آموزش تعمیر اپل واچ

آموزش تعمیر اپل واچ

اپل واچ به انگلیسی یا ساعت اپل یک ساعت هوشمند است که شرکت اپل آن را در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۱۴ همراه با آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس رونمایی کرد. از هنگام رونمایی این ساعت ها، کاربران آن با مشکلات متعددی از جمله مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مواجه شده اند. از آنجایی که هزینه و قیمت تعمیر این ساعت ها بسیار زیاد است، در ادامه این مطلب به معرفی راه حل برخی از این مشکلات رایج آموزش تعمیر اپل واچ و به صورت کلی آموزش تعمیرات اپل می پردازیم تا با کمترین هزینه بتوانید اپل واج خود را تعمیر کنید.

آموزش تعمیر اپل واچ

رایج ترین مشکلات اپل واچ و آموزش تعمیر اپل واچ

باز کردن قفل (در آیفون 13)

بیش از چند نفر از دارندگان جدید آیفون 13 دریافتند که قابلیت Unlock with Apple Watch برای آنها کار نمی کند. به نظر می‌رسد که این مورد با شیوع ویروس کرونا و به‌خصوص در هنگام پوشیدن ماسک صورت اتفاق میافتد. اگرچه برخی از افراد در وهله اول حتی قادر به راه‌اندازی آنلاک با اپل واچ نبودند.

  • راه حل رسمی آموزش تعمیر اپل واچ

خوشبختانه، اپل به سرعت از این مشکل آگاه شد و راه حلی ارائه کرد: iOS 15.0.1. به این ترتیب، اگر هنوز با این مشکل در آیفون 13 خود مواجه هستید، به Settings > General > Software Update بروید. پس از آن، روی Download and Install کلیک کنید تا آخرین نسخه iOS را نصب کنید. تعمیر آیفون در اپل آچار به صورت تخصصی انجام می گردد.

Notify When Left Behind در Apple Watch در دسترس نیست.

برخی از کاربران شکایت کرده‌اند که ویژگی Notify When Left Behind – که با iOS 15 معرفی شد – روی ساعت‌های اپل آنها کار نمی‌کند و اپل واچ سری 6 بیشتر تحت تأثیر قرار می‌گیرد. مشکل این است که هنگام تلاش برای تنظیم آن، به آنها گفته می شود که این ویژگی در دسترس نیست و گزینه خاکستری است.

این یک مشکل نرم افزاری است که برای اپل شناخته شده است، بنابراین بهترین شرط شما این است که در صورت موجود بودن به نسخه های جدید iOS و WatchOS به روز رسانی کنید. با این حال، اگر همچنان با مشکل مواجه هستید، باید راه حل های زیر را امتحان کنید.

  • راه حل رسمی آموزش تعمیر اپل واچ

اپلیکیشن Find My را ببندید و آیفون و اپل واچ خود را مجددا راه اندازی کنید. به همین ترتیب، Notify Left Behind را خاموش کنید و سپس دوباره آن را روشن کنید.

مطمئن شوید که از همان Apple ID برای iPhone و Apple Watch خود استفاده می‌کنید، زیرا هشدارهای Notify When Left Behind در دستگاه‌هایی که با حساب‌های Apple ID مختلف امضا شده‌اند، کار نمی‌کنند.

به Settings > Privacy > Location Settings بروید. مطمئن شوید که سرویس‌های موقعیت مکانی را روشن کرده‌اید و در تنظیمات موقعیت مکانی روی «مجاز هنگام استفاده از برنامه» تنظیم کنید.

به تنظیمات iCloud خود بروید و مطمئن شوید که Find My را روشن کرده اید. همچنین، بررسی کنید که فضای ذخیره سازی iCloud شما پر نباشد. برای تعمیرات تخصصی اپل با اپل آچار تماس بگیرید.

اپل واچ مکرراً رمز عبور را درخواست می کند.

