تعمیر ایفون xr

تعمیر ایفون xr

آیفون XR یکی از گوشی های شرکت اپل است که در سال 2018 معرفی شد. این گوشی بسیار ظریف ساخته شده و طراحی بی نظیری دارد. آیفون xr نیز مانند هر گوشی دیگری ممکن است دچار خرابی شود و نیاز به تعمیرداشته باشد. فرایند تعمیر آیفون xr نیز مانند سایر گوشی های آیفون می باشد؛ اما در سخت افزار و نرم افزار این گوشی ها تفاوت هایی وجود دارد که همین امر موجب تفاوت در تعمیر آن ها شده است. به ویژه شرکت اپل تاکید دارد که حتما از قطعات اصلی برای محصولاتش استفاده شود، از این رو نمی توان به ...

رتبه دهی به این مطلب

آیفون XR یکی از گوشی های شرکت اپل است که در سال 2018 معرفی شد. این گوشی بسیار ظریف ساخته شده و طراحی بی نظیری دارد. آیفون xr نیز مانند هر گوشی دیگری ممکن است دچار خرابی شود و نیاز به تعمیرداشته باشد. فرایند تعمیر آیفون xr نیز مانند سایر گوشی های آیفون می باشد؛ اما در سخت افزار و نرم افزار این گوشی ها تفاوت هایی وجود دارد که همین امر موجب تفاوت در تعمیر آن ها شده است.

به ویژه شرکت اپل تاکید دارد که حتما از قطعات اصلی برای محصولاتش استفاده شود، از این رو نمی توان به هر مرکزی برای تعمیر آیفون xr مراجعه نمود. بلکه باید به مرکزی اعتماد کرد که هم از نظر تعمیرات سخت افزاری و هم از نظر تعمیرات نرم افزاری مهارت کافی را داشته باشند و تعمیرکاران آن تخصص مورد نیاز و آشنایی کامل با سیستم عامل iOS  و برنامه های آن را داشته باشند.

اکثر کاربران از آنجا که با مراکز معتبر آشنایی ندارند، به مراکز نامعتبر و غیر حرفه ای مراجعه می کنند که این امر موجب تحمیل خسارات سنگین به آن ها می شود. حتی برخی افراد مجبور شده اند گوشی جدید خریداری کنند. مجموعه ما با دارا بودن تکنسین مجرب و بهره مندی از دانش روز دنیا در زمینه تعمیرات گوشی آیفون xr فقط از قطعات اصلی برای تعویض استفاده می کند و همه مراحل را بر اساس استانداردهای جهانی انجام می دهد. برای گذراندن دوره های آموزش تعمیرات اپل  کلیک کنید.

تعمیر ایفون xr

تعمیر یا تعویض موتور ویبره آیفون XR

در بیشتر اوقات موتور ویبره آیفون xr به دو دلیل خراب می شود. نخستین دلیل ضربه و فشار وارد شده به آن است. بسیار اتفاق می افتد که گوشی آیفون از دست کاربران می افتد و یا به بدنه آن ضربه و فشار وارد می شود که در نتیجه موتور ویبره آیفون متوقف می شود. موتور ویبره یکی از قطعات حساس است که در صورت وارد شدن فشار و ضربه به آن، آسیب می بیند. برای جلوگیری از بروز این مشکل بهتر است همیشه از گوشی آیفون xr خود مراقبت کنید و همچنین از قاب و گاردهای محافظ خوب برای حفاظت از گوشی استفاده کنید.

