تعمیر ال سی دی سامسونگ

تعمیر ال سی دی سامسونگ

امروزه، موبایل به بخش جدایی ناپذیری از زندگی انسان ها تبدیل شده است. برند سامسونگ از جمله برندهایی است که توانسته است با تولید گوشی های مناسب به یکی از برندهای مهم در سراسر دنیا تبدیل شود. موبایل های سامسونگ طول عمر بالایی دارند و قابلیت هایی که در آنها وجود دارد باعث شده است این گوشی ها همواره مورد توجه باشند. اما گوشی های سامسونگ مانند گوشی های دیگر می توانند به هر دلیلی دچار مشکل شوند و ال سی دی آنها به خوبی کار نکند. در این صورت باید برای تعمیر ال سی دی سامسونگ اقدام شود. در ...

2/5 - (1 امتیاز)
امروزه، موبایل به بخش جدایی ناپذیری از زندگی انسان ها تبدیل شده است. برند سامسونگ از جمله برندهایی است که توانسته است با تولید گوشی های مناسب به یکی از برندهای مهم در سراسر دنیا تبدیل شود. موبایل های سامسونگ طول عمر بالایی دارند و قابلیت هایی که در آنها وجود دارد باعث شده است این گوشی ها همواره مورد توجه باشند. اما گوشی های سامسونگ مانند گوشی های دیگر می توانند به هر دلیلی دچار مشکل شوند و ال سی دی آنها به خوبی کار نکند. در این صورت باید برای تعمیر ال سی دی سامسونگ اقدام شود. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

تعویض ال سی دی سامسونگ 

گلس که همان شیشه بیرونی گوشی می باشد به روی ال سی دی و تاچ قرار داده شده است. به طور معمول ممکن است که با شکستگی شیشه بیرونی دستگاه، شیشه ی فوقانی صفحه نمایش گوشی شما نیز با شکستگی مواجه شود ولی پیکسل های صفحه با آسیب مواجه نشود و تاچ آن نیز به خوبی عمل کند و کارایی خود را حفظ نماید. در این شرایط تنها با تعویض گلس به احتمال بسیار زیاد مشکل رفع می شود، ولی همیشه نقطه بدتری هم وجود دارد و امکان دارد آسیب وارد شده به دستگاه شما بسیار جدی شود و کارایی ال سی دی را تحت الشعاع قرار دهد. به طور کلی جهت تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ مجبور خواهید شد اقدامات ویژه ای را انجام نمایید. توجه داشته باشید به دلیل ریسک بالایی که انجام این تعمیر دارد ،هرگز این کار توسط افراد غیر متخصص انجام نشود.

نگاهی به آمار کسانی که برای تعمیر ال سی دی سامسونگ مراجعه می کنند نشان می دهد این مشکل تقریبا یکی از مشکلات رایجی است که برای تمامی دارندگان گوشی رخ می دهد. این امر نشان می دهد ال سی دی حساسیت بالایی دارد و افراد باید از گوشی های خود با دقت بسیار بیشتری مراقبت نمایند. همچنین، استفاده از گلس و کاروهای مناسب بر روی گوشی خطر آسیب به ال سی دی را به میزان زیادی کاهش می دهد. در ادامه به معرفی دلایلی می پردازیم که باعث می شوند افراد برای تعمیر ال سی دی سامسونگ مراجعه کنند. 

ضربه و فشار

یکی از رایج ترین و مهمترین مواردی که افراد برای تعمیر ال سی دی سامسونگ به سوی مراکز تعمیر موبایل می کشاند ضربه و فشار است. با توجه به این موضوع که ال سی دی در بخش رویی گوشی وجود دارد مستعد دریافت هر نوع ضربه ای است. اگر گوشی شما از یک ارتفاع به زمین پرتاپ شود و یا حتی زمانی که گوشی در کیف و یا جیب شماست به جایی برخورد کند خطر آسیب به ال سی دی وجود دارد.