مانند برخی از کاربران دیگر، ممکن است اپل واچ شما مکرراً از شما بخواهد که رمز عبور خود را وارد کنید. کاملاً مشخص نیست که چه چیزی باعث چنین مشکلی می شود، اما عموماً از عدم فعال سازی تنظیمات خاص ناشی می شود.

  • راه حل رسمی آموزش تعمیر اپل واچ

در آیفون خود به مسیر Watch > My Watch > General > Wrist Detection بروید. Wrist Detection را روشن کنید.

همچنین در آیفون خود به مسیر Watch > My Watch > Passcode > Turn Passcode On بروید.

در نهایت، در حالی که هنوز در صفحه تنظیمات Passcode هستید، Unlock with iPhone را فعال کنید.

آموزش تعمیر اپل واچ

اپل واچ باز نمی شود.

یکی از شکایت هایی که در اوایل سال جاری انجام شد، مربوط به باز نشدن قفل اپل واچ، به ویژه پس از به روز رسانی به iOS 14.7 بود. به نظر می‌رسد این مشکل مربوط به ساعت‌های اپل جفت شده با آیفون‌هایی باشد که از Touch ID (به جای Face ID) استفاده می‌کنند. با این حال، اپل مشکل را تشخیص داد و با iOS 14.7.1 اصلاح کرد.

  • راه حل رسمی آموزش تعمیر اپل واچ

به این ترتیب، راه حل این مشکل این است که آیفون خود را با رفتن به Settings > General > Software Update آپدیت کنید.

گفتنی است، اگر همچنان با این مشکل مواجه هستید، می توانید (در اپل واچ خود) به Settings > Passcode > Unlock with iPhone بروید تا مطمئن شوید که این ویژگی فعال شده است. همچنین زمانی که می خواهید قفل ساعت را با آن باز کنید، مطمئن شوید که آیفون شما در محدوده (حدود 33 فوت/10 متر) قرار دارد. اگر هنوز با مشکل مواجه است، سعی کنید ساعت اپل را با آیفون خود لغو و جفت کنید. در iPhone خود، به Apple Watch > My Watch بروید. سپس دوباره همه چیز را جفت کنید.

اپل واچ آپدیت نمی شود.

برخی از کاربران نتوانسته اند ساعت های اپل خود را به آخرین نسخه WatchOS به روز کنند. این به یک مشکل رایج تبدیل شده است که اپل مراحل رسمی را منتشر کرده است که در آن توضیح داده شده است که چه کاری باید انجام دهید.

  • راه حل رسمی آموزش تعمیر اپل واچ

راه اندازی مجدد – به اجبار راه اندازی مجدد نکنید – اپل واچ و آیفون با آن جفت شده اند. دوباره اپل واچ را به روز کنید.

اگر نصب دانلود یا شروع نشد، برنامه Watch را در آیفون خود باز کنید، روی تب My Watch ضربه بزنید و به General > Usage > Software Update بروید. سپس فایل آپدیت را حذف کنید و سعی کنید دوباره آپدیت را دانلود و نصب کنید. آموزش تعمیر ایرپاد اپل در اپل آچار

راه اندازی مجدد تصادفی برای Apple Watch 3 در WatchOS 7

برخی از کاربران از زمان ارتقا به WatchOS 7 موارد تصادفی راه‌اندازی مجدد اپل واچ 3 خود را گزارش کرده‌اند. حتی برخی از کاربران چندین بار در روز راه‌اندازی مجدد را گزارش کرده‌اند.

  • راه حل رسمی آموزش تعمیر اپل واچ

بررسی کنید که آیا Apple Watch شما آخرین نسخه WatchOS را اجرا می کند یا خیر. اپل واچ او اس تا کنون 7.0.3 را منتشر کرده است.

بسیاری از کاربران اپل واچ، از مشکلات رایجی شکایت می کنند که تعمیر آن ها می تواند هزینه بسیاری بر دوش آن ها بگذارد. در این مطلب به بررسی راه حل های رایج تعمیر اپل واچ پرداختیم که به شما کمک می کند تا بدون هزینه، خودتان وسایل الکترونیکی را تعمیر کنید.

خدمات اپل آچار