تعمیر ایفون xs

تعمیر ایفون xs

آیفون ایکس اس (Apple iPhone XS) از جدیدترین تولیدات شرکت اپل است که توانسته محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کند و در حال حاضر تعداد زیادی از افراد از این گوشی استفاده می کنند. همین مسئله باعث شده تا تقاضاکنندگان برای تعمیرات این مدل گوشی بیشتر باشد. برای گذراندن دوره های آموزش تعمیرات اپل کلیک کنید. گوشی آیفون ایکس در سال 2018 معرفی شد و با طراحی خاص و جدیدی تولید و به بازار جهانی عرضه شد. کیفیت ساخت این گوشی بسیار عالی است و تغییری نوین در سری گوشی های شرکت اپل می باشد. اما با این وجود ممکن است ...

رتبه دهی به این مطلب
آیفون ایکس اس (Apple iPhone XS) از جدیدترین تولیدات شرکت اپل است که توانسته محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کند و در حال حاضر تعداد زیادی از افراد از این گوشی استفاده می کنند. همین مسئله باعث شده تا تقاضاکنندگان برای تعمیرات این مدل گوشی بیشتر باشد. برای گذراندن دوره های آموزش تعمیرات اپل کلیک کنید. گوشی آیفون ایکس در سال 2018 معرفی شد و با طراحی خاص و جدیدی تولید و به بازار جهانی عرضه شد. کیفیت ساخت این گوشی بسیار عالی است و تغییری نوین در سری گوشی های شرکت اپل می باشد. اما با این وجود ممکن است آیفون xs نیز به تعمیرات نیاز پیدا کند. عوامل مختلفی بر عملکرد گوشی تاثیر می گذارند و باعث خرابی آن می شوند.

بسیاری از افراد تصور می کنند آیفون xs هیچ مشکلی پیدا نمی کند، اما باید بدانید که در ساخت این گوشی آیفون، حساسیت زیادی به کار رفته و برخی مشکلات مانند شکستن ال سی دی در اثر سقوط یا شکستن قاب پشت گوشی بسیار رایج هستند. تعمیر ایفون xs یکی از کارهای بسیار حساسی است که باید با دقت زیادی انجام شود؛ بهتر است این کار را به استادکار ماهر بسپارید. در ادامه با تعمیر آیفون xs و تعویض برخی قطعات آن صحبت خواهیم کرد.

تعمیر ایفون xs

تعمیر یا تعویض موتور ویبره آیفون xs

موتور ویبره یکی از قطعات گوشی های آیفون است که به صورت مربعی می باشد و در کناره طرف چپ و تحتانی باتری آیفون ایکس اس قرار گرفته است و در صورت فعال بودن هشدار لرزشی، قابلیت ویبره را ارائه می کند. در صورت خراب شدن این قطعه دیگر هشدار لرزشی گوشی کار نخواهد کرد. دو عامل اصلی در خراب شدن موتور ویبره نقش دارند. نخستین عامل ضربه می باشد. در صورت وارد شدن ضربه به آیفونXS (به عنوان مثال افتادن گوشی از دست کاربر)، به احتمال زیاد در عملکرد موتور ویبره اختلال ایجاد شود. دومین عامل آب خوردگی است. در بسیاری از موارد مشاهده شده که هنگام تماس آب با موتور ویبره آیفون، عملکرد آن مختل شده و از کار افتاده است. از این رو آب خوردگی و ضربه از عوامل مهم در خراب شدن موتور ویبره آیفون ایکس اس هستند. اما گاهی اوقات شاهد آن هستیم که سپردن گوشی به تعمیرکاران بی تجربه باعث شده که پس از تعمیر گوشی، موتور ویبره دیگر هشدار لرزشی ارائه نکند. از این رو هرگز تعمیر ایفون xs را به تعمیرکاران کم تجربه و غیر مطمئن نسپارید. برای تعمیرات تخصصی اپل به اپل آچار مراجعه نمایید.