دومین دلیل خراب شدن موتور ویبره که کاربر را مجبور می کند به تعمیرگاه مراجعه کند، آب خوردگی است. در بسیاری از مواقع مشاهده شده که نفوذ قطرات آب یا رطوبت به درون بدنه گوشی و تماس آن با کانکتورهای موتور ویبره یا پایه های آن باعث شده است عملکرد این قطعه مختل شود. در این حالت فقط باید موتور ویبره تعویض شود تا گوشی به حالت سابق بازگردد. به منظور پیشگیری از بروز این مشکل فقط باید سعی کنید گوشی آیفون xr خود را در معرض آب و مایعات قرار ندهید و اجازه ندهید با آب تماس پیدا کند. گاهی اوقات نیز موتور ویبره آیفون xr به مرور زمان خراب می شود و در واقع عامل خارجی خاصی باعث خراب شدن این قطعه نمی شود.

در صورتی که یک تعمیرکار مجرب پیدا کنید که تجهیزات لازم برای تعمیر آیفون های جدید را داشته باشد، تعمیر ایفون xr شما حدود 2 ساعت طول می کشد تا موتور ویبره درست شود. اما در بازار آزاد این تعمیرات ممکن است چند روز طول بکشد اما در عمل تعمیر موتور ویبره این مقدار زمان نمی برد. مجموعه ما قادر است موتور ویبره گوشی آیفون xr را در زمان کوتاهی تعمیر کند.

تعمیر یا تعویض دکمه پاور آیفون XR

دکمه پاور آیفون xr ممکن است دچار مشکلاتی شود که یکی از آن ها شکستن قسمت فیزیکی آن است. قسمت فیزیکی دکمه پاور آیفون xr بر اثر عواملی مانند ضربه ممکن است بشکند که در این حالت به سختی می توان از آن استفاده کرد.

در فلت پشت دکمه پاور و مدارهای منوط به آن ممکن است اختلال ایجاد شود که باعث به وجود آمدن ایرادهایی مانند ریستارت شدن خودکار آیفون X و غیره شود. از دیگر مشکلات شایع دکمه پاور آیفون xr این است که این دکمه به طور کامل از کار می افتد. در این حالت نیز احتمال می رود مشکل از فلت پشت دکمه پاور گوشی باشد. از این رو سه مورد از خرابی های رایج دکمه پاور آیفون xr شرکت اپل به حساب می آیند. برای تعمیرات تخصصی اپل به اپل آچار مراجعه نمایید.

تعمیراتی که بر روی دکمه پاور آیفون xr انجام می شود، ممکن است کمی متفاوت باشند؛ اما تقریبا در همه آن ها نیاز است تا موبایل باز شود و جداسازی فلت پشت دکمه پاور انجام گردد و مورد بررسی قرار بگیرد. باید بدانید که انجام این کار آسان نبوده و باید دقت زیادی به خرج داد. حتی برای تعویض قسمت فیزیکی دکمه پاور آیفون xr نیز باید گوشی به طور کامل باز شود، در غیر این صورت نمی توان این دکمه را از خارج از بدنه دستگاه تعویض نمود. از این رو باید برای تعمیر دکمه پاور این گوشی، بدنه گوشی باز شود.

تعمیر یا تعویض دکمه ولوم آیفون xr

همان طور که مطلع هستید گوشی های آیفون کاربرد آسان و ساده ای دارند و شرکت اپل در سری های جدید با بکارگیری دکمه های کمتر، استفاده راحت از این گوشی ها را بیشتر کرده است.

اگر فلت ولوم آیفون Xr اصلی دچار مشکل شود، به خوبی عمل نمی کند و در این حالت استفاده از گوشی برای شما سخت خواهد بود.

چنانچه دکمه ها و یا فلت پاور و ولوم گوشی آیفون xr دچار خرابی شوند، شاهد آن خواهید بود که عملکرد گوشی مختل می شود.