قرار گیری در نزدیکی گرما 

یکی دیگر از مواردی که باعث می شود صاحبان گوشی های هوشمند برای تعمیر ال سی دی سامسونگ اقدام نمایند قرارگیری در نزدیکی گرماست. برخی از افراد به خوبی از گوشی خود محافظت نمی کنند و آن را در نزدیکی وسایل گرمایشی و یا در پشت پنجره قرار می دهند. گرما باعث می شود ساختار داخلی ال سی دی کارآیی خود را از دست بدهد و به زودی شاهد خرابی آن خواهید بود. به همین دلیل، توصیه می شود هرگز گوشی خود را در پشت پنجره و یا در نزدیکی وسایل گرمایشی نگذارید.

نفوذ مایعات و رطوبت به موبایل 

از موارد دیگر که باعث می شود افراد برای تعمیر ال سی دی سامسونگ به تعمیرات موبایل مراجعه نمایند نفوذ مایعات و رطوبت به موبایل است. به طور کلی، آب و مایعات دشمن گوشی های هوشمند به شمار می رود و ساختار داخلی آنها از جمله ال سی دی را از بین می برد. ال سی دی در برابر مایعات بسیار حساس است و پیکسل های رنگی آن به زودی خراب می شوند و مشکلاتی نظیر سیاه شدن صفحه و یا عدم کارکرد بخشی از ال سی دی سامسونگ به وجود می آید.

گذر زمان 

به طور کلی، تمامی گوشی ها دارای طول عمر مشخصی هستند. معمولا عمر مفید یک گوشی بین 2 تا 3 سال است. پس از آن کم کم ساختار داخلی گوشی دچار فرسودگی می شود و باید برای تعویض آن اقدام کرد. اگر هیچ یک از مشکلات بالا پیش نیامده است، ولی متوجه شده اید ال سی دی سامسونگ دیگر به خوبی کار نمی کند ممکن است طول عمر مفید گوشی شما به پایان رسیده است و اکنون وقت تعویض گوشی است. به همین دلیل، توصیه می شود افراد هر 2 یا 3 سال یکبار برای تعویض گوشی خود اقدام نمایند.

هزینه ی تعویض ال سی دی شکسته سامسونگ چقدر است ؟

به طور کلی هزینه تعویض ال سی دی موبایل سامسونگ و هر برند دیگری می تواند بسیار بالا باشد . چرا که نمایشگر به عنوان گرانترین قطعات یدکی گوشی محسوب می شود و برای تعویض آن حساسیت و ظرافت بسیار بالایی نیاز خواهد بود. ولی در این میان تعویض ال سی دی شکسته سامسونگ به مراتب گران تر خواهد بود. توجه داشته باشید که ال سی دی های غیر اورجینال در بازار زیاد وجود دارد که قیمت آن ها پایین می باشد؛ لذا در صورتی که قیمت تعویض نمایشگر موبایل سامسونگ پایین تر از حد معقول بود، به اصل بودن قطعه جایگزین شده شک داشته باشید. اندازه نمایشگر در قیمت نهایی محصول تاثیر دارد.

تعمیر ال سی دی سامسونگ

راهکارهای مناسب برای محافظت از ال سی دی سامسونگ 

با توجه به این موضوع که آسیب به ال سی دی سامسونگ ممکن است برای تمامی صاحبان گوشی های هوشمند رخ دهد، آنها باید به دنبال راهکاری باشند تا بتوانند از ال سی دی موبایل خود محافظت نمایند. این کار باعث می شود ال سی دی در برابر موارد آسیب رسان از جمله ضربه و رطوبت محافظت شود و در نتیجه طول عمر استفاده از گوشی افزایش پیدا می کند. با توجه به این موضوع که هزینه خرید گوشی کمی بالاست محافظت از گوشی از جمله اموری است که تمامی افراد باید مد نظر قرار دهند. 

استفاده از گلس مناسب 

گلس گوشی وسیله ای مانند طلق است که بر روی صفحه ال سی دی گوشی قرار می گیرد و از آن در برابر آسیب و ضربه محافظت می کند. گلس اجازه نمی دهد که ال سی دی به طور مستقیم در تماس با محیط بیرونی باشد و همین امر باعث می شود که طول عمر آن افزایش پیدا کند. بهتر است بدانید قرار دادن گلس بر روی ال سی دی یک کار تخصصی است و شما باید این کار را به افرادی بسپارید که در این زمینه تخصص کافی دارند.

استفاده از کاور مناسب 

روش دیگری که باعث می شود دیگر شما برای تعمیر  ال سی دی سامسونگ به مراکز تعمیر موبایل مراجعه نکنید استفاده از کاور مناسب بر روی گوشی است. برخی از کاورها دارای صفحه محافظی هستند که بر روی ال سی دی قرار می گیرد و اجازه نمی دهد ضربه و فشار به طور مستقیم به ال سی دی وارد شوند. البته باید بدانید در گذشته استفاده از این کاورها بیشتر مرسوم بود و امروز به استفاده از آن کمتر توجه می شود. با وجود این، کاور می تواند طول عمر گوشی از جمله ال سی دی را به میزان زیادی افزایش دهد.

عدم استفاده از گوشی با دست خیس 

برخی از افراد به این موضوع دقت ندارند که قدرت آسیب رساندن رطوبت به ال سی دی بسیار بالاست، به همین دلیل حتی زمانیکه دست هایشان خیس است از گوشی خود استفاده می کنند. بهتر است بدانید آب و رطوبت از جمله عوامل بسیار مهمی هستند که باعث می شوند دارندگان گوشی های هوشمند برای تعمیر  ال سی دی سامسونگ به مراکز تعمیر موبایل مراجعه کنند. به همین دلیل، توصیه می شود برای افزایش طول عمر گوشی خود و عدم آسیب به ال سی دی آن هرگز با دست خیس از گوشی خود استفاده نکنید.

علائم خراب شدن ال سی دی سامسونگ 

علائم مختلفی وجود دارند که نشان می دهند ال سی دی گوشی آسیب دیده است و عملیات تعمیر  ال سی دی سامسونگ باید آغاز گردد. آشنایی با این موارد به دارندگان گوشی های هوشمند کمک می کند هر چه سریعتر به مراکز معتبر موبایل مراجعه کنند و اقدامات لازم را جهت تعمیر ال سی دی سامسونگ مد نظر قرار دهند. بهتر است بدانید هر چقدر ال سی دی موبایل شما زودتر درست شود، به همان اندازه از آسیب به بخش های دیگر گوشی جلوگیری می شود. 

شکستگی ال سی دی 

بارزترین نشانه ای که مشخص می کند ال سی دی آسیب دیده است و باید برای تعمیر  ال سی دی سامسونگ اقدام شود شکستگی ال سی دی است. این مشکل معمولا در اثر ضربه و فشار به گوشی به وجود می آید و در نتیجه دیگر ال سی دی سامسونگ کار نمی کند. گاهی شکستگی ال سی دی باعث می شود که قسمت های دیگر گوشی نیز آسیب ببینند. به همین دلیل، توصیه می شود زمانی که برای تعمیر  ال سی دی سامسونگ مراجعه می کنید از تعمیر کار بخواهید قسمت های مختلف گوشی را نیز بررسی نماید. 

عدم کارکردن تاچ گوشی 

یکی دیگر از مواردی که نشان می دهد شما باید برای تعمیر  ال سی دی سامسونگ اقدام نمایید عدم کار کردن تاچ گوشی است. اگر زمانی که با گوشی خود کار می کنید دستورات به سختی و کند اجرا می شوند و یا در برخی از موارد متوجه می شوید که نمی توانید دستور خاصی را در گوشی خود اجرا کنید باید بدانید وقت آن رسیده است که برای تعمیر  ال سی دی سامسونگ اقدام شود. تاچ گوشی به ال سی دی مرتبط است و زمانیکه خراب شود نشان می دهد که بخش هایی از ال سی دی آسیب دیده اند. 

وجود خطوط رنگی بر روی ال سی دی 

از جمله مواردی که نشان دهنده این هستند که کاربران گوشی های هوشمند باید برای تعمیر ال سی دی سامسونگ اقدام کنند وجود خطوط رنگی بر روی ال سی دی است. زمانیکه پیکسل های ال سی دی خراب شوند و دیگر کارآیی لازم را نداشته باشند، این مشکل به صورت خطوط رنگی و رنگ های در هم فرو رفته خود را نشان می دهند. وجود این خطوط رنگی بر روی ال سی دی باعث می شوند که صفحه نمایش قابل استفاده نباشد و دیگر کاربر نمی تواند به خوبی از گوشی استفاده نماید. 

روشن نشدن صفحه نمایش 

یکی دیگر از مواردی که باعث می شود شما متوجه شوید زمان تعمیر ال سی دی سامسونگ رسیده است روشن نشدن صفحه نمایش است. اگر تلاش می کنید صفحه گوشی خود را روشن کنید اما گوشی با اینکه شارژ کافی دارد روشن نمی شود باید بدانید که ال سی دی آن آسیب دیده است و دیگر نمی تواند تصاویر را نشان دهد. گاهی ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا صفحه نمایش روشن شود. در هر صورت شما باید سریعا برای تعمیر  ال سی دی سامسونگ اقدام نمایید. 

سو سو زدن صفحه نمایش 

از دیگر علائمی که نشان می دهند زمان تعمیر ال سی دی سامسونگ سوسو زدن صفحه نمایش است. گاهی زمانیکه در حال استفاده از گوشی های خود هستید متوجه می شوید صفحه نمایش گوشی کمرنگ و پررنگ می شود ( مانند چراغی که در حال سوختن است و دائما نور آن کم و زیاد می شود). در این شرایط باید بدانید به طور قطع ال سی دی به دلایل مختلف دچار مشکل شده است و شما باید سریعا با مراجعه به یک مرکز تخصصی تعمیر موبایل برای تعمیر  ال سی دی سامسونگ اقدام نمایید و مشکل گوشی خود را رفع کنید.

تعمیر ال سی دی سامسونگ

تعمیر تخصصی ال سی دی سامسونگ

ال سی دی سامسونگ یکی از مهمترین قسمت های این گوشی است که اگر آسیب ببیند دیگر نمی توان از آن استفاده کرد. بنابراین، در صورتی که ال سی دی سامسونگ آسیب ببیند تعمیر تخصصی ال سی دی سامسونگ چیزی است که باید مد نظر قرار گیرد و هرگز نباید به راحتی از کنار آن گذر کرد. گاهی با توجه به دلایلی که باعث شده اند ال سی دی سامسونگ آسیب ببیند، بخش های داخلی گوشی نیز دچار مشکل شده اند که در این صورت تعمیرکار باید حتما کارکرد کلی گوشی را نیز مد نظر قرار دهد و قبل از تعویض ال سی دی سامسونگ در صورت بروز مشکلات دیگر آنها را رفع نماید.

تعویض ال سی دی اورجینال سامسونگ

از جمله مواردی که در زمان تعمیر ال سی دی سامسونگ باید به آن توجه داشته باشید تعویض ال سی دی اورجینال سامسونگ است. امروزه، انواع ال سی دی های فیک در بازار موجود هستند که سوار شدن آنها بر روی گوشی کیفیت و کارآیی آن را کاهش می دهد. به همین دلیل، شما باید برای تعمیر  ال سی دی سامسونگ به مراکزی مراجعه نمایید که از ال سی دی اورجینال استفاده می کند.

دلایل تعویض ال سی دی اورجینال سامسونگ

LCD گوشی سیاه شده و روشن نمی شود . در این شرایط می بایست بدانید که در واقع سیاه شدن تمام صفحه نمایش نشان دهنده سوختگی ال سی دی می باشد که معمولا به دلیل ضربه یا فشار زیاد به دستگاه موبایل اتفاق می افتد و توجه داشته باشید که در مواردی نیز نفوذ آب به داخل گوشی باعث سوختن ال سی دی می شود. می توان گفت که تنها راه تعمیری که در زمان مواجه شدن با سوختگی ال سی دی گرفته می شود ، تعویض کامل تاچ ال سی دی گوشی است که هزینه نسبتا زیادی را برای شما به همراه دارد.

ال سی دی روشن می شود ولی تاچ گوشی کار نمی‌ کند

گاها به دلیل ضربه ای که به گوشی تلفن همراه وارد می شود، ال سی دی آن با مشکل رو به رو خواهد شد که در این صورت ال سی دی روشن می شود و تصویر بالا می آید ولی تاچ آن کار نخواهد کرد که در واقع این امر نشان دهنده سوختن تاچ یا دیجیتایزر آن دستگاه است. برای حل این مشکل می بایست ال سی دی گوشی را به صورت تمام و کمال تعویض کرد، بخاطر این که نمی توان تاچ را به تنهایی عوض کرد.

 مرکز تعمیر تخصصی ال سی دی سامسونگ

با توجه به این موضوع که تعمیر ال سی دی سامسونگ یک کار بسیار تخصصی است، کسانی که می خواهند برای این کار اقدام کنند باید به مرکز تعمیر تخصصی ال سی دی سامسونگ مراجعه نمایند. در این مراکز تعمیرکاران حرفه ای حضور دارند که ال سی دی سامسونگ را به روشی کاملا تخصصی تعویض و یا تعمیر می کنند و پس از آن افراد می توانند به راحتی از گوشی های خود استفاده نمایند. بهترین برآورد در خصوص هزینه تعمیر ال سی دی سامسونگ و سایر برندها زمانی صورت می گیرد که تکنسین، دستگاه به خوبی عیب یابی شده باشد. تعمیرکار می بایست تشخیص دهد که خرابی مربوط به کدام قسمت است و آیا امکان تعمیر یا تعویض ال سی دی وجود دارد یا خیر . اگر چه تعویض قطعات با هزینه بالایی همراه است ولی در مقایسه با تعویض آنها به مراتب ارزان تر تمام خواهد شد . ولی جهت تعویض قطعه ال سی دی سامسونگ ، لازم است تا مبلغ بالایی را هزینه نمایید. تعمیر کار می بایست ابتدا برای تعمیر ال سی دی سامسونگ، دستگاه را بررسی و عیب یابی نماید، با توجه به نوع و شدت خرابی قطعات، هزینه تعمیر را اعلام کند و در نهایت مشتری تصمیم نهایی را بگیرد.

تعویض ال سی دی اورجینال شرکتی سامسونگ

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد تعمیر ال سی دی سامسونگ در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید عواملی نظیر گرما، رطوبت و ضربه و فشار باعث می شوند ال سی دی آسیب ببیند و در نتیجه افراد باید برای تعمیر  ال سی دی سامسونگ اقدام نمایند. برای تعمیر ال سی دی سامسونگ باید به مراکز معتبر مراجعه کنید و مطمئن باشید که از ال سی دی های اورجینال و اصلی بر روی گوشی استفاده می شود. پس از تعویض ال سی دی سامسونگ می توانید دوباره برای مدت طولانی از گوشی خود استفاده نمایید.

نحوه تعویض ال سی دی اورجینال شرکتی سامسونگ

برای تعویض ال ‌سی‌دی آسیب‌ دیده‌ گوشی‌ سامسونگ لازم است ضمن داشتن تجربه و مهارت بالا ، ابزار به روز و مدرن برای تعمیر استفاده شود .اغلب گوشی را می بایست از پشت باز نمود، اگر چه در پاره ای از محصولات به خصوص گوشی‌هایی که دارای بدنه‌ ی یکپارچه فلزی می باشند از سمت نمایشگر باز گردد. ابتدا می بایست حرارتی ملایم به اطراف نمایشگر وارد شود تا چسب استفاده شده در آن به تدریج چسبندگی خود را از دست بدهد. گاها برای از بین بردن چسب محلول و اسپری ‌های خاصی از دستگاه ها نیز وجود دارد. در زمان تعویض و باز کردن هر یک از قطعات داخلی باید به کانکتورهایی که به صورت تخت می باشند و اصطلاحاً فلت می گویند، توجه بسیار زیادی کرد که مبادا آسیب ببینند و پاره گردد.
توجه کنید که گاهی لایه‌ی تاچ صفحه از لایه ‌ی نمایشگر ال سی دی آن جدا می باشد و همانطور که ممکن است لایه‌ ی محافظی که از جنس گوریلا گلس می باشد هم جدا باشد و به وسیله چسب به دو لایه‌ ی دیگر چسبیده شده باشد. در این شرایط جدا کردن تاچ‌ اسکرین از LCD می بایست با دقت مضاعف صورت گیرد تا ال ‌سی ‌دی گوشی با آسیبی مواجه نشود.

خدمات اپل آچار