کاربرانی که با مشکل موتور ویبره آیفون مواجه شده اند باید بدانند زیاد جای نگرانی وجود ندارد، چرا که تعمیر و تعویض این قطعه چندان کار مشکلی نیست و از تعمیرات ساده آیفون ایکس اس به حساب می آید. اما با این وجود بهتر است تعمیرکار مطمئن و باتجربه ای را برای این کار پیدا کنید. فراموش نکنید که هزینه زیادی را بابت پرداخت این گوشی داده اید و بایستی در زمان تعمیر به همه جوانب و استانداردهای مورد نیاز توجه شود که همان طور که می بینیم در بازار آزاد برخی از تعمیرکاران نسبت به این موضوع بی توجه هستند. در صورت مجرب بودن تعمیرکار در زمینه تعمیرات آیفون XS می توان گفت تعمیر موتور ویبره این گوشی بدون زحمت و در زمان کوتاهی توسط تعمیرکار انجام خواهد شد. چون همان طور که گفتیم تعمیر این قطعه کار راحتی است و از تعمیرات ساده آیفون XS محسوب می شود.

تعمیر ایفون xs

تعمیر دوربین آیفون XS

آیفون ایکس اس در سپتامبر سال 2018 به بازار عرضه شد و توانست هیجان زیادی را در میان کاربران گوشی های آیفون به وجود بیاورد. به طور کلی، آیفون هر ساله تلاش دارد با تولید محصولات خاص و منحصر به فرد کاربرانشان را شگفت زده کند. در این گوشی، قابلیت های زیادی به کار رفته اند و هر یک باعث شده اند که عملکرد گوشی ارتقا پیدا کند. دوربین آیفون ایکس اس بسیار حرفه ای است و شما می توانید با آن عکس ها و فیلم های مناسبی را تهیه کنید. اما دوربین گوشی آیفون ممکن است مانند هر گوشی دیگری خراب شود که در این صورت باید برای تعمیر دوربین آیفون XS اقدام نمایید.

بهتر است بدانید مشکلات گوشی آیفون به دو دسته مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم بندی می شوند. مشکلات نرم افزاری به مشکلاتی گفته می شود که با آپدیت سازی برنامه ها و یا حذف برخی از برنامه بدون تعمیر قطعات رفع می شوند. به طور مثال، اگر شما از یک برنامه جانبی برای باز کردن دوربین گوشی خود استفاده می کنید، باید بدانید که ممکن است پس از مدت دوربین سیاه شود و دیگر کار نکند. همچنین، عدم آپدیت سازی برنامه هایی که روی گوشی وجود دارند بر عملکرد گوشی اثر می گذارند و باعث می شوند شما برای تعمیر دوربین آیفون XS اقدام کنید.

مشکلات سخت افزاری به مشکلاتی گفته می شود که قطعات داخلی دوربین باید مورد بررسی قرار گیرند و تعمیرکار نیاز به زمان بیشتری برای تعمیر دوربین آیفون XS دارد. ضربه و فشار یکی از مهمترین فاکتورهایی است که به ساختار داخلی دوربین آسیب وارد می کند و باعث می شود که شما برای تعمیر دوربین آیفون XS به مرکز ما مراجعه کنید. آب و رطوبت عامل دیگری است که ممکن است دوربین را خراب کند. نفوذ گرد و غبار و کثیفی نیز عملکرد دوربین را تحت تاثیر قرار می دهد.

تعمیر یا تعویض دکمه پاور آیفون xs

یکی از قطعاتی که در گوشی های آیفون ایکس اس پس از مدتی استفاده و با گذشت زمان دچار مشکل می شود، دکمه پاور است که در این صورت باید تعویض شود. در صورتی که عملکرد این دکمه مختل شود، احتمالا علت مشخصی دارد و معمولا چند علت یکسان موجب بروز اختلال در عملکرد دکمه پاور گوشی های آیفون می شوند و آیفون ایکس اس نیز همینطور است. یکی از علل شایعی که باعث می شود کاربران برای تعمیر دکمه پاور آیفون ایکس اس به مرکز تعمیر یا نمایندگی های اپل مراجعه کنند، مربوط به شکستگی قسمت فیزیکی آن است. در صورت سقوط گوشی از دست فرد یا ضربه دیدن دکمه پاور و قاب آیفون می تواند باعث شکستگی دکمه پاور شود. گاهی اوقات نیز امکان دارد آب و مایعات از کناره های دکمه پاور به داخل گوشی نفوذ می کنند و در نتیجه فلت آن دچار سوختگی شده و از کار می افتد.

