطع شده و به AirPods وابسته نیست، دوباره قاب AirPods را باز کنید.
  • دکمه تنظیم در پشت کیس را به مدت 15 ثانیه نگه دارید (یا تا زمانی که چراغ LED فلاش کهربایی را ببینید).
  • AirPods اکنون بازنشانی شده است، و می‌توانید دستگاه‌های جدید را متصل کنید .
خدمات اپل آچار