تعمیر ایرپاد پرو

تعمیر ایرپاد پرو

تعمیر ایرپاد ، به عنوان تعمیرات یکی از محصولات بی نظیر اپل مورد توجه قرار دارد. بسیاری از افراد به این موضوع اعتقاد دارند که هندزفری اپل قابل تعمیر نیست اما در این مطلب باید اشاره کنیم که شواهدی وجود دارند که مبنی بر قابل تعمیر بودن این دستگاه ها است. هندزفری های شرکت اپل یا همان ایرپاد اپل با توجه به کیفیت بالا و وایرلس بودن با سرعت بالایی در بازارهای جهانی عرضه شد. اما با توجه به روی بورس بودن این نوع هندزفری ها به مرور زمان مشکلاتی در آنها به وجود می آید که باعث شکایت بسیاری از کاربران شده است. برای تعمیرات هندزفری بی سیم اپل خدمات گوناگونی وجود دارد و کاربران می توانند به جای تعویض هندزفری بدون سیم اپل ها آنها را تعمیر کنند چرا که هزینه خرید هندزفری بی سیم اپل بسیار بالا بوده و بهترین راه برای استفاده مجدد از آن ها تعمیر می باشد. همچنین قطعات یدکی هندزفری بدون سیم در بازار ها وجود دارد و به همین دلیل امکان تعمیرات هندزفری بدون سیم فراهم است. برای تعمیرات airpod در درجه ی اول چیزی که حایز اهمیت است، بررسی و عیب یابی دستگاه می باشد. بررسی و عیب یابی باید توسط متخصص انجام گیرد.

ایرپاد پرو یکی از محصولات جانبی اپل است که قیمت نسبتا بالایی در بازار ایران دارد. با این حال این وسایل الکترونیکی ممکن است دچار مشکلاتی شوند که برای حل آن ها توصیه می کنیم مطلب زیر را مطالعه کنید. ما رایج ترین مشکلات ایرپاد پرو را جمع آوری کرده و یک راه حل جامع برای تعمیر آن ها در آموزش تعمیرات اپل آچار ارائه داده ایم.

تعمیر ایرپاد پرو

مرکز تعمیر ایرپاد

اگر هندزفری بی سیم اپل شما مشکل دارد یا خراب است باید آنها را به یک مرکز تعمیرات مناسب بسپارید. ممکن است دستگاه شما دارای مشکلات مانند تخلیه زود هنگام باتری یا دیر شارژ شدن و مشکل در میکروفون و صدا یا خرابی قاب و غیره باشد. در این صورت برای تعمیر آن، ناچار به پرداخت هزینه هستید. اما نگران نباشید چرا که مرکز تعمیرات هندزفری اپل خدمات خود را بهترین قیمت ارائه می دهند. البته اگر مشکل هندزفری با تعمیر حل نشود نیاز به تعویض آن هستید. برای تعویض می توانید از خدماتی که از طرف مرکز تعمیرات ایرپاد ارائه می شود استفاده کنید. در این مرکز تمامی قطعات دستگاه به صورت اورجینال و با مناسب ترین قیمت وجود دارد. در این مرکز تعمیرکاران و تکنسین های تجربه دیده با سابقه درخشان وجود دارند که اقدام به تعمیر هندزفری اپل می کنند. این تکنسین ها با استفاده از دستگاه های روز دنیا دستگاه شما را تعمیر می کنند.

تعمیرات ایرپاد تهران

نسل جدید ایرپاد دارای طراحی منحصر به فرد بوده و کیفیت بالایی دارد اما با توجه به چنین ویژگی هایی احتمال خراب شدن در آنها وجود داشته و در بیشتر اوقات خرابی در آنها نیاز به تعمیر و تعویض دارد. تعمیر هندزفری بی سیم اپل، توسط تعمیرات ایرپاد تهران انجام گرفته و در این مرکز انواع تکنسین های مجرب با بهترین تجربه و سابق وجود دارند که می توانند عیب یابی دستگاه را با روش های منحصر به فرد انجام داده و در نهایت با استفاده از دستگاه و تجهیزات روز دنیا هندزفری بی سیم اپل را تعمیر کنند. تعمیرات هندزفری بی سیم اپل تهران توسط افرادی انجام می گیرد که در زمینه تعمیرات تخصصی هندزفری اپل دارای مهارت و دانش کافی هستند و توانسته اند سابقه و تجربه خوبی برای خود رقم زنند. وجود چنین مرکزی در پایتخت باعث شده است همه ی افراد بتوانند به مرکز تعمیرات تهران دسترسی آسان داشته باشند.

هزینه تعمیر ایرپاد اپل

برای برآورد و محاسبه ی هزینه ی تعمیر ایرپاد، نیاز به شناخت مشکل ایرپاد دارید. همانطور که می دانیم در هنگام تعمیر تکنسین با دقت کافی دستگاه عیب یابی می کند و بعد از مشخص شدن عیب نهایی هزینه تعمیرات ایرپاد برآورد می شود. تکنسین با دانشی که دارد مشخص می کند که کدام قسمت و اجزای ایرپاد آسیب دیده است. علاوه بر آن با تخصص خود مشخص می کند که کدام قطعه معیوب قابل تعمیر یا تعویض است. اگر مشکلات ایرپاد شما با تعمیر کردن حل شود، به این دلیل که فقط اجرت تعمیر کار لحاظ می شود هزینه مقرون به صرفه تری پرداخت می کنید. اما اگر قطعه معیوب قابل ترمیم نباشد و نیاز به تعویض داشته باشد شما باید علاوه بر پرداخت اجرت هزینه تعویض قطعات را نیز پرداخت کنید. به همین دلیل تعمیر قطعات بسیار کم هزینه تر است و با توجه به اینکه قطعات دستگاه شما ترمیم یا تعویض می شوند هزینه متفاوت است. چرا که نمونه اورجینال برخی قطعات بسیار گران بوده و شما برای خرید آنها باید هزینه زیادی پرداخت کنید. هزینه ی تعمیر به تعمیرکار و مدت زمانی که برای تعمیر می گذارد متفاوت است. چرا که بیشتر تعمیرکاران با توجه به مهارت خود ، هزینه و آخرت زیاد تری دریافت می کنند. هر چقدر مهارت تعمیرکار بیشتر باشد، در نهایت هزینه ی بیشتری دریافت می کند.

تعمیر کیس ایرپاد

در تعمیر این دستگاه نیازمند وجود تجهیزات متناسب با هندزفری بی سیم اپل هستیم. از جمله مشکلاتی که ممکن است برای دستگاه ایرپاد شما پیش بیاید اشکال در کیس است. کیس از جمله قطعات مهم در هندزفری بی سیم بوده که بسیار ظریف است. اشکال در کیس ممکن است عملکرد هندزفری بدون سیم را به کلی مختل کند، به همین دلیل تعمیر آن حائز اهمیت است. برای تعمیر کیس نیازمند دانش و تخصص کافی هستیم و نمی توانیم تعمیر آن را به راحتی و بدون هیچ گونه دانشی انجام دهیم. به همین دلیل است که برای تعمیر کیس باید آن را به تعمیرکاران خبره و ماهر بسپاریم. تعمیر کاران در این زمینه تجربه و دانش بسیار بالایی دارند و می توانند از دانش و تجربه خود استفاده کرده و کیس را تعمیر کنند. البته در بعضی از مواقع تعمیرات جواب نمی دهد و ما نیازمند تعویض قطعات هستیم. تعمیر کاران مجرب وجود دارند که می توانند با استفاده از بهترین قطعات اورجینال دستگاه شما را تعمیر کنند .

تعمیرات ایرپاد airpod 

تعمیرات ایرپاد، از جمله خدمات مهم است که به مشتریان همراه با گارانتی ارائه می شود. تعمیر ایرپاد توسط متخصصان ماهر به صورت کاملاً تخصصی انجام شده و این تکنسین ها بسیار زبره و خبره هستند. تکنسین های با تجربه علاوه بر داشتن دانش روز دنیا، تجهیزات پیشرفته ای را در اختیار داشته و می توانند به صورت کاملا حرفه ای و آسان آن ها را تعمیر کنند. وجود چنین تجهیزات پیشرفته باعث شده است تا تعمیر ایرپاد و تعمیر آیفون برای این تکنسین ها کار سختی نباشد. همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم ممکن است به دلایل گوناگون هندزفری های اپل دچار مشکلاتی مانند ضعیف شدن میکروفون یا شکستگی قاب و ضعیف شدن باتری و صدای اسپیکر و غیره شوند. همانطور که می دانیم هندزفری های اپل دارای ظرافت خاصی هستند، به همین دلیل تعمیر آن ها بسیار مهم و تخصصی است و باید توسط تکنسین های با تجربه انجام گیرد. اما توجه داشته باشید همه مشکلات به وجود آمده برای این دستگاه قابل تعمیر نبوده اما تکنسین ها با توجه به تجربه خود سعی در حل تمامی مشکلات مربوط به این دستگاه را دارند.

پیدا کردن ایرپاد گمشده خود

با توجه به اندازه و ماهیت بی سیم AirPods، از دست دادن آنها یک مشکل نسبتاً رایج است. خوشبختانه، با استفاده از نرم افزار ردیابی Find My Apple به راحتی رفع می شود.

مرحله 1: برنامه Find My iPhone را در دستگاه iOS خود راه اندازی کنید یا به وب سایت iCloud بروید، سپس با Apple ID خود وارد شوید و Find My iPhone را انتخاب کنید.

مرحله 2: از لیست ارائه شده، AirPods خود را انتخاب کنید، و نقشه ای را مشاهده خواهید کرد که مکان آنها یا آخرین مکان آنها را قبل از خاموش شدن نشان می دهد.

مرحله 3: اگر یک نقطه سبز در کنار نماد ایرپادهای خود مشاهده کردید، به این معنی است که آنها روشن هستند و می توانید صدایی پخش کنید تا به راحتی آنها را پیدا کنید.

هیچ کس دوست ندارد که مشکلات و دردسر های مربوط به تعمیر لوازم الکترونیکی را تحمل کند، اما اگر با AirPods خود مشکلی دارید که در فهرست بالا ذکر نشده است، یا اگر آنها اصلاً کار نمی کنند، توصیه میکنیم که حتما از خدمات حرفه ای تعمیر ایرپاد پرو اپل آچار بهره بگیرید.

خدمات اپل آچار