گوشی iPhone XS بسیار هوشمندانه طراحی شده و دارای استاندارد ضد آب می باشد در مقابل نفوذ مایعات استقامت بالایی دارد. اما با این وجود شاهد آن هستیم که برخی از افراد به همین که دکمه پاور و دیگر قطعات خراب می شوند، به مراکز تعمیراتی مراجعه می کنند. بنابراین یکی از عواملی که باعث خراب شدن دکمه پاور آیفون ایکس اس می شود، ضربه و آب خوردگی است. پس در صورت مراقبت و دقت در نگهداری آیفون XS می توانید تا حد زیادی از آسیب دیدن دکمه پاور آیغون خود پیشگیری کنید. هنگامی که دکمه پاور تحت تاثیر دلایل مختلف دچار مشکل  می شود دیگر نمی توان آن را بدینوسیله خاموش و یا روشن کرد و این مسئله باعث به وجود آمدن مشکلاتی می شود.

بسیاری از افراد تصور می کنند دکمه پاور خیلی زود تعمیر می شود، اما باید بدانید که تعمیر دکمه پاور آیفون ایکس اس فرایندی زمانبر بوده و برای تعمیر ایفون xs باید دقت زیادی به خرج داد. چنانچه علاوه بر تعویض قسمت فیزیکی دکمه پاور، فلت آن نیز نیاز به تعمیر داشته باشد، کار سخت تر خواهد شد، چون در این صورت بایستی خود فلت نیز نیاز به جداسازی از روی قاب پشت گوشی دارد و باید تعویض شود. از این رو فکر نکنید که تعمیر ایفون xs و تعویض دکمه Power کار آسانی است. معمولا این تعمیرات توسط استادکار باتجربه که در زمینه تعمیرات تخصص دارد و به تجهیزات مورد نیاز دسترسی دارد، انجام می شود. تعمیر این قطعه حدود سه ساعت طول می کشد. اما در بازار آزاد تعمیر دکمه پاور حداقل یک تا دور زمان می برد.

برای تعویض ال سی دی آیفون ایکس کلیک کنید.

تعمیر ایفون xs

تعمیر یا تعویض دکمه ولوم آیفون xs

دکمه ولوم یا تنظیم صدا یکی از بخش های مهم و کاربردی در هر موبایلی از جمله آیفون ایکس اس محسوب می شود. این دکمه در کناره گوشی آیفون ایکس اس سمت چپ قرار گرفته و احتمال دارد در اثر عوامل مختلف دچار خرابی شود. دکمه ولوم معمولا به دو صورت خراب می شود که در حالت نخست یک ضربه یا فشار به گوشی وارد می شود که باعث شکستن بخش فیزیکی آن می شود و در این حالت اگر شانس بیاورید غیر از این بخش، قطعات دیگر آسیب ندیده باشند، صرفا با تعویض بخش فیزیکی دکمه ولوم، آیفون شما به حالت قبل باز خواهد گشت. اما در صورت وارد شدن ضربه شدید به گوشی امکان دارد افزون بر شکستگی دکمه ولوم، سایر قطعات مانند ال سی دی، قاب پشت، مادربرد و غیره نیز آسیب ببینند و در این صورت این قطعات نیز باید تعمیر شوند.

از این رو در حالت نخست دکمه ولوم آیفون ایکس اس زمانی آسیب می بیند که با ضربه یا فشار دچار شکستگی قسمت فیزیکی شود.

دکمه ولوم یا تنظیم صدا آیفون XS از دکمه هایی می باشد که هنوز هم روی گوشی های آیفون نصب می شود. در صورت از کار افتادن این دکمه شما قادر نخواهید بود از آیفون خود به خوبی استفاده کنید و به شنیدن موزیک یا تماشای فیلم مورد علاقه خود بپردازید.

بر روی گوشی آیفون دو دکمه تعبیه شده که یکی از آنها دکمه پاور است و برای خاموش و روشن شدن دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد و دکه ولوم که به منظور کم و زیاد کردن صدای گوشی از آن استفاده می شود.

اگر دکمه ها و یا فلت پاور و ولوم گوشی آیفون ایکس اس دچار مشکل شوند، عملکرد گوشی مختل می گردد.

در صورت آسیب دیدن فلت، نمی توان آن را تمیر کرد و اگر هم بتوان آن را تعمیر کرد مقرون به صرفه نمی باشد و بهتر است تعویض شود. اما لقی و یا شکستگی دکمه ها قابل تعمیر هستند.

برای تعویض دکمه ولوم یا تعمیر ایفون xs باید حساسیت زیادی به خرج داد تا مجدد کیفیت اولیه صدا را شاهد باشیم.

تعمیر یا تعویض سوکت شارژ آیفون xs

سوکت شارژ آیفون ایکس اس ممکن است بنا بر دلایل مختلفی آسیب ببیند. در صورت خراب شدن سوکت شارژ یا همان لایتنینگ کانکتور (Lightening Connector) آیفون XS و نگه نداشتن شارژ باتری، بایستی لایتنینگ پورت دستگاه را تعمیر نمایید. سوکت شارژ یا همان لایتنینگ کانکتور آیفون ایکس اس محصول شرکت اپل است که امکان دارد به علل مختلفی دچار مشکل شده و به تعمیر و یا تعویض نیاز پیدا کند. دو عامل مهمی که باعث خراب شدن سوکت شارژ آیفون می شوند این است که عامل اول استفاده غلط کاربران می باشد. در هنگام نصب سوکت شارژ و کشیدن آن از آیفون باید دقت زیادی کرد. تلاش کنید به نرمی سوکت شارژ را از پورت لایتنینگ آیفون جدا کنید. خارج کردن ناگهانی سیم شارژر یا فشردن سوکت در داخل پورت شارژر باعث آسیب دیدن لایتنینگ پورت گوشی می شود و از جمله عواملی است که باعث خراب شدن سوکت شارژ آیفون می شود.

عامل دومی که باعث خراب شدن سوکت شارژ می شود، آب خوردگی دستگاه است. برخورد آب با لایتنینگ پورت آیفون ایکس اس و رسوخ ذرات آن به داخل این قسمت نیز می تواند باعث مشکل در عملکرد لایتنینگ کانکتور و سوکت شارژ گوشی شود و شما ناچار هستید سوکت شارژ آیفون ایکس اس را تعمیر نمایید. از این رو با توجه به این دو عامل می توانید تا حد زیادی از معیوب شدن لایتنینگ کانکتور آیفون XS خود پیشگیری کنید.

تعمیر ایفون xs

تعمیر گوشی آیفون xs آب خورده

گوش های موبایل مانند هر دستگاه دیگری دارای قطعات الکترونیکی می باشند که در صورت تماس با آب می تواند عملکرد آن مختل شود و آسیب غیر قابل جبرانی را به گوشی وارد کند. از این رو با وجود طراحی ضد آب گوشی، باید مراقب گوشی خود باشید و آن را در معرض تماس با آب قرار ندهید، چرا که نفوذ حتی یک قطره آب به داخل گوشی می تواند باعث سوختگی قطعاتی مانند مادربرد شود. همان طور که می دانید آیفون ایکس مانند دیگر گوشی های آیفون دارای استاندارد ضد آب IP68 می باشد، اما با این وجود می بینیم بسیاری از کاربران گوشی آیفون خود را به دلیل خرابی ناشی از آب خوردگی برای تعمیر به مرکز تعمیرات می برند.

تعمیر ایفون xs که دچار آب خوردگی شده است، باید مراحلی را طی کند که این مراحل بسیار دقیق هستند و از حساسیت بالایی برخوردار می باشند. تعمیر ایفون xs آب خورده ممکن است تا چند روز زمانبر باشد. برای تعمیر این گوشی ابتدا آیفون را در یک دستگاه مخصوصی قرار می دهند که می تواند گوشی را رطوبت زدایی کند. در این دستگاه همه رطوبت ها و قطرات آب که وارد گوشی شده اند، از بین می روند. سپس گوشی به وسیله تعمیرکار باز شده و بررسی می گردد.

تعمیرکار با دقت قطعات گوشی را عیب یابی نموده و همه قطعات خراب را شناسایی می کند. تعمیرکار باید قادر باشد با دقتی که به خرج می دهد، منشا خرابی را بیابد. در مرحله بعد باید قطعات خراب شناسایی شده را تعمیر کند. در مرحله نهایی نیز گوشی آیفون ایکس اس برای مدتی در حالت تست استفاده می شود و در نهایت به مشتری تحویل داده می شود. به طور کلی می توان گفت تعمیر ایفون xs که دچار آب خوردگی شده، در سه مرحله عیب یابی، تعویض یا تعمیر و تست به حالت سابق خود باز می گردد.

تعمیر یا تعویض اسپیکر آیفون xs

آیفون ایکس اس دارای دو اسپیکر داخلی می باشد که در صورت بروز مشکل در اسپیکر گوشی، نمی توان صدا را با کیفیت لازم شنید. یکی از این اسپیکرها در قسمت فوقانی گوشی و دیگری لبه زیرین گوشی تعبیه شده اند. در زمان تماس تلفنی در گوشی آیفونXS، صدای مخاطب از اسپیکری خارج خواهد شد که در بخش فوقانی قاب گوشی آیفون قرار دارد و هنگامی که بلندگو را فعال کنید، صدای مخاطب علاوه بر اسپیکر فوقانی از اسپیکر تحتانی نیز شنیده می شود؛ از این رو واضح و رسا به گوش می رسد. همچنین هنگامی که با آیفون ایکس اس شرکت اپل، آهنگ گوش می کنید، صدای خروجی از هر دو اسپیکر فوقانی و تحتانی به گوش شما خواهد رسید و شفافیت و بلندی زیادی را ارائه خواهد کرد.

آیفون ایکس اس مجهز به دو اسپیکر می باشد که اسپیکر فوقانی جهت پخش صداهای معمولی و ضعیف مانند تماس تلفنی و اسپیکر تحتانی  جهت پخش صداهای با شدت بیشتر مانند موزیک است. تعمیر اسپیکر گوشی آیفون ایکس اس از تعمیرهای شایع به حساب نمی آید؛ اما ممکن است در برخی مواقع لازم باشد.

امکان دارد هر کدام از اسپیکرهایی که در آیفون XS نصب شده اند، با علل مختلفی مشکل پیدا کنند. یکی از عوامل مهمی که در بسیاری از موارد باعث بروز مشکل در عملکرد اسپیکر آیفون ایکس اس شده، آب خوردگی و نفوذ مایعات به داخل گوشی است. از این رو همواره مراقب گوشی آیفون XS خود باشید، به خصوص خروجی های اسپیکر که به دلیل داشتن سوراخ، به راحتی آب در آن نفوذ می کند.

احتمالا برخی از افراد به دلیل اینکه گوشی آیفون ایکس از قابلیت ضد آب بودن برخوردار است، نسبت به این موضوع حساسیتی نشان نمی دهند، اما باید بدانید برای این گوشی گران قیمتی که هزینه کرده اید، بهتر است ریسک نکنید و گوشی خود را در معرض آب و مایعات قرار ندهید و از تماس آیفون XS خود با آب پیشگیری کنید. چون آب خوردگی و رسوخ آب به داخل قاب گوشی از مهمترین و اصلی ترین عوامل خراب شدن اسپیکر و سایر قطعات محسوب می شود.

گاهی اوقات نیز ضربه دیدن باعث خراب شدن بلندگوهای آیفون XS شده است. از این رو بهتر است هیچ گاه به گوشی خود ضربه  یا فشار ایجاد کنید. تعمیر ایفون xs و اسپیکرهای این گوشی نیازمند دانش و تجربه کافی می باشد.

تعمیر ایفون xs

تعمیر برد آیفون xs

برد از قطعات مهم در گوشی آیفون است که ممکن است دچار خرابی شود. خرابی برد در بسیاری از موارد قابل تعمیر نیست و کاربران مجبور به تعویض این قطعه هستند. برد آیفون XS طبق میزان حافظه داخلی آن فراهم می شود. این قطعه در تعمیرات موبایل آیفون بسیار اهمیت دارد و برای تعویض نیز باید از نسخه اورجینال آن استفاده کرد. در تعمیرات گوشی آیفون هر یک از قطعات اورجینال می توانند همان کارایی اولیه و اصلی گوشی  شما را به همراه داشته باشند. بنابراین با بکار بردن این قطعات، از کیفیت قطعات مورد استفاده در گوشی کاسته نخواهد شد. اما باید بدانید استفاده از قطعات تقلبی به دلیل نداشتن کیفیت می تواند کیفیت قطعات دیگر گوشی آیفون شما را نیز کاهش دهد.

در مورد گوشی آیفون XS حساسیت بیشتری وجود دارد. همان طور که می دانید همه عکس ها، تصاویر و هر آنچه در گوشی شما پردازش می شود توسط همین برد است. سرعت گوشی، بازدهی کار با آن و قابلیت استفاده از نرم افزارهای گوناگون همگی به برد گوشی شما بستگی دارد. به همین دلیل به کار بردن یک برد بی کیفیت هنگام تعویض این قطعه در گوشی آیفون ایکس اس عملکرد کلی گوشی شما را تحت تاثیر قرار داده و کند می کند. در این حالت بعد از مدتی استفاده از گوشی خواهید دید که مانند یک گوشی معمولی شده و قادر به استفاده زیادی از آن نخواهید بود.

تعمیر یا تعویض باتری آیفون xs

باتری گوشی معمولا از قطعاتی است که بسیار ایراد پیدا می کند. در گوشی آیفون XS نیز یکی از تعمیرات رایج، تعمیر باتری است. معمولا زمانی باتری نیاز به تعمیر پیدا می کند که گوشی از لحاظ توان شارژدهی با مشکل و اختلال مواجه شود و باتری نتواند قدرت مورد نیاز آن را تامین کند.

برای تعمیر ایفون xs نکته بسیار مهمی که باید در نظر بگیرید این است که برای تعویض یک باتری اورجینال تهیه کنید و آن را به عنوان جایزگین باتری قبلی در گوشی آیفون خود نصب کنید. بدین منظور به مراکزی مراجعه کنید که از استفاده از باتری اورجینال برای گوشی خودتان مطمئن باشید و برای این کار تضمین به شما بدهند. در مجموعه ما این ضمانت به همه کاربران داده خواهد شد تا تعمیرات گوشی آن ها با دقت انجام شده و در صورت نیاز به تعویض از قطعات اورجینال استفاده شود.

تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون xs

همه گوشی ها ممکن است با شکستگی ال سی دی مواجه شوند. گوشی آیفون XS نیز از این موضوع مستثنی نمی باشد. تعمیر ال سی دی از تعمیرات شایعی است که در نتیجه ضربه، فشار و غیره به گوشی آیفون ایکس اس ایجاد می شود. تعمیر ایفون xs یکی از تعمیرات مهمی است که باید برای انجام آن بسیار دقت کرد. بدین منظور باید ال سی دی گوشی تعویض گردد که در این حالت باید یک تاچ و ال سی دی اورجینال و جدید در آیفون شما گذاشته شود، اگر قطعه مورد نظر اصل نباشد، شما نمی توانید آن نتیجه دلخواه خود را بگیرید و در زمان استفاده متوجه عدم کیفیت آن خواهید شد. از این رو آیفون ایکس اس خود را به تعمیرکاری واگذار کنید که از کیفیت خدمن رسانی و همچنین استفاده از قطعات اورجینال آن برای آیفون مطمئن باشید.

تعمیر ایفون xs

تعویض دوربین آیفون xs

دوربین آیفون ایکس اس به علل مختلفی ممکن است نیازمند تعمیر باشد. برای مثال شکستگی شیشه روی لنز دوربین آیفون که در این حالت باید تعویض شود. همچنین از کار افتادن دوربین گوشی و ماژول آن که نیازمند تعویض این قطعه می باشد. موارد فوق از جمله تعمیرات دوربین آیفون XS محسوب می شوند. تعمیر دوربین آیفون ایکس اس نسبت به تعمیرات دیگر مانند تعویض باتری و LCD گوشی کمتر است و تقریبا در اغلب موارد این تعمیر به خاطر ضربه دیدن گوشی و شکستن لنز ال سی دی صورت می گیرد. پس تعمیر و تعویض دوربین آیفون ایکس اس از جمله تعمیرات رایج مربوط به این مدل گوشی می باشد.

تعویض قاب شکسته آیفون xs

قاب آیفون ایکس اس آیفون XS از شیشه ساخته شده و به همین علت است که شفاف و شکیل است. استفاده از این سبک طراحی افزون بر بیشتر شدن زیبایی گوشی، باعث می شود در مقابل خراشیدگی و برخورد با اجسام نوک تیز استقامت زیادی داشته باشند. اما همان طور که می دانید قاب گوشی در مقابل ضربه، شکننده است و گوشی آیفون ایکس اس نیز نمی تواند در برابر ضربه شدید دوام بیاورد.

تعویض قاب شکسته از جمله تعمیرات شایعی است که در حال حاضر انجام  می شود. در بسیاری از مواقع سقوط گوشی از دست کاربر و یا فشار آمدن به بدنه باعث می شود قاب پشت گوشی بشکند. بنابراین این قاب شکسته باید تعویض شود. برای انجام تعمیر ایفون xs تجربه استادکار و همچنین ابزارها و تجهیزاتی که مورد استفاده قرار می دهد، بسیار مهم می باشد و در واقع تاثیر مستقیمی بر نتیجه نهایی تعمیر دارد.

هزینه تعمیر ایفون xs

یکی از موضوعات بسیار مهم در رابطه با تعمیر ایفون xs، هزینه آن است که کاربران پس از عیب یابی معمولا از هزینه تعمیر سوال می کنند. همان طور که می دانید گوشی آیفون XS از قطعات بسیار باکیفیت ساخته شده و از این رو قیمت آن ها بالاست و در صورت تعویض قطعات گوشی، حتما با قطعات اورجینال جایگزین می شود که فرقی با قطعات اصلی ندارد، به همین دلیل برای تعویض باید هزینه زیادی بپردازید.

اما نمی توان گفت که هزینه تعمیر آیفون ایکس اس همیشه زیاد است، بلکه گاهی اوقات پیش می آید که با یک تعمیر ساده مانند سفت کردن کانکتور روی سوکت یا باز و بسته کردن آن مشکل گوشی حل می شود. از جمله مواردی که در تعیین هزینه تعمیر آیفون ایکس اس موثر است، مربوط به قطعه ای می شود که باید تعویض گردد. برای مثال ال سی دی اورجینال یکی از قطعات گران قیمت آیفون محسوب می شود، از این رو برای تعویض آن تعمیرکار هزینه بیشتری از شما خواهد گرفت؛ اما باتری این مدل گوشی زیاد گران قیمت نیست و در نتیجه هزینه تعویض آن نیز زیاد بالا نخواهد بود.

برخی از افراد برای کاهش هزینه های تعمیر، شخصا اقدام به تعمیر می کنند؛ اما لازم است بدانید برای تعمیر ایفون xs نیاز به تخصص و تجربه دارید و همچنین تعمیرات گوشی های آیفون به ابزارها، تجهیزات و قطعات مختلف نیاز دارد. در تعمیر ایفون xs دو عامل دقت و حوصله لازم است و این عوامل در رسیدن به نتیجه مورد نظرتان تاثیر مستقیمی دارد. اما در صورت نداشتن تجربه، وقت، حوصله و تخصص لازم برای انجام تعمیرات آیفون ایکس اس، می توانید از مرکزی کمک بگیرید که تعمیرات این گوشی را به بهترین نحو و با قیمت منصفانه انجام دهد. مجموعه ما می تواند به شما کمک کند تا گوشی آیفون خود را مانند روز اول تحویل بگیرید و برای تعمیرات قیمت های مناسبی را در نظر گرفته است و در صورت نیاز به تعویض از قطعات اورجینال برای گوشی آیفون XS شما استفاده خواهد کرد.

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون xs

گلس آیفون XS یکی از قطعات آسیب پذیر در هنگام ضربات شدید است. گلس یا ال سی دی آیفون در حقیقت شیشه نگهدارنده و مقاومی است که توسط شرکت اپل بر روی گوشی پرس می شود و بنابراین ال سی دی و تاچ را محافظت می کند. تعویض گلس یک فرایند سخت و زمانبر دارد و بدین منظور باید به تجهیزات بسیار پیشرفته دسترسی داشت که همه مراکز تعمیرات گوشی ندارند. اگر فقط گلس شکسته باشد، در این حالت گلس تعویض می شود بدون آنکه به تاچ و ال سی دی دست بزنیم. پس تاچ و ال سی دی دست نخورده و به صورت اورجینال سر جای خود باقی می مانند. اما در حالتی که آسیب دیدگی شدید باشد، هنگام تعویض گلس، ال سی دی و تاچ و فریم محافظ آن نیز به صورت یکپارچه تعویض خواهند شد و یک مجموعه تاچ، ال سی دی جدید به جای قبلی نصب می شود. پس مشاهده کردید که تعویض گلس یا شیشه آیفون XS با تعویض ال سی دی و تاچ متفاوت است.

تعویض دوربین اورجینال آیفون XS

آیفون ایکس اس یکی از محصولات ویژه بازار اپل است. به طور کلی، برند اپل همواره با گوشی های خاص و منحصر به فردی که به بازار عرضه می کند کاربران تلفن های همراه را شگفت زده می کند. قابلیت هایی که بر روی گوشی های این برند به کار رفته اند بسیار خاص هستند و همین امر باعث شده است که این برند به یک برند لوکس تبدیل شود. دوربین آیفون ایکس اس بسیار حرفه ای است و به شما کمک می کند تصاویر و فیلم های حرفه ای تهیه نمایید. اما دوربین این گوشی مانند هر گوشی دیگر ممکن است خراب شود و گاهی ممکن است شما برای تعویض دوربین اورجینال آیفون XS اقدام نمایید.
در همینجا به شما اعلام می کنیم زمانی که صحبت از تعویض دوربین اورجینال آیفون XS می شود منظور این است که قطعات داخلی گوشی آسیب دیده اند و دیگر کارآیی لازم را ندارند. در این صورت، تعمیر کار باید قسمت پشت گوشی را باز کند و سپس مدارهای داخلی آن را بررسی نماید و در پایان مشکل قطعات را رفع کند. بهتر است بدانید تعویض دوربین اورجینال آیفون XS یک کار بسیار تخصصی و حرفه ای است و هر کسی نمی تواند این کار را انجام دهد.
در زمان تعویض دوربین اورجینال آیفون XS استفاده از قطعات اصل یکی از اموری است که باید مد نظر قرار گیرد. اگر شما از قطعات فیک و یا تقلبی بر روی گوشی خود استفاده کنید، ممکن است به طور موقتی عملکرد دوربین شما بهبود یابد، اما پس از مدتی عملکرد بخش های دیگر گوشی دستخوش تغییرات زیادی می شود و حتی ممکن است گوشی دیگر قابل استفاده نباشد. به همین دلیل، شما باید کار تعمیر دوربین آیفون خود را به مراکز معتبر بسپارید. ما در اینجا تلاش می کنیم خدماتی با کیفیت بسیار بالا را به شما ارائه دهیم.

خدمات اپل آچار