در صورتی که فلت آسیب ببیند، نمی توان آن را تعمیر کرد و یا اگر امکان تعمیر وجود داشته باشد، مقرون به صرفه نخواهد بود و باید تعویض شود. اما می توان لقی و شکستگی دکمه ها را تعمیر نمود. برای تعمیر و یا تعویض این قطعه می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

تعمیر ایفون xr

تعمیر یا تعویض سوکت شارژ آیفون XR

سوکت شارژر آیفون xr از جمله قطعاتی است که به مرور زمان دچار خرابی می شود و بسیاری از کاربران با مشکل عدم عملکرد صحیح سوکت مواجه می شوند. نصب و جدا کردن سوکت شارژر از گوشی به راحتی انجام می شود، اما گاهی اوقات ممکن است به دلیل استفاده نادرست کاربر در زمان نصب و جداسازی سوکت شارژر، عملکرد آن مختل شود.

از دیگر مواردی که باعث آسیب به سوکت می شوند می توان به ضربه یا فشار به گوشی، آب خوردگی و نفوذ مایعات به داخل گوشی اشاره کرد که باعث آسیب به لایتنینگ پورت آیفون می شود. از این رو در اکثر اوقات دیده شده که کاربران با عدم کارکرد لایتنینگ پورت آیفون XR روبه رو می شوند و در این حالت نمی توانند باتری گوشی آیفون ایکس آر خود را شارژ کنند . در این شرایط تعمیر آیفون xr ضروری است و باید به یک تعمیرکار ماهر مراجعه کنید. لازم به ذکر است همیشه درست شارژ نشدن آیفون به معنای خراب شدن سوکت شارژر نیست و ممکن است از باتری آن باشد.

تعمیر گوشی آیفون XR آب خورده

گوشی آیفون xr یکی از گوشی های تولید شده توسط شرکت اپل است که از طراحی ضد آب برخوردار می باشد. آیفون XR دارای استاندارد ضد آب IP67 می باشد. به دلیل برخورداری از این استاندارد باید بتواند به مدت 30 دقیقه در عمق یک متری آب مقاومت کند. آیفون xr در بسیاری از تحقیقات عملی نشان داده است که در مقابل نفوذ آب و مایعات دوام می آورد، اما به هر حال خرابی ناشی از آب خوردگی در آن ایجاد می شود.

پس نباید به طور کامل به قابلیت ضد آب بودن گوشی اعتماد کرد. برخی از کاربران به دلیل نفوذ مایعات و آب به داخل گوشی به مراکز تعمیر گوشی مراجعه می کنند، به همین دلیل نباید به طور 100 درصد به ضد آب بودن گوشی مطمئن باشید.

هنگامی که آب یا مایعات در گوشی نفوذ کند باعث اتصال در مدارهای الکترونیکی شده و قطعات مختلف دستگاه را بسوزاند. شدت خرابی و مشکل به وجود آمده در گوشی آیفون xr به مقدار آبی بستگی دارد که وارد دشتگاه شده است، بدون شک هر چقدر آب بیشتری به داخل دستگاه نفوذ کند، قطعات بیشتری با آب تماس پیدا کرده و خسارت وارد شده به گوشی نیز بیشتر خواهد بود.

همان طور که می دانید نفوذ آب و مایعات باعث سوختن تاچ و ال سی دی گوشی، سوختگی مادربرد، سوختگی IC های روی برد، سوختگی قطعاتی مانند رم، CPU و غیره، ایجاد اختلال در مدار شارژ، سوختگی دوربین و غیره می شود.

در حالت بدتر نفوذ آب به داخل آیفون XR باعث از کار افتادن کامل آن می شود، از این رو باید بگوییم آب و مایعات به جهت رسانا بودن دشمن قطعات الکترونیکی محسوب می شوند. حتی نفوذ یک قطره آب یه داخلب گوشی آیفون xr باعث اختلال در عملکرد آن می شود. تعمیر آیفون xr به دلیل آب خوردگی بسیار مشکل است؛ پس بهتر است مواظب گوشی خود باشید تا با آب تماس پیدا نکند.

تعمیر ایفون xr

تعمیر یا تعویض اسپیکر آیفون xr

اسپیکر آیفون xr به دلایل مختلفی از جمله آب خوردگی، ضربه دیدن، جرم گرفتگی و غیره ممکن است دچار مشکل شود. این عوامل در خرابی و ضعیف شدن صدای اسپیکر یا قطعی کامل صدای آیفون شما موثر هستند. در این شرایط شما باید اسپیکر آیفون خود را تعویض کنید.

در صورتی که صدای اسپیکر آیفون شما ضعیف باشد احتمالا مشکل از خود اسپیکر است اما اگر صدا به طور کامل قطع شود، مشکل از آی سی صدا (iC) می باشد که تعمیر یا تعویض این قطعه هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت. پیشنهاد می کنیم برای عیب یابی مشکل اسپیکر و تعمیر آیفون xr خود به یک مرکز معتبر با تعمیرکاران ماهر مراجعه کنید تا بتوانند ایراد دستگاه شما را به طور دقیق تشخیص داده و برطرف کنند.

تعمیر برد آیفون XR

مادر برد آیفون از جمله قطعاتی است که کمتر دچار خرابی می شود. اما اگر این قطعه خراب شود، می تواند شما را به زحمت زیادی بیندازد. هنگامی که مادربرد آیفون xr با مشکل مواجه شود، نشانه های خاص و یکسان نامطلوبی بروز خواهد کرد. البته همیشه بروز این نشانه ها به معنای نقص در برد نیست. اما اگر این نشانه ها در برد پدیدار شد، نیازمند تعمیر آیفون xr خود خواهید بود.

فاکتورهای گوناگونی در خرابی برد گوشی های آیفون xr موثر هستند. یکی از مهمترین دلایل خرابی این مدل گوشی ها، ضربه دیدن گوشی است. تحت هر شرایطی وارد شدن ضربه می تواند گوشی را خراب کند. افتادن گوشی، برخورد یک جسم سنگین با آیفون و کوبیدن گوشی به اشیاء از جمله صدمات آسیب زننده بر روی برد گوشی هستند. آب خوردگی از دیگر عوامل خرابی برد آیفون xr می باشد. آب و رطوبت علاوه بر برد گوشی، همه دستگاه های الکترونیکی را خراب کرده و باعث اتصال الکتریکی در آن ها می شود و عملکرد آن را مختل می کند.

تعمیر آیفونxr به خاطر برد به دلیل فرسودگی یا قطعات نصب شده بر روی آن نیز اتفاق می افتد، البته این امر کمتر روی می دهد مگر اینکه از ساخت گوشی شما سال های زیادی گذشته باشد یا اینکه دستگاه به روش غیر اصولی مورد استفاده قرار گیرد. به هر حال برای تعمیر آیفونxr که برد آسیب دیده ای دارد باید به متخصصان در این حوزه مراجعه کنید.

تعمیر ایفون xr

تعمیر یا تعویض باتری آیفون XR

باتری یکی از اجزای مهم در گوشی آیفون ایکس آر می باشد. باتری آیفون xr از کیفیت بالایی برخوردار است. این باتری به حالت پرسی بوده و حجم فیزیکی کمی دارد. باتری این مدل گوشی 15 وات سرعت دارد. به همین علت برای هر 50 درصد شارژ باتری نیازمند 15 دقیقه زمان هستیم.نوع شارژ آن هم به شکل بی سیم و qi است.

باتری پس از شارژ کامل 25 تا 65 ساعت کار می کند که با توجه به اینکه دیتای گوشی روشن یا خاموش باشد، این زمان متفاوت خواهد بود. باتری این گوشی 2942 میلی آمپر می باشد. عمر کارایی باتری آیفونxr نیز بالا بوده و تا مدت زیادی بدون هیچ مشکلی کار خواهد کرد. اما ممکن باتری گوشی به دلایل مختلفی خراب شود. آب خوردگی، استفاده اشتباه و غیره ممکن است از دلایل خرابی باتری این گوشی باشند.

تعمیر آیفونxr که دارای باتری معیوب است مانند ال سی دی آن به تخصص کافی نیاز دارد. به منظور ثابت شدن خرابی باتری از آن تست سلامت باتری می گیرند. به این طریق می توان فهمید باتری چه مقدار خراب شده و تا چه مدت کار خواهد کرد. آنگاه برای تعمیر آیفونxr اقدام می کنند. باتری این گوشی ها به راحتی پیدا نمی شود و امکان دارد باتری تقلبی برای گوشی شما استفاده کنند. برای تعمیر آیفونxr خود بهتر است از مراکز معتبر و نمایندگی های شرکت اپل باتری تهیه کنید.

تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون XR

تعمیر آیفون xr کار آسانی نیست اما یکی از دشوارترین بخش های تعمیرات این مدل گوشی، مربوط به تعمیر و تعویض صفحه نمایش آن است. در صورت ضربه خوردن گوشی، باید بررسی کرد که آیا صفحه نمایش صدمه دیده یا فقط گلس شکسته است. در این حالت اگر تاچ به خوبی عمل نکند، نیازی نیست ال سی دی را تعمیر یا تعویض کنید بلکه با تعویض گلس مشکل حل می شود. اما اگر تاچ کار نکند به معنی شکستن صفحه نمایش بوده و باید تعمیر شود.

البته باید بدانید تعمیر این قطعه به معنای تعویض صفحه نمایش آن است. برخی مواقع نیز ممکن است فلت های تصویر صدمه ببینند و به تعویض نیاز داشته باشند. به هر حال بهتر است برای اینکه متحمل هزینه های سنگین تعمیر و تعویض ال سی دی آیفون xr نشوید، به خوبی از آن مراقبت کنید.

تعمیر ایفون xr

تعمیر یا تعویض دوربین آیفون XR

گوشی های آیفون از دوربین های بسیار باکیفیتی ساخته شده اند . گوشی در پشت خود از یک دوربین 12 مگاپیکسل برخوردار است. این دوربین با وضوح واقعی و افکت های گوناگون و حالت های فراوان عکاسی این فرصت را برای کاربر فراهم می کند تا لحظات به یاد ماندنی خود را ثبت کند. فلش و حالت Hdr واقعی و بسیار دقیق برای دوربین گوشی در نظر گرفته شده است. جای قرارگیری دوربین پشت گوشی آیفون xr بسیار زیبا می باشد. دوربین جلوی گوشی نیز با وضوح 7 مگاپیکسل از قابلیت 60 فریم در ثانیه برخوردار است.

با وجود همه این موارد، طبیعی است که دوربین گوشی در اثر ضربات سنگین با مشکل و عیوب مختلفی همراه خواهد شد. به عنوان مثال یکی از خطاهای گوشی ها این است که در صورت وجود مشکل، زمان ورود به نرم‌افزار camera شاهد کراش از این برنامه خواهید بود.  از دیگر مشکلات که بسیار رخ می دهد، کاهش  وضوح دوربین‌های عکاسی گوشی است. در این حالت با تعمیر آیفون xr یا  با تعویض به موقع قطعه این مشکل  حل می شود.

هزینه تعمیر ایفون xr

تعمیر آیفونxr مانند همه گوشی های دیگر هزینه بردار است و برای انجام تعمیرات بر روی آیفون ایکس آر تعرفه های مخصوصی در نظر گرفته شده است، اما این تعرفه ها در بازار آزاد رعایت نمی گردد. هزینه تعمیر آیفونxr با توجه به نوع ایرادی که در آن ایجاد شده، محاسبه می شود و در این مورد نمی توان یک قیمت کلی ارائه نمود. اما لازم است بدانید که هزینه تعمیر این گوشی آیفون نسبت به هزینه تعمیر آیفون های XS، XS Max، آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس کمتر می باشد.

تعمیر ال سی دی و همچنین تعمیر تخصصی مادربرد از جمله هزینه های سنگین گوشی آیفونxr هستند که معمولا در اثر آبخوردگی خراب می شود. تعویض باتری، سوکت شارژ و تعمیراتی از این قبیل دارای هزینه نه چندان سنگین این مدل گوشی ها هستند.

برای تعمیر آیفونxr خود به نمایندگی ها و مراکز معتبر مراجعه کنید تا علاوه بر تعمیر اصولی گوشی شما، هزینه منصفانه ای از شما دریافت کنند. تعمیر آیفونxr را باید با ضمانت کیفیت، اصل بودن قطعات و بدون نیاز به مراجعه حضوری و در زمان کوتاهی انجام دهند.

تعمیر ایفون xr

تعویض قاب شکسته آیفون xr

قاب آیفونxr  از یک لایه شیشه ای تشکیل شده و می توان گفتن شکستن آن به این راحتی میسر نمی شود. همان طور که می دانید شیشه روی قاب این مدل گوشی ها دارای حالت پرس شده هستند و حتما باید از دستگاه ها و ابزار خاصی برای جداسازی قاب شکسته دستگاه بهره گرفت. بعد از جدا کردن قاب شکسته گوشی می بایست قاب شیشه ای جدید بر روی آن نصب گردد که برای نصب نیز به تجهیزات و دستگاه های مخصوصی نیاز است.

برای اینکه پس از تعویض قاب شکسته گوشی نتیجه خوبی حاصل شود، باید پروسه حباب زدایی انجام شود. حباب زدایی فرایندی است به با انجام آن حباب های ایجاد شده در قاب گوشی و بین گلس و بدنه آن یا گلس و ال سی دی محو می شوند و به این صورت حات یکدستی ایجاد می شود. از این رو برای تعمیر قاب شکسته آیفون به دستگاه ها و ابزار مخصوصی نیاز دارید، بنابراین نمی توان تعمیر قاب شکسته را به هر کسی سپرد.

باید توجه داشته باشید که تعمیر قاب شکسته آیفونxr و سایر گوشی هایی که دارای قاب شیشه ای هستند، بسیار مهم می باشد. اگر به این مسئله توجه نکنید، امکان دارد پس از تعویض قاب شکسته توسط خودتان یا افراد غیر حرفه ای، ظاهر گوشی مانند سابق نباشد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای تعمیر قاب شکسته آیفون ایکس آر به نمایندگی ها و مراکز معتبری مراجعه نمایید که دارای تجهیزات جدید و مورد نیاز برای تعویض و تعمیر قاب گوشی های با بدنه شیشه ای باشند.

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون xr

یکی از اجزای همه گوشی ها به خصوص آیفونxr، گلس آن است. وجود گلس برای هر موبایلی ضروری است چرا که در محافظت از گوشی نقش بسیار زیادی دارد. گلس آیفون ایکس آر در حقیقت متشکل از یک لایه شیشه ای بادوام در مقابل خط و خش و ضربه است که توسط شرکت اپل بر روی مجموعه تاچ ال سی دی دستگاه پرس می گردد.

همان طور که گفته شد، این قطعه توسط شزکت سازنده پرس می شود، پس به این راحتی و توسط کاربر قابل جداسازی نمی باشد. برای جدا کردن آن بایستی از تجهیزات مدرن و دقیق بهره گرفت. پس حتما متوجه شده اید که آنچه درباره تعویض گلس در ذهنتان تصور می کردید با تعویض گلس ال سی دی آیفون متفاوت است. مقصود تعویض لایه شیشه ای می باشد که روی ال سی دی گوشی پرس شده است. در ادامه در مورد تعویض این قطعه صحبت خواهیم کرد.

احتمالا این سوال برای شما نیز پیش آمده که بین تعویض گلس آیفون ایکس آر با تعویض ال سی دی این مدل گوشی چه تفاوتی وجود دارد. باید بگوییم هنگامی که برای تعویض ال سی دی گوشی آیفون اقدام می شود، همه مجموعه تاچ و ال سی دی و همچنین قطعات آن تعویض می شوند. از این رو هنگامی که از تعویض ال سی یا تعویض تاچ ال سی دی گوشی بحث می شود، در واقع تعویض همه این مجموعه است که در قالب یک قطعه مستقل در بازار وجود دارد.

اما در آن سو هنگامی که از تعویض گلس آیفون ایکس آر شرکت اپل یا هر گوشی دیگری صحبت می کنیم، مقصود این است که صرفا شیشه روی ال سی دی گوشی که از طرف شرکت تولیدکننده بر روی آن پرس شده، تعویض شود. پس در این شرایط گلس یا شیشه شکسته گوشی آیفون ایکس آر بدون نیاز به تعویض کامل مجموعه تاچ و ال سی دی و قطعات آن انجام می گیرد.

پس در این حالت تعویض گلس یا شیشه شکسته گوشی آیفون XR بدون نیاز به تعویض کامل تاچ و ال سی دی آن صورت می‌گیرد. سوالی که مطرح می شود این است که این کار در مقایسه با تعویض ال سی دی چه مزیتی دارد؟ باید بگوییم مهمترین مزیت تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون ایکس آر نسبت به تعویض ال سی دی این است که هزینه تعمیرات کاهش پیدا می کند. هزینه تعویض گلس آیفون ایکس آر نسبت به هزینه تعویض ال سی دی این مدل گوشی کمتر می باشد و این مسئله خود باعث می شود کاربر بتواند به جای پرداخت هزینه اضافی برای تعویض کامل تاچ ال سی دی گوشی خود، هزینه کمتری برابر با یک سوم هزینه قبلی را پرداخت نماید و با تعویض گلس ال سی دی مشکل گوشی خود را رفع کند.

هنگامی که شما گلس آیفون ایکس آر خود را تعویض می کنید و به تاچ ال سی دی دست نمی زنید، در این حالت تاچ ال سی دی فابریک گوشی همچنان روی گوشی باقی می ماند و تعویض نخواهد شد، این موضوع از دیگر مزایای تعویض گلس می باشد.

تعویض گلس آیفون ایکس آر تنها زمانی می تواند به جای تعویض ال سی دی و تاچ انجام شود که به دلیل وارد شدن ضربه یا فشار به گوشی، تنها گلس روی صفحه نمایش شکسته باشد و ایرادی در کارکرد تاچ و ال سی دی گوشی ایجاد نشده باشد. در این شرایط کاربر با وجود شکستگی های چشمگیری که بر روی صفحه نمایش گوشی خود مشاهده می کند، همچنان قادر است از آن استفاده نماید و در این حالت تاچ و ال سی دی گوشی هیچ مشکلی نخواهند داشت. فقط در این حالت است که نیازی به تعویض ال سی دی آیفون ایکس آر نیست و فقط باید گلس را تعویض نمود.

برای تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون ایکس آر می بایست چند مرحله را طی کنید و هر مرحله را نیز می توان به وسیله تجهیزات و دستگاه های مخصوصی انجام داد که بعضی از آن ها چند ساعت زمان می برند. تعویض گلس ال سی دی آیفون ایکس آر را نمی توان با سرعت بالایی انجام داد و معمولا چند روز به طول می انجامد. پیشنهاد می شود اگر گوشی شما با تعویض گلس تعمیر می شود، اصلا عجله نکنید و اجازه دهید تا تعمیرکار این مراحل را با دقت طی کند. در این صورت است که بهترین نتیجه برای گوشی شما حاصل خواهد شد. در صورتی که تمایل دارید تعویض و تعمیر آیفونxr و گلس شکسته شما با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام شود، پیشنهاد می کنیم با مجموعه ما در ارتباط باشید.

خدمات اپل